voszi Elküldve Július28, 2010 Megoszt Elküldve Július28, 2010 SZÁMOMRA AZ NEM SZÁMIT AUTONAK AZ A TÁKOLMÁNY ,NEM IS ÉRTEM MÉRT ENGEDIK EZT...FOKOZOTTAN VESZÉLYES MIND MAGÁRRA MIND A NÉZŐKRE EGY ILYLEN... lali, ne légy ilyen, mindenki jár egy utat. a tuccó is járja a magáét. nekem se az testesíti meg az ideált, ami miatt érdemes ezzel foglalkozni, de ettől még az is egy nagyon komoly célgép!!!!!!!!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Július28, 2010 Megoszt Elküldve Július28, 2010 drága, egy sebességhez a szinkronszett 220€ körül van. Én a GEMA Motorsporttól tudom beszerezni ezeket. az szép. 88 ropi volt az f23-hoz egy szett. de az legalább két fokozathoz való adagot tartalmaz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Július28, 2010 Megoszt Elküldve Július28, 2010 BAZZ PEDIG VAN EGY JO F28AM CSAK QVÁRA SZINKRONOS Rákérdezek majd a váltósomra, hogy talált-e már valami okosságot, mert ő biztos benne, hogy valamelyik Vito Getrag váltóban ugyanez van, de mióta csináltattam nála a váltót, még nem került hozzá olyan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Július28, 2010 Megoszt Elküldve Július28, 2010 BAZZ PEDIG VAN EGY JO F28AM CSAK QVÁRA SZINKRONOS Meglepő-meglepő :wacko: Lantinak lehet lesz majd valami maradéka :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Július28, 2010 Megoszt Elküldve Július28, 2010 Voszi! Ha annyira öregnek érzed magad(ami szvsz hülyeség,mert belül a lényeg mennyinek érzed :wacko: ),add egy kicsit kölcsön azt a széria masinát,majd körbekínálom én neki a lágymányositól a flóriánig! :D dzsonifirpó! a vén trottyok lusták, nem pedig hülyék :wacko: :wacko: nem adják oda a sz@rukat, mert arra nem lusták, hogy odakenjenek a szájának egy lekvároskenyeret! de majd rájössz anno te is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Július28, 2010 Megoszt Elküldve Július28, 2010 Meglepő-meglepő :wacko: Lantinak lehet lesz majd valami maradéka :D Így van, az még működhet, mert egy szar F28-ból jobb esetben 2 másikat fel lehet javítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
laller Elküldve Július28, 2010 Megoszt Elküldve Július28, 2010 Meglepő-meglepő :wacko: Lantinak lehet lesz majd valami maradéka :D me ezen múlik majd mennyin fujjasam meg 08 al f20 vagy maxon amik tud f28al Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Július28, 2010 Megoszt Elküldve Július28, 2010 most akkor van fényképed demó papa az asztrás váltózásról, vagy valamit befigyeltem, és a piros korza építéséről van? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Július28, 2010 Megoszt Elküldve Július28, 2010 me ezen múlik majd mennyin fujjasam meg 08 al f20 vagy maxon amik tud f28al Patyiék ugye balcsin vannak + váltó le az nem toom hogy áll. Elfogyott az only váltóbelső vagy mi van ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Július28, 2010 Megoszt Elküldve Július28, 2010 me ezen múlik majd mennyin fujjasam meg 08 al f20 vagy maxon amik tud f28al mennyi egy f20 cakk-pakk berakva a gépbe újabb roppantáshoz? az f23 nem jó buli, mert akárhogy berheled, 120 alatt nem áll meg egy ilyen mutatvány..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Július28, 2010 Megoszt Elküldve Július28, 2010 most akkor van fényképed demó papa az asztrás váltózásról, vagy valamit befigyeltem, és a piros korza építéséről van? :D Lali írt valami képekről, gondolom a svájci túráról, amikor elkísérték a váltódat a Wellnessre. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július28, 2010 Megoszt Elküldve Július28, 2010 dzsonifirpó! a vén trottyok lusták, nem pedig hülyék :wacko: :wacko: nem adják oda a sz@rukat, mert arra nem lusták, hogy odakenjenek a szájának egy lekvároskenyeret! de majd rájössz anno te is! Nyugi! Tudom,hogy miről regélsz,csak szívom a véred kicsit! :wacko: Amikor gurulsz a városban vele,sosem kap el a racsing vágy? :D :D Én még a csoró 90lóval is próbálom szívatni a népet,de már viszket a seggem egy 20XE után.Kinyírom először ezt a felújított önindítót(X14XE) aztán Demó nagyúrtól átveszem a cuccokat. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Július28, 2010 Megoszt Elküldve Július28, 2010 Lali írt valami képekről, gondolom a svájci túráról, amikor elkísérték a váltódat a Wellnessre. :wacko: Ték ? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Július28, 2010 Megoszt Elküldve Július28, 2010 Én még a csoró 90lóval is próbálom szívatni a népet,de már viszket a seggem egy 20XE után.Kinyírom először ezt a felújított önindítót(X14XE) aztán Demó nagyúrtól átveszem a cuccokat. :D Na végre! Úgy látom csak sikerült lebeszélnelek a 8V-ről! :wacko: :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Július28, 2010 Megoszt Elküldve Július28, 2010 Ték ? :wacko: A Balázs volt és elkísérte :wacko: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Július28, 2010 Megoszt Elküldve Július28, 2010 Na végre! Úgy látom csak sikerült lebeszélnelek a 8V-ről! :wacko: :wacko: Feletébb üdvös :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július28, 2010 Megoszt Elküldve Július28, 2010 Na végre! Úgy látom csak sikerült lebeszélnelek a 8V-ről! :wacko: :wacko: Még ne vegyél mérget! Van most egy nagyon tuti svájci 20NE,összeszúrom F13-al és kész az utcai harcos! :D Tud valaki jó életbiztosítást? :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Július28, 2010 Megoszt Elküldve Július28, 2010 Nyugi! Tudom,hogy miről regélsz,csak szívom a véred kicsit! :wacko: Amikor gurulsz a városban vele,sosem kap el a racsing vágy? :D :wacko: Én még a csoró 90lóval is próbálom szívatni a népet,de már viszket a seggem egy 20XE után.Kinyírom először ezt a felújított önindítót(X14XE) aztán Demó nagyúrtól átveszem a cuccokat. :wacko: néha van ilyen, ezt elismerem. de ahhoz meg kéne szokni sok dolgot, mert utoljára akkor éltem együtt a kocsival úgy szívvel-lélekkel, amikor az inkontártól kihoztam 2006 végén...... akkor lehetett mondjuk 260 pacis. utána már nem volt idő se megszokni a gépet, mert mindig összeesett.... :D egy fronthajtású kocsival, 300 lóerővel, pirostól kilőni nagy-nagy bátorság, gyakorlat nélkül tuti sikertelenség. ahhoz sokat kell reszelni a technikán, hogy egy 6 mp-es 0-100-at összehozz, még ilyen teljesítmény mellett is ám! persze péntek esténként a racsing iskolába kellett volna járni, de nem volt nekem ehhez kedvem sose. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Július28, 2010 Megoszt Elküldve Július28, 2010 Még ne vegyél mérget! Van most egy nagyon tuti svájci 20NE,összeszúrom F13-al és kész az utcai harcos! :wacko: Lehet akármilyen jó, akkor is csak egy gyenge, lusta NE. :D :wacko: :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július28, 2010 Megoszt Elküldve Július28, 2010 Lehet akármilyen jó, akkor is csak egy gyenge, lusta NE. :D :D :wacko: :wacko: :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Július28, 2010 Megoszt Elküldve Július28, 2010 ....Tud valaki jó életbiztosítást? :D.... Minek ? Nagy túlélők vannak itt :wacko: :wacko: :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Július28, 2010 Megoszt Elküldve Július28, 2010 egy fronthajtású kocsival, 300 lóerővel, pirostól kilőni nagy-nagy bátorság, gyakorlat nélkül tuti sikertelenség. ahhoz sokat kell reszelni a technikán, hogy egy 6 mp-es 0-100-at összehozz, még ilyen teljesítmény mellett is ám! persze péntek esténként a racsing iskolába kellett volna járni, de nem volt nekem ehhez kedvem sose. :wacko: Ááá, 0-100 felejtős, nekem most még 4-ben is csak kapar, amint megjön a nyomás. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Július28, 2010 Megoszt Elküldve Július28, 2010 amikor a laliék megcsináltk, akkor meg már mesze túl volt a padlógázos használat lehetőségétől, gázzal kanyarban gyakorlatilag a kocsi bárhonnan kisodródott, stb. bele kellett fogni a futómű, fékek, kerekek rendbetételéhez. ez megtörtént. szép lassan. :D most visszatérek a mocihoz. ott is van sok tennivaló... Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július28, 2010 Megoszt Elküldve Július28, 2010 néha van ilyen, ezt elismerem. de ahhoz meg kéne szokni sok dolgot, mert utoljára akkor éltem együtt a kocsival úgy szívvel-lélekkel, amikor az inkontártól kihoztam 2006 végén...... akkor lehetett mondjuk 260 pacis. utána már nem volt idő se megszokni a gépet, mert mindig összeesett.... :wacko: egy fronthajtású kocsival, 300 lóerővel, pirostól kilőni nagy-nagy bátorság, gyakorlat nélkül tuti sikertelenség. ahhoz sokat kell reszelni a technikán, hogy egy 6 mp-es 0-100-at összehozz, még ilyen teljesítmény mellett is ám! persze péntek esténként a racsing iskolába kellett volna járni, de nem volt nekem ehhez kedvem sose. :wacko: Annó az NE corsával is fonni kellett néha a kalácsot,mert próbált indulni ide-oda,pedig az még puding a tiédhez képest.El sem merem képzelni mit művelne a kékvillám egy esti hungáriás rajtnál... :wacko: Öregszünk öregszünk,de engem még mindig boldoggá tesz,amikor széria kinézettel odavágsz egy jóval drágább autócsodának! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Július28, 2010 Megoszt Elküldve Július28, 2010 megszoktad, hogy fogod a kormányt valamennyire. ez ide kevés lesz, de te még nem sejted. a kocsi ugyan sperres, de nagyon nehéz. ez lesz a probléma forrása. lenyomod a padlót. letépi a körmeidet a kormány, elfordul balra, mint az állat, és a kocsi kitör. ennyi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts