Stock16v Elküldve Augusztus11, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2009 Ő is átépíti az Astrát LET-re, tehát akkor kell hogy legyen még egy LET motorja, ha árul egyet... :huh: vagy azt a motort árulja amit átépített :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Augusztus11, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2009 vagy azt a motort árulja amit átépített :huh: Nem, épp tegnap írt, hogy nemsokára kerül be a motor próbára. Ez meg asszem már majdnem egy hete fent van Duenen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Augusztus16, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2009 Igen, a lendkereke robbant fel, valószínűleg mert a gyári öntvénylendkerék volt és szinterrel használta... :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve Augusztus16, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2009 :huh: ne pislogjal ... te is gyari szarhoz raktal szintert mi .... amikor én vettem acél kereket .. csak azt mondta mindenki hogy minek az ennyi pénzért, mikor épp az a lényeg .. hogy nem eszi meg ugy mint az öntvént majd ha valakinek leviszi a lábát ... már hiába pislog ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Augusztus17, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2009 ne pislogjal ... te is gyari szarhoz raktal szintert mi .... amikor én vettem acél kereket .. csak azt mondta mindenki hogy minek az ennyi pénzért, mikor épp az a lényeg .. hogy nem eszi meg ugy mint az öntvént majd ha valakinek leviszi a lábát ... már hiába pislog ... nekem elment 20ezer km-t a gyári lendkerékkel a szinter kuplung. de nem volt túl erős a kocsi, az igaz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve Augusztus17, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2009 nekem elment 20ezer km-t a gyári lendkerékkel a szinter kuplung. de nem volt túl erős a kocsi, az igaz. de nem is 4*4 el rugod elneki :huh: de te is vettél acél lendkereket :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve Augusztus17, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2009 Boldog_szuletesnapot_turbofeltolto Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Augusztus17, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2009 Boldog_szuletesnapot_turbofeltolto :huh: :lol: ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Augusztus18, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2009 Boldog_szuletesnapot_turbofeltolto Bulizni nem vittétek el? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stock16v Elküldve Augusztus18, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2009 Egy ilyennel ki is eggyeznék :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Augusztus18, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2009 Egy ilyennel ki is eggyeznék :huh: nincsenek nagy igényeid... Az a csövezés odab.. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Augusztus18, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2009 nincsenek nagy igényeid... Az a csövezés odab.. :lol: viszont jó randa sárga a ködlámpa :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Augusztus18, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2009 viszont jó randa sárga a ködlámpa :huh: Legfontosabb elem egy turbós gsin :lol: ^_^ B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Augusztus18, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2009 viszont jó randa sárga a ködlámpa :huh: nem hinném h nem volt neki "rá" h kicserélje... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Augusztus18, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2009 Az a csövezés odab.. :huh: Kb. ilyen lesz az én csövezésem is. Az alap már megvan (B-C-oszlopos bukókeret), csak a keresztet kell megcsinálni hozzá, meg lehet kiegészítem még egy kereszttel rögtön az ülések mögött. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Augusztus18, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2009 viszont jó randa sárga a ködlámpa :huh: Ez a te bajod,elveszel a részletekben! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stock16v Elküldve Augusztus18, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2009 nincsenek nagy igényeid... Most ezt úgy írod mintha egy Enzo-t linkeltem volna. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Augusztus18, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2009 Most ezt úgy írod mintha egy Enzo-t linkeltem volna. :huh: tucatautó egy jól működő turbós gsi-hez képest :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stock16v Elküldve Augusztus18, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2009 tucatautó egy jól működő turbós gsi-hez képest :huh: gondolod ez jól működik? :lol: viccet félretéve én csak arra írtam hogy ennyi pénzért nem sok gondolom jóval többől pakolta össze. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Augusztus22, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2009 Bár már páran tuti látták ezt a listát más fórumon, azért berakom ide is. Pénteken volt mérés a BMW-seknél és azért van 1-2 eredmény, amit már meg lehet nézni. 1. Turboá E30 3600 ccm 24v turbo 656 Le 720 Nm 1 bar 2. Lezsi E30 3500 ccm 12v turbo 560 Le 850 Nm 1.75 bar 3. Turbo Dani E34 3500 ccm 12v turbo 528 Le 780 Nm 1.4 bar 4. Csabix E30 2500 ccm 12v turbo AWD 406 Le ? Nm 1.3 bar 5. Roli E30 1800 ccm 8v turbo 386 Le 475 Nm 1.7bar 6. Csocsi E30 3600 ccm 24v turbo 384 Le 475 Nm 0.6bar 7. E90 335i 3000 ccm 24v biturbo 330 Le ? Nm ? bar 8. Börni E30 cabrio 4400 ccm 32v V8 297 Le 470 Nm 9. Czöndör E30 2300 ccm 12v turbo 280 Le ?Nm ? bar 10. Himizoli E12 3600 ccm 24v ~285 Le 400 Nm Az 1-es számúval már vittek, csak akkor 1.2 bar nyomáson ment. B) Nem volt szar! :huh: Itt azért nem tudták feljebb emelni a nyomást, mert nem tudták jobban lehuzatni a kocsit és mág 1 baron is elforgott 6800-nál, a tiltás pedig 7300-on van. A 2-es a sárga tetejű E30. A 3-as pedig a veszettkutya E34 535i. Ez egy full gyári M30 3.5 12V kompressziócsökkentve és megtöltve. ^_^ Azért nem semmi, hogy mit kibírnak ezek a motorok! 780Nm gyári hajtókarokkal és dugattyúkkal. Azzal a nagy, nehéz tepsivel még a 3000-es motorral ment már 12,2-t! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csabii Elküldve Augusztus22, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2009 majd ha ezekbe beletesz évente 100e km-t akkor tényleg jónak számít :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
laller Elküldve Augusztus22, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2009 Bár már páran tuti látták ezt a listát más fórumon, azért berakom ide is.......hát ja még ha a fele igaz csak annnk akkor is sokkal jobban birja mint bármi ennyi bmw más cucc ......de ezt már bezséltük Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Augusztus23, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2009 hát ja még ha a fele igaz csak annnk akkor is sokkal jobban birja mint bármi ennyi bmw más cucc ......de ezt már bezséltük Jaja, tudom hogy beszéltük. De attól függetlenül mindig újra meglepődük, ha valaki villant egy ilyen eredményt egy gyári BMW motorral, amin csak kisebb átalakítások voltak. Ha egy hengerre ilyen nyomatékot kapna egy C20LET, már régen ropira tört volna a hajtókarja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kontárgyerek Elküldve Augusztus29, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2009 Sziasztok! Nem tudom, hogy jó helyre írtam de valamilyen szinten idevág. Ha mégsem bocsesz! Dizel lefújószelep projektbe vágtam. Dizelnél szükség van egy elektromosan vezérelt vákumszelepre is, ami működteti a lefújószelepet. A lefújószelep már 3/4-e kész is van (hétfőn befejeződik) a vákumszelepre is van már ötletem, csak a 12 volt ból kell 24-et csinálnom.... És a kérdésem ide vágna, mert még lusta voltam megnézni Az elektromos pedálnál van -e esetleg egy plusz szál ami szabadon van, vagy egy végállás kapcsoló, vagy valami ilyesmi? Ha nincs nekem kell tenni egy mikrokapcsolót....... ami a vákumszelepet nyitja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Szeptember1, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2009 Gyártottunk ilyent, ma teszteltem és teljesen jól működik. :lol: Ha valakinek kellene, akkor szóljon, mert sorozatgyártás is lesz. 2-től 5 bar fölé tudom állítani a nyomást vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts