Demó Elküldve Június16, 2009 Megoszt Elküldve Június16, 2009 Ebben az esetben akkor szerintem is inkább a csonkálvány a szük keresztmetszet... <_< Igen, azért se értettem, hogy Johnny mire gondolt. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Június16, 2009 Megoszt Elküldve Június16, 2009 lehet megírod 500le hihihi, ezt nem kétlem, de bírja-e is az majd sokáig?????? mindenki bele van itt jönve, nem kell aggódni. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Június16, 2009 Megoszt Elküldve Június16, 2009 700le hogyne. 10 ropiig meg te fogod megforgatni a tengelyt? <_< maradjunk a földön, közel a bilihez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
laller Elküldve Június16, 2009 Megoszt Elküldve Június16, 2009 lehet megírod 500le hihihi, ezt nem kétlem, de bírja-e is az majd sokáig?????? mindenki bele van itt jönve, nem kell aggódni. <_< pusztán érdekelt volna miért vagy ilyen szkeptikus,,,,,,,,most éppen meg cinikus....hát 17 ezret már kibirt meg egy órát a ringen Link to comment Megosztás: More sharing options...
laller Elküldve Június16, 2009 Megoszt Elküldve Június16, 2009 pusztán érdekelt volna miért vagy ilyen szkeptikus,,,,,,,,most éppen meg cinikus....hát 17 ezret már kibirt meg egy órát a ringen amugy is azé kell elosztani több hengerre azt cső Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Június16, 2009 Megoszt Elküldve Június16, 2009 a széria kocsiban 445ccm megy 240HP-hoz, 3 bar-on akkor kb. 927ccm megy 500HP-hoz, 3 bar-on ez lenne a nagy tudományos válasz. tudod jól, hogy én nem programozom, és nem is szoktam látni, hogy egy adott teljesítménynél mennyire van kiírva a spricni. a gyári speciből indulok általában ki, ha nekik az jó, akkor nekem is. túl van minden méretezve, mint egy tigris tankban, de lesz@rom, a navigációt is benne hagyom, úgy kell megfutnia a 11-es időt. a csomagtartóban a hóláncot is bent hagyom, meg az emelőt és a pótkereket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
laller Elküldve Június16, 2009 Megoszt Elküldve Június16, 2009 amugy is azé kell elosztani több hengerre azt cső ugy válaszolgassá hogy itt egy balta a kezemben az ecud felett ......... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Június16, 2009 Megoszt Elküldve Június16, 2009 bele ültetlek téged is, hogy még nehezebb legyen <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Június16, 2009 Megoszt Elküldve Június16, 2009 ugy válaszolgassá hogy itt egy balta a kezemben az ecud felett ......... <_< szétszarnád azt a jó kis ecu-t? Link to comment Megosztás: More sharing options...
laller Elküldve Június16, 2009 Megoszt Elküldve Június16, 2009 tipusa válogatja pl rover 2,0 16 turbo ami 200le és 480ccm es injectorok vannak benne 50% os kiterheltséggel fura mi pedig ugyanakkori tervezés és nem is japo Link to comment Megosztás: More sharing options...
laller Elküldve Június16, 2009 Megoszt Elküldve Június16, 2009 tipusa válogatja pl rover 2,0 16 turbo ami 200le és 480ccm es injectorok vannak benne 50% os kiterheltséggel fura mi pedig ugyanakkori tervezés és nem is japo let eken meg ugye 304ccm van 200lora sorolhatnám az eltérü szarokat van egy pár furaság de én aszondom kb 80-85% on lehet tolni egy csucsot ugy kell igazitani a powert is Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Június16, 2009 Megoszt Elküldve Június16, 2009 elmegy az 500lo, én nem mondtam, hogy nem. azt írtam sztem meredek. nekem nem kell, hogy ettől besz@rjon, besz@rik az mástól, majd meglátod. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
laller Elküldve Június16, 2009 Megoszt Elküldve Június16, 2009 let eken meg ugye 304ccm van 200lora sorolhatnám az eltérü szarokat van egy pár furaság de én aszondom kb 80-85% on lehet tolni egy csucsot ugy kell igazitani a powert is persze maximum az nem baj ha ennél kevesebb ugye holtidő má más tészta..... na megyek kapura......me szétütnek Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Június16, 2009 Megoszt Elküldve Június16, 2009 1000ccm-mel van több mozgásterünk. a 630-as jó lett volna valami kisebb turbóhoz, de ha már ezt a böhömöt megvettem, akkor rakjunk ehhez etetőcsövet. úgy is addig fogjuk húzni, amíg szét nem esik, ezt gondolom te is sejted. írtam pü-t motorblokkos kérdés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Június16, 2009 Megoszt Elküldve Június16, 2009 éppen belelendültünk itt a nagy tuningba, mire elmegy kapusnak a reálmadridhoz..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
laller Elküldve Június17, 2009 Megoszt Elküldve Június17, 2009 1000ccm-mel van több mozgásterünk. a 630-as jó lett volna valami kisebb turbóhoz, de ha már ezt a böhömöt megvettem, akkor rakjunk ehhez etetőcsövet. úgy is addig fogjuk húzni, amíg szét nem esik, ezt gondolom te is sejted. írtam pü-t motorblokkos kérdés. gondolom alacsony.imp ijection a terv ( peak and hold) pontosabbak gyorsabbak és ugye inkább abbol van nagyobb is nem véletlen de eltulozni se szabad me akkor meg tul nehéz belőni az egyes lookokat vele bár ugyis csak telin fogsz menni gondolom részterhelést ugyse akarsz nagyon me há ugye ha nagy az intervallum a finomitás is sokkal nehezebb parasztabb lessz pl 1000 csucs 24 es tábla ha kéne nekem 1% minusz mitomén 150kpa nál akko elképzelhető hogy vagy sok lessz vagy kevés a nagysága miatt remélem érteni pláne az alapjárati nyálnál szal ha racce motor lessz a javábol no utca vagy csak korlátozva akkor gyia (persze énis belebasznám)....persze ez csak akkor ha a racce ecut használod mert a gyári nálad már felejtős lessz..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
laller Elküldve Június17, 2009 Megoszt Elküldve Június17, 2009 a pü ben kérdezettre a válasz meg az hogy minden megoldható de a mostani blokkot azé tallonba me hogy milessz majd....fura kontraszt főleg nálad Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Június17, 2009 Megoszt Elküldve Június17, 2009 sztem sose adom el, nem lesz értelme se. a válasz megnyugtatott. az injik alacsony impedanciásak. utcai autó üzemmód kihúzható, de viszont pályán menni kell részterhesen is sokat, kanyarokban, szóval el kell gondolkodni. de engem nem izgat mennyit kell pöcsölnötök, hogy 1000-rel jó legyen, akkor legyen azzal jó, ha az is megoldható, csak sok munka. itt az injektor, meg a 630-asod: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Június17, 2009 Megoszt Elküldve Június17, 2009 blokkom van tallonba, vettem egyet. kompletta. hengerfejem is. e debilátornak nem a gyárimat viszem ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Június17, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Június17, 2009 bele ültetlek téged is, hogy még nehezebb legyen <_< Lali ölébe meg Lantit... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Június17, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Június17, 2009 Voszi...úgy csináljátok, hogy egy kört legalább körbe tudj menni tankolás nélkül... <_< :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
laller Elküldve Június17, 2009 Megoszt Elküldve Június17, 2009 Voszi...úgy csináljátok, hogy egy kört legalább körbe tudj menni tankolás nélkül... <_< :) :) ennyiii :lol: " pályán menni kell részterhesen is sokat," höh nem fogsz te max a boxutcába , majd ugy csináld ,hogy megyek mögötted és figyelek versenyezhetünk kinek eszik majd többet 6x750 vs 4x1000 illetrve anti a stock bubuval simán beszálhat Link to comment Megosztás: More sharing options...
laller Elküldve Június17, 2009 Megoszt Elküldve Június17, 2009 ennyiii <_< " pályán menni kell részterhesen is sokat," höh nem fogsz te max a boxutcába , majd ugy csináld ,hogy megyek mögötted és figyelek versenyezhetünk kinek eszik majd többet 6x750 vs 4x1000 illetrve anti a stock bubuval simán beszálhat amin érdemes lenne elgondolkoznod ,egy benzin "kecstank " pályás üzemmodra , ha most csinálnám mégegyszer sok mindend nem ugy csinálnék ahogy az első motornál Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Június17, 2009 Megoszt Elküldve Június17, 2009 Turbo e85-re történő programozásáról tucccccccc ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Június17, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Június17, 2009 Turbo e85-re történő programozásáról tucccccccc ? Na ahhoz aztán simán kellenek a nagyobb befecsik neked Piiista...és lehet még egy vagy egy nagyobb AC...de igazából hogy értelme van e az már más tészta...ezeknek a mociknak 300ps-nél vége van...így ebben a formában... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts