Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Annó az NE corsával is fonni kellett néha a kalácsot,mert próbált indulni ide-oda,pedig az még puding a tiédhez képest.El sem merem képzelni mit művelne a kékvillám egy esti hungáriás rajtnál... :wacko:

Öregszünk öregszünk,de engem még mindig boldoggá tesz,amikor széria kinézettel odavágsz egy jóval drágább autócsodának! :D

Azért az a Corsa messze nem volt olyan stabil, mint egy bölcsős Astra!

Már a tiéd is sokkal stabilabb lenne, főleg ha hallgatsz is rám és nem kell mindennek a legolcsóbbnak lennie. :wacko:

Elküldve

egyébként elvitték az OPC felniket.... igen jó áron. sajnálom szegényeket, de nem férnek rá a fékrendszerre, csak álltak a sarokban. :D azért rossz érzés volt látni, hogy viszik azt a négy fostalicskát.... :wacko:

Elküldve
Már a tiéd is sokkal stabilabb lenne, főleg ha hallgatsz is rám és nem kell mindennek a legolcsóbbnak lennie. :D

Meglátjuk.

Egyelőre haladunk sorban,a padlólemez renoválás után is van még mit tenni,köv project a futómű lesz,gyüjtöm a már a cuccokat hozzá.

Elküldve
megszoktad, hogy fogod a kormányt valamennyire. ez ide kevés lesz, de te még nem sejted. a kocsi ugyan sperres, de nagyon nehéz. ez lesz a probléma forrása. lenyomod a padlót. letépi a körmeidet a kormány, elfordul balra, mint az állat, és a kocsi kitör. ennyi.

na balázs is ezért nem tekerte fől 1,5re bezzeg nálam.....

Elküldve
egyébként elvitték az OPC felniket.... igen jó áron. sajnálom szegényeket, de nem férnek rá a fékrendszerre, csak álltak a sarokban. :wacko: azért rossz érzés volt látni, hogy viszik azt a négy fostalicskát.... :wacko:

Laci ? :wacko:

Nekem az soha nem teccet :D

Elküldve

olyan többször volt a lali féle programmal, hogy megb@sztam a száját rajtnál, hogy tegy már félre a tévhiteit a kolléga, hogy befér a valamijével. a kerék elforgott, a kocsi meg se indult, kicsit levettem a gázból (6000 rpm -> 5200 rpm :D), akkor meg kitört. azt az előbb leírtam, hogyan. ugye az idegtől, hogy nem indultam el, a kormányt se fogtam már annyira.....

aztán, ha minden klappolt, akkor volt nemulass. 2,5 mp 80-ról 120-ra az nagyon brutál idő, azzal szopattam igazából, arra nagyon nem számított senki.

Elküldve
Azért az a Corsa messze nem volt olyan stabil, mint egy bölcsős Astra!

Már a tiéd is sokkal stabilabb lenne, főleg ha hallgatsz is rám és nem kell mindennek a legolcsóbbnak lennie. :D

igen az elöbb utobb megbosszulja magát

Elküldve
Meglátjuk.

Egyelőre haladunk sorban,a padlólemez renoválás után is van még mit tenni,köv project a futómű lesz,gyüjtöm a már a cuccokat hozzá.

a kasztnit nyald ki, ez fontos. utána ráérsz tolni bele NE motort! :D

Elküldve
olyan többször volt a lali féle programmal, hogy megb@sztam a száját rajtnál, hogy tegy már félre a tévhiteit a kolléga, hogy befér a valamijével. a kerék elforgott, a kocsi meg se indult, kicsit levettem a gázból (6000 rpm -> 5200 rpm :wacko:), akkor meg kitört. azt az előbb leírtam, hogyan. ugye az idegtől, hogy nem indultam el, a kormányt se fogtam már annyira.....

aztán, ha minden klappolt, akkor volt nemulass. 2,5 mp 80-ról 120-ra az nagyon brutál idő, azzal szopattam igazából, arra nagyon nem számított senki.

Na ilyen értékekre én is kíváncsi lennék már az enyémről. :wacko:

Viszont a 2,5 tényleg nem rossz érték, főleg utcán! :D

Elküldve
Turbo Kupé nekem jobban bejön, ánnyi :D

kinek mi. ez belőhetetlen. ami nekem jó, te lehányod, és fordítva.

megmértem a felnit egyébként, tudod mennyi a tömege? 11,4 kg! :wacko: régen azt olvastam, hogy 7,5 kg. :wacko: :wacko:

és megmértem egy szerelt Insignia OPC felnit, 20", 255/35 R20 gumikkal. mennyi a tömege? 20,4 kg. anyád.

az én kocsim gyári szerelt kereke 21,9 kg volt............ upsz

az inszi felnin rajta is van, hogy magnézium, valamint mindenhol, MINDENHOL ki van könnyítve!

Elküldve
kinek mi. ez belőhetetlen. ami nekem jó, te lehányod, és fordítva.

megmértem a felnit egyébként, tudod mennyi a tömege? 11,4 kg! :D régen azt olvastam, hogy 7,5 kg. :wacko: :wacko:

és megmértem egy szerelt Insignia OPC felnit, 20", 255/35 R20 gumikkal. mennyi a tömege? 20,4 kg. anyád.

az én kocsim gyári szerelt kereke 21,9 kg volt............ upsz

az inszi felnin rajta is van, hogy magnézium, valamint mindenhol, MINDENHOL ki van könnyítve!

Nesze neked rugózatlan tömeg. :wacko:

Elküldve
Na ilyen értékekre én is kíváncsi lennék már az enyémről. :wacko:

Viszont a 2,5 tényleg nem rossz érték, főleg utcán! :D

a szabik 1.2, ehhez mérten fos az időm, de ha azt mondom, hogy 507 lóerős e60 csekknorisz hídon mellettem elnyomta, hogy megmutassa, és kb. 190-ig fej-fej mellett mentünk. csak nézett a kopasz gecije, én meg röhögtem. na jó, ott elfogytam, és lelépett.... :wacko:

Elküldve
Én viszont elteszem magam holnapra.

Örülök, hogy ennyien összejöttünk megint ebben a topicban! :wacko:

Jó éjt mindenkinek! :D

pihizzél, mert van az kék asztrás kopasz bébi dzsúzzz, jön holnap, kicsinál, ha nem leszel kész a váltójával! :wacko: :wacko:

Elküldve
Na ilyen értékekre én is kíváncsi lennék már az enyémről. :wacko:

Viszont a 2,5 tényleg nem rossz érték, főleg utcán! :D

mérünk váze, ne aggódj! :wacko:

Elküldve
na mindenkinek elemet kell cserélnie az análintruderében? akkor megyek én is csicsikálni.... cső mindenkinek!

Ennyi papírkutyát! :D

Na jó8,meet BW-n holnap.

Elküldve
na mindenkinek elemet kell cserélnie az análintruderében? akkor megyek én is csicsikálni.... cső mindenkinek!

Csak megvárjuk, amíg elpárologsz és dumázunk tovább :D

Zamárdiba mikor jöttük ? :wacko:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.