Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Turbo-sokk-feltöltés


Atommanó

Recommended Posts

ne pislogjal ...

te is gyari szarhoz raktal szintert mi ....

amikor én vettem acél kereket .. csak azt mondta mindenki hogy minek az

ennyi pénzért, mikor épp az a lényeg .. hogy nem eszi meg ugy mint az öntvént

majd ha valakinek leviszi a lábát ... már hiába pislog ...

nekem elment 20ezer km-t a gyári lendkerékkel a szinter kuplung. de nem volt túl erős a kocsi, az igaz.

Link to comment
Megosztás:

Bár már páran tuti látták ezt a listát más fórumon, azért berakom ide is.

Pénteken volt mérés a BMW-seknél és azért van 1-2 eredmény, amit már meg lehet nézni.

1. Turboá E30 3600 ccm 24v turbo 656 Le 720 Nm 1 bar

2. Lezsi E30 3500 ccm 12v turbo 560 Le 850 Nm 1.75 bar

3. Turbo Dani E34 3500 ccm 12v turbo 528 Le 780 Nm 1.4 bar

4. Csabix E30 2500 ccm 12v turbo AWD 406 Le ? Nm 1.3 bar

5. Roli E30 1800 ccm 8v turbo 386 Le 475 Nm 1.7bar

6. Csocsi E30 3600 ccm 24v turbo 384 Le 475 Nm 0.6bar

7. E90 335i 3000 ccm 24v biturbo 330 Le ? Nm ? bar

8. Börni E30 cabrio 4400 ccm 32v V8 297 Le 470 Nm

9. Czöndör E30 2300 ccm 12v turbo 280 Le ?Nm ? bar

10. Himizoli E12 3600 ccm 24v ~285 Le 400 Nm

Az 1-es számúval már vittek, csak akkor 1.2 bar nyomáson ment. B) Nem volt szar! :huh:

Itt azért nem tudták feljebb emelni a nyomást, mert nem tudták jobban lehuzatni a kocsit és mág 1 baron is elforgott 6800-nál, a tiltás pedig 7300-on van.

A 2-es a sárga tetejű E30.

A 3-as pedig a veszettkutya E34 535i. Ez egy full gyári M30 3.5 12V kompressziócsökkentve és megtöltve. ^_^

Azért nem semmi, hogy mit kibírnak ezek a motorok! 780Nm gyári hajtókarokkal és dugattyúkkal.

Azzal a nagy, nehéz tepsivel még a 3000-es motorral ment már 12,2-t! :lol:

Link to comment
Megosztás:

hát ja még ha a fele igaz csak annnk akkor is sokkal jobban birja mint bármi ennyi bmw más cucc ......de ezt már bezséltük

Jaja, tudom hogy beszéltük.

De attól függetlenül mindig újra meglepődük, ha valaki villant egy ilyen eredményt egy gyári BMW motorral, amin csak kisebb átalakítások voltak.

Ha egy hengerre ilyen nyomatékot kapna egy C20LET, már régen ropira tört volna a hajtókarja.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nem tudom, hogy jó helyre írtam de valamilyen szinten idevág. Ha mégsem bocsesz!

Dizel lefújószelep projektbe vágtam. Dizelnél szükség van egy elektromosan vezérelt vákumszelepre is, ami működteti a lefújószelepet.

A lefújószelep már 3/4-e kész is van (hétfőn befejeződik) a vákumszelepre is van már ötletem, csak a 12 volt ból kell 24-et csinálnom....

És a kérdésem ide vágna, mert még lusta voltam megnézni

Az elektromos pedálnál van -e esetleg egy plusz szál ami szabadon van, vagy egy végállás kapcsoló, vagy valami ilyesmi?

Ha nincs nekem kell tenni egy mikrokapcsolót....... ami a vákumszelepet nyitja.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.