Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
380 az már jelentős lépésnek mondható ?

a gyári 304ccm bosch szám 0280 150 420 a saabé 359ccm bosch szám 0280 150 431 de van itt más is pl az imp...bár ezesetben mindkettő magas 12-16 ohm de persze ez sem úgy van dobjuk be a több benzintől jobban megy ezt csak a sok hülye hiszi a tekerjük meg 4 barra de jó lessz az xe meg turbós csúcs stb na ők azok akik sose jártak padon ezek annyira profik,hogy seggre megmondják milyen a dinamika tartomány na de elkalandoztam szal ott van még a nyitvatartási idő ugye ami programból megy ,ott van még a holtidő de ez esetünkben lényegtelen tehát ahhoz ,hogy tuti legyen nem mindeggy milyen a progi a befecs csak egy mechanikai qvázi mágnesszelep ami elektromos impulzusra kinyit ez az érték álltalában millisec*-ben van az injx % ra lehet kiírni de ez úgyis Kinai egyszóval mindenképp hangolni kell a mechanikát az elektronikával és ezeket a kivánt teljesítmény ismeretében megválasztani ............. for :Pityunak mert szereti a kielégítő,részletes válaszokat..... mindig minden körülmények közt <_< :D :

Elküldve
....for :Pityunak mert szereti a kielégítő,részletes válaszokat..... mindig minden körülmények közt <_< :D :....

kösziiiiiiiiiii :) :D :D :D

de tapasztalhatod is, hogy figyelek arra, mait mondasz, nem csak a semmibe kiáltott szó :D

Elküldve

We see the 'yellows' (0280 150 420) as flowing 304cc/min, good for 61hp each, as opposed to the 'reds' (0280 150 431) flowing 359cc/min, good for 72hp/min (18% up).

Elküldve
szerintem itt ilyet, így ne kérdez :D

Kevés mi !? <_<

(250 ps. talán elég lenne, de ha több az nem baj...)

Azért saccoltam 400ccm-re, hogy az akkor kényelmesen tudjon 360 körül.

RÉMálmom a szegény keverék !

Elküldve
Kevés mi !? :D

(250 ps. talán elég lenne, de ha több az nem baj...)

Azért saccoltam 400ccm-re, hogy az akkor kényelmesen tudjon 360 körül.

RÉMálmom a szegény keverék !

nem-nem, csak a felének a negyedéből is alkudnak :D :) :D :D

és akkor mit mondana a dugattyú ? <_< :D

Elküldve
mit írtál ?

nem is láttam

:D :) :D :D

amúgy a turbó szét van szedve és alkatrészre vár :D

Rakjál bele XE-t. Megvan 2 Vilmosból és még a hajtás is hosszabb életű lesz :D :lol: <_<

Elküldve
nem-nem, csak a felének a negyedéből is alkudnak :) :D :D :D

és akkor mit mondana a dugattyú ? <_< :lol:

És végre feltűnt egy reménysugár...

- 550cc Denso ! 11e.Ft !! még valami garanciát is emlegettek...

de "oldalttöltős" injektorokhoz benzinhidat, hogy teszek 3.0E-re :D

van még pár nyitott kérdés :D

Elküldve
És végre feltűnt egy reménysugár...

- 550cc Denso ! 11e.Ft !! még valami garanciát is emlegettek...

de "oldalttöltős" injektorokhoz benzinhidat, hogy teszek 3.0E-re <_<

van még pár nyitott kérdés :D

áruld már el mihez akarsz ekkora injectorokat?

Elküldve
azért azt jelezném, hogy EZ nem a szívó tuning topik

bár szívások ezen motorokkal is vannak néha :lol:

Ez igaz... Valahogy ide csúszódott a beszélgetés... :D

Elküldve
áruld már el mihez akarsz ekkora injectorokat?

E85-tel akarom megdolgoztatni a változó geometriát...

(Az eszem már régen elment, pénzem sosem volt, de a Siemens Deka 4-ek kezdenek egyre jobban tetszeni)

Elküldve

Mesélhetnél kicsit részletesebben a terveidről, eddig ami lejött, hogy valamilyen 3.0, valamilyen változó geometriás turbó és E85-öt akarsz.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.