Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
SZÁMOMRA AZ NEM SZÁMIT AUTONAK AZ A TÁKOLMÁNY ,NEM IS ÉRTEM MÉRT ENGEDIK EZT...FOKOZOTTAN VESZÉLYES MIND MAGÁRRA MIND A NÉZŐKRE EGY ILYLEN...

lali, ne légy ilyen, mindenki jár egy utat. a tuccó is járja a magáét. nekem se az testesíti meg az ideált, ami miatt érdemes ezzel foglalkozni, de ettől még az is egy nagyon komoly célgép!!!!!!!!!!!

Elküldve
drága, egy sebességhez a szinkronszett 220€ körül van. Én a GEMA Motorsporttól tudom beszerezni ezeket.

az szép. 88 ropi volt az f23-hoz egy szett. de az legalább két fokozathoz való adagot tartalmaz.

Elküldve
BAZZ PEDIG VAN EGY JO F28AM CSAK QVÁRA SZINKRONOS

Rákérdezek majd a váltósomra, hogy talált-e már valami okosságot, mert ő biztos benne, hogy valamelyik Vito Getrag váltóban ugyanez van, de mióta csináltattam nála a váltót, még nem került hozzá olyan.

Elküldve
Voszi!

Ha annyira öregnek érzed magad(ami szvsz hülyeség,mert belül a lényeg mennyinek érzed :wacko: ),add egy kicsit kölcsön azt a széria masinát,majd körbekínálom én neki a lágymányositól a flóriánig! :D

dzsonifirpó! a vén trottyok lusták, nem pedig hülyék :wacko: :wacko: nem adják oda a sz@rukat, mert arra nem lusták, hogy odakenjenek a szájának egy lekvároskenyeret! de majd rájössz anno te is!

Elküldve
Meglepő-meglepő :wacko:

Lantinak lehet lesz majd valami maradéka :D

Így van, az még működhet, mert egy szar F28-ból jobb esetben 2 másikat fel lehet javítani.

Elküldve
Meglepő-meglepő :wacko:

Lantinak lehet lesz majd valami maradéka :D

me ezen múlik majd mennyin fujjasam meg 08 al f20 vagy maxon amik tud f28al

Elküldve

most akkor van fényképed demó papa az asztrás váltózásról, vagy valamit befigyeltem, és a piros korza építéséről van? :D

Elküldve
me ezen múlik majd mennyin fujjasam meg 08 al f20 vagy maxon amik tud f28al

mennyi egy f20 cakk-pakk berakva a gépbe újabb roppantáshoz?

az f23 nem jó buli, mert akárhogy berheled, 120 alatt nem áll meg egy ilyen mutatvány.....

Elküldve
most akkor van fényképed demó papa az asztrás váltózásról, vagy valamit befigyeltem, és a piros korza építéséről van? :D

Lali írt valami képekről, gondolom a svájci túráról, amikor elkísérték a váltódat a Wellnessre. :wacko:

Elküldve
dzsonifirpó! a vén trottyok lusták, nem pedig hülyék :wacko: :wacko: nem adják oda a sz@rukat, mert arra nem lusták, hogy odakenjenek a szájának egy lekvároskenyeret! de majd rájössz anno te is!

Nyugi!

Tudom,hogy miről regélsz,csak szívom a véred kicsit! :wacko:

Amikor gurulsz a városban vele,sosem kap el a racsing vágy? :D :D

Én még a csoró 90lóval is próbálom szívatni a népet,de már viszket a seggem egy 20XE után.Kinyírom először ezt a felújított önindítót(X14XE) aztán Demó nagyúrtól átveszem a cuccokat. :D

Elküldve
Én még a csoró 90lóval is próbálom szívatni a népet,de már viszket a seggem egy 20XE után.Kinyírom először ezt a felújított önindítót(X14XE) aztán Demó nagyúrtól átveszem a cuccokat. :D

Na végre! Úgy látom csak sikerült lebeszélnelek a 8V-ről! :wacko: :wacko:

Elküldve
Na végre! Úgy látom csak sikerült lebeszélnelek a 8V-ről! :wacko: :wacko:

Még ne vegyél mérget!

Van most egy nagyon tuti svájci 20NE,összeszúrom F13-al és kész az utcai harcos! :D

Tud valaki jó életbiztosítást? :wacko:

Elküldve
Nyugi!

Tudom,hogy miről regélsz,csak szívom a véred kicsit! :wacko:

Amikor gurulsz a városban vele,sosem kap el a racsing vágy? :D :wacko:

Én még a csoró 90lóval is próbálom szívatni a népet,de már viszket a seggem egy 20XE után.Kinyírom először ezt a felújított önindítót(X14XE) aztán Demó nagyúrtól átveszem a cuccokat. :wacko:

néha van ilyen, ezt elismerem. de ahhoz meg kéne szokni sok dolgot, mert utoljára akkor éltem együtt a kocsival úgy szívvel-lélekkel, amikor az inkontártól kihoztam 2006 végén...... akkor lehetett mondjuk 260 pacis. utána már nem volt idő se megszokni a gépet, mert mindig összeesett.... :D

egy fronthajtású kocsival, 300 lóerővel, pirostól kilőni nagy-nagy bátorság, gyakorlat nélkül tuti sikertelenség. ahhoz sokat kell reszelni a technikán, hogy egy 6 mp-es 0-100-at összehozz, még ilyen teljesítmény mellett is ám! persze péntek esténként a racsing iskolába kellett volna járni, de nem volt nekem ehhez kedvem sose. :D

Elküldve
Még ne vegyél mérget!

Van most egy nagyon tuti svájci 20NE,összeszúrom F13-al és kész az utcai harcos! :wacko:

Lehet akármilyen jó, akkor is csak egy gyenge, lusta NE. :D :wacko: :wacko:

Elküldve
egy fronthajtású kocsival, 300 lóerővel, pirostól kilőni nagy-nagy bátorság, gyakorlat nélkül tuti sikertelenség. ahhoz sokat kell reszelni a technikán, hogy egy 6 mp-es 0-100-at összehozz, még ilyen teljesítmény mellett is ám! persze péntek esténként a racsing iskolába kellett volna járni, de nem volt nekem ehhez kedvem sose. :wacko:

Ááá, 0-100 felejtős, nekem most még 4-ben is csak kapar, amint megjön a nyomás. :D

Elküldve

amikor a laliék megcsináltk, akkor meg már mesze túl volt a padlógázos használat lehetőségétől, gázzal kanyarban gyakorlatilag a kocsi bárhonnan kisodródott, stb. bele kellett fogni a futómű, fékek, kerekek rendbetételéhez. ez megtörtént. szép lassan. :D most visszatérek a mocihoz. ott is van sok tennivaló...

Elküldve
néha van ilyen, ezt elismerem. de ahhoz meg kéne szokni sok dolgot, mert utoljára akkor éltem együtt a kocsival úgy szívvel-lélekkel, amikor az inkontártól kihoztam 2006 végén...... akkor lehetett mondjuk 260 pacis. utána már nem volt idő se megszokni a gépet, mert mindig összeesett.... :wacko:

egy fronthajtású kocsival, 300 lóerővel, pirostól kilőni nagy-nagy bátorság, gyakorlat nélkül tuti sikertelenség. ahhoz sokat kell reszelni a technikán, hogy egy 6 mp-es 0-100-at összehozz, még ilyen teljesítmény mellett is ám! persze péntek esténként a racsing iskolába kellett volna járni, de nem volt nekem ehhez kedvem sose. :wacko:

Annó az NE corsával is fonni kellett néha a kalácsot,mert próbált indulni ide-oda,pedig az még puding a tiédhez képest.El sem merem képzelni mit művelne a kékvillám egy esti hungáriás rajtnál... :wacko:

Öregszünk öregszünk,de engem még mindig boldoggá tesz,amikor széria kinézettel odavágsz egy jóval drágább autócsodának! :D

Elküldve

megszoktad, hogy fogod a kormányt valamennyire. ez ide kevés lesz, de te még nem sejted. a kocsi ugyan sperres, de nagyon nehéz. ez lesz a probléma forrása. lenyomod a padlót. letépi a körmeidet a kormány, elfordul balra, mint az állat, és a kocsi kitör. ennyi.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.