Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Dízel motorokkal kapcsolatos kérdések


Recommended Posts

Elküldve
On 2016. 02. 07. at 15:35, kutymorg írta:

Légmennyiség mérőd jó? Húzd le róla a csatlakozót, és próbáld ki úgy. A kontroll lámpa világítani fog továbbra is, de, ha megszűnik a lomhaság, akkor azzal lesz a gond.

hat ha a Map senzora gondolsz arrol le huztam ugy ahogy mondtad es meg lomhablett a kocsi,en ma nem tudom mi lehet a baja.Valakinek valami otlete meg is meg mi okozhatja meg:(

Elküldve
On 2016. 02. 06. at 16:45, ernest1000 írta:

Sziasztok legyszi segitsetek ma, az van hogy Opel astra g 2DI 60KW ki vilagit a motor hiba az auto nem bir menni ugy ahogy kellene.Egr szelep ki tisztitva es ma meg amire fogatod fel a Egr szelepet az is ki tisztitva es ugyan ugy csinal az auto.:angry:Varom a valaszotokat.

Szia!

 

El kellene vinned egy normalis diagnosztikai muhelybe. Vagy valamelyik jelado, vagy vezerloelektronika lesz halott. Ki kellene merni mi a rossz.

Elküldve
18 órája, betegkutya írta:

Szia!

 

El kellene vinned egy normalis diagnosztikai muhelybe. Vagy valamelyik jelado, vagy vezerloelektronika lesz halott. Ki kellene merni mi a rossz.

Salgotarian kornyeken nem tudtok e valakit aki ert is hozza,mert mar voltam egy parnal es nem jutotak semmire:blush:

Elküldve
On 2016. 02. 08. at 19:46, ernest1000 írta:

hat ha a Map senzora gondolsz arrol le huztam ugy ahogy mondtad es meg lomhablett a kocsi,en ma nem tudom mi lehet a baja.Valakinek valami otlete meg is meg mi okozhatja meg:(

nem a Map szenzor a lmmérö a légszürö után a kanyarban van megy rá egy csati azt kell lehuzni de nem egyszerü,van rajta egy kis tolattyu azt kell valamerre elhuzni.

 

Elküldve (edited)
24 perce, astra írta:

nem a Map szenzor a lmmérö a légszürö után a kanyarban van megy rá egy csati azt kell lehuzni de nem egyszerü,van rajta egy kis tolattyu azt kell valamerre elhuzni.

 

 

Módosítva : betegkutya
Elküldve
29 perce, astra írta:

nem a Map szenzor a lmmérö a légszürö után a kanyarban van megy rá egy csati azt kell lehuzni de nem egyszerü,van rajta egy kis tolattyu azt kell valamerre elhuzni.

 

en errol huztam le a kabelt

145195_1_n.jpg

Elküldve (edited)

Gyerekek!

 

Itt valami nagy katyvasz van a fejekben.

Már akit érint.

 

A légtömegmérő (másnéven MAF szenzor) a légszűrő után van bekötve és a beérkező levegő mennyiségét méri.

A MAP szenzor pedig a szívósorba van beépítve és a turbo által töltött levegő nyomását méri.

 

Annyi közük van egymáshoz, hogy a kettő értéke alapján tölt a turbó,nyit vagy zár az EGR szelep, illetve dúsít az adagoló.

 

Ne keverjük már a dolgokat.

Módosítva : Big Nose
  • Like 1
Elküldve

Sziasztok . szeretnék kérdezni valakit  isuzu motoros 1.7 dti g astrám van és ma olyat csinált a motor hogy nem veszi a fordulatot megy a motor de ha nyomom neki nem tudok gyorsulni csak lassan pörög a motor ,de megy??

 

Elküldve
24 perce, astra írta:

igen

 

igen errol huztam le a kabalt,de a kocsi meg lomhablet.de meg probalom meg ki vilogtatni a hibat ,latam valami ojant hogy ossze kell hidalni valamit ahova a kabelt dugjak

Elküldve
48 perce, casanovak írta:

Sziasztok . szeretnék kérdezni valakit  isuzu motoros 1.7 dti g astrám van és ma olyat csinált a motor hogy nem veszi a fordulatot megy a motor de ha nyomom neki nem tudok gyorsulni csak lassan pörög a motor ,de megy??

 

Légtömegmérő halott. Húzd le róla  a kábelt, ha úgy minden ok, akkor egyértelmű!

Elküldve

Köszi  és azt megmondanád merre találom azt a mérőt ,vagy valami jó szerelőt és  reális áron dolgozó a Wessz szervizbe járok néha csak nagyon messze van nekem Angyalföldön lakóm. azaz Budapest

 

Elküldve
20 órája, casanovak írta:

Köszi  és azt megmondanád merre találom azt a mérőt ,vagy valami jó szerelőt és  reális áron dolgozó a Wessz szervizbe járok néha csak nagyon messze van nekem Angyalföldön lakóm. azaz Budapest

 

én gyálról jártam hozzá

 

 

Elküldve (edited)
On 2016. 02. 10. at 13:31, Big Nose írta:

Gyerekek!

 

Itt valami nagy katyvasz van a fejekben.

Már akit érint.

 

A légtömegmérő (másnéven MAF szenzor) a légszűrő után van bekötve és a beérkező levegő mennyiségét méri.

A MAP szenzor pedig a szívósorba van beépítve és a turbo által töltött levegő nyomását méri.

 

Annyi közük van egymáshoz, hogy a kettő értéke alapján tölt a turbó,nyit vagy zár az EGR szelep, illetve dúsít az adagoló.

 

Ne keverjük már a dolgokat.

Ez igy van. 

Módosítva : betegkutya
Elküldve
On 2016. 02. 06. at 19:59, kutymorg írta:

Sziasztok!
Y17DT-hez lehet kapni vákuum csövet (Bárdi, Unix, Láng, Cromax)? Szeretném kicserélni az összeset (turbó nem mindig kapcsol, főleg 2. fokozatban nem húz, légmennyiség mérő cserélve lett), melyeket kell cserélni?
Jól gondolom, hogy a turbó szabályzó cső nem megfelelően van a helyén [kép]? A csövek olajossága normális?
Valószínűleg a vízpumpám csepeg [kép] (havi kb. 1L folyadék szökik meg), a generátor környéke is nedves: [kép]. Vízpumpa vagy más a ludas?
A generátorból kijövő fémszálas "flexi" csövet lehet kapni?
Köszi!

A kérdésem első felére (vákuum / turbó) válasszal valaki tudna segíteni?
Ha nem lehet kapni gyári vákuum csöveket, akkor milyen méretű/típusú csövezéssel lehet helyettesíteni és mire figyeljek oda?
A vezet illető probléma javítás közben orvosolva (tömítések csere és vízpumpa ellenőrzés/csere) lesz.
Köszi!

Elküldve

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Opel Zafira 2.0 DTi-ről van szó. Hidegen nem akar indulni, ha elindul, utána megy szépen. Ha leállítom egy óra múlva megint nem indul el...Most lett felújítva adagoló, cserélve traverz gyűrűk, résolajcsövek...eddig levegősödésre gondoltunk, de nem levegősödik. Nincs ebben a motorban valami jeladó vagy valami, ami még hibalehetőség lehet? Már nem tudom mi lehet a baja...Ha valakinek volt hasonló problémája, vagy találkozott hasonlóval, kérem segítsen.

A válaszokat előre is köszönöm!

Elküldve

T. marton.csaba2!
nem gondolom, azért van ott előtte a "ha". Fékhez már találtam vákuum csövet, de a többit még nem sikerült cikk számosítani. Tudsz benne segíteni?
Az összes motor működéséhez szükséges vákuum cső, szűrő, szelep, tartó, rögzítő cikkszám a kellene.
A turbónál lévő csőre nem kellene vmi. bilincs (lsd. előző hozzászólás ide vonatkozó képe)?
Köszi!

Elküldve (edited)

t. uraim létezhet olyan valami hogy leállitom a motort y17dt. és ujrainditásnál nem alszik el a kisauto a vill. kulcsal csak ha beindul a moci. hiba a következö,0370 fötengely helyzetjelado , létezhet ez? a motor müködésén nem lehet észrevenni semmit.

 

 

 

Módosítva : astra
Elküldve
1 órával ezelőtt, astra írta:

t. uraim létezhet olyan valami hogy leállitom a motort y17dt. és ujrainditásnál nem alszik el a kisauto a vill. kulcsal csak ha beindul a moci. hiba a következö,0370 fötengely helyzetjelado , létezhet ez? a motor müködésén nem lehet észrevenni semmit.

 

 

 

Ha, még nem cserélted ideje kicserélni, amíg meg nem áll alattad.

Elküldve
On 2016. február 11. at 16:14, KalmiG írta:

:omg:Istenem mi megy itt :-)

Ez nagyon jó megfogalmazás. Akinek nincs meg az alap autótechnikai szakértelme, az ne nyúljon semmihez.

Elküldve (edited)
On 2016. február 13. at 16:38, kutymorg írta:

A kérdésem első felére (vákuum / turbó) válasszal valaki tudna segíteni?
Ha nem lehet kapni gyári vákuum csöveket, akkor milyen méretű/típusú csövezéssel lehet helyettesíteni és mire figyeljek oda?
A vezet illető probléma javítás közben orvosolva (tömítések csere és vízpumpa ellenőrzés/csere) lesz.
Köszi!

Lehet kapni gyárit, de a könny kicsordul a szemedből ha meglátod az árát - én se sajnáltam a pénzt az autótól, de 15EFt egy hosszabb szakaszért, az már nálam is kiverte a biztosítékot. Bárdi, Unix felejtős, Csergőéknél van minden méterre, meg kisebb autósboltokban lehet kapni különböző átmérőben méterre, meg a Gates is gyárt kimondottan vákuumcsövet. Bilincs nem kell a turbóhoz, a fék rásegítő kemény vákuumcsöve nem szokott tönkre menni, miért kellett cserélni?

Módosítva : Kombitomi
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.