Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Turbo-sokk-feltöltés


Atommanó

Recommended Posts

Voszi bácsi, így még én is megcsináltam volna szerintem, pedig még életemben nem csináltam ilyet.

Kitartásta szakinak, viszont lóvét én ilyen "minőségi" munkáért "sajnálnék" kiadni.

ezek az állítások mind igazak lehetnek :huh: szerintem még én is meg tudtam volna ilyenre szinterezni. de azért azt hozzá teszem, hogy csak az elülső része látszik, tehát ahol randa, az különösen nem lenne érdekes. valójában az a baj, hogy ott minek is van szinter, mert, hogy oda nem kellene, sőt, ahol a diszkek és a betétek lesznek, kifejezetten nem kell, hanem bajt okoz, nem fér el tőle semmi.

tipikus nagymellényű csoda tuner csapat benyomását keltették így összességében. nem tudom, a veterán porsche, ami itt állt, azt is uilyen minőségben pofozzák-e ki..... lehet, csak azért kaptam ilyen mocskot, mert opeles vagyok. akkor dögöljön meg.

Link to comment
Megosztás:

tárcsák: elől 330x32, aludobos, ahogy írtad, ferodo betétekkel:

APRacing-LotusOmegaLotec-Fekrendszer-07.JPG

közben már elő van készítve a diszk, de azt még nem fotóztam le. szerencsére az első féktárcsák kiváló állapotban voltak, a betét meg dobozban vadi új.

hátul 300x23-as hűtött, azok gyalázatos állapotban vannak, azok helyett vennem kell újat.

APRacing-LotusOmegaLotec-Fekrendszer-17.JPG

Link to comment
Megosztás:

Jaa, hogy ez az egész fékrendzser a Lotus omegáról van? :huh:

Asszem most állt össze a kép. ^_^

Amúgy kimérted, hogy jól áll-e a a nyereg és a tárcsa a csonkállványodon?

Csak mert az Omega nyergeknél van pár mm különbség az elsőkerekesekhez képest.

Ki mondta, hogy elsőkerekes? B) :lol:

Link to comment
Megosztás:

Jaa, hogy ez az egész fékrendzser a Lotus omegáról van? :huh:

Asszem most állt össze a kép. ^_^

Amúgy kimérted, hogy jól áll-e a a nyereg és a tárcsa a csonkállványodon?

Csak mert az Omega nyergeknél van pár mm különbség az elsőkerekesekhez képest.

asszem ezzel nincs gond, mert ati mindent összepróbált. saab 9-3-as csonkja megy fel hátra, az le van próbálva, ott ha jól értettem a g asztra kézifékével volt csak baj, ami megoldódott.

előre meg gondolom, hogy jó konzolt esztergáltatott az ati, mert össze lett próbálva az egész. de semmi se biztos, majd a végén, ha műxik, akkor majd örülünk, és mondunk olyanokat, hogy minden mindennel passzol és jó

nem volt egyszerű menet megcsinálni ezt az egészet, március elején vettem muha csabitól, nagyon gáz volt az állapota, de úgy gondoltam, ezt kell megmenteni, nem pedig ugyanennyiért megvenni a porsche nyergeket, amiket alternatívaként kínált fel. az csak első nyeregpár volt mondjuk, ugyanebben az árban, de az úgy, ahogy volt máris feltehető lett volna a kocsimra. pénzben sokkal jobban jöttem volna ki azzal, de ez meg mégis csak egy opel legendáról van. egyre kevesebb itt az opel rajongó (tisztelet a kivételnek), de azért van aki még értékeli ezt..... én igen. :lol:

volt, hogy azt hittem, ebből sose lesz semmi, mert pl. dugattyúk nem voltak a nyereghez - már az ap racing ezt közölte az elején. majd egyszercsak küldték - 1 hónap késéssel - a javító készletet, amiben meg 8db dugattyú volt. magyarázat nélkül, hogy mit keres a szettben. a hátsókat meg csabi a fodorral megrendelte nekem, amik aztán 2 hónap késéssel érkeztek meg.

Link to comment
Megosztás:

meg intézz egy nem kattogó difit.

ja, és hogy idézzek valakit: "Gumit nem fogunk venni!"

Kuplung csere csütörtök, és megnézik, hogy mi a tök kattog... érdekes... amikor elindultunk megint nem csinálta, itthon már majdnem kiesett alólunk a hátulja... :huh: sajnálom, hogy nem tudtam emiatt jókat mókázni... (mivel nem tudtam már rárúgni mert megcsúszott a kuplung így eltolta az elejét...nagy feeling nem volt benne...lent buta a jószág, így forgatni kell valamennyire...hát ezt sikerült menni, ez van...) Patyi reggel megette a maradék kuplungomat is... de tény, hogy iszonyat érzi az autót, úgy, hogy nem ilyenekben ül nap mint nap... elképesztően ügyes... :lol:

Link to comment
Megosztás:

ettől félek én is :huh:

tényleg anti, mi lett az időd a futamon? meg lett a 12-es tájm?

Persze... 200-on... :lol: ^_^ B)

14.3 lett, mert sikerült odaragadni a ragacshoz... 5000, rajtprogi, állok a gázon nyomás 0.5-ön, leugrok a kuplungról, és olyat torpant, hogy majdnem megfejeltem a dudát... :P :lol: lebutult 1.200-as fordulatra, és onnan kezdett húzni... de már minek... 2.6-os 60 láb...szerintem az elárul mindent... :D :D Aztán nem is erőltettem... majd most kiagyalunk valami állítási lehetőséget a rajtprogira... :D

Link to comment
Megosztás:

hat oszi oszinte reszvetem a fekek miatt

ilyen munkat vegezni

minden csavart, legtelenito csavart leszinterezett

sööt mig a felfogatast is az jo lenne vissza csiszolni .. mert nem lesz parhuzamos és félre fog kopni minden ...meg razni fog a fék

ekkora egy mekkeleket aki ezt csinalta ...

Link to comment
Megosztás:

Persze... 200-on... :huh: :lol: ^_^

14.3 lett, mert sikerült odaragadni a ragacshoz... 5000, rajtprogi, állok a gázon nyomás 0.5-ön, leugrok a kuplungról, és olyat torpant, hogy majdnem megfejeltem a dudát... B) :P lebutult 1.200-as fordulatra, és onnan kezdett húzni... de már minek... 2.6-os 60 láb...szerintem az elárul mindent... :lol: :D Aztán nem is erőltettem... majd most kiagyalunk valami állítási lehetőséget a rajtprogira... :D

ijjjj, ez derék idő :D a kék-feketével rommá rajtolnád :D na, akkor javíts a gépen, oszt gyíí legközelebb.

Link to comment
Megosztás:

hat oszi oszinte reszvetem a fekek miatt

ilyen munkat vegezni

minden csavart, legtelenito csavart leszinterezett

sööt mig a felfogatast is az jo lenne vissza csiszolni .. mert nem lesz parhuzamos és félre fog kopni minden ...meg razni fog a fék

ekkora egy mekkeleket aki ezt csinalta ...

köszi, megnyugodtam már. lesz@rom, legalább ezt is megtanultam saját káromon. :huh: megoldom ezt is, a végén jó lesz.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.