Kombitomi Elküldve Október18, 2014 Megoszt Elküldve Október18, 2014 Szia. Az egr-t hogyan sikerült lezárni úgy hogy nem vette észre és dobta a sárga lámpát?? Legegyszerűbb a kipufogócsonknál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Október19, 2014 Megoszt Elküldve Október19, 2014 Legegyszerűbb a kipufogócsonknál. Szia! Lehet láma a kérés,de tudnál egy képet linkelni arról,hogy pontosan hol van ez a hely? Tippem szerint arra a "vékony" fémcsőre gondolsz,ami a motor elöl indul,és hátra megy az egér szelephez. Köszönöm előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Október19, 2014 Megoszt Elküldve Október19, 2014 Szia! Lehet láma a kérés,de tudnál egy képet linkelni arról,hogy pontosan hol van ez a hely? Tippem szerint arra a "vékony" fémcsőre gondolsz,ami a motor elöl indul,és hátra megy az egér szelephez. Köszönöm előre is! Ha ott zárom le, elég ha csak közbe iktatok egy lezáró elemet, magyarán egy lemezt összecsavarozom és kész? Már ki is iktattam? Ennyire egyszerű lenne? Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Október19, 2014 Megoszt Elküldve Október19, 2014 Ha ott zárom le, elég ha csak közbe iktatok egy lezáró elemet, magyarán egy lemezt összecsavarozom és kész? Már ki is iktattam? Ennyire egyszerű lenne? Sajna nem tudom,Én is ezért érdeklődöm,de gondolom előtte érdemes kipucolni az egér szelepet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Október20, 2014 Megoszt Elküldve Október20, 2014 Sajna nem tudom,Én is ezért érdeklődöm,de gondolom előtte érdemes kipucolni az egér szelepet. Nálam az már megtörtént, pontosan ezért kellene mihamarabb lezárni, hogy ne koszosodjon vissza. Aztán majd esetleg a következő tulaj, majd kiveszi a lezárást, ha neki nem megfelelő. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kombitomi Elküldve Október20, 2014 Megoszt Elküldve Október20, 2014 Szia! Lehet láma a kérés,de tudnál egy képet linkelni arról,hogy pontosan hol van ez a hely? Tippem szerint arra a "vékony" fémcsőre gondolsz,ami a motor elöl indul,és hátra megy az egér szelephez. Köszönöm előre is! Szia! Igen ott kell, a csövet peremmel két csavar tartja a kipufogó öntvényhez, oda kell csinálni egy olyan tömítést mint a gyári csak nincs rajta a nagy lyuk. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszaby Elküldve Október20, 2014 Megoszt Elküldve Október20, 2014 Szia! Igen ott kell, a csövet peremmel két csavar tartja a kipufogó öntvényhez, oda kell csinálni egy olyan tömítést mint a gyári csak nincs rajta a nagy lyuk. Sziasztok, És ettől nem fog sárga lámpát dobni, ha odarakok egy zárólemezt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laredo78 Elküldve Október20, 2014 Megoszt Elküldve Október20, 2014 Üdv minden fórumozónak. Tudom nem ez a topic ahová ezt a kérdéstkellene föltennem de talán ez a leg aktívabb. A következőt szeretném kérdezni és tudni. Egy Opel Zafira A tipusú autóm van Y20DTH motorral. Osztrákból hoztam az autót viszonylag kevés kilóméterrel . A gondom az hogy nagyon rövid váltó van alatta 5sebességben 3000fordulaton 120km/h a sebessége. A váltó F23as és SJ az alfakódja. Más számot nem találta rajta. Vettem egy F23as SB alfakódú váltót ami elvileg hosszúnak kellene lennie. Szeretném tudni hogy valóban az SB az hosszú váltó. Mert feleslegesen nem akarom szét szedni az autót. Meg ha már szét szedem a kettős tömegű lendkereket kicserélem kiváltó szettel. Válaszotokat várom és előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Október20, 2014 Megoszt Elküldve Október20, 2014 Nálam az már megtörtént, pontosan ezért kellene mihamarabb lezárni, hogy ne koszosodjon vissza. Aztán majd esetleg a következő tulaj, majd kiveszi a lezárást, ha neki nem megfelelő. :) Nálunk (y17 dt-nél) nem kell leengedni a hűtő vizet egér szelep pucoláskor ugye?, itt nem megy át rajta a vízkör. Gondolom akkor már a szívósort is érdemes kipucolni? Tömítések kellettek újak,vagy sikerült szépen leszedni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kombitomi Elküldve Október22, 2014 Megoszt Elküldve Október22, 2014 (edited) Nálunk (y17 dt-nél) nem kell leengedni a hűtő vizet egér szelep pucoláskor ugye?, itt nem megy át rajta a vízkör. Gondolom akkor már a szívósort is érdemes kipucolni? Tömítések kellettek újak,vagy sikerült szépen leszedni? Hűtővizet nem kell, csak, ha a szívósort is leszeded - oda érdemes új tömítést venni, ráadásul kettő kell, mert a szívósor két részből áll, de a elég szívás hozzáférni. A szívósort még én se vettem le, majd jövő nyáron, de nem láttam benne még sok kormot, 120EKm-nél nálam megtörtént a lezárás. Az EGR szelephez nem kell új tömítés, esetleg a kipufogócsonkhoz, annak az unix száma: 807536 Módosítva Október22, 2014 : Kombitomi 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kombitomi Elküldve Október22, 2014 Megoszt Elküldve Október22, 2014 Sziasztok, És ettől nem fog sárga lámpát dobni, ha odarakok egy zárólemezt? Ha ki van takarítva az EGR, akkor nem. Látom neked CDTI van ott azért kicsit másabb a szelep mint a DTI-nél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszaby Elküldve Október22, 2014 Megoszt Elküldve Október22, 2014 Ha ki van takarítva az EGR, akkor nem. Látom neked CDTI van ott azért kicsit másabb a szelep mint a DTI-nél. Valóban tényleg más, nektek megy rá elektromos csati? Én is kitakarítottam már 1-2e kilométerrel ezelőtt, viszont attól tartók, hogyha én lezárnám a kipufogó csonk felé, elkezdene sárga lámpát dobálni.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Október22, 2014 Megoszt Elküldve Október22, 2014 (edited) t. olyan gondom van hogy miért párásodik be a kocsi /caraván y17dt/ esös idöben pollenszürö cserélve , a fütöventi jol müködik? ketten ülünk az autóban tavaly ugyan ezen felállás volt és nem párásodott. A csapantyuk jól müködnek a szélvédöre állitva 4-es fokozatban ugy ahogy párátlanit. Módosítva Október22, 2014 : astra Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Október22, 2014 Megoszt Elküldve Október22, 2014 t. olyan gondom van hogy miért párásodik be a kocsi /caraván y17dt/ esös idöben pollenszürö cserélve , a fütöventi jol müködik? ketten ülünk az autóban tavaly ugyan ezen felállás volt és nem párásodott. A csapantyuk jól müködnek a szélvédöre állitva 4-es fokozatban ugy ahogy párátlanit. Nálam dettó, de már egy főnél is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kombitomi Elküldve Október23, 2014 Megoszt Elküldve Október23, 2014 Valóban tényleg más, nektek megy rá elektromos csati? Én is kitakarítottam már 1-2e kilométerrel ezelőtt, viszont attól tartók, hogyha én lezárnám a kipufogó csonk felé, elkezdene sárga lámpát dobálni.... Nem fogja, attól még működik, csak nem megy át rajta a kipufogó gáz. Az Y17DT-nél nem elektromos, hanem mechanikus (vákuum mozgatja) működésű. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kombitomi Elküldve Október23, 2014 Megoszt Elküldve Október23, 2014 t. olyan gondom van hogy miért párásodik be a kocsi /caraván y17dt/ esös idöben pollenszürö cserélve , a fütöventi jol müködik? ketten ülünk az autóban tavaly ugyan ezen felállás volt és nem párásodott. A csapantyuk jól müködnek a szélvédöre állitva 4-es fokozatban ugy ahogy párátlanit. Nézd meg, hogy a belső keringetés állító motor nem szorult-e meg. Legegyszerűbb, ha 4-es fokozatban az anyós oldalon meghallgatod, hogy kint a szélvédő alól szívja-e a levegőt. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Október23, 2014 Megoszt Elküldve Október23, 2014 Nézd meg, hogy a belső keringetés állító motor nem szorult-e meg. Legegyszerűbb, ha 4-es fokozatban az anyós oldalon meghallgatod, hogy kint a szélvédő alól szívja-e a levegőt. szia. behr tipusu a szellőzésem és igazad volt nyitva volt a kupola ugy hogy levettem a nyito kart és igy bezárt a kupola és kintröl szivja a levegőt . ezt a kismotort hogy lehet kiszerelni és javitani anélkül hogy a fél autot szét ne kelljen szedni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
commodore Elküldve Október23, 2014 Megoszt Elküldve Október23, 2014 szia. behr tipusu a szellőzésem és igazad volt nyitva volt a kupola ugy hogy levettem a nyito kart és igy bezárt a kupola és kintröl szivja a levegőt . ezt a kismotort hogy lehet kiszerelni és javitani anélkül hogy a fél autot szét ne kelljen szedni? http://sites.google.com/site/opelrepair/szelloztetes/behr 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Október23, 2014 Megoszt Elküldve Október23, 2014 http://sites.google.com/site/opelrepair/szelloztetes/behr szia. a reflektor állito motor nem jó hozzá? Link to comment Megosztás: More sharing options...
13NB Elküldve Október23, 2014 Megoszt Elküldve Október23, 2014 Üdv! Y20DTH esetében az EGR szelep lezárható-e, vagy sárga lámpát dob. Az autó egy 2002-es Zafira A, az EGR szelep vákuumos működtetésű. Jelenleg még nincs hibakód, de jó lenne, ha nem is lenne :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sanyi24129 Elküldve Október23, 2014 Megoszt Elküldve Október23, 2014 Hello! Van egy 1.7 es isuzu g astrám, és az lenne a kérdésem hogy a külső hőmérséklet jeladót hol találom? A másik dolog meg, hogy, nem tudom miért, de nem látom hogy izzítana, semmi gond vele könnyen indul, csak idegesít hogy miért nem izzít. Tudnátok ebben segítei? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Big Nose Elküldve Október23, 2014 Megoszt Elküldve Október23, 2014 Hello! Van egy 1.7 es isuzu g astrám, és az lenne a kérdésem hogy a külső hőmérséklet jeladót hol találom? A másik dolog meg, hogy, nem tudom miért, de nem látom hogy izzítana, semmi gond vele könnyen indul, csak idegesít hogy miért nem izzít. Tudnátok ebben segítei? Hali! Ezek már +10° felett nemigen izzítanak, vagy csak pillanatokig. Szóval ne idegeskedj. ;-) A jeladót az első lökhárító alsó rácsos részén, középen találod. Belülről. Körmös patenttal. Ha a hűtő előtti részen benézel, elvileg láthadod. BIG 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sanyi24129 Elküldve Október24, 2014 Megoszt Elküldve Október24, 2014 Hali! Ezek már +10° felett nemigen izzítanak, vagy csak pillanatokig. Szóval ne idegeskedj. ;-) A jeladót az első lökhárító alsó rácsos részén, középen találod. Belülről. Körmös patenttal. Ha a hűtő előtti részen benézel, elvileg láthadod. BIG Köszönöm szépen az infókat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszaby Elküldve Október25, 2014 Megoszt Elküldve Október25, 2014 Sziasztok, Eddig még nem figyeltem meg ennyire, de az nálatok is így van, hogy ha már meleg motorra (mentem 25-30km) mondjuk kb. fél óra múlva ráindíttatok, akkor kell kb. 2-3 km mire a hőfok mérő ismét "felmászik" 90 fok környékére? És addig míg el nem éri ismét a megfelelő szintet, szintén kicsit hangosabb a motor, mint ahogy az teljesen hidegen motornál szokott lenni.... Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október25, 2014 Megoszt Elküldve Október25, 2014 Sziasztok, Eddig még nem figyeltem meg ennyire, de az nálatok is így van, hogy ha már meleg motorra (mentem 25-30km) mondjuk kb. fél óra múlva ráindíttatok, akkor kell kb. 2-3 km mire a hőfok mérő ismét "felmászik" 90 fok környékére? És addig míg el nem éri ismét a megfelelő szintet, szintén kicsit hangosabb a motor, mint ahogy az teljesen hidegen motornál szokott lenni.... Köszi! Szerintem ilyen hidegben természetes, és a diesel annyira nem is melegszik mint a benzines. ;) De ha hidegen nincs problémád, akkor jó, de én azért megnézném a termosztátodat, hogy jó-e. (hideg motor kb 5 percet megy alapjáraton, és nem lehet meleg a hűtő felé vezető cső - ami a termosztáttól megy a hűtő fele - ) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts