J0hnny Elküldve Augusztus31, 2011 Elküldve Augusztus31, 2011 pedig 55 az abs-nél, még jó hogy vannak vezérlőim, a másikat vágom már, csak le kell dugóznom :lol: Az ECU-t piszkálták esetleg? Sufni chippelés ilyesmi... lehet a belekontárkodás eredménye is. Akksi levételes resetet próbáltad?
MOR16V Elküldve Augusztus31, 2011 Elküldve Augusztus31, 2011 Az ECU-t piszkálták esetleg? Sufni chippelés ilyesmi... lehet a belekontárkodás eredménye is. Akksi levételes resetet próbáltad? az abs vezérlő hibájára utal nem az ecura
J0hnny Elküldve Augusztus31, 2011 Elküldve Augusztus31, 2011 az abs vezérlő hibájára utal nem az ecura 55 Engine Control Unit (ECU) fault Renew Engine Control Unit (ECU) Utána néztem, de nem találtam az 55-ös hibára ABS-ről szóló részt...sehol.
Demó Elküldve Szeptember1, 2011 Elküldve Szeptember1, 2011 Az 55-öt gondolom ABS-villogtatásra dobta, nem az ECU-éra. Megy az ABS, vagy halott? A melegindító szelep a kupak bal oldalán van, a fül alatt.
MOR16V Elküldve Szeptember1, 2011 Elküldve Szeptember1, 2011 Az 55-öt gondolom ABS-villogtatásra dobta, nem az ECU-éra. Megy az ABS, vagy halott? A melegindító szelep a kupak bal oldalán van, a fül alatt. így van, ezt is írtam, vagy akartam. sokáig állt az autó, hibakódot nem dob, csak kíváncsiságból villogtattam ki. meglepődtem mikor ezt dobta. még nem satuztam, de fog a fék :D szépen be is tölt, motorgondja más nincs, a váltó nem a legjobb, de lehet ott is csak a sok állás miatt veszi néha nehézkesen a 6ot, meg néha mintha kicsit recsegne :lol: hamar kapcsol a venti, kicsi a cooler, de novemberig nem lesz időm hozzányúlni, addig ilyen marad. Még el sem rúgtam neki :lol: Tehát a teszt még várat magára.
J0hnny Elküldve Szeptember1, 2011 Elküldve Szeptember1, 2011 így van, ezt is írtam, vagy akartam. sokáig állt az autó, hibakódot nem dob, csak kíváncsiságból villogtattam ki. meglepődtem mikor ezt dobta. még nem satuztam, de fog a fék :D szépen be is tölt, motorgondja más nincs, a váltó nem a legjobb, de lehet ott is csak a sok állás miatt veszi néha nehézkesen a 6ot, meg néha mintha kicsit recsegne :lol: hamar kapcsol a venti, kicsi a cooler, de novemberig nem lesz időm hozzányúlni, addig ilyen marad. Még el sem rúgtam neki :lol: Tehát a teszt még várat magára. Jaaa hát félinfókból kicsit nehéz távgyógyítani, nem vagyok én Gyurcsók! :D
ukslayer Elküldve Október3, 2011 Elküldve Október3, 2011 Corsa OPC extrém tuning :-) Olvassátok el figyelmesen a hirdetés szövegét.Meglesném azt aki 720lóerőre pumpálja ezt a motort(normál élettartam mellett) :D Biztos nem lehetetlen,de hogy az a motor teljesen alkalmatlan lesz utcai használatra,az biztos...........
Demó Elküldve Október4, 2011 Elküldve Október4, 2011 Corsa OPC extrém tuning :-) Olvassátok el figyelmesen a hirdetés szövegét.Meglesném azt aki 720lóerőre pumpálja ezt a motort(normál élettartam mellett) :D Biztos nem lehetetlen,de hogy az a motor teljesen alkalmatlan lesz utcai használatra,az biztos........... :P :P :D Valaki nagyot álmodott :D Kíváncsi lennék, hogy ki tette fel a hirdetést :D
hakapeszimaki Elküldve Október4, 2011 Elküldve Október4, 2011 Corsa OPC extrém tuning :-) Olvassátok el figyelmesen a hirdetés szövegét.Meglesném azt aki 720lóerőre pumpálja ezt a motort(normál élettartam mellett) :D Biztos nem lehetetlen,de hogy az a motor teljesen alkalmatlan lesz utcai használatra,az biztos........... FWD 720le-vel?! Bármilyen sebességfokozatban végigkapar másrészt megnézem azt a váltót ami elbírja azt a laza 1000nm-t. Szomszéd utcában van egy w220 s600 biturbó Brabus 620le és 1000nm,de évente szétcsavar egy-két váltót. :P
ukslayer Elküldve Október4, 2011 Elküldve Október4, 2011 :D :P :P Valaki nagyot álmodott :D Kíváncsi lennék, hogy ki tette fel a hirdetést :D Ha már Te is azt mondod,hogy képtelenség,megnyugodtam,hogy nem én vagyok hitetlen,hanem a hirdetés egy egetverő baromság :D Az a 720 szerintem a 2.8 OPC-nek is nagy falat lenne................
