Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Turbo-sokk-feltöltés


Atommanó

Recommended Posts

köszi a linket, nagyon jól néz ki!

gondolom tudod, hogy a sanyinak kettérepedt pár napja 300LE-től.....

offoltam ezt az M32-es történetet, megy bele az f23 aszinkron, az majd bírja.

de mi repedt ketté ???

a ház ??

ha az akkor nem biztos hogy attol ....és az az f23 nal sem erössebb ... !!??!?!?!?!?!?

szerintem nem kell aszinkron de te tudod ...

azt meg azért kell cserélgetni mert elkopik ... az sem tart sokáig

Link to comment
Megosztás:

de mi repedt ketté ???

a ház ??

ha az akkor nem biztos hogy attol ....és az az f23 nal sem erössebb ... !!??!?!?!?!?!?

szerintem nem kell aszinkron de te tudod ...

azt meg azért kell cserélgetni mert elkopik ... az sem tart sokáig

egyelőre nem tudni mi történt vele,me sanyi hajlamos legendákat gyártani valoszinübb hogy a difi széthullott és az okozott nagyobb károkat vagy ilyesmi de várjuk ki a végét ......

Link to comment
Megosztás:

de mi repedt ketté ???

a ház ??

ha az akkor nem biztos hogy attol ....és az az f23 nal sem erössebb ... !!??!?!?!?!?!?

szerintem nem kell aszinkron de te tudod ...

azt meg azért kell cserélgetni mert elkopik ... az sem tart sokáig

sztem se ,de legalább voszi tesztel nekünk elüre.....igy ocsobb bár én inkább rámennék egy racce f28ra ennyi.....ha ezek f23,m32 ettül a kis szar loerőtől szétbaszodnak jonagy szarok ennyi egyelőre ez a tapasztalat

Link to comment
Megosztás:

sztem se ,de legalább voszi tesztel nekünk elüre.....igy ocsobb bár én inkább rámennék egy racce f28ra ennyi.....ha ezek f23,m32 ettül a kis szar loerőtől szétbaszodnak jonagy szarok ennyi egyelőre ez a tapasztalat

kanyarban, kis sebességnél betekerte a kormányt rendesen, aztán adott egy teligázt kettesben, a difi megszorult, a ház a difinál elrepedt, ennyi.

f23 meg az m32 is elég szar, de az f23-nak vastagabb a háza, meg a fogaskerekei.

f28 se jó semmire, annak is szétmegy a szinkronja, anti ugyanott tart, mint én az f23-asokkal. azonkívül az f23-ból van rendes n osztályos váltó - ez az aszinkron, amit akarok már vagy 2 éve kifigyeltem. nem kell tesztelni, mert ez régen kipróbált cumó, többet is csinált belőle az ürge idehaza (nevét már megint elfelejtettem), még egyik se ment tönkre. m32-ből is megcsinálja. de ahhoz a harangot is le kell gyártani, a gyári házba nem teszi bele. (beleteszi, de nem javasolja.) azonkívül van 3 db f23-as váltóm, alapanyagom f23-hoz van.

eleszi a körmöket a használat, ez igaz, de csináltatok tartalék körmöt 2-3 készletet, mert az nem drága. kicserélni meg nem mutatvány, csak ugye váltó le - fel, ami macera. 15 ezer km, azt mondja. az sok, egy évben a felét, de mág a harmadát se nagyon fogom lezakatolni ezzel.

Link to comment
Megosztás:

akkor számolok F28-ra, javítsatok ki, ha tudtok jobbat, vagy hülyeség, amit írok:

- kell egy F28 váltó - ez mennyi? 100 ropi? 150 ropi? van vkinek eladó?

- kell egy felújítás neki, akármilyen az - ez mennyi? ha csak az 1-2 szinkronok, az is egy 100-as kb, mint F23, legalábbis Vktr ezt mondta

- kell egy konverzós kitt a Z20LET-hez - ez 800 juróka - 250 ropi, mire a kezeim közibe kerül - én ezt ismerem (M-Tech, Regal Motorsport) - lehet ti tudtok jobbat

- munkadíj az átalakításhoz - 50 ropi, lehet kevesebb, de nem hiszem

minima kalkula ez 550 - 600 ropi, mire van egy teljesen széria, és jó állapotú F28-am, bent az asztrában. de simán benyelheti a végére a 700 ropit is.

rosszul számolok?

ehhez képest, végkihajtás és sperr difi nélkül 700 az aszinkron váltóbelső. és van egy rakat tartalék cuccom, 2 komplett váltóm + a harmadikból alkaltrészek, ha maradok ennél a megoldásnál. lehet fejleszteni később, ha van még zseton. vagy akár azt is megpróbálhatom, hogy eladom a váltómat kompletten, sperrel, mondjuk 2 kilóért - a difi jóval többe kerül benne - és akkor difistül építtethetek vele egy komplett váltót. még mindig marad két egységem legózni.

sztem a realitás, erre kell orientálódnom.

Link to comment
Megosztás:

akkor számolok F28-ra, javítsatok ki, ha tudtok jobbat, vagy hülyeség, amit írok:

- kell egy F28 váltó - ez mennyi? 100 ropi? 150 ropi? van vkinek eladó?

- kell egy felújítás neki, akármilyen az - ez mennyi? ha csak az 1-2 szinkronok, az is egy 100-as kb, mint F23, legalábbis Vktr ezt mondta

- kell egy konverzós kitt a Z20LET-hez - ez 800 juróka - 250 ropi, mire a kezeim közibe kerül - én ezt ismerem (M-Tech, Regal Motorsport) - lehet ti tudtok jobbat

- munkadíj az átalakításhoz - 50 ropi, lehet kevesebb, de nem hiszem

minima kalkula ez 550 - 600 ropi, mire van egy teljesen széria, és jó állapotú F28-am, bent az asztrában. de simán benyelheti a végére a 700 ropit is.

rosszul számolok?

ehhez képest, végkihajtás és sperr difi nélkül 700 az aszinkron váltóbelső. és van egy rakat tartalék cuccom, 2 komplett váltóm + a harmadikból alkaltrészek, ha maradok ennél a megoldásnál. lehet fejleszteni később, ha van még zseton. vagy akár azt is megpróbálhatom, hogy eladom a váltómat kompletten, sperrel, mondjuk 2 kilóért - a difi jóval többe kerül benne - és akkor difistül építtethetek vele egy komplett váltót. még mindig marad két egységem legózni.

sztem a realitás, erre kell orientálódnom.

Balázsnak 1500 euróért majdnem mindent kicseréltek - ő pontosan meg tudja mondani mi került át a kajla váltóból -.

Mondjuk ehhez ki-visza Svájcba és 200 euróért mosogatta a belső cuccokat, így lett ennyi a végösszeg.

Így némileg horrornak hat 1 szinkronért 250 euró <_<

Link to comment
Megosztás:

akkor számolok F28-ra, javítsatok ki, ha tudtok jobbat, vagy hülyeség, amit írok:

- kell egy F28 váltó - ez mennyi? 100 ropi? 150 ropi? van vkinek eladó?

- kell egy felújítás neki, akármilyen az - ez mennyi? ha csak az 1-2 szinkronok, az is egy 100-as kb, mint F23, legalábbis Vktr ezt mondta

- kell egy konverzós kitt a Z20LET-hez - ez 800 juróka - 250 ropi, mire a kezeim közibe kerül - én ezt ismerem (M-Tech, Regal Motorsport) - lehet ti tudtok jobbat

- munkadíj az átalakításhoz - 50 ropi, lehet kevesebb, de nem hiszem

minima kalkula ez 550 - 600 ropi, mire van egy teljesen széria, és jó állapotú F28-am, bent az asztrában. de simán benyelheti a végére a 700 ropit is.

rosszul számolok?

ehhez képest, végkihajtás és sperr difi nélkül 700 az aszinkron váltóbelső. és van egy rakat tartalék cuccom, 2 komplett váltóm + a harmadikból alkaltrészek, ha maradok ennél a megoldásnál. lehet fejleszteni később, ha van még zseton. vagy akár azt is megpróbálhatom, hogy eladom a váltómat kompletten, sperrel, mondjuk 2 kilóért - a difi jóval többe kerül benne - és akkor difistül építtethetek vele egy komplett váltót. még mindig marad két egységem legózni.

sztem a realitás, erre kell orientálódnom.

azért ha ugy vagyunk és veszel egy szintén saab csak f28at akkor az 200 nem kell felujitani ...

a szinkron csak akkor döglik meg ha tulmelegszik ...

tul kell tülteni olajjal 2,8liter cirka ...

az hogy anti volt kocsija a vectra szinkronos ... az nem mostani történet

nem 2 hét alatt latt olyan mikor megvette sem volt már jo ....

igen most megneztem 500euro cirka mire az m tech töl a z20let f28 motyok megjonnek ...

de az f28 700nm ig hibátlan a haz sem reped ketté csak ha elmebeteg modban hasznaljuk mint fentebb irtad de akkor mind1 milyen a valtohaz

pirisi csabinak is akkor ment szétt a valtohaz mikor betekert kormánnyal nyomott egy frutit <_<

f28 et nem kell leszedni cserélgetni a krömöket ....és kulturáltan még utcara is hasznalhatod vele

Link to comment
Megosztás:

hát énse egy széria f28 vakertam hanem a racce verzióról (persze nem az én tárcám ugye)......anyié minden birja benne kb 7 kilo hát nekem zoli adott eggyet és mondjuk kicsit azis szinkronos volt de sose lett baja azt egy eleve vinnyogos volt.....max a 2es egy kicsit késöbb huztam(de gyári volt) és azé a padon kapott egy 680nm t vagy 5-7 sec ig (ugye görgön mérve tehát azt utra is vitte)legalábbis ott mivel 4en ültek rajta meg annyáig lelett gurtnizva, én csak ezt tudom mondani amit megtapasztaltam sajnos az f23 nem ismerem csak arra gondoltam hamarabb szétesett nálad ezé nem is tudom persze ezirányu ismeretem nincs

Link to comment
Megosztás:

m-tech honlapon 800EUR nem 500EUR, zozó te azt hol látod?

szóval miféle racce f28??? hol lakik, mi a neve, és van-e neki azonosító száma? viccet félre téve, érdekel ez a racce f28, ha mutattok egyet, és elfogadható az ára. de amit pista mond, nem teccik.

- kell hozzá a váltó, aminek még mindig nem tudom, mi az ára, ha van egyáltalán eladó.

- 1500EUR kipofozni fullosan

- 500EUR (vagy 800) a Z20LET + asztra beledugókitt

már megint ott vagyok, hogy olcsóbb az aszinkron, aminek hazai a bázisa, ha baja van, könnyebb lesz legózni. azonkívül van hozzá temérdek hátországom, és ha fefújom a pofám, egy nap alatt veszek hozzá még három darab komplett váltót (nem turbóst) összesen 100 ropiért.

de győzzetek meg! mutassatok egy racce f28-at, már megyek is megnézni! tényleg érdekel, mert lassan itt az idő, hogy megoldjam ezt a fostalicskulást a váltó körül.

Link to comment
Megosztás:

azért ha ugy vagyunk és veszel egy szintén saab csak f28at akkor az 200 nem kell felujitani ...

melyik szááb-hoz paszitják az f28-at? 260le-s 9-5? félek, hogy azt se könnyű beszerezni. és féltengely jó lesz-e, vagy az is kell? plusz a beépítő kitt. szar ügy.

a szinkron csak akkor döglik meg ha tulmelegszik ...

tul kell tülteni olajjal 2,8liter cirka ...

nekem meghótt se perc alatt egyszer, sztem rosszul volt kihézagolva, mert nyávogott, mint a macska az úthenger alatt. egyszer meg basztam neki - egyenesben - egy kettest, és attól. el voltak törve, amire te gondolsz az meg az, ha lekopik. nem?

f28 et nem kell leszedni cserélgetni a krömöket ....és kulturáltan még utcara is hasznalhatod vele

ez mellette szól, tény! de azt is tegyük hozzá, hogy nem fogom utcán használni.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.