J0hnny Elküldve Március7, 2011 Elküldve Március7, 2011 Na ezt székből is megtudtad állapítani? :D :lol:
mélykék76 Elküldve Március7, 2011 Elküldve Március7, 2011 Na ezt székből is megtudtad állapítani? :D :lol: milyen szék ? :D
J0hnny Elküldve Március7, 2011 Elküldve Március7, 2011 milyen szék ? :lol: Cöcöcöcö... ALBERT!!! A mester széket kér!!!! :D
Atommanó Elküldve Március7, 2011 Szerző Elküldve Március7, 2011 hjuszton...... van egy kis gond..... Az nem lehet... ezekkel a turbós motyókkal sosincs gond... :D :lol: :D
mélykék76 Elküldve Március7, 2011 Elküldve Március7, 2011 Az nem lehet... ezekkel a turbós motyókkal sosincs gond... :D :D ;) te már csak tudod :D :lol: :D :) ;)
Atommanó Elküldve Március7, 2011 Szerző Elküldve Március7, 2011 te már csak tudod ;) :D :lol: :D :) Ezért vettem most is szívó autót... a turbósok ideje lejárt... drága a benzin... mondta egy jó barátom... :D :D
Vktr Elküldve Március7, 2011 Elküldve Március7, 2011 Ezért vettem most is szívó autót... a turbósok ideje lejárt... drága a benzin... mondta egy jó barátom... :D :lol: Azért még TDS lehet belőle :D
Atommanó Elküldve Március7, 2011 Szerző Elküldve Március7, 2011 Azért még TDS lehet belőle ;) Max let... :D :lol: Demo már úgy is vágja... Piiista úgy is bont egy Calibrát lassan... mi kell még... :D futóművet is alávarrjuk, és a laprugó sem lesz gond... :)
mélykék76 Elküldve Március7, 2011 Elküldve Március7, 2011 Ezért vettem most is szívó autót... a turbósok ideje lejárt... drága a benzin... mondta egy jó barátom... ;) :D pedig sendergetni az utolsó cseppig kell :D :lol: :D :)
dancsine Elküldve Március7, 2011 Elküldve Március7, 2011 Mesélhetnél kicsit részletesebben a terveidről, eddig ami lejött, hogy valamilyen 3.0, valamilyen változó geometriás turbó és E85-öt akarsz. Ha akarsz egy jót röhögni, majd megmutatom... -bár lapul egy kompresszor szerűség a spájzban, de tervnek még kicsit furán hangzik :lol: főleg Turbo-sokk témakörben. :) 1984 12V GSE M O N Z A :D Lassan 4 éve megvan és csak nemrég jutottam el odáig, hogy mindennapi használatra is alkalmas legyen a blicutz. Na jó! kicsit a Vems is segített, a gyári *osch befecskendezők meg /4bar.on, 3000/perc után, alig 0,5bar.nál/ teljesen :D magukat ! EZ ITT az én gondom... ;) De, ha már itt tartunk ! ("terveid") Mivel kompresszor topik még amúgy sincs, megengedem magamnak, hogy itt tegyem fel a kérdést :D : Hallott már valaki olyan szíj tárcsáról, ami bizonyos fordulat után 'leold' ? Mágneskapcsolósról már hallottam,
Demó Elküldve Március8, 2011 Elküldve Március8, 2011 hjuszton...... van egy kis gond..... Majdnem mind ilyen, Nagyon ritka az, ami nincs elrepedve, max nem ennyire. Javítható, de itthon tudtommal senki nem javítja rendesen. Én már felvetettem egy CNC-snek, de nem tapsolt örömében az ötlettől. :D Max let... :) ;) Demo már úgy is vágja... Piiista úgy is bont egy Calibrát lassan... mi kell még... :D futóművet is alávarrjuk, és a laprugó sem lesz gond... :D Jó ötlet! ;) :D :lol:
mélykék76 Elküldve Március8, 2011 Elküldve Március8, 2011 Majdnem mind ilyen, Nagyon ritka az, ami nincs elrepedve, max nem ennyire. Javítható, de itthon tudtommal senki nem javítja rendesen. Én már felvetettem egy CNC-snek, de nem tapsolt örömében az ötlettől. :D mennyit tágulhat, ha hő van ? igazándiból, aki szétszedte azt mondta : csak igazán kiélezett teljesítménynél jelenthet ez igazán problémát.... ez mennyire helytálló ?
TomTech Elküldve Március8, 2011 Elküldve Március8, 2011 Majdnem mind ilyen, Nagyon ritka az, ami nincs elrepedve, max nem ennyire. Javítható, de itthon tudtommal senki nem javítja rendesen. Én már felvetettem egy CNC-snek, de nem tapsolt örömében az ötlettől. :D Jó ötlet! :) :D :lol: Csak 1x kell rá megirni a programot.
Demó Elküldve Március8, 2011 Elküldve Március8, 2011 Csak 1x kell rá megirni a programot. Program, szerszám, de mindenekelőtt egy állvány, amire fel lehet csavarozni azt a formátlan vackot :D Na meg olyan marógép kell, aminek elég nagy a belmagassága, mert élére állítva kell berakni.
Demó Elküldve Március8, 2011 Elküldve Március8, 2011 mennyit tágulhat, ha hő van ? igazándiból, aki szétszedte azt mondta : csak igazán kiélezett teljesítménynél jelenthet ez igazán problémát.... ez mennyire helytálló ? Amíg tartja a nyomást, addig jó, de nem ártana megjavítani, mert ha tovább reped, akkor nyomásgondjaid lehetnek.
mélykék76 Elküldve Március9, 2011 Elküldve Március9, 2011 Amíg tartja a nyomást, addig jó, de nem ártana megjavítani, mert ha tovább reped, akkor nyomásgondjaid lehetnek. nos is ki tudja megreparálni ? :D
dancsine Elküldve Március15, 2011 Elküldve Március15, 2011 Gyanítom, ez túl van a 125KW-os Luxusadó határon..
warwolf Elküldve Március15, 2011 Elküldve Március15, 2011 http://i1008.photobucket.com/albums/af201/...ejordan/028.jpg Érdekes kreálmány.... :lol: :D
Demó Elküldve Március16, 2011 Elküldve Március16, 2011 Gyanítom, ez túl van a 125KW-os Luxusadó határon.. Nincs is luxusadó a 125kW feletti autókra ;) :D Érdekes kreálmány.... :lol: :D Miért? Nem látok benne semmi különlegeset :)
mélykék76 Elküldve Március16, 2011 Elküldve Március16, 2011 Miért? Nem látok benne semmi különlegeset :D azéé a műhely elég patika :lol:
spzoli Elküldve Március16, 2011 Elküldve Március16, 2011 azéé a műhely elég patika :D sss hol vannak a gyóócccerészek? :lol:
Stefan Elküldve Március16, 2011 Elküldve Március16, 2011 http://i1008.photobucket.com/albums/af201/...ejordan/028.jpg Megint kívülről nyalogatod a mézescsuprot? :D :lol: :D
mélykék76 Elküldve Március16, 2011 Elküldve Március16, 2011 sss hol vannak a gyóócccerészek? :lol: hát keverik a mérget a valahol a háttérben :D
Recommended Posts