ukslayer Elküldve Október4, 2011 Elküldve Október4, 2011 FWD 720le-vel?! Bármilyen sebességfokozatban végigkapar másrészt megnézem azt a váltót ami elbírja azt a laza 1000nm-t. Szomszéd utcában van egy w220 s600 biturbó Brabus 620le és 1000nm,de évente szétcsavar egy-két váltót. :D Hát igen,ez már a turbókorszak forma-1-eseinek a szintje lenne.egy kezemen meg tudnám számolni a gyári állapotban maradó alkatrészek számát,ha el is készülne......... :P
Demó Elküldve Október25, 2011 Elküldve Október25, 2011 Úgy látszik, hogy a 8V turbókban mégis van lehetőség. ;) Nemrég mértek egyet, egy A Corsában és 377,7kW(513,67LE) és 546,4 Nm lett a vége, mindez 1,7 bar nyomáson, 1,9 bar overboosttal. :lol: Nagyon komoly teljesítmény, még 16-szelepestől is az lenne. ;)
TheSheriff Elküldve November22, 2011 Elküldve November22, 2011 Srácok keresek C20LET-be nagyobb injektort min.470 max 630ccm(12-14ohm EV1) korrekt áron... cserébe/beszámításként van a mostanim saab 9000 turbo-ból 360ccm/3bar.Privibe,thx
RAZERX Elküldve December13, 2011 Elküldve December13, 2011 Szép napot! Szerintetek egy sima 1.6 központi injektoros 8 szelepes motor kis töltésű turbót olyan 0.3-0.4 bár elbírná a moci!
Atommanó Elküldve December13, 2011 Szerző Elküldve December13, 2011 Szép napot! Szerintetek egy sima 1.6 központi injektoros 8 szelepes motor kis töltésű turbót olyan 0.3-0.4 bár elbírná a moci! Szia! Igazából vagy igen vagy nem... mindenféleképpen javasolt egy vastagabb HF tömítés pl... ugyanakkor sok értelme ebben a formában nincs is, mert turbólyukad lesz és a 0.3-0.4 bar olyan sokat nem fog hozni sajnos... Én nem csinálnám, de persze ez nem jelent semmit...
RAZERX Elküldve December13, 2011 Elküldve December13, 2011 A tiéd végül is kész lett? Én autószerelő vagyok tehát valamit konyítok hozzá ... CSak azt nem tudom hogy a moci elbírja és kb egy olyan 40-50 pacit kapnák pluszba az jo lenne nekem nem kell több a turbó lyuk engem nem zavar sőt tetszik is! Én is csak a egy hengerfejtömítés csere pl fém a dugók tetejébe olaj spric nagyobb olaj nyomás olaj hutő és enyi na meg persze gondolom egy kicsivel át kell programozni az injektort is a benzin miat! Építettem már turbós autót de az el birt volna egy ökör turbót is és karbis volt tehát valamit konyítok hozzá!
Atommanó Elküldve December14, 2011 Szerző Elküldve December14, 2011 A tiéd végül is kész lett? Persze, hogy kész lett... még jó pár évvel ezelőtt... de most is van egy Veki az udvaron... :lol:
redline Elküldve December14, 2011 Elküldve December14, 2011 Szerintem többe kerül a cuccokat megvenni anyagárban mint amennyiért egy ilyen mocit kapsz tokkalvonóval :lol: Jobban félteném azokat mint a motort ;)
Lanti Elküldve December14, 2011 Elküldve December14, 2011 Persze, hogy kész lett... még jó pár évvel ezelőtt... de most is van egy Veki az udvaron... ;) kéne oda még valami mellé :lol:
Atommanó Elküldve December14, 2011 Szerző Elküldve December14, 2011 kéne oda még valami mellé :) Ma volt... beálltam mellé a Comboval, hogy bebikázzam a Vekit... :lol: ;) Vittem eredetvizsgára, meg intéztem az átírást...
Lanti Elküldve December14, 2011 Elküldve December14, 2011 Ma volt... beálltam mellé a Comboval, hogy bebikázzam a Vekit... :lol: ;) Vittem eredetvizsgára, meg intéztem az átírást... pedig én uj aksit vettem bele :S
Atommanó Elküldve December14, 2011 Szerző Elküldve December14, 2011 pedig én uj aksit vettem bele :S kerek 1 hónapja nem mentem vele... kétszer indítottam be... két perc alatt defibrilláltam a Combinóról... ma többször indítottam, és műxik... az olaj viszont nagyon folyik a orrán száján szegénynek...
Lanti Elküldve December14, 2011 Elküldve December14, 2011 kerek 1 hónapja nem mentem vele... kétszer indítottam be... két perc alatt defibrilláltam a Combinóról... ma többször indítottam, és műxik... az olaj viszont nagyon folyik a orrán száján szegénynek... 15w40et bele és nem fog folyni... :lol:
J0hnny Elküldve December14, 2011 Elküldve December14, 2011 kerek 1 hónapja nem mentem vele... kétszer indítottam be... két perc alatt defibrilláltam a Combinóról... ma többször indítottam, és műxik... az olaj viszont nagyon folyik a orrán száján szegénynek... Jópézé' rendberakom. :lol:
Recommended Posts