Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Turbo-sokk-feltöltés


Atommanó

Recommended Posts

lehet megírod 500le hihihi, ezt nem kétlem, de bírja-e is az majd sokáig??????

mindenki bele van itt jönve, nem kell aggódni. <_<

pusztán érdekelt volna miért vagy ilyen szkeptikus,,,,,,,,most éppen meg cinikus....hát 17 ezret már kibirt meg egy órát a ringen

Link to comment
Megosztás:

a széria kocsiban 445ccm megy 240HP-hoz, 3 bar-on

akkor kb. 927ccm megy 500HP-hoz, 3 bar-on

ez lenne a nagy tudományos válasz. tudod jól, hogy én nem programozom, és nem is szoktam látni, hogy egy adott teljesítménynél mennyire van kiírva a spricni. a gyári speciből indulok általában ki, ha nekik az jó, akkor nekem is. túl van minden méretezve, mint egy tigris tankban, de lesz@rom, a navigációt is benne hagyom, úgy kell megfutnia a 11-es időt. a csomagtartóban a hóláncot is bent hagyom, meg az emelőt és a pótkereket.

Link to comment
Megosztás:

tipusa válogatja pl rover 2,0 16 turbo ami 200le és 480ccm es injectorok vannak benne 50% os kiterheltséggel fura mi pedig ugyanakkori tervezés és nem is japo

let eken meg ugye 304ccm van 200lora sorolhatnám az eltérü szarokat van egy pár furaság de én aszondom kb 80-85% on lehet tolni egy csucsot ugy kell igazitani a powert is

Link to comment
Megosztás:

let eken meg ugye 304ccm van 200lora sorolhatnám az eltérü szarokat van egy pár furaság de én aszondom kb 80-85% on lehet tolni egy csucsot ugy kell igazitani a powert is

persze maximum az nem baj ha ennél kevesebb ugye holtidő má más tészta..... na megyek kapura......me szétütnek

Link to comment
Megosztás:

1000ccm-mel van több mozgásterünk. a 630-as jó lett volna valami kisebb turbóhoz, de ha már ezt a böhömöt megvettem, akkor rakjunk ehhez etetőcsövet. úgy is addig fogjuk húzni, amíg szét nem esik, ezt gondolom te is sejted.

írtam pü-t motorblokkos kérdés.

Link to comment
Megosztás:

1000ccm-mel van több mozgásterünk. a 630-as jó lett volna valami kisebb turbóhoz, de ha már ezt a böhömöt megvettem, akkor rakjunk ehhez etetőcsövet. úgy is addig fogjuk húzni, amíg szét nem esik, ezt gondolom te is sejted.

írtam pü-t motorblokkos kérdés.

gondolom alacsony.imp ijection a terv ( peak and hold) pontosabbak gyorsabbak és ugye inkább abbol van nagyobb is nem véletlen de eltulozni se szabad me akkor meg tul nehéz belőni az egyes lookokat vele bár ugyis csak telin fogsz menni gondolom részterhelést ugyse akarsz nagyon me há ugye ha nagy az intervallum a finomitás is sokkal nehezebb parasztabb lessz pl 1000 csucs 24 es tábla ha kéne nekem 1% minusz mitomén 150kpa nál akko elképzelhető hogy vagy sok lessz vagy kevés a nagysága miatt remélem érteni pláne az alapjárati nyálnál szal ha racce motor lessz a javábol no utca vagy csak korlátozva akkor gyia (persze énis belebasznám)....persze ez csak akkor ha a racce ecut használod mert a gyári nálad már felejtős lessz.....

Link to comment
Megosztás:

sztem sose adom el, nem lesz értelme se. a válasz megnyugtatott.

az injik alacsony impedanciásak. utcai autó üzemmód kihúzható, de viszont pályán menni kell részterhesen is sokat, kanyarokban, szóval el kell gondolkodni. de engem nem izgat mennyit kell pöcsölnötök, hogy 1000-rel jó legyen, akkor legyen azzal jó, ha az is megoldható, csak sok munka. itt az injektor, meg a 630-asod:

1000ccm-injektorok-01.JPG

Link to comment
Megosztás:

Voszi...úgy csináljátok, hogy egy kört legalább körbe tudj menni tankolás nélkül... <_< :) :)

ennyiii :lol: " pályán menni kell részterhesen is sokat," höh nem fogsz te max a boxutcába , majd ugy csináld ,hogy megyek mögötted és figyelek versenyezhetünk kinek eszik majd többet 6x750 vs 4x1000 illetrve anti a stock bubuval simán beszálhat

Link to comment
Megosztás:

ennyiii <_< " pályán menni kell részterhesen is sokat," höh nem fogsz te max a boxutcába , majd ugy csináld ,hogy megyek mögötted és figyelek versenyezhetünk kinek eszik majd többet 6x750 vs 4x1000 illetrve anti a stock bubuval simán beszálhat

amin érdemes lenne elgondolkoznod ,egy benzin "kecstank " pályás üzemmodra , ha most csinálnám mégegyszer sok mindend nem ugy csinálnék ahogy az első motornál

Link to comment
Megosztás:

Turbo e85-re történő programozásáról tucccccccc ?

Na ahhoz aztán simán kellenek a nagyobb befecsik neked Piiista...és lehet még egy vagy egy nagyobb AC...de igazából hogy értelme van e az már más tészta...ezeknek a mociknak 300ps-nél vége van...így ebben a formában...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.