Big Nose Elküldve December18, 2014 Elküldve December18, 2014 Y17DT-nél az EGR és a szívósor között lapos, vékony, grafitos klingerit tömítés van, ami visszarakható. No igen, figyelmetlen voltam, én Y20DTH-ra írtam. De a lényeg, hogy levehető. Másik hibás mondatom. A szívósornál természetesen nem az elejére és végére gondoltam, hanem aljára és tetejére. Bocsánat, hajnaltájt kissé már fáradt vagyok. Más. Hogy pasztázol-e, azt te döntöd el a tömítés állapotától függően. De ha egyszer bekented, következő esetnél már kénytelen .leszel, vagy veszel új tömítést. Én mondjuk első körben hanyagolnám a pasztát. 1
bocs Elküldve December18, 2014 Elküldve December18, 2014 No igen, figyelmetlen voltam, én Y20DTH-ra írtam. De a lényeg, hogy levehető. Másik hibás mondatom. A szívósornál természetesen nem az elejére és végére gondoltam, hanem aljára és tetejére. Bocsánat, hajnaltájt kissé már fáradt vagyok. Más. Hogy pasztázol-e, azt te döntöd el a tömítés állapotától függően. De ha egyszer bekented, következő esetnél már kénytelen .leszel, vagy veszel új tömítést. Én mondjuk első körben hanyagolnám a pasztát. Szia! Nem akarok pasztázni,tömítést veszek,csak nem tudtam,hogy elég-e a tömítés paszta nélkül. Köszönöm a segítséget Neked is és Kombitomi-nak is!
Kombitomi Elküldve December18, 2014 Elküldve December18, 2014 Köszönöm! Szívosor tömítést elég csak a helyére tenni,vagy célszerű tömítő pasztával is kenni? Szia! Nem kell paszta, csak a meghúzási nyomatékokra figyelj. 1
bocs Elküldve December18, 2014 Elküldve December18, 2014 Szia! Nem kell paszta, csak a meghúzási nyomatékokra figyelj. Szia! Mekkora a meghúzási nyomaték? Igaz nyomaték kulcsom nincsen de hátha akad ismerősi körben valakinek.
Span Elküldve December19, 2014 Elküldve December19, 2014 Helo Mindenki! Adott az autóm Opel astra G 2.0 DTI Y20DTH. Gázolaj szűrőt cseréltem és azóta nem indul annyit tekertettem hogy le is merült az akkumulátor pedig a szűrő házat csurig feltöltöttem mikor össze raktam. Ennyi levegőt kaphatott? Ha igen ezt a fajtát hogyan lehet légteleníteni ? Valaki remélem tud segíteni.
Giri187 Elküldve December19, 2014 Elküldve December19, 2014 Helo Mindenki! Adott az autóm Opel astra G 2.0 DTI Y20DTH. Gázolaj szűrőt cseréltem és azóta nem indul annyit tekertettem hogy le is merült az akkumulátor pedig a szűrő házat csurig feltöltöttem mikor össze raktam. Ennyi levegőt kaphatott? Ha igen ezt a fajtát hogyan lehet légteleníteni ? Valaki remélem tud segíteni. Kicsit visszaolvasva (333-334. oldal) vannak tippek erre vonatkozóan, nem másolom, nem szeretnék más tollával ékeskedni ;) 1
Span Elküldve December19, 2014 Elküldve December19, 2014 Kicsit visszaolvasva (333-334. oldal) vannak tippek erre vonatkozóan, nem másolom, nem szeretnék más tollával ékeskedni ;) Köszi szépen :) Vissza olvastam amit írtál és próbáltam féktisztítóval is de nem merem nagyon fújkálni ne hogy valamibaj legyen amíg benne van a féktisztító elindúl de utána meg is áll. Próbáltuk behúzni 3-dikban húzattak olyan 30-40 között de semmi 1km-en keresztűl.Már sajnos adagolóra gyanakszom.
szisz89 Elküldve December19, 2014 Elküldve December19, 2014 Hy! Y17dt Hiba: nyáron kezdődött , motortérbol kerepelő hang, csak néha elég ritkán, ahogy mentek bele a kilométerek egyre sürübben csinálta és akkor eleg lomha is, most mar szinte egyfojtába ritka amikor nem kerepel a motor , mindig pöcre indul és nem is állt le soha, szerelő azt mondta adagolovezérlő, ok , kiszereltem elküldtem, gyulára márton csabának, viszajött beszereltem , valamivel jobb volt, de akkor is kerepelt, felpörgettem háromezer fölé kigyuladt a motordiagnosztika lámpa nem kerepelt,de par napra ra megint ugyan ojan mint elötte, sőt egyszer le is állt 3-4perc varakozas indult, hibakódok:P0370, P0335, P0216 Másik hiba kozbe észrevettem h olajos a hütővíz, szerelö azt mondta olajhűtő , ok kiszereltem, be az ujjat, hűtővìz, meg mindig olajos, és fogy is feltöltöm max, es elfogy kb tartály negyedéjig, onnét tovább már nem fogy, valakinek valami ötlet, mi lehet a hiba. Az autoba 169 ezer van, hidegen soha nem pörgetem, max egyszerketszer veletlenül, tankolni meg omw max moosönt kap nagyon eitkan kap simát.
rolland Elküldve December20, 2014 Elküldve December20, 2014 Köszi szépen :) Vissza olvastam amit írtál és próbáltam féktisztítóval is de nem merem nagyon fújkálni ne hogy valamibaj legyen amíg benne van a féktisztító elindúl de utána meg is áll. Próbáltuk behúzni 3-dikban húzattak olyan 30-40 között de semmi 1km-en keresztűl.Már sajnos adagolóra gyanakszom. Kell egy diagnozist csinalj. Ha megjellenik a P1630 vagy P1631 akkor az adagolo elektronika halott, ha visszont nem akkor a szurohaz fedel elrepedt es falts levegot sziv . 1
Kombitomi Elküldve December20, 2014 Elküldve December20, 2014 Hy! Y17dt Hiba: nyáron kezdődött , motortérbol kerepelő hang, csak néha elég ritkán, ahogy mentek bele a kilométerek egyre sürübben csinálta és akkor eleg lomha is, most mar szinte egyfojtába ritka amikor nem kerepel a motor , mindig pöcre indul és nem is állt le soha, szerelő azt mondta adagolovezérlő, ok , kiszereltem elküldtem, gyulára márton csabának, viszajött beszereltem , valamivel jobb volt, de akkor is kerepelt, felpörgettem háromezer fölé kigyuladt a motordiagnosztika lámpa nem kerepelt,de par napra ra megint ugyan ojan mint elötte, sőt egyszer le is állt 3-4perc varakozas indult, hibakódok:P0370, P0335, P0216 Másik hiba kozbe észrevettem h olajos a hütővíz, szerelö azt mondta olajhűtő , ok kiszereltem, be az ujjat, hűtővìz, meg mindig olajos, és fogy is feltöltöm max, es elfogy kb tartály negyedéjig, onnét tovább már nem fogy, valakinek valami ötlet, mi lehet a hiba. Az autoba 169 ezer van, hidegen soha nem pörgetem, max egyszerketszer veletlenül, tankolni meg omw max moosönt kap nagyon eitkan kap simát. Szia! Az olajosodást kellene először megszüntetni, vagy hengerfej tömítés vagy porlasztócsúcs hővédő hüvely "O" gyűrűje keményedett ki.
Kombitomi Elküldve December20, 2014 Elküldve December20, 2014 Szia! Mekkora a meghúzási nyomaték? Igaz nyomaték kulcsom nincsen de hátha akad ismerősi körben valakinek. Szia! Ha jó lesz holnapra akkor tudok választ adni, kiszedem a TIS-ből. 1
Span Elküldve December20, 2014 Elküldve December20, 2014 Kell egy diagnozist csinalj. Ha megjellenik a P1630 vagy P1631 akkor az adagolo elektronika halott, ha visszont nem akkor a szurohaz fedel elrepedt es falts levegot sziv . El vittem szerelőhöz aki rádugta gépre és kiírta hogy magasnyomású szivattyú ,de azt mondta hétfőn meg nézi mert lehet hogy valamelyik porlasztó rosszalkodik.
bocs Elküldve December20, 2014 Elküldve December20, 2014 Szia! Ha jó lesz holnapra akkor tudok választ adni, kiszedem a TIS-ből. Szia! Jó lesz,köszönöm!
yamaha162 Elküldve December20, 2014 Elküldve December20, 2014 sziasztok. G astrámba mai nap tankoltam. történt egy olyan baleset hogy az a kis lemez ami a tankolo nyilásnál van ( rugos kis ablak) eltört és beesett a tankolo nyilásban. szerintetek későbbiekben ez okozhat gondot ha nem szedetem szét az egészet és nem szedi ki a szerelő?
commodore Elküldve December21, 2014 Elküldve December21, 2014 sziasztok. G astrámba mai nap tankoltam. történt egy olyan baleset hogy az a kis lemez ami a tankolo nyilásnál van ( rugos kis ablak) eltört és beesett a tankolo nyilásban. szerintetek későbbiekben ez okozhat gondot ha nem szedetem szét az egészet és nem szedi ki a szerelő? Nem lehet belőle baj. Azért van, hogy a benzines castagabb töltő csöve ne férjen bele, meg ne csapjon vissza az olaj. A tankba meg meg tud semmibe kárt okozni :icon1:
gyurigyerek Elküldve December21, 2014 Elküldve December21, 2014 Sziasztok! A napokban vettem észre hogy a vízhőfok mutató nem működik. Elm 327 kiolvasóval ki tudtam olvasni a hőfokot . Tudomásom szerint több helyen van jeledó beépítve a hűtő rendszerben. Y17dt motorkódnál hol találom a műszer egységre rákötött jeladót?
Handbrake Elküldve December21, 2014 Elküldve December21, 2014 Nem lehet belőle baj. Azért van, hogy a benzines castagabb töltő csöve ne férjen bele, meg ne csapjon vissza az olaj. A tankba meg meg tud semmibe kárt okozni :icon1: Nem tudom hogyan, de annó ennek ellenére édesapámnak sikerült a Y17DT-be 5 liter benzint tankolni! :)
imy Elküldve December22, 2014 Elküldve December22, 2014 Nem lehet belőle baj. Azért van, hogy a benzines castagabb töltő csöve ne férjen bele, meg ne csapjon vissza az olaj. A tankba meg meg tud semmibe kárt okozni :icon1: A diselelé a vastagabb, a benziné a vékonyabb... Tehát dieselbe benzint tankolni tudsz, benzinesbe dieselt valószínű nem... ;) Nem tudom hogyan, de annó ennek ellenére édesapámnak sikerült a Y17DT-be 5 liter benzint tankolni! :) Lehet, mert ahogy írtam a benzin csöve a vékonyabb...
commodore Elküldve December22, 2014 Elküldve December22, 2014 A diselelé a vastagabb, a benziné a vékonyabb... Tehát dieselbe benzint tankolni tudsz, benzinesbe dieselt valószínű nem... ;) Lehet, mert ahogy írtam a benzin csöve a vékonyabb... Jajaja :D
commodore Elküldve December22, 2014 Elküldve December22, 2014 Valaki tud e a következő dologra valamit (Y17DT). Minap vettem észre, hogy ha a kormány megtekerem, akkor elhalványodik a világítás. Mérés: világítás nélkül a töltés 14,3V , kormány megtekerve 13,6V. Teljes világítás felkapcs (minden ami lehet kb 25A) töltés 14,05V kormány tekerve 12,9-13,2V ??? Mi fog betojni? Szervóba olaj van és működik.Generátor volt felújítva, de nem hiszem, hogy az lenne.
pszaby Elküldve December22, 2014 Elküldve December22, 2014 Valaki tud e a következő dologra valamit (Y17DT). Minap vettem észre, hogy ha a kormány megtekerem, akkor elhalványodik a világítás. Mérés: világítás nélkül a töltés 14,3V , kormány megtekerve 13,6V. Teljes világítás felkapcs (minden ami lehet kb 25A) töltés 14,05V kormány tekerve 12,9-13,2V ??? Mi fog betojni? Szervóba olaj van és működik.Generátor volt felújítva, de nem hiszem, hogy az lenne. Én is ősszel (szeptember körül) lettem erre figyelmes. Ha kanyarodok vagy picit is megmozdítom a kormányt, halványodik minden. Néztem a testcsatlakozásokat is, azok jónak tűnnek, nincs egyik se eloxidálódva. Nekem lehet, hogy generátor lesz, mert nincs meg a 14,3V üresjárati fesz se...., csak 14,0-14,1 körül. 1
pszaby Elküldve December22, 2014 Elküldve December22, 2014 (edited) Valaki tud e a következő dologra valamit (Y17DT). Minap vettem észre, hogy ha a kormány megtekerem, akkor elhalványodik a világítás. Mérés: világítás nélkül a töltés 14,3V , kormány megtekerve 13,6V. Teljes világítás felkapcs (minden ami lehet kb 25A) töltés 14,05V kormány tekerve 12,9-13,2V ??? Mi fog betojni? Szervóba olaj van és működik.Generátor volt felújítva, de nem hiszem, hogy az lenne. Módosítva December22, 2014 : pszaby
wakond Elküldve December22, 2014 Elküldve December22, 2014 Én is ősszel (szeptember körül) lettem erre figyelmes. Ha kanyarodok vagy picit is megmozdítom a kormányt, halványodik minden. Néztem a testcsatlakozásokat is, azok jónak tűnnek, nincs egyik se eloxidálódva. Nekem lehet, hogy generátor lesz, mert nincs meg a 14,3V üresjárati fesz se...., csak 14,0-14,1 körül. nekem is ugyan ez van, igaz nekem benzines a kocsi. de pl, direkt néztem 2 másik astrát is, egy sedan-t, meg egy kombit, azoknál is ez volt. rendszámuk alapján kb. egy idősek az enyémmel. 1
Geopake Elküldve December22, 2014 Elküldve December22, 2014 nekem is ugyan ez van, igaz nekem benzines a kocsi. de pl, direkt néztem 2 másik astrát is, egy sedan-t, meg egy kombit, azoknál is ez volt. rendszámuk alapján kb. egy idősek az enyémmel. Nekem is ezt csinálja Ezek ilyenek.Az elektromos szervo leveszi a delejt:) 1
Recommended Posts