astra Elküldve November4, 2014 Megoszt Elküldve November4, 2014 (edited) Sziasztok. olaj szivárgásban szenved a kocsim. 2001 es 1.7 dti... már ki lett cserélve a főtengelyszimering, féltengelyszimeringek, deknitömítések, kinyomócsapágy. kormánymű szivárog minimálisan de annyira nem hogy az csöpögjön hisz a tartályból nem fogy. sajnos a motorolaj szintet nem birtam leellenőrizni hogy fogy e... előző szétszedésnél a váltó olaj fogyott az 100% ezért is lettek kicserélve a tömítések kinyomocsapágy..stb.. valakinek van ötlete? ujra leszedetni a segédalvázat, váltót le..stb.. nagyon sokba lenne mint pénzbe mint időbe..:S szia nem a turbód a ludas? Módosítva November4, 2014 : astra Link to comment Megosztás: More sharing options...
kyozsee Elküldve November4, 2014 Megoszt Elküldve November4, 2014 Üdv! Találkozott már valaki olyannal, hogy a vezérműtengely leszorítón alig észrevehető pár mm-es hajszálrepedés van a csavarfej környékén? Kb 20Ekm-el ezelőtt traverzeket cseréltek és szerintem túl húzták. Elmentem a bontóba másikért de ott is csak hasonló problémásat találtam. Érdemes ezzel foglalkozni? Köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
jantek Elküldve November4, 2014 Megoszt Elküldve November4, 2014 y17dt be vett már valaki új generátort 35E körül árulják? Üdv!Kb. 2 hónapja olyan ketyeg az enyémben...Eddig jó.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November4, 2014 Megoszt Elküldve November4, 2014 Üdv! Találkozott már valaki olyannal, hogy a vezérműtengely leszorítón alig észrevehető pár mm-es hajszálrepedés van a csavarfej környékén? Kb 20Ekm-el ezelőtt traverzeket cseréltek és szerintem túl húzták. Elmentem a bontóba másikért de ott is csak hasonló problémásat találtam. Érdemes ezzel foglalkozni? Köszönöm. 8Nm a meghúzási nyomatéka. Annyira meghúzták? Persze, ha a vezérműtengely elszabadul csúnya világ lesz a motorban... Link to comment Megosztás: More sharing options...
cseril71 Elküldve November4, 2014 Megoszt Elküldve November4, 2014 SZIASZTOK!!!! Ha valaki tudna segíteni azt megköszönném!!! Egy 2002 G Astra tulajdonosa vagyok! (1,7 ISUZU) A problémám, hogy növekszik a motorolaj szintje (a gázolaj szivárog). A szerelő igazán nem látja a baját de a gyanúja az volt, hogy a porlasztók alatti réz tömítések a gond, azt kicserélte. Csak sajna ugyan úgy emelkedik a színt. Ha valaki találkozott ilyen problémával és tudja a megoldást vagy megoldásokat az legyen szíves írni!!! Köszönöm! Üdv.: Laci Link to comment Megosztás: More sharing options...
kyozsee Elküldve November4, 2014 Megoszt Elküldve November4, 2014 8Nm a meghúzási nyomatéka. Annyira meghúzták? Persze, ha a vezérműtengely elszabadul csúnya világ lesz a motorban... Én 25Nm-t olvastam ki a tis-ből de nem az a lényeg, nem bántottam csak szemrevételeztem. Az az érdekes, hogy egymás után kettő autónál is találkoztam ezzel és mindkettő régóta működött. Nem nagy repedésről beszélek, csak akkor látszik ha letörlöm az olajat egy pár mm-es hajszálcsík. Ha rendelek valami bontottat attól félek az is olyan lesz, az új meg gondolom horror.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve November7, 2014 Megoszt Elküldve November7, 2014 Szia, A fagyálló fogyását nézd meg a generátor mögött is. Ott van egy kicsi fém könyök cső,ami a blokkból jön ki és annak a tömítése szokott engedni, de nehezen látható és a generátor leszedése után javítható csak a tömítés cseréjével. Ez is típushiba sok más mellett, én majdnem mindet végigjártam 9 év alatt. Köszi a tippet. Megnéztem ma, már igen szépen folyik. Hétfőn lesz időm lebontom és ránézek, tuti, hogy ott megy el a víz, alul is áll a szivacsba. :( De miért csak akkor ha fűtök, ezt nem értettem sohasem........ Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszaby Elküldve November8, 2014 Megoszt Elküldve November8, 2014 (edited) Sziasztok, Lenne 2 kérdésem hátha valaki tudja rá a választ. Az egyik, hogy alábbi képen pirossal bekarikázott micsoda? Lemegy a turbó felé az egyik vége. A másik, hogy szerintetek miért van 3 porlasztóm megjelölve sárgával? Ez jelentené azt, hogy már piszkálta valaki? Köszönöm! Módosítva November8, 2014 : pszaby Link to comment Megosztás: More sharing options...
witriol Elküldve November10, 2014 Megoszt Elküldve November10, 2014 Sziasztok! Nem túl rég vásároltam egy 2000-es gyártású opel zafira-t (X20DTL motorkód), van egy olyan jelensége amit nem tudom, hogy hiba e vagy sem, hátha valaki tudja a választ. Ha ""padlógázzal"" gyorsítok, vagy az autó egy emelkedőn kb csúcsteljesítményt ad le elkezd a motorteljesítmény hintázni. Húz visszaesik, húz visszaesik, kb 1-2 másodperces periodicitással. Ezen kívül minden rendben vele, kivéve a lüktetve gyorsulást. Tapasztalt valaki ilyen jelenséget? Válaszokat előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rolland Elküldve November10, 2014 Megoszt Elküldve November10, 2014 Sziasztok! Nem túl rég vásároltam egy 2000-es gyártású opel zafira-t (X20DTL motorkód), van egy olyan jelensége amit nem tudom, hogy hiba e vagy sem, hátha valaki tudja a választ. Ha ""padlógázzal"" gyorsítok, vagy az autó egy emelkedőn kb csúcsteljesítményt ad le elkezd a motorteljesítmény hintázni. Húz visszaesik, húz visszaesik, kb 1-2 másodperces periodicitással. Ezen kívül minden rendben vele, kivéve a lüktetve gyorsulást. Tapasztalt valaki ilyen jelenséget? Válaszokat előre is köszönöm. MAP erzekelo el van dugulva koromal es hejtelenul mer . Ez csak akkor erzekelheto mikor 2000 fordulat felet vagy a fordulatal. Ha lenti fordulatrol kezdi akkor lehet falts levegot sziv az uzzemanyag elatasi vonalon (ez meg ugy is szokot jellentkezni,hogy nehezen indul) , vagy az EGR-d ragad meg . Hibakod van ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
witriol Elküldve November10, 2014 Megoszt Elküldve November10, 2014 MAP erzekelo el van dugulva koromal es hejtelenul mer . Ez csak akkor erzekelheto mikor 2000 fordulat felet vagy a fordulatal. Ha lenti fordulatrol kezdi akkor lehet falts levegot sziv az uzzemanyag elatasi vonalon (ez meg ugy is szokot jellentkezni,hogy nehezen indul) , vagy az EGR-d ragad meg . Hibakod van ? Hibakód nincsen, csak "padlógáznál" van ez a jelenség. Elvileg az egr rendben van. Azt ,megnéztem. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kyozsee Elküldve November10, 2014 Megoszt Elküldve November10, 2014 (edited) Üdv! Egy újabb anomália miértjére keresnék választ. Egy nagyobb gyorsítás után furcsa szelep hang - az egyik szelephimba középen kettétört kicsit megigazítva a bütykös tengelyt is. Kicseréltem ezeket csak azóta nem merek nagyobb gázt adni nehogy megismétlődjön. A másik kisebb problémám hogy hidegen, melegen pöcc-röff de ha leállítom és pl 1-2 óra múlva indítom mikor még nem hűlt ki teljesen elég sokat teker mire indul. y20dth. Válaszokat előre is köszönöm. Módosítva November10, 2014 : kyozsee Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve November10, 2014 Megoszt Elküldve November10, 2014 (edited) Szia, A fagyálló fogyását nézd meg a generátor mögött is. Ott van egy kicsi fém könyök cső,ami a blokkból jön ki és annak a tömítése szokott engedni, de nehezen látható és a generátor leszedése után javítható csak a tömítés cseréjével. Ez is típushiba sok más mellett, én majdnem mindet végigjártam 9 év alatt. Na ezen is àtesteünk. Egy csomó kikristályosodott fagyàlló volt ott. Képeket teszek fel később. Nem egyszerű művelet az biztos. Szerk: Az öröm korai volt, ma délelőtt megint tócsa a kocsi alatt.... :( Kezdődhet az egész előröl. Most már gyorsabban fog menni.. :) Módosítva November11, 2014 : Handbrake Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sanyi24129 Elküldve November12, 2014 Megoszt Elküldve November12, 2014 Hello! 1,7-es g astráról lenne szó, olyan kérdésem lenne, hogy miért csinálja azt, hogy mikor elveszem a gázról a lábam fölpörög a motor egy pillanatra 1300-ig, de csak néh csinálaj?. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sniffer Elküldve November12, 2014 Megoszt Elküldve November12, 2014 Na ezen is àtesteünk. Egy csomó kikristályosodott fagyàlló volt ott. Képeket teszek fel később. Nem egyszerű művelet az biztos. Szerk: Az öröm korai volt, ma délelőtt megint tócsa a kocsi alatt.... :( Kezdődhet az egész előröl. Most már gyorsabban fog menni.. :) Szia, akkor,ha jól értem, a generátorod mögött van a szivárgás? Nekem heti 3-4 dl fogyott a kiegyenlítő tartályból, és pont a szivárgást követően 2 hétre rá ment teljesen tönkre a generátorom, újra cseréltem és akkor láttuk, hogy ott ereszt, de a meleg motoron végigfolyva elpárolgott, így nem volt alatta még tócsa. Link to comment Megosztás: More sharing options...
commodore Elküldve November13, 2014 Megoszt Elküldve November13, 2014 Hello! 1,7-es g astráról lenne szó, olyan kérdésem lenne, hogy miért csinálja azt, hogy mikor elveszem a gázról a lábam fölpörög a motor egy pillanatra 1300-ig, de csak néh csinálaj?. Nekem is ilyen. Az elektronika automatikusan csinálja. Gondolom azért, hogy ne fulladjon le vagy legyen állandó rurbó nyomás, meg kicsit ki is öblíti a motort, ha belefulladna az üzemanyagba. Az elektronikus gázpedálos benzinesek is csinálják. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bdmobil Elküldve November14, 2014 Megoszt Elküldve November14, 2014 (edited) Hali! Y22DTR motor hidegen pöccre indul viszont van hogy melegen nehezen indul! Mitől lehet ez? Meg olyat csinál mostanában hogy mikor elkezd kicsit melegedni a motor kb 50fok körül lehet már fennakad az alapjárat nem esik le 800ra haenm megáll mondjuk 900-on vagy 950-en de van hogy 1000 felett kicsivel! Ez miotől lehet? Ha rendesen üzemmelegen leáálítóm és mondjuk 15 perc múlva elindítom akkor se megy le 800-ra hanem 850-en áll és nem megy le csak ha kicsit terhelem a motort! Próbálom kinyomozni de nem jövök rá! Esetleg tipp? EGR-től lehet? Hibakód nincs, meg megy is rendesen fogyasztás is jó! Ha van valakinek valami ötlete, vagy már járt így ossza meg legyenszives! Módosítva November14, 2014 : bdmobil Link to comment Megosztás: More sharing options...
JoeSwan Elküldve November16, 2014 Megoszt Elküldve November16, 2014 Szia Mindenki! Csak szeretnék megosztani egy történetet... 2014. július végén, kereskedésből vásároltam egy 2005-ős évjáratú OPEL ASTRA G 1.7 CDTi Caravan-t. Top-top volt az autó. 212.000 km. volt benne. Már akkor hallatszott egy kopogó hang a motorból. Itteni javaslatra megnéz ettem az porlasztókat. 150.000.- Forintért fel is újíttattam mind a 4-et. De a hang csak nem szűnt meg... November 7-én aztán bevittem egy márkafüggetlen szervízbe. Ott megállapították: - 1-es henger dugattyúja lóg, lötyög, kotyog. - Az összes henger falán karmolásnyomok, hengerfalak elszíneződtek a motor túlmelegedése miatt. - A túrbó lapátjai erősen szennyezettek, szívó oldalon karmolás nyomok. Javítási költség (anyag + munkadíj) 550-600.000.- Ft. Beszéltem a kereskedővel. Mivel a törvény minimum 6 hónap jótállást ír elő, meg kell csináltatnia az autót. A kérdés: hogyan??? Gondolom teleszórja bontott sztárokkal... Kicsit kivagyok... De hogy az előző gazdának a lábait eltördelném, az is biztos!!!! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszaby Elküldve November16, 2014 Megoszt Elküldve November16, 2014 Szia Mindenki! Csak szeretnék megosztani egy történetet... 2014. július végén, kereskedésből vásároltam egy 2005-ős évjáratú OPEL ASTRA G 1.7 CDTi Caravan-t. Top-top volt az autó. 212.000 km. volt benne. Már akkor hallatszott egy kopogó hang a motorból. Itteni javaslatra megnéz ettem az porlasztókat. 150.000.- Forintért fel is újíttattam mind a 4-et. De a hang csak nem szűnt meg... November 7-én aztán bevittem egy márkafüggetlen szervízbe. Ott megállapították: - 1-es henger dugattyúja lóg, lötyög, kotyog. - Az összes henger falán karmolásnyomok, hengerfalak elszíneződtek a motor túlmelegedése miatt. - A túrbó lapátjai erősen szennyezettek, szívó oldalon karmolás nyomok. Javítási költség (anyag + munkadíj) 550-600.000.- Ft. Beszéltem a kereskedővel. Mivel a törvény minimum 6 hónap jótállást ír elő, meg kell csináltatnia az autót. A kérdés: hogyan??? Gondolom teleszórja bontott sztárokkal... Kicsit kivagyok... De hogy az előző gazdának a lábait eltördelném, az is biztos!!!! Szia, Alapjáraton volt kopogó hang vagy fordulatkor esetleg a inkább a turbónyomás megjelenésekor? Amúgy sajnálom a történteket, remélem azért a végkifejlet pozitív lesz. :icon13: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November16, 2014 Megoszt Elküldve November16, 2014 A képen bekeretezett cső mire szolgál? Amit lefoglalóztam, ott volt olajpárás. Az eladó mondta megcsinálja, mert szerinte laza a bilincs, vagy van ott valami gumigyűrű, ami lehet rossz.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
JoeSwan Elküldve November16, 2014 Megoszt Elküldve November16, 2014 Szia, Alapjáraton volt kopogó hang vagy fordulatkor esetleg a inkább a turbónyomás megjelenésekor? Amúgy sajnálom a történteket, remélem azért a végkifejlet pozitív lesz. :icon13: Szia! Alapjáraton is volt kopogás, de elég halkan. Még ha túráztattam sem erősödött a hang. Leginkább terheléskor jött elő. Olyan volt mint ha a hajtókar ütögette volna a blokk oldalát. Minden váltáskor, mikor visszaesett a fordulat, halk csörgés szerű hanga volt. Remélem én is hogy pozitív lesz a vége... Itt van a hibákról készûlt videofelvétel. Érdemes megnézni, meghallgatni!!! 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszaby Elküldve November16, 2014 Megoszt Elküldve November16, 2014 (edited) A képen bekeretezett cső mire szolgál? Amit lefoglalóztam, ott volt olajpárás. Az eladó mondta megcsinálja, mert szerinte laza a bilincs, vagy van ott valami gumigyűrű, ami lehet rossz.... Intercooler-fojtószelep összekötő cső. Természetes, hogy van benn némi olaj. Módosítva November16, 2014 : hening Képpel idézés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszaby Elküldve November16, 2014 Megoszt Elküldve November16, 2014 Szia! Alapjáraton is volt kopogás, de elég halkan. Még ha túráztattam sem erősödött a hang. Leginkább terheléskor jött elő. Olyan volt mint ha a hajtókar ütögette volna a blokk oldalát. Minden váltáskor, mikor visszaesett a fordulat, halk csörgés szerű hanga volt. Remélem én is hogy pozitív lesz a vége... Itt van a hibákról készûlt videofelvétel. Érdemes megnézni, meghallgatni!!! Köszönjük, tényleg érdemes végignézni. Valószínű az előző tulajnál az olajcsere nem ismert tény volt, és mikor már odáig fajult a dolog, hogy ő is érezte, hogy valami nem stimm, akkor próbálta eltüntetni a nyomokat és használhatóvá tenni az autót, majd jól "rásózta" egy kereskedőre.... De, hogy az 1-es henger mitől kopott el ennyire... :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Keni Elküldve November16, 2014 Megoszt Elküldve November16, 2014 Hello Van egy Y20DTH G Astrám... Kitisztítottam a szívósort, összerktam csakhát ugye lelevegősödött az üzemenyagrendszerem... Indítózással próbálkoztam(nem keveset) , hogy hátha beindul, de nem... Hogy tudom lelégteleníteni??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve November16, 2014 Megoszt Elküldve November16, 2014 (edited) üdvözlet. a kérdésem a következö ., ma reggel elinditottam az autot egy kanyarnál kigyulladt az ABS lámpa utána meg az a lámpa amely egy tartály és benne fogaskerék . mit ill. miket jelentenek ezek ? ujrainditás után már nem jeleznek. y17 dt- röl van szó. Módosítva November16, 2014 : astra Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts