J0hnny Elküldve Május13, 2010 Megoszt Elküldve Május13, 2010 Már nagyon viszket a lábam, tavaly szeptember óta áll már a Corsa és azóta egy lassú 192 lovas E30-al kell mennem. :devlish: :lol: :lol: :lol: :lol: ;) ;) :P Vadkertre átlesel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Május13, 2010 Megoszt Elküldve Május13, 2010 :devlish: :lol: :lol: Vadkertre átlesel? Mindenképp tervben van. :lol: De oda még csak BMW-vel, a Corsa nem fog elkészülni hétvégéig. Feltéve, hogy átjöttök jópáran segíteni. ;) Csapatéptő tréning. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Május13, 2010 Megoszt Elküldve Május13, 2010 Nem adtam el. Fent volt egy darabig használtautón, de igazából nem eladás volt a hirdetés célja. Tisztában voltam vele, hogy ennyiért itthon nem fog elmenni, de ha esetleg mégis adott volna valaki érte ennyit, akkor meggondoltam volna a dolgot. ;) Videó mindenképp lesz, tavaly sajnos elmaradt, csak olyan van, ahol még nem volt alatta kipufogó és rángatott is. Már nagyon viszket a lábam, tavaly szeptember óta áll már a Corsa és azóta egy lassú 192 lovas E30-al kell mennem. :lol: :lol: :lol: ;) ;) Gondolom, hogy senki nem adott volna érte annyit... Az én lábam is viszketne (kb) 300 paci iránt.... :devlish: Ja csak 192 paci... én örülök, hogy át lett alakítva NZ-ről SE-re a cucc :P Tudom itt jön az, hogy miért nem vettem gsi-t. Konkrétan azért mert nem tudtam, hogy létezik, és csak utánna láttam, hogy mennyibe fáj egy példány. Kb 2x-er többe került, mint az akkori autóm ára. Gondolkoztam ,hogy én is turbósítom az 1.4-est, de van ám ára a dologna.... :lol: Amúgy a c20xe leömlője milyen anyagból van??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Május13, 2010 Megoszt Elküldve Május13, 2010 Elvileg rozsdamentes cuccból van a leömlő csövezése és rendes szénacélból a leömlőtalp. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Május13, 2010 Megoszt Elküldve Május13, 2010 Feltéve, hogy átjöttök jópáran segíteni. :lol: Csapatéptő tréning. :lol: Mikor grillezünk?Mert ugye az még nekünk járna, akik segítettek anno XE-síteni a jelenlegi turbót...... :devlish: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Május13, 2010 Megoszt Elküldve Május13, 2010 Elvileg rozsdamentes cuccból van a leömlő csövezése és rendes szénacélból a leömlőtalp. Akkor jó. Arra gondoltam, hogy levágni a xe talpát, és csináltatok egy 1.4-es talapt és azt összehegesztetem. Szerinted??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
andris_C14NZ Elküldve Május14, 2010 Megoszt Elküldve Május14, 2010 Downpipe kész, hétvégén befejezzük a 76-os rendszert is és remélem jövő hét végén már mehetek Pécsre gyorsulni. :devlish: naggyon állat! :lol: bandázs lesz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Május14, 2010 Megoszt Elküldve Május14, 2010 Mikor grillezünk?Mert ugye az még nekünk járna, akik segítettek anno XE-síteni a jelenlegi turbót...... :devlish: :lol: Elsőnek az a kérdés, hogy hajlandóak lennétek lejönni idáig egy grillezésre? :lol: Mert ha nem, akkor felétek kellene valakinek bevállalnia a házigazda szerepét. ;) Akkor jó. Arra gondoltam, hogy levágni a xe talpát, és csináltatok egy 1.4-es talapt és azt összehegesztetem. Szerinted??? Kell hajlítgatni a csöveken is, de megoldható elvileg. Nem egyezik meg az 1.2-1.6 és az 1.8-2.2-es blokkok hengertávolsága. naggyon állat! :lol: bandázs lesz? Köszi! :lol: Holnap reggel 8-körül már kezdjük és mindenképp igyekszünk befejezni. Bandázs lesz, de csak amíg a karter alatt megy a cső, különben az alagútban túl forró lenne. Viszont az olajat nem akarom még azzal is fűteni, így nem fogom megúszni hővédő szalag nélkül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Május14, 2010 Megoszt Elküldve Május14, 2010 Elsőnek az a kérdés, hogy hajlandóak lennétek lejönni idáig egy grillezésre? :lol: Mert ha nem, akkor felétek kellene valakinek bevállalnia a házigazda szerepét. :lol: Sztem csak egyeztetés kérdése...... :devlish: Amúgy síímán lemennénk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Május15, 2010 Megoszt Elküldve Május15, 2010 Kell hajlítgatni a csöveken is, de megoldható elvileg. Nem egyezik meg az 1.2-1.6 és az 1.8-2.2-es blokkok hengertávolsága. Igen azt láttam, hogy kell hajlítgatni. Csak azon gondolkozok, hogy lakatoshoz vigyem, vagy kipufogoshoz??? :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gab X Elküldve Május16, 2010 Megoszt Elküldve Május16, 2010 sziasztok, C20LET -es opel vásárlása előtt állok mik a típushibái, mire kell figyelnem, illetve megvétel után egyből cserélnem a biztonság érdekében? tudom, olvassam végig a 137 oldalas topicot, de erre most sajnos nincs időm :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Május16, 2010 Megoszt Elküldve Május16, 2010 sziasztok, C20LET -es opel vásárlása előtt állok mik a típushibái, mire kell figyelnem, illetve megvétel után egyből cserélnem a biztonság érdekében? tudom, olvassam végig a 137 oldalas topicot, de erre most sajnos nincs időm :lol: Mondjuk ez alavetően tuning témakör :devlish: Egy gyárilag ilyen motorral ellátott autónál nem csak a motor állapota érdekes. Ajánlom figyelmedbe Adrián oladalát : http://users.atw.hu/ Vásárlási tanácsok : http://users.atw.hu/calibra/m_buyer/calibra.htm#top Melyik autót nézted ki amúgy ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gab X Elküldve Május16, 2010 Megoszt Elküldve Május16, 2010 Mondjuk ez alavetően tuning témakör :devlish: Egy gyárilag ilyen motorral ellátott autónál nem csak a motor állapota érdekes. Ajánlom figyelmedbe Adrián oladalát : http://users.atw.hu/ Vásárlási tanácsok : http://users.atw.hu/calibra/m_buyer/calibra.htm#top Melyik autót nézted ki amúgy ? tuning egyenlőre nem hiszem hogy gondolatba fog kerülni nálam, max ha megadja magát a drága Adrián oldala sajnos nem jön be, Calibra-s tanácsot átnézem este 2001 -es speedster-ről lenne szó HA megfelelő állapotban lesz, elvileg 55.000km van benne, de egy ilyen gépnél ez majdnem verseny km -nek számít ami elég vészes... szóban már megalkudtunk, de élőben még nem láttam, elvileg szerdán megyek érte/megnézni Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Május16, 2010 Megoszt Elküldve Május16, 2010 tuning egyenlőre nem hiszem hogy gondolatba fog kerülni nálam, max ha megadja magát a drága Adrián oldala sajnos nem jön be, Calibra-s tanácsot átnézem este 2001 -es speedster-ről lenne szó HA megfelelő állapotban lesz, elvileg 55.000km van benne, de egy ilyen gépnél ez majdnem verseny km -nek számít ami elég vészes... szóban már megalkudtunk, de élőben még nem láttam, elvileg szerdán megyek érte/megnézni Rosszul írtam : http://calibra.atw.hu/ Ja hogy speedster. Akkor az nem c20let, hanem z20let. Viszont akkor itt talán többet tudnak mondani a motorról : http://forum.astra-coupe.hu/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gab X Elküldve Május17, 2010 Megoszt Elküldve Május17, 2010 Rosszul írtam : http://calibra.atw.hu/ Ja hogy speedster. Akkor az nem c20let, hanem z20let. Viszont akkor itt talán többet tudnak mondani a motorról : http://forum.astra-coupe.hu/ aha, elnéztem a motorkódot köszönöm a javítást Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mester91 Elküldve Május17, 2010 Megoszt Elküldve Május17, 2010 Jólvan, látom Demó meg alkotja Godzillát.Videót tényleg tehetnél majd fel...leginkább a hangja miatt :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Május17, 2010 Megoszt Elküldve Május17, 2010 pityu úr, akkor mégis c20let motoros speedster lesz. a pécsi srác árulja a gépet, beszéltem is vele. 2001-ben még nem volt turbós speedster. ha jól emlékszem a laller működött közre a motor összerakásában, lehet, hogy őt kéne megkérdezned! a km pedig relatív, van aki 5000 km alatt hazavágja, és van akinek elmegy 200000 km-t különösebb gondok nélkül. az a kocsi kifejezetten építésre lenne jó alap, de persze elkocog ezzel a viszonylag alap kiépítéssel is igen rendesen.... :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Május17, 2010 Megoszt Elküldve Május17, 2010 demodzilla :devlish: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Május17, 2010 Megoszt Elküldve Május17, 2010 pityu úr, akkor mégis c20let motoros speedster lesz. a pécsi srác árulja a gépet, beszéltem is vele. 2001-ben még nem volt turbós speedster. ha jól emlékszem a laller működött közre a motor összerakásában, lehet, hogy őt kéne megkérdezned! a km pedig relatív, van aki 5000 km alatt hazavágja, és van akinek elmegy 200000 km-t különösebb gondok nélkül. az a kocsi kifejezetten építésre lenne jó alap, de persze elkocog ezzel a viszonylag alap kiépítéssel is igen rendesen.... :devlish: Dúl a legózás :lol: Beszéltél is véle ? Ezért kell többet írnod, mert minden magyar turbos Opelt ismersz :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május17, 2010 Megoszt Elküldve Május17, 2010 Sztem csak egyeztetés kérdése...... :devlish: Amúgy síímán lemennénk. Bizony! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Május17, 2010 Megoszt Elküldve Május17, 2010 Jólvan, látom Demó meg alkotja Godzillát.Videót tényleg tehetnél majd fel...leginkább a hangja miatt :devlish: Remélhetőleg már a héten mehetek majd a Corsával. :lol: Videó lesz, csak győzzétek kivárni. :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gab X Elküldve Május19, 2010 Megoszt Elküldve Május19, 2010 sajnos nem lettem speedster tulaj, hiába autóztam 4 órát nem, nem a pécsi vas volt ez gyors leírás 2001-es gyártás, de egy év után lett forgalomba helyezve Z20LET, és papírok szerint gyárilag ami elriasztott esőzések miatt beázik a gyújtás rész 3 henger ment, majd szétszedés után lehetett látni hogy áll a víz a gyertyáknál kipucol, tisztít, utána már ment rendesen de ez rossz kezdet sok esztétikai hiba (törött szélvédő, beázó lámpa, sok fényezési hiba) mintha a hátsó féltengely is kattogott volna természetesen az eleje már enyhén kapott, de nem csinálták meg 100% -osra, Airbag visszajelző világított amúgy nagyon kemény, hangos, élvezetes, gyors és nagyon nehéz a ki és beszállás de kit érdekel :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Május19, 2010 Megoszt Elküldve Május19, 2010 sajnos nem lettem speedster tulaj, hiába autóztam 4 órát nem, nem a pécsi vas volt ez gyors leírás 2001-es gyártás, de egy év után lett forgalomba helyezve Z20LET, és papírok szerint gyárilag ami elriasztott esőzések miatt beázik a gyújtás rész 3 henger ment, majd szétszedés után lehetett látni hogy áll a víz a gyertyáknál kipucol, tisztít, utána már ment rendesen de ez rossz kezdet sok esztétikai hiba (törött szélvédő, beázó lámpa, sok fényezési hiba) mintha a hátsó féltengely is kattogott volna természetesen az eleje már enyhén kapott, de nem csinálták meg 100% -osra, Airbag visszajelző világított amúgy nagyon kemény, hangos, élvezetes, gyors és nagyon nehéz a ki és beszállás de kit érdekel :devlish: Azért érdekes, mert itt 2003-at ír a turbósra : http://de.wikipedia.org/wiki/Opel_Speedster Köszi különben a beszámolót :lol: Akkor most nézelődsz tovább a témakörben ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május19, 2010 Megoszt Elküldve Május19, 2010 Speedster nyami. :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gab X Elküldve Május19, 2010 Megoszt Elküldve Május19, 2010 Azért érdekes, mert itt 2003-at ír a turbósra : http://de.wikipedia.org/wiki/Opel_Speedster Köszi különben a beszámolót :devlish: Akkor most nézelődsz tovább a témakörben ? én is utánanéztem még régebbi netes cikkekben és a legelső turbo-s speedster hír felröppenés 2002 év vége felé volt, a tesztek pedig mind 2003 első negyedévben voltak "mese" amit nekem mondtak hogy voltak előregyártott speedsterek amik még nem voltak lerendelve/megvéve, a gyár pedig ezeket használta föl hogy kisöpörje a bent ragadt készletet, illetve hogy mielőbb piacra dobja a turbo -t hogy igaz-e... nézelődök, de nagyon tartják az árukat én meg ár alatt akarok venni :lol: illetve Turbo nincs itthon se, és kint se emberi árban nem azt mondom hogy a sima 2.2 gyenge lehet, de ezek után hogy tudom hogy a turbo milyen :lol: okay, tudom... 2.2 -re is vannak turbo szettek, de ez még +2-3.000 EUR Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts