Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Na pont ezt akartam írni, hogy hosszan engedi el... sajnos... így pont olyan mint a dízelek kamulefújói... :smartass: :D :D

Legalabb nem kerreg :D

  • 1 month later...
Elküldve

Sziasztok

Ezt a turbót vettem az autómba (opel vectra b dti x20dth) http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

és szépen is müködik viszont csak 1500-ös fordulat körül kapcsol, hogyan tudnám beállítani hogy ezer körül már mozgolodjon? Köszönettel: Attila

Ha kissebbet vettél volna hamarabb forogna be de az meg fent fogy el hamar.Alapjárat közelében nem jó a nagy nyomaték mert feszíti a dugót a hengerfalhoz nagy a súrlódás és a kopás . Alapjárattól a nagy köbcenti meg a villanymotor húz. :smartass:

  • 4 weeks later...
Elküldve

még szép. teszem is fel a következő kocsira. mikor, azt ne kérdezd..... :D

most már megörökölhetném :)

ha gondolod én használom addig :)

  • 7 months later...
  • 4 weeks later...
Elküldve

Leírom neked sorban hogyan építs c20let caravánt.

1. Ízlés szerint végy 1-1.5milkát.

2. A többi már szinte magától megy.

  • 6 months later...
Elküldve

Sziasztok.Valaki tud segíteni,Z20LET motornál!

mi a gyári nyomás,amivel betölt a turbó?mennyire esik vissza 5-6 ezres fordulatnál?

ki az akinek gyári motor ,turbó van ,gondolok itt gyári főtengely,dugó,hajtókar.

Nagyobb ac,nagyobb befecskendezőt fog csak kapni,illetve egy programot,cooler,meg nyitott 70 rendszer.

mi az amit kilehet belőle hozni?

kíváncsi vagyok mert eddig 1.6 turbó motor volt.

illetve nyomást meddig érdemes felhúzni?köszönöm :)

Elküldve

habár felkiáltottál, én azért kérdésnek veszem irományod.

az elején itt mindenkinek gyári motor, turbó volt, a többit pedig hozza az idő, meg a pillanatnyi elmebaj. :)

a gyári konfig: 0,85 bar-t betölt az elején, de 5-6000 környékére ebből kb. 0,4-0,5 bar marad.

meddig az addig: 1 bar-t a gyári dugó már nem fog tartósan elbírni, arra ne is gondolj. én felhúztam anno 2007-ben 1,5 barig :), el is olvadtam, mint a libafos [a hasonlat laller kopirájtja :D], kovácsolt dugókkal, stb. lehet ekkora nyomást csinálni, azóta az én kocsim motorja is hibátlanul megy [legalábbis nem tudok róla, hogy szétesett volna a moci 6 év alatt - mondjuk nem nálam van elég rég óta], de önmagában nem fog jól működni, ahhoz nagyon meg kell simítani a motort, hogy ilyen nyomásokkal szépen muzsikáljon.

summa summarum, javaslom, hogy az elején 1,0...1,1 barral indítsatok, a végére lehet kísérletezni egy 0,7...0,8 barral, hátha valami szép kijön belőle, mondjuk egy 240...250 LE.

nagy AC jó ötlet, nagy befecsi is, de ne túl nagy [értsd nem kell 850 ccm, csak gondot okoz]. javaslom a H OPC spricniket, azok kipróbáltak, olcsók, 300 LE-ig tuti mennek, afelett pedig tisztességgel kiirtják a motort.

kúler jó, legyen alsó, az oldalsó marhaság. a lökit nyisd ki előtte, mert anélkül nem sokat ér.

70-es nyitott rendszer: komplett f@szság, felejtsd el. szétégeted a kipuff szelepeket. alapszabály: akkora a kipuff oldal, amekkora a beszívó oldal. ez annyit tesz, gyári turbóval 60/63,5 fölé kár menni.

  • 11 months later...
Elküldve

2.0 16v vectra motorra valaki tet már turbor vagy kompresszort?

tud ebben valaki segiteni hogy lehet kivitelezni? :)

veszel egy gyári turbosat... mindent cserélni kell a szívóból turbosra....

Elküldve

veszel egy gyári turbosat... mindent cserélni kell a szívóból turbosra....

egy kicsit böveben, hogy is nézne ez ki? esetleg ötlet?

  • 1 month later...
Elküldve

Sziasztok! Nincs valakinek infója hol találom meg c20let-hez a lehúzási nyomatékokat (főtengely stb.)? Vagy esetleg valakinek egy táblázat? Nagyon megköszönném mert nem lelem sehol :icon1:

  • 3 years later...
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.