bocs Elküldve December6, 2014 Megoszt Elküldve December6, 2014 Sziasztok! Érdeklődnék,hogy Y17dt-hez szívósori tömítést milyen márkájút érdemes venni,1db elég belőle? Illetve EGR szelepet akarom még kipucolni,ahhoz van valami bevált jó tömítés? Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
paparelli Elküldve December7, 2014 Megoszt Elküldve December7, 2014 Sziasztok!y17dt milyen hőgombát érdemes venni?(vizhőfok) Link to comment Megosztás: More sharing options...
commodore Elküldve December7, 2014 Megoszt Elküldve December7, 2014 az nem rossz.nekem is ugyanez van csak 2001-es ésamikor vettem akkor volt 123000km. most 300000.van benne de szerintem visszatekert a kim.óra mert abban az idöben de talán most is még divat. Na most tankoltam. 750km, 45 liter. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Giri187 Elküldve December7, 2014 Megoszt Elküldve December7, 2014 Üdv Urak! Lenne egy kérdésem, minden Y20DTH kéttőmegű lendkerékkel szerelt? Ha nem hogyan lehet megállapítani, hogy az van benne? Már ha meglehet szétszedés nélkül. illetve akkor legyen már részemről is egy fogyiadat: 32liter 540km (5.9) Link to comment Megosztás: More sharing options...
yamaha162 Elküldve December8, 2014 Megoszt Elküldve December8, 2014 sziasztok. 1.7 dti (75LE) mitol ingadozhat az alaojarat? Hallani hallom de a fordulatszammero nem mozdul annyira kicsi az ingadozas. Mondjuk valtozo mert valamikot erosebben hallom valamikor pedig abszolut nem. Egr szelep le van vakoova. Lehet az az oka? Link to comment Megosztás: More sharing options...
rolland Elküldve December8, 2014 Megoszt Elküldve December8, 2014 Üdv Urak! Lenne egy kérdésem, minden Y20DTH kéttőmegű lendkerékkel szerelt? Ha nem hogyan lehet megállapítani, hogy az van benne? Már ha meglehet szétszedés nélkül. illetve akkor legyen már részemről is egy fogyiadat: 32liter 540km (5.9) Csak 2003 utan volt kettomegu szerelve 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Giri187 Elküldve December8, 2014 Megoszt Elküldve December8, 2014 Csak 2003 utan volt kettomegu szerelve Köszönöm, akkor erre szerencsére nem lesz gondom a jövőben sem. :smartass: Link to comment Megosztás: More sharing options...
commodore Elküldve December8, 2014 Megoszt Elküldve December8, 2014 sziasztok. 1.7 dti (75LE) mitol ingadozhat az alaojarat? Hallani hallom de a fordulatszammero nem mozdul annyira kicsi az ingadozas. Mondjuk valtozo mert valamikot erosebben hallom valamikor pedig abszolut nem. Egr szelep le van vakoova. Lehet az az oka? Enyém is ingadozik ha már meleg. Egy gurutól azt a választ kaptam, hogy szoftver frissítéssel megoldható, de ha nem zavar, akkor hagyjam a fenébe. Engem nem zavar :D Amúgy minden hibátlan az autón. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Big Nose Elküldve December8, 2014 Megoszt Elküldve December8, 2014 Csak 2003 utan volt kettomegu szerelve Yessss! El ne add azt a vasat, aranyat ér. alias y20dth - 2002 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Big Nose Elküldve December8, 2014 Megoszt Elküldve December8, 2014 Más. Most már annyi gyíkja van az Y20dth-mnak, hogy nem is tudom, honnan kezdjek neki. Sok melóm volt, egyszerűen nem volt időm foglalkozni vele. Öreg csont 300.000 km felett. Problémák: - kelepel, de nem megy. Melegen sem. Trabant levillog pályán hegynek fel. - hullámzik és rángat 130 km/h felett (kb. 3.000 fordulat) már ha felmegy addig. - mellesleg 130 km/h felett hibakóddal ki is száll a turbó. - turbót nem tudom, mikor hallottam utoljára fütyülni. De nincs lórugás se 1.800 fordulat felett. - most még jött hozzá egy moraj a váltó körül (ami amugy is csak nekem veszi be az egyest). Eddigi megoldások: - sok takarítás után kapott új EGR-t. - vákuumszelepeket és pumpát lemértem. A pumpa tűréshatár felett teljesített, a szelepek 0,8 (hibahatáron belül) adják. - saját forrásról mégsem húznak be fordulatszámra. Külső 8 V-ra minegyik működik. - légtömegmérő rendben Kérdések: - rákba találom a MAP szenzort? - ha leveszem a szívósort, mivel célszerű takarítani? Folyadék és törlőanyag is érdekelne. - az is érdekelne, hogy érnek-e valamit a tisztító adalékok? - kéne egy hozzáértő OPELes computeres szaki elérhetősége - meg egy hengerfejes ( 4 izzítóból egy bele van törve :-S) Merre tettem a jäger-sör kombómat? Más kérdés nincs mára. Üdv: BIG Link to comment Megosztás: More sharing options...
rolland Elküldve December9, 2014 Megoszt Elküldve December9, 2014 Más. Most már annyi gyíkja van az Y20dth-mnak, hogy nem is tudom, honnan kezdjek neki. Sok melóm volt, egyszerűen nem volt időm foglalkozni vele. Öreg csont 300.000 km felett. Problémák: - kelepel, de nem megy. Melegen sem. Trabant levillog pályán hegynek fel. - hullámzik és rángat 130 km/h felett (kb. 3.000 fordulat) már ha felmegy addig. - mellesleg 130 km/h felett hibakóddal ki is száll a turbó. - turbót nem tudom, mikor hallottam utoljára fütyülni. De nincs lórugás se 1.800 fordulat felett. - most még jött hozzá egy moraj a váltó körül (ami amugy is csak nekem veszi be az egyest). Eddigi megoldások: - sok takarítás után kapott új EGR-t. - vákuumszelepeket és pumpát lemértem. A pumpa tűréshatár felett teljesített, a szelepek 0,8 (hibahatáron belül) adják. - saját forrásról mégsem húznak be fordulatszámra. Külső 8 V-ra minegyik működik. - légtömegmérő rendben Kérdések: - rákba találom a MAP szenzort? - ha leveszem a szívósort, mivel célszerű takarítani? Folyadék és törlőanyag is érdekelne. - az is érdekelne, hogy érnek-e valamit a tisztító adalékok? - kéne egy hozzáértő OPELes computeres szaki elérhetősége - meg egy hengerfejes ( 4 izzítóból egy bele van törve :-S) Merre tettem a jäger-sör kombómat? Más kérdés nincs mára. Üdv: BIG Jo lett volna ha megadod a hibakodokat. A rangatas a MAP erzekelo, nem mer vagy lerakodva van koromal. Ez a szivofedelen talahato. Benzinbe aztasd 1 napig es utana egy finom ecsetel kitakarithatod.A szivofedelet es a szivosort konnyen kitakarithatod hideg zsir oldoval . Link to comment Megosztás: More sharing options...
szosz Elküldve December11, 2014 Megoszt Elküldve December11, 2014 jó reggelt all! G Astra Y17DT. megvettem,okádta a füstöt!!!!!!!!!!!!!!!!!nem nagyon ment,csak mikor a turbó elkezdett dolgozni.akkor viszont megjobban füstölt.nem volt hibaüzi,nagyjából minden működött,és mégis vacak volt.amit csunáltam:egr kitakarit,változást nem hozott.majd lezártam,jobban kezdett menni,picivel,de még füstölt.katalizátort kiiktattam,kevesebb füst jobb teljesitmény.végre megtaláltam a MAP szenzort.elektromosan bekötve,de cső nincs rajta.HOVÁ kell cső?aszongya szerelő sehová,hagyjam.ok,de akkor minek van,és miért irja AUTODATA progi a mérési adatokat?????????????nem hagytam.sehol nem találtam semmit,ahová vákumcsövet tolhattam volna.EGR amúgy is lezárva,lehűztam róla csövet,rátoltam map-ra.bexarás!!!!!elkezdett működni,és azt mértem rajta amit autodata ir. azóta húz már 1100-1200 fordulattól,60-as tempónál sem kell visszaváltani 4-be,ugy megy hegynek fel(10%emelkedőn)mint a régi 1.8 benzinesem.nagyon combos lett,csak lesek!!!fogyasztás elején sem volt rossz(5-6 között) most picit 5 alatt,ha nem versenyzek.merthogy nostmár azt is lehet.ya! nem füstöl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mindörökké OPEL!!!! U.i.:mindenkinek nagy köszi aki itt segitett!!!!!!!!! (azért irtam hátha valakinek segithetek én is) Üdv mindenkinek:szosz Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve December11, 2014 Megoszt Elküldve December11, 2014 Na ennyi nekem sose sikerül. Az adagoló elektronika már volt javítva (így vettem) és szerintem van valami csiribiri, mert egy másik dettó ilyenhez hasonlítottam és sokkal dinamikusabb. Szóval nyáron hosszútáv ~4,7, helyben ~5,2-5,5. Télen hosszútáv ~5, helyben legutóbb ~6. Az utolsó tankolásom vegyes volt és 5,7-et számoltam. Viszont 6 fölé semikor nem ment. Konklúzió: 5 alatt nem igazán mérek. Y17DT, 194.000 Km, 2002-es Caravan. Eddig nálam előtöltés szelep és holtpont jeladó csere volt (persze vezérlés meg olaj stb...). ma tankoltam 840km-re 42l kattanásig gasoilt 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December12, 2014 Megoszt Elküldve December12, 2014 Dieselesek, mi az a legalacsonyabb fordulatszám, amin szoktátok használni, s nem káros a motornak? (jó én egy 1.7 CDTI A17DTR-t használok) Én azt vettem észre 1400-1500rpm-en nem erőlködik. (2-3-4-ben) Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve December12, 2014 Megoszt Elküldve December12, 2014 Dieselesek, mi az a legalacsonyabb fordulatszám, amin szoktátok használni, s nem káros a motornak? (jó én egy 1.7 CDTI A17DTR-t használok) Én azt vettem észre 1400-1500rpm-en nem erőlködik. (2-3-4-ben) Szia Imy! Gratula az új géphez! Nagyon szép! :icon13: Nagyon sok baleset és probléma mentes kilométert kívánok! Én személy szerint 2000 rpm körül szoktam használni,vagy talán egy kicsivel feljebb. Gyorsításnál ( természetesen üzem meleg motor esetében) 2800-3000 rpm-ig is kihuzatom,nagyon ritka amikor fölé engedem. Természetesen hideg motornál 2200-2500 rpm között elváltok,így 1500 körülire esik vissza a fordulat,de...csak hideg motornál teszem ezt. Azért egy 125 lovasnál persze másabb a nyomaték. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Greenweld Elküldve December13, 2014 Megoszt Elküldve December13, 2014 Üdvözlet! Y20DTH-nál szeretnék üzemanyagszűrőt cserélni. Megvettem a szűrőt és valami olyasmi van ráírva hogy szárazon ne hagyjuk. (ezt sikerült gibogózni németül) Ez arra utalna hogy berakáskor fel kell tölteni a szűrőházat? A másik kérdés-ha lelevegősödik a rendszer,akkor azt automatikusan kilégteleníti? Mivel ugye régi dízelnél volt kézi tápszivattyú,de itt gondolom nincs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Giri187 Elküldve December13, 2014 Megoszt Elküldve December13, 2014 Üdvözlet! Y20DTH-nál szeretnék üzemanyagszűrőt cserélni. Megvettem a szűrőt és valami olyasmi van ráírva hogy szárazon ne hagyjuk. (ezt sikerült gibogózni németül) Ez arra utalna hogy berakáskor fel kell tölteni a szűrőházat? A másik kérdés-ha lelevegősödik a rendszer,akkor azt automatikusan kilégteleníti? Mivel ugye régi dízelnél volt kézi tápszivattyú,de itt gondolom nincs. Pont most cseréltettem én is, igen pontosan azt jelenti amit írsz, berakáskor fel kell tölteni. Az enyémet nem kellett külön légteleníteni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Salas Elküldve December13, 2014 Megoszt Elküldve December13, 2014 Sziasztok, 2002-es Astra G 1.7DTI-ben van kettős tömegű lendkerék? (Y17DT motorkód) Link to comment Megosztás: More sharing options...
karatekutya Elküldve December13, 2014 Megoszt Elküldve December13, 2014 Sziasztok van egy wauxhall astra 2.0 dti sxi-m és szeretném kicserélni benne a vízhőfok szenzort de nem tudom hol van. Tudnátok nekem segíteni? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
commodore Elküldve December13, 2014 Megoszt Elküldve December13, 2014 Sziasztok, 2002-es Astra G 1.7DTI-ben van kettős tömegű lendkerék? (Y17DT motorkód) Szia. Nincs :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Salas Elküldve December13, 2014 Megoszt Elküldve December13, 2014 Szia. Nincs :D Neten kerestem bele de nem találtam.......mindenesetre ma kaptam ajánlatott a cserére meg komplett kuplung stb egy szervíztől nagyjából 6 kiló körül.......hát érdekes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve December13, 2014 Megoszt Elküldve December13, 2014 Neten kerestem bele de nem találtam.......mindenesetre ma kaptam ajánlatott a cserére meg komplett kuplung stb egy szervíztől nagyjából 6 kiló körül.......hát érdekes. :D max 100.000 ból kijön munkadíjjal de akkor minden cserélve szerkezet tárcsa kinyomócsapágy Link to comment Megosztás: More sharing options...
Salas Elküldve December13, 2014 Megoszt Elküldve December13, 2014 (edited) :D max 100.000 ból kijön munkadíjjal de akkor minden cserélve szerkezet tárcsa kinyomócsapágy A gond az hogy ezek alapján ott tartok hogy mi a gond ha nincs is benne kettős tömegű retek. Szakszervízben voltam........ Leállítom az autót és ki akar belőle szakadni a motor ill, a diesel hang is fémes csattogósabb. Módosítva December14, 2014 : hening Ne káromkodj! Link to comment Megosztás: More sharing options...
commodore Elküldve December14, 2014 Megoszt Elküldve December14, 2014 A gond az hogy ezek alapján ott tartok hogy mi a gond ha nincs is benne kettős tömegű retek. Szakszervízben voltam........ Leállítom az autót és ki akar belőle szakadni a motor ill, a diesel hang is fémes csattogósabb. Először meg kell nézni mi a baj. Szerviz mit mond? Komplett kuplung szerkezet (tárcsa, kinyomó csapágy, kinyomó lap) van 38-ért meg 160-ért is. De nem valószínű, hogy mindent kellene cserélni, lehet nem is ott a gond. Kettőstömegű nincs benne. http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=P14182&cMegnNr=2699 Link to comment Megosztás: More sharing options...
paine Elküldve December14, 2014 Megoszt Elküldve December14, 2014 A gond az hogy ezek alapján ott tartok hogy mi a gond ha nincs is benne kettős tömegű retek. Szakszervízben voltam........ Leállítom az autót és ki akar belőle szakadni a motor ill, a diesel hang is fémes csattogósabb. Nézzétek át a nyomatékbakokat. Nekem is kuplungot akartak cserélni, és miután megláttam a bakokat, és kicseréltem, láss csodát nem akar kiesni a motor, és nem kopog, nem kattog. Csak egy tipp, de egy próbát megér. Ja, és nem kell új bakokat venni, szilentesek sokkal olcsóbban megoldják a helyrehozatalt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts