rolland Elküldve Szeptember9, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2014 Köszönöm ez sokat segített, ha veszek egy olcsó TECH 2-t amit adnak hozzá valami free softot azzal meg tudnám csinálni? Nem tudom a hibakódot, az előző gazdának valami megbízható szervizes mondta hogy adagoló, belenéztem az elektronikájába és el volt benne égve a jobb oldali fet teteje. Köszönöm még egyszer. Akkor 100 % P1630 -as hibakodja volt. Ez a hiba ugy keletkezik hogy az eloadagolo magnesszelep drotjarol a szigeteles lehamlik es zarlatot csinal ami megnyomja a tranzisztort. Javithato az elektronika . Nagyon lenyeges ha mar cserelni akkarod az elektronikat akkor a drot szigeteleset le ellenorizni mert ha nem az uj is kuka lesz 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kyozsee Elküldve Szeptember9, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2014 Akkor 100 % P1630 -as hibakodja volt. Ez a hiba ugy keletkezik hogy az eloadagolo magnesszelep drotjarol a szigeteles lehamlik es zarlatot csinal ami megnyomja a tranzisztort. Javithato az elektronika . Nagyon lenyeges ha mar cserelni akkarod az elektronikat akkor a drot szigeteleset le ellenorizni mert ha nem az uj is kuka lesz Igen az feltűnt, zsugorcsöveztem végig. Egyenlőre nem találok sehol 015-ös elektronikát, meg tudnám csinálni házilag a 011-es átkódolást ha veszek hozzá valami nem nagyon drága okosságot? Köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
SohajdaTomi Elküldve Szeptember10, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2014 üdv. 1.7 cdti Z17DTL G astrám a P0400 as kódot produkálja. Jól gondolom hogy az egr szelep környékén kell szétnézni? kipufogó gáz visszavezetést irja ki hibának. műszerfalon a diag jel kinn van,illetve nemis gyorsul úgy mint szokott sajna! 3500 as fordulaton leszabályoz,de érdees módon nem egyfojtába mert valamikor viszont tovább pörgethető. segítsetek mivel kezdjek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
SohajdaTomi Elküldve Szeptember10, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2014 erre én is kiváncsi vagyok.nekem is ilyen gondom van p0400 Kitakaritva, összerakva, minden a helyén van de a 0400-as hiba csak előjön egy pár másodperc múlva, mi lehet még? Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kyozsee Elküldve Szeptember11, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2014 Akkor 100 % P1630 -as hibakodja volt. Ez a hiba ugy keletkezik hogy az eloadagolo magnesszelep drotjarol a szigeteles lehamlik es zarlatot csinal ami megnyomja a tranzisztort. Javithato az elektronika . Nagyon lenyeges ha mar cserelni akkarod az elektronikat akkor a drot szigeteleset le ellenorizni mert ha nem az uj is kuka lesz Üdv! Már csak az a kérdésem lenne ha rárakok egy komplett ugyanilyen számú adagolót mint ami volt de ez nem Zafiráról hanem Astráról van az jó lesz? Köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rolland Elküldve Szeptember11, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2014 Üdv! Már csak az a kérdésem lenne ha rárakok egy komplett ugyanilyen számú adagolót mint ami volt de ez nem Zafiráról hanem Astráról van az jó lesz? Köszönöm. Igen jo lesz ,tehat az utolso harom szam kell ugyan az legyen mint a regi adagolon. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Szeptember13, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2014 (edited) T uraim . arra lennék kiváncsi hogy az y17dt.-nél hogy van az oilpumpa müködése és mi tartja meg az oil. nyomást a rendszerben mert ugy érzem mintha tul hosszu ideig ég a jelzölámpa hideginditásnál . A másik kérdésem hogy az 5w30 GMoil-t hány km-ént érdemes cserélni? Módosítva Szeptember13, 2014 : astra Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember13, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2014 T uraim . arra lennék kiváncsi hogy az y17dt.-nél hogy van az oilpumpa müködése és mi tartja meg az oil. nyomást a rendszerben mert ugy érzem mintha tul hosszu ideig ég a jelzölámpa hideginditásnál . A másik kérdésem hogy az 5w30 GMoil-t hány km-ént érdemes cserélni? szerintem van valahol egy szelep :) 10-15ekm Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszaby Elküldve Szeptember13, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2014 T uraim . arra lennék kiváncsi hogy az y17dt.-nél hogy van az oilpumpa müködése és mi tartja meg az oil. nyomást a rendszerben mert ugy érzem mintha tul hosszu ideig ég a jelzölámpa hideginditásnál . A másik kérdésem hogy az 5w30 GMoil-t hány km-ént érdemes cserélni? Ez egy kicsit engem is aggaszt mert nekem is minden indításnál kb. 2-3 s kell hogy kialudjon és addig bizony kereplősebb a hangja... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember13, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2014 ha jól emlékszek.... egy rúgó nyom egy golyót vagy dugattyút ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Szeptember13, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2014 Ez egy kicsit engem is aggaszt mert nekem is minden indításnál kb. 2-3 s kell hogy kialudjon és addig bizony kereplősebb a hangja... Azért az sok. Nekem indítás után elhallgat általában.... szerintem van valahol egy szelep :) 10-15ekm Én azért 15e-et mostanában megvárom vele, mert e ciklus nagy része hosszabb út. 5 hónapja cseréltem olajat, s megint kellene, ~13e km belement, de még hétfőn lenyomok vele egy 1250km-es távot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Szeptember13, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2014 szerintem van valahol egy szelep :) 10-15ekm köszi de hol? jo lenne ha lenne rola egy robbantott ábra meg 1 leirás hogy hogy lehet javitani . Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember13, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2014 Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy X20DTL motornál hol található az az érzékelő, ami a turbónyomást méri az ECU számára? Egyik barátom autójának az a baja dignosztikai műszer szerint, hogy a fordulatszámtól függetlenül mindig 0.9V-ot kap az ECU attól a jeladótól. Előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Szeptember13, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2014 Ez egy kicsit engem is aggaszt mert nekem is minden indításnál kb. 2-3 s kell hogy kialudjon és addig bizony kereplősebb a hangja... Szia! Pont tegnap kérdeztem rá erre a dologra másik topikban,mert nálam is ugyanez a helyzet. Engem is érdekelne a megoldás. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
commodore Elküldve Szeptember13, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2014 Szia! Pont tegnap kérdeztem rá erre a dologra másik topikban,mert nálam is ugyanez a helyzet. Engem is érdekelne a megoldás. :) Nekem is. Szerintem azért van, mert az olajszűrő gyakorlatilag a motor tetején van és idő kell míg oda ér a nyomás. A benzines dettó ilyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yamaha162 Elküldve Szeptember13, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2014 Sziasztok. Tulajdonosa lettem egy g astra caravan 1.7 isuzu autonak:) elozo gazdaja nem nagyon hasznalta es föleg nem hajtotta. Kicsit el van szerintem lustulva (mentem masik ilyennel). Szerintetek muvel tudnek nagyob eletet lehelni bele? Legtomegmero takaritas ilyesmi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszaby Elküldve Szeptember14, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2014 Szia! Pont tegnap kérdeztem rá erre a dologra másik topikban,mert nálam is ugyanez a helyzet. Engem is érdekelne a megoldás. :) Keresgéltem angol fórumokon is, de ott se nagyon találtak megoldást, állítólag ez ilyen... :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kisbago Elküldve Szeptember14, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2014 Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy X20DTL motornál hol található az az érzékelő, ami a turbónyomást méri az ECU számára? Egyik barátom autójának az a baja dignosztikai műszer szerint, hogy a fordulatszámtól függetlenül mindig 0.9V-ot kap az ECU attól a jeladótól. Előre is köszi! Helló! Ha szemben állsz a kocsival a szívótorokban van jobb oldalt felül. Tele van szutyokkal azért nem mér. Hali 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember14, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2014 Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy X20DTL motornál hol található az az érzékelő, ami a turbónyomást méri az ECU számára? Egyik barátom autójának az a baja dignosztikai műszer szerint, hogy a fordulatszámtól függetlenül mindig 0.9V-ot kap az ECU attól a jeladótól. Előre is köszi! a szívó oldali csonkba van benne ami a motorra van szerelve... bekarikáztam: http://www.kephost.com/image/He4 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember14, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2014 köszi de hol? jo lenne ha lenne rola egy robbantott ábra meg 1 leirás hogy hogy lehet javitani . asszem hogy a 11es http://www.kephost.com/image/Hez Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Szeptember14, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2014 asszem hogy a 11eshttp://www.kephost.com/image/Hez ez ok de hogy lehet hozzáférni és javitani,anélkül hogy a motort szanaszét kellene szedni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember14, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2014 ez ok de hogy lehet hozzáférni és javitani,anélkül hogy a motort szanaszét kellene szedni. ez csak egy tipp ... lehet hogy semmi köze nincs hozzá szerintem ez valahol a vezérlés alatt lehet , annyira nem ismerem ezt a motort . egyébként csörög is ?? vagy csak késő alszik el? lehet hogy a gomba haldoklik csak.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Szeptember14, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2014 (edited) ez csak egy tipp ... lehet hogy semmi köze nincs hozzá szerintem ez valahol a vezérlés alatt lehet , annyira nem ismerem ezt a motort . egyébként csörög is ?? vagy csak késő alszik el? lehet hogy a gomba haldoklik csak.. szia. amig elalszik csörög de nem vészesen csak késön alszik el. olyan 4-5 mp.mulva. egyébként hol van az oil gomba ezen a motoron? Módosítva Szeptember14, 2014 : astra Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember14, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2014 . egyébként hol van az oil gomba ezen a motoron? hát nemtom :blush: szerk.: talán a hengerfej oldalán az akkumulátor felőli részen Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kombitomi Elküldve Szeptember14, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2014 T uraim . arra lennék kiváncsi hogy az y17dt.-nél hogy van az oilpumpa müködése és mi tartja meg az oil. nyomást a rendszerben mert ugy érzem mintha tul hosszu ideig ég a jelzölámpa hideginditásnál . A másik kérdésem hogy az 5w30 GMoil-t hány km-ént érdemes cserélni? Szia! 5 másodperc körüli érték normális. Nincs visszacsapó szelep az olajkörben, egy bizonyos állásidő után vissza csorog az olaj nagy része az olajteknőbe. Nyomástartó szelep az van, de annak nem ez a feladata. Az érdekelne, hogy hány éve használod az autót és még nem vetted észre, hogy ez így működött régen is. Olajat turbó dízelbe 10EKm-ként ajánlatos cserélni. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts