mélykék76 Elküldve Október17, 2009 Megoszt Elküldve Október17, 2009 Hehe, lángos :D Ráadásul alkoholos :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Október17, 2009 Megoszt Elküldve Október17, 2009 Ráadásul alkoholos :D Písta neked már fel van tekerve a Veci ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Október17, 2009 Megoszt Elküldve Október17, 2009 Písta neked már fel van tekerve a Veci ? Ááááááááá,dehogy :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Október17, 2009 Megoszt Elküldve Október17, 2009 Ááááááááá,dehogy :D meddig akarod még szokni ? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Október17, 2009 Megoszt Elküldve Október17, 2009 meddig akarod még szokni ? :D Méé nem azt kérdezed, hogy használom-e az autót ? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Október17, 2009 Megoszt Elküldve Október17, 2009 Méé nem azt kérdezed, hogy használom-e az autót ? :) gondoltam h nem. megint ez a birtoklási vágy :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve November3, 2009 Megoszt Elküldve November3, 2009 Ma levettem a turbómat és kellemesen kellett csalódnom, mert elvileg korántsem akkora a baj, mint azt elsőre gondoltam volna. A tengely csak hosszirányban lóg és a lapátok is szerencsére mind épek. Arért van 1-2 repedés, mert hát miért is ne lenne... :) Ennyi olaj jött ki a coolerből: http://img28.imageshack.us/img28/8235/img3176.jpg Így már egész jól hozzá lehetett férni a dolgokhoz, nem bántam meg, hogy szerelhetőre csináltam az egész elejét... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve November3, 2009 Megoszt Elküldve November3, 2009 vazzeg, ahhoz képest hogy ilyen volt a turbód, nagyon ment. El tudom képzelni mit fog majd csinálni jó turbóval. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve November4, 2009 Megoszt Elküldve November4, 2009 vazzeg, ahhoz képest hogy ilyen volt a turbód, nagyon ment. El tudom képzelni mit fog majd csinálni jó turbóval. :) Az majd kiderül, de tavaszra szeretnék még pár finomítást a motoron. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve November4, 2009 Megoszt Elküldve November4, 2009 Itt vannak az első képek a kész Klasen-féle Z20LEx szívósorról. Annyira új, hogy még ki sem hült. :) :) Elvileg jövő héten már ki lesznek küldve az első darabok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 jól néz ki. de engem már nem izgat, eladó a taliga. annyira le volt merülve hétvégén az akksi, amikor be akartam indítani 3 hónap után, hogy nem jött össze. venni kellett egy újat. aztán egyébként szépen szólt, meg is lepődtem. de a fékek is befognak, mint állat s ok ácsorgástól. ha vktr szól, hogy megjöttek a szinkronk viszem összerakni, oszt tolom fel a használtautóra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 lali, ha előkerülsz! kéne nekem vissza rá a stufe-2-es progi, meg kéne beszélnünk. a gyári váltót tetetm vissza, gyári kuplung, stb., ahhoz nem akarok több lóerőt meghagyni. majd aki megveszi tesz rá magának annyit, amennyit akar. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 Szinkronizálgatunk, szinkronizálgatunk ? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 mér' maga sose? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bálint20LER Elküldve November16, 2009 Megoszt Elküldve November16, 2009 Sziasztok! Szeretném a segítségeteket kérni! Szakdolgozatot írok az Astra H Z20LER motorjával kapcsolatban, egy átalakításról. Azonban az anyagban be kell mutatnom egy gyári autót, illetve a motorját is. Eddig sajnos nem találtam olyan embert akinek ilyen gyári autója vagy esetleg ki-/szétszedett motorja lenne. Ha esetleg közöttetek van Z20LER (esetleg Z20LET) tulaj, akkor légyszi írjatok és elmondom pontosan mire is lenne szükségem. Ezen kívül ha tudtok esetleg netes forrásokat ahol műszaki adatok (turbónyomás, vez.tengely szögek, stb.) fent vannak, azt is nagyon megköszönném! Segítségeteket előre is köszi! Bálint Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November17, 2009 Megoszt Elküldve November17, 2009 széria z20ler-t inkább találasz, mint z20let-et. utóbbiból csak annak nincs tuningolva valamennyit a sz@ra, aki nem tud róla, hogy turbós motorja van :huh: :lol: turbónyomás@széria: a maximális boost 0,85 bar, onnan szépen visszacammog 0,5-0,6 bar-ra (ezek mind relatív nyomások, tehát a "0,85 bar", az 1,85 bar abszolút nyomás). a 200 LE 5600-as fordulaton (ez a z20ler & z20let standard teljesítménye) kb. 0,65 bar nyomáson van meg egyébként, tehát ott kb. ennyi még a nyomás. tuning: legfeljebb 1,5 bar nyomást tudsz ráadni a szakira, amíg a gyári map szenzor van bent. ekkor olyan 4400-as fordulaton éri el a maximális fordulatszámát a k04-es hibrid turbó (ez van a ler és a leh-ben, meg gyakorlatilag minden let-ben is :lol:). ilyenkor majdnem 500 Nm a forgatónyomaték, és kicsit 300 LE felett a teljesítmény. ez a vége, ennél több nem tud kijönni belőle, csak ha a leömlőt kicseréled rajta. nagyjából ezek a reális keretek, efölötti számokhoz másik szélmalom, vagy hazudós száj tartozik. :D tengely: legjobb emlékeim szerint azonos az X20XEV-vel a LET tengelye. nekem 256 fokos dbilas tengelyeim voltak eleinte, azokkal semmit se lehetett észrevenni, 10,2-t emelt. nyilván annyi, vagy valamivel kisebb a gyári tengely tudása. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve November17, 2009 Megoszt Elküldve November17, 2009 tengely: legjobb emlékeim szerint azonos az X20XEV-vel a LET tengelye. nekem 256 fokos dbilas tengelyeim voltak eleinte, azokkal semmit se lehetett észrevenni, 10,2-t emelt. nyilván annyi, vagy valamivel kisebb a gyári tengely tudása. Én meg úgy hallottam, hogy az XEV tengelyeket hasonlóan teljesítménynövelés céljából pakolják be a Z20-as turbós motorkba, mint mi a C20XE tengelyeket. Tehát valamivel nagyobb szelepemelés, de igazából nem sokminden észrevehető. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve November17, 2009 Megoszt Elküldve November17, 2009 Utánanéztem, állítólag a Z20LET tengelyek szelepemelése 8,5mm, az XEV-é 9,2, az XER-é 10,6 és a C18XE-é 10,2mm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
KertAce Elküldve November26, 2009 Megoszt Elküldve November26, 2009 Sziasztok.. EGT mérő ügyben van valakinek tapasztalata? Szeretnék venni és érdekelne hogy milyet érdemes és hová érdemes a szenzort magát beépíteni? Amúgy diesel Opelba lesz.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November28, 2009 Megoszt Elküldve November28, 2009 sok féle van, én VEMS-et vettem, az nagyon jó műszer, laller-t keresd meg, tőle tudsz venni is, meg beépítik neked. a néhányszor ezer, vagy 10ezer Ft-os bénaságokat felejtsd el, semmire se jók. elhelyezés: két tábor van: - a leömlőbe, közvetlenül a hengerfej talp mellett kell fúrni, mert ott lesz a legautentikusabb a mért hőmérséklet. ez nem állja meg a helyét, de valóban sokan oda teszik. hátrányai: a leömlő nagyon nagy hőterhelésnek van kitéve, a furat meg jelentősen gyengíti. elreped hamar. továbbá a beépített mérőperem ha elcsöppen, akkor az bizony a turbinalapátokat fogja lepofozni. nagy kárt okozhat. - a másik tábor szerint a turbó után kell elhelyezni. én ebbe tartozom. ez jóval biztonságosabb hely. nincs turbó veszélyeztetés. ha elreped a kipuff csőszakasz, lepisálod, megvarrják, és mész tovább. mellesleg az én turbóm esetén a turbó kiömlési csonkja után 10 cm-rel épp akkora a hőmérséklet átlagosan, mint a turbó előtt, a leömlőben. tehát a két hely nagyjából egyenértékű. ez minden turbóra igaz, mármint az, hogy van egy távolság a turbó után, ahol a hőmérséklet azonos a leömlő hengerfej talpához eső pontjával. a leömlő összevezetési pontja más tészta, ott van általában a legmelegebb az egész kipuff rendszerben. az audi tt-ben ide, a leömlő összevezetési pontjába tették gyárilag. az a jó hely, ha már a leömlőt barmolod szét. dízel taligába miért akarsz egyébként egt szenzort? ott nincs akkora hőterhelés, mint a benyás mocinál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November28, 2009 Megoszt Elküldve November28, 2009 Utánanéztem, állítólag a Z20LET tengelyek szelepemelése 8,5mm, az XEV-é 9,2, az XER-é 10,6 és a C18XE-é 10,2mm. oks köszi, elő kéne venni a régi cuccokat, de lusta voltam. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November28, 2009 Megoszt Elküldve November28, 2009 audi tt: lehet összekeverem már, és azon a csigába tették bele. azt utángyártott üzemmódban semmiképpen se csináld. Link to comment Megosztás: More sharing options...
laller Elküldve November28, 2009 Megoszt Elküldve November28, 2009 hová érdemes a szenzort magát beépíteni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
KertAce Elküldve November28, 2009 Megoszt Elküldve November28, 2009 hová érdemes a szenzort magát beépíteni? rövid választ kapsz erre :egy turbos benzines autoba...... Tudtommal ugyanúgy turbós dieselekbe is.... :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November28, 2009 Megoszt Elküldve November28, 2009 hengerenként 70-80LE alatt nincs sok teteje egy ilyen egt szenzornak, dísznek esetleg. pár dízelt ismerek, amiben szükségből benne van, de azok dragra felhúzott tragik, 300+LE-vel. mi akarsz építeni, egy bulidzsób@szót? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts