voszi Elküldve Július28, 2010 Elküldve Július28, 2010 szombaton névnapom van, és ezért ha jól értettem kapok valami üdülést a nikitől, hogy mehetek a seggemből a vízkövet kiáztatni vele valahova.... úgy, hogy mi most először asszem nem leszünk... :D
J0hnny Elküldve Július28, 2010 Elküldve Július28, 2010 szombaton névnapom van, és ezért ha jól értettem kapok valami üdülést a nikitől, hogy mehetek a seggemből a vízkövet kiáztatni vele valahova.... úgy, hogy mi most először asszem nem leszünk... :D Egy kis pihi mindennél jobb...bazee miket írok,már én is öregszem? :wacko:
Stefan Elküldve Július29, 2010 Elküldve Július29, 2010 2010-07-29 - 01:15']Én viszont elteszem magam holnapra. Örülök, hogy ennyien összejöttünk megint ebben a topicban! :wacko: Jó éjt mindenkinek! :wacko: Péntekig alszol? :D
Mester91 Elküldve Augusztus11, 2010 Elküldve Augusztus11, 2010 Audi V8 biturbó :D http://img1.tar.hu/istf/size2/82592169.jpg Jó kis helyre van be paszírozva. Sok jó ló kis helyen is fel fér :wacko:
Stefan Elküldve Augusztus11, 2010 Elküldve Augusztus11, 2010 Jó kis helyre van be paszírozva. Sok jó ló kis helyen is fel fér :wacko: A hűtő már nem is fért el elöl :D
Mester91 Elküldve Augusztus11, 2010 Elküldve Augusztus11, 2010 A hűtő már nem is fért el elöl :D http://img1.tar.hu/istf/size2/82575363.jpg Vaó, akkor hova rakták ? Hogy lett meg oldva ?
Atommanó Elküldve Augusztus11, 2010 Szerző Elküldve Augusztus11, 2010 Vaó, akkor hova rakták ? Hogy lett meg oldva ? Gyárilag nem középen van nekik, hanem az autó bal oldalán a moci mellett... :D
Lanti Elküldve Augusztus11, 2010 Elküldve Augusztus11, 2010 Gyárilag nem középen van nekik, hanem az autó bal oldalán a moci mellett... :D ennél a hátul a potkerék helyén van a hűtő
Atommanó Elküldve Augusztus11, 2010 Szerző Elküldve Augusztus11, 2010 ennél a hátul a potkerék helyén van a hűtő A lényeg, hogy olyan kialakítású, hogy gyárilag sem az autó elején van... így igazából oda rakod ahova nagyjából jól esik...csak ventilátor kérdése...
hakapeszimaki Elküldve Augusztus21, 2010 Elküldve Augusztus21, 2010 Sziasztok! X12SZ-m van,kb. amióta megvan agyalok az izmosításán Si-re alakítás ugye nem jöhet szóba,mert az 1.4 hengernek eleve nagyobb a furata,mint az 1.2-nek.... Másik motort nem akarok,mert egyszerűen nem találok normális 1.4 , 1.6 si-t,meg a papírmunka..stb.. Lóerő dömpinget nem akarok,+15-20LE már boldoggá tenne... Ilyenre gondoltam: Úgy látom ezen még a szívósor is gyári! Kell nyúlni a hengerfejhez,szelepekhez,vezérműtengelyhez,dugattyúkhoz? Ha jól láttam van egy dircsiszürcsi a szívócsövön oszt semmi intercooler... Látott már valaki ilyen installációt? Vajon a garázsból is ki lehet jutni vele? ^_^ Kb. 2kilót tudnék rászánni erre a projektre....ennyiből felejtős?
spzoli Elküldve Augusztus21, 2010 Elküldve Augusztus21, 2010 Sziasztok! X12SZ-m van,kb. amióta megvan agyalok az izmosításán Si-re alakítás ugye nem jöhet szóba,mert az 1.4 hengernek eleve nagyobb a furata,mint az 1.2-nek.... Másik motort nem akarok,mert egyszerűen nem találok normális 1.4 , 1.6 si-t,meg a papírmunka..stb.. Lóerő dömpinget nem akarok,+15-20LE már boldoggá tenne... Ilyenre gondoltam: Milyen szívósor lehet rajta? Kell nyúlni a hengerfejhez,szelepekhez,vezérműtengelyhez,dugattyúkhoz? Ha jól láttam van egy dircsiszürcsi a szívócsövön oszt semmi intercooler... Látott már valaki ilyen installációt? Vajon a garázsból is ki lehet jutni vele? ^_^ Kb. 2kilót tudnék rászánni erre a projektre....ennyiből felejtős? 1. Szerinted az 1.2 turbot mi módon papírozod le? 2. Csigát tenni központi befecsire faxság, nem arra van. 3. Egy srác c14nzre rakott dízel turbot, több pénzért, mint mennyit rászánsz. Lehet, hogy eléri a 90lovat. Értelme? Ja és már füstöl neki. mint állat.
hakapeszimaki Elküldve Augusztus21, 2010 Elküldve Augusztus21, 2010 1. Szerinted az 1.2 turbot mi módon papírozod le? 2. Csigát tenni központi befecsire faxság, nem arra van. 3. Egy srác c14nzre rakott dízel turbot, több pénzért, mint mennyit rászánsz. Lehet, hogy eléri a 90lovat. Értelme? Ja és már füstöl neki. mint állat. Ja dízel turbó ugrott be nekem is egyből aztán eszembe jutott,hogy turbó csak isuzu motoroshoz van az meg egész más blokk stb.. Papírozni nem kéne,mert motorszám nem változna,kis hátszéllel megvan a műszaki... Hát igen...kevés jól sikerült turbósításról hall az ember..
spzoli Elküldve Augusztus21, 2010 Elküldve Augusztus21, 2010 Ja dízel turbó ugrott be nekem is egyből aztán eszembe jutott,hogy turbó csak isuzu motoroshoz van az meg egész más blokk stb.. Papírozni nem kéne,mert motorszám nem változna,kis hátszéllel megvan a műszaki... Hát igen...kevés jól sikerült turbósításról hall az ember.. A központi injektor "buta". Legalább kéne neki a hengerenkénti. Ekkor még mindig ott tartasz, hogy az 50lovat turbosítod. ^_^
hakapeszimaki Elküldve Augusztus22, 2010 Elküldve Augusztus22, 2010 A központi injektor "buta". Legalább kéne neki a hengerenkénti. Ekkor még mindig ott tartasz, hogy az 50lovat turbosítod. :D 1.2-es nyolc szelepes SI nem létezik tudtommal és az 1.4-nek meg nagyobb a furata,tehát zsákutca ^_^
Stefan Elküldve Augusztus22, 2010 Elküldve Augusztus22, 2010 Az 1.2 átalakítása sem lesz ugyanúgy legális, hiába stimmel a motorszámod, ráadásul sanszos, hogy nem is fog működni jól (ha nem horror áron csináltatod). Sokkal jobban megéri akkor már egy motorcsere (olvass vissza az A Corsa topikban :D ). Ha nem akarsz sokat alakítgatni rajta és megelégszel 100 lóval, akkor a meglévő váltódra elvileg egy 1.6-os blokkot még rá tudsz rakni (C16SE, E16SE...). Persze akkor már legalább elölre egy 256-os féket is illik felrakni (meg valami normális futóművet is illik már alátenni), de ezek összesen még mindig "fillérekből" megvannak az 1.2 turbósításához képest (fék/futómű meg az alá is kéne) és első ránézésre még gyárinak is tűnik a motor, ha valaki belekukkant (végül is gyári Opel... :D ). Na, de nem akarok senkit a turbóról lebeszélni, főleg ebben a topikban, de egy LET már locsolósabb összeg, de még az is reálisabb és értelmesebb dolog, mint az 1.2T ^_^
hakapeszimaki Elküldve Augusztus22, 2010 Elküldve Augusztus22, 2010 Sokkal jobban megéri akkor már egy motorcsere (olvass vissza az A Corsa topikban :D ). Ha nem akarsz sokat alakítgatni rajta és megelégszel 100 lóval, akkor a meglévő váltódra elvileg egy 1.6-os blokkot még rá tudsz rakni (C16SE, E16SE...). Persze akkor már legalább elölre egy 256-os féket is illik felrakni (meg valami normális futóművet is illik már alátenni), de ezek összesen még mindig "fillérekből" megvannak az 1.2 turbósításához képest (fék/futómű meg az alá is kéne) és első ránézésre még gyárinak is tűnik a motor, ha valaki belekukkant (végül is gyári Opel... :D ). Na, de nem akarok senkit a turbóról lebeszélni, főleg ebben a topikban, de egy LET már locsolósabb összeg, de még az is reálisabb és értelmesebb dolog, mint az 1.2T :D A váltóm nagyon rövid,azt is kéne bele rakni,Si motort kerestem pár hétig,aztán feladtam.1.4-t nem találtam,1.6-osból meg 1db komplett volt garantált muhahaha ;) 290ezer kilométerrel..csak kicsit ette az olajat,de megszimmeringezték és tök jó lett azt mondták. ^_^ Az enyémben 155.000km van,nagyon szépen rendbe van csak a kraft nem sok. Szerelőm eleve mondta,hogy jó SI motort nem fogok találni. az X14xe-t meg inkább kihagyom,azzal még több baj van. Elég lenne nekem 80 körüli lóerő pl.1.4si,ahhoz szerintem ugyanolyan 236-os fékek vannak max hűtött kivitelben.Nem száguldozni kéne,csak előzésre.. Úgy nézne ki a költségvetés,hogy kb.200csak a motor mire benne van+ami még közbejönne Inkább veszek majd egy erősebb autót :D
Stefan Elküldve Augusztus22, 2010 Elküldve Augusztus22, 2010 A váltóm nagyon rövid,azt is kéne bele rakni,Si motort kerestem pár hétig,aztán feladtam.1.4-t nem találtam,1.6-osból meg 1db komplett volt garantált muhahaha :D 290ezer kilométerrel..csak kicsit ette az olajat,de megszimmeringezték és tök jó lett azt mondták. :D Az enyémben 155.000km van,nagyon szépen rendbe van csak a kraft nem sok. Szerelőm eleve mondta,hogy jó SI motort nem fogok találni. az X14xe-t meg inkább kihagyom,azzal még több baj van. Elég lenne nekem 80 körüli lóerő pl.1.4si,ahhoz szerintem ugyanolyan 236-os fékek vannak max hűtött kivitelben.Nem száguldozni kéne,csak előzésre.. Úgy nézne ki a költségvetés,hogy kb.200csak a motor mire benne van+ami még közbejönne Inkább veszek majd egy erősebb autót ;) Az SE-t a hengerfej miatt érdemes megvenni. Igaz, azt sem árt átnézni gépműhelyben, mielőtt össze van rakva, de sanszosabb, hogy a blokk van inkább oda jobban, viszont abból meg jó az NZ-é (ráadásul a motorszám is a blokkon van). A gyárilag erősebb autóval meg az a baj, hogy az nehezebb is (esetleg még a Kadett, de abból megint nehéz kasztnira is jót találni, főleg GSi-ből), meg ugye az építés élvezete is elmarad egy kész autónál :D De lehet, hogy lassan kijjjjjebb leszünk rúgdalva a túrós topikból ^_^ Szóval LET-et bele, azt hadd szóljon! :D ;) :D
Stefan Elküldve Szeptember1, 2010 Elküldve Szeptember1, 2010 http://iainel.co.uk/images/gallery/FastShow2010/IMG_0779.JPG http://iainel.co.uk/images/gallery/FastShow2010/IMG_0782.JPG Matt fekete festést neki, aztán Mad Max ^_^ :D :D :D ;) LOL :D :D ;)
J0hnny Elküldve Szeptember1, 2010 Elküldve Szeptember1, 2010 ^_^ :D :D :D Én nem tom' min akadtál fenn,Anti több éve így alszik egy kék takaró alatt! ;)
FPepe Elküldve Szeptember1, 2010 Elküldve Szeptember1, 2010 http://iainel.co.uk/images/gallery/FastShow2010/IMG_0779.JPG http://iainel.co.uk/images/gallery/FastShow2010/IMG_0782.JPG Ez valami kompresszor akar lenni? ^_^
mélykék76 Elküldve Szeptember1, 2010 Elküldve Szeptember1, 2010 Ez valami kompresszor akar lenni? ^_^ Valami szót ebben szövegkörnyezetben hogyan értelmezzük ? :D
FPepe Elküldve Szeptember1, 2010 Elküldve Szeptember1, 2010 Valami szót ebben szövegkörnyezetben hogyan értelmezzük ? ^_^ Ööö... izé... valamilyen? Így jobb? :D
Recommended Posts