Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Chat


hemi

Recommended Posts

  • Hozzászólások 2,2k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

  • 2 weeks later...
Az 1,8 16V-re mondják,hogy nagy motor?Nem semmi egy országban élünk.Lehet kevesebbet eszik,mint egy erőlködő akármilyen 1,4-es.Jó kis autó ez,gratulálok hozzá.Egyszerű és szép.

Hát kinek mi a nagy?

Nekem a 2,2-es C Rekordom mellé kicsi.Sokan meg inkább szenvednek az 1,5 alattival és azt hiszik

sokat spórolnak a kötelező biztosításon.

Pedig amivel kevesebbet fizet azt ugyanúgy kifizeti néha tankoláskor mert a kis mocit pörgetni kell,hogy menjen is.

Vegyük pölö az Astrát .a kis 1,4 -nek ugyanaz a súlyt kell megmozgatnia 60 LE-vel mint az 1,8-2,0-nak 115-150 LE-vel.

De nekik így jó.

Link to comment
Megosztás:

Hát kinek mi a nagy?

Nekem a 2,2-es C Rekordom mellé kicsi.Sokan meg inkább szenvednek az 1,5 alattival és azt hiszik

sokat spórolnak a kötelező biztosításon.

Pedig amivel kevesebbet fizet azt ugyanúgy kifizeti néha tankoláskor mert a kis mocit pörgetni kell,hogy menjen is.

Vegyük pölö az Astrát .a kis 1,4 -nek ugyanaz a súlyt kell megmozgatnia 60 LE-vel mint az 1,8-2,0-nak 115-150 LE-vel.

De nekik így jó.

Azért arra kíváncsi lennék, hogy mikor produkál az 1.8 16V 6 Liter alatti fogyit, mert nekem most a nyári időszakban 5.8-5.9-es átlagokkal jár az 1.4 <_<

Link to comment
Megosztás:

Azért arra kíváncsi lennék, hogy mikor produkál az 1.8 16V 6 Liter alatti fogyit, mert nekem most a nyári időszakban 5.8-5.9-es átlagokkal jár az 1.4 <_<

Igen de pölö 3 szor meg kell gondolni,higy előzz-e vagy sem.

Meg sztem később is érsz oda.

Meg ahol a "nagy" moci elmegy nyomatékból ott a kicsivel váltasz vissza vagy kettőt.

Engem ezek a dolgok érdekelnek és hál Istennek nem vagyunk egyformák.

Link to comment
Megosztás:

Igen de pölö 3 szor meg kell gondolni,higy előzz-e vagy sem.

Meg sztem később is érsz oda.

Meg ahol a "nagy" moci elmegy nyomatékból ott a kicsivel váltasz vissza vagy kettőt.

Engem ezek a dolgok érdekelnek és hál Istennek nem vagyunk egyformák.

Meg szerintem aki nagy mocival spórolni akar dobhat be 6-os váltót, már ha létezik ilyen. Vagy hülyeség? <_<

Link to comment
Megosztás:

Háát sok múlik a váltó áttételen is.

6-os váltó a turbós Calibrában volt csak asszem F28 a száma,ha jól tudom.

Ja hát az se mindegy milyen az áttétel. Amikor mentem öcsém 1.6-os Golfjával akkor volt ilyen érzésem. Ment mint a golyó meg minden de 110-nél már pörgött mint az állat, akkor kellett volna váltani, de már nem volt hova mert csak 4-sebességes. Ráadásul úgy lett összedobva több kocsiból, lehet hogy ez a váltó nem is ebbe való. Én hiába tennék az enyimbe 6-os váltót, szerintem a moci gyenge hozzá, nem tudnám kihasználni.

Link to comment
Megosztás:

Ja hát az se mindegy milyen az áttétel. Amikor mentem öcsém 1.6-os Golfjával akkor volt ilyen érzésem. Ment mint a golyó meg minden de 110-nél már pörgött mint az állat, akkor kellett volna váltani, de már nem volt hova mert csak 4-sebességes. Ráadásul úgy lett összedobva több kocsiból, lehet hogy ez a váltó nem is ebbe való. Én hiába tennék az enyimbe 6-os váltót, szerintem a moci gyenge hozzá, nem tudnám kihasználni.

A 6-os váltók néha beugratósak.Nem biztos,hogy a hatodik fokozat hosszabb mint a simában az ötödik.Lehet hogy a köztes fokozatok vannak jobban elosztva azáltal hogy még egyet beraktak közéjük.

Link to comment
Megosztás:

Hát kinek mi a nagy?

Nekem a 2,2-es C Rekordom mellé kicsi.Sokan meg inkább szenvednek az 1,5 alattival és azt hiszik

sokat spórolnak a kötelező biztosításon.

Pedig amivel kevesebbet fizet azt ugyanúgy kifizeti néha tankoláskor mert a kis mocit pörgetni kell,hogy menjen is.

Vegyük pölö az Astrát .a kis 1,4 -nek ugyanaz a súlyt kell megmozgatnia 60 LE-vel mint az 1,8-2,0-nak 115-150 LE-vel.

De nekik így jó.

Hehe.Ez a magyar logika(pl.Octavia 1,4 :D ).Az octavia ráadásul közel olyan nehéz mint a Senim.Ha azt elképzelem 75 lóval..........

Legjobban a klimás ezres motorok tetszenek.Ha bedöglik a fék,rányomom a klimát,tuti motorfék,úgy visszafogja <_< :huh:

Link to comment
Megosztás:

2.0 16V rulez...

Nekem a GSi 0,5 literrel eszik többet mint anno az 1.6 8v... Kétszer annyi ló ugye, nem kell annyira pörgetni hogy menjen, kevesebbet eszik. Ja és a GSivel szoktam 180+al is közlekedni és így eszik 8-8,5l-t. Az 1.6al örültem ha azon az útszakaszon elértem a 150-160at... <_<

Link to comment
Megosztás:

2.0 16V rulez...

Nekem a GSi 0,5 literrel eszik többet mint anno az 1.6 8v... Kétszer annyi ló ugye, nem kell annyira pörgetni hogy menjen, kevesebbet eszik. Ja és a GSivel szoktam 180+al is közlekedni és így eszik 8-8,5l-t. Az 1.6al örültem ha azon az útszakaszon elértem a 150-160at... <_<

Ez igy van.De ezt is csak az hiszi el akinek volt már,vagy ismeri a tipust.Az átlagparaszt a kétezer köbcentit 10-15literes fogyasztással hozza párhuzamba.Én ha megemlitem,hogy 3000 köbcenti,minden barom egyből 20literezik.Közben meg annyit eszik mint egy szar zsiguli.Csak a zsiga nem megy utazóban 160-at.

Februárban csináltam egy Veszprém-Kecskemét-Pest(belvárossal)-Tata-Győr-Veszprém kanyart,végig 150-el,42liter benzinből.

Link to comment
Megosztás:

Ez igy van.De ezt is csak az hiszi el akinek volt már,vagy ismeri a tipust.Az átlagparaszt a kétezer köbcentit 10-15literes fogyasztással hozza párhuzamba.Én ha megemlitem,hogy 3000 köbcenti,minden barom egyből 20literezik.Közben meg annyit eszik mint egy szar zsiguli.Csak a zsiga nem megy utazóban 160-at.

Februárban csináltam egy Veszprém-Kecskemét-Pest(belvárossal)-Tata-Győr-Veszprém kanyart,végig 150-el,42liter benzinből.

Én a C20LETtől féltem hogy túl sokat eszik... De egyre több embertől hallom azt hogy szinte ugyanannyival beéri mint a C20XE... Legalábbis a gyári nemübertuning 500Le-s változat... Majd ha nagy leszek és lesz rá zsetonom lehet bevállalom. <_<

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.