voszi Elküldve Május28, 2009 Megoszt Elküldve Május28, 2009 demó papa, toltam neked pü-t. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Május28, 2009 Megoszt Elküldve Május28, 2009 demó papa, toltam neked pü-t. :D Válaszoltam. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Május28, 2009 Megoszt Elküldve Május28, 2009 rendben :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve Május28, 2009 Megoszt Elküldve Május28, 2009 Persze gizda...csak így épp, hogy fog tudni futni egy 12 alját...az meg ma már nem akkora szám, mint 5 évvel ezelőtt... állandoan ez a 400m hez valao hasonlitas megy !?!??!?!?!? MINEK ??? nem csak gyorsulas miatt lehet épiteni erös kocsit én szeretek ám kocsikazni is erös géppel sokkal izgalmasabb tud lenni mint a 400méter ..... valamelyik kakuk matyi a gyorsulásrol kimehetne a verdájával a hungaroring nyiltnapra hát lehet még a gyári c20let z20let is oda veri egy normalis kocsiban mert azokkal csak egyenesen lehet menni de az nem tul nagy kunszt ... én a ringen báár elég régen voltam nyiltnapon de 2*24 perc alatt csavarni lehettett a polombol a vizet ha ugy rendesen odarakod magad ..... a sok ujgazdag gizda is csak a célegyenseben hajtotta az evo-t meg az m3 at utána mindig kaptak fél kört a kanyargos részen ...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Május28, 2009 Megoszt Elküldve Május28, 2009 És visszaalakítani bowdenesre a kuplungot, rudazatosra a váltót és egy Hürlimann F28? Az birja az 500 lovat. Csuklóra sajnos én se tudok okosabbat, esetleg tudok szerezni egy címet, ahol tudnának segíteni. mennyi lenne egy Hürlimann F28 kompletten? megfontolandó, mert lehet plug'n'play F28 beépító kit-et kapni F23 helyére Z20LET-hez. a csuklós ügyre még visszatérünk, ha tudsz vkit, aki csinál brutkó csuklókat, akkor az érdekelne! Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Május28, 2009 Megoszt Elküldve Május28, 2009 állandoan ez a 400m hez valao hasonlitas megy !?!??!?!?!? MINEK ??? nem csak gyorsulas miatt lehet épiteni erös kocsit én szeretek ám kocsikazni is erös géppel sokkal izgalmasabb tud lenni mint a 400méter ..... valamelyik kakuk matyi a gyorsulásrol kimehetne a verdájával a hungaroring nyiltnapra hát lehet még a gyári c20let z20let is oda veri egy normalis kocsiban mert azokkal csak egyenesen lehet menni de az nem tul nagy kunszt ... én a ringen báár elég régen voltam nyiltnapon de 2*24 perc alatt csavarni lehettett a polombol a vizet ha ugy rendesen odarakod magad ..... a sok ujgazdag gizda is csak a célegyenseben hajtotta az evo-t meg az m3 at utána mindig kaptak fél kört a kanyargos részen ...... ez az elképelésem, hogy pályanapra alkalmas lesz az astra. az kell, hogy eléggé strapabíró legyen. és ott nem árt egy kis súly sem, hogy legyen kellő tapadás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Május28, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Május28, 2009 állandoan ez a 400m hez valao hasonlitas megy !?!??!?!?!? .... Hát ha gyorsulásról beszélgetünk, meg ha Oszinak az a célja, hogy 11.99-et menjen az autója, akkor nagyon nem lehet máshoz viszonyítani... :D Amúgy meg azért mert mondjuk Te nem tudsz róla, igen sokan akik ma a drag élvonalába tartoznak elég sűrűn ott vannak a Hungaroringen és kőröznek... Elég komoly kis verseny is megy köztük... Szóval amiről nem tudsz az még nem azt jelenti, hogy nincs... :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Május28, 2009 Megoszt Elküldve Május28, 2009 ....én a ringen báár elég régen voltam nyiltnapon de 2*24 perc alatt csavarni lehettett a polombol a vizet ha ugy rendesen odarakod magad.... Balázs is mesélt arról, hogy majd viszi ringre az Aszkónát, megdöntendő a korábbi köridejét :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Május29, 2009 Megoszt Elküldve Május29, 2009 ... én a ringen báár elég régen voltam nyiltnapon de 2*24 perc alatt csavarni lehettett a polombol a vizet ha ugy rendesen odarakod magad ..... Ezért akarja Voszi meghagyni a légkondit :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve Május29, 2009 Megoszt Elküldve Május29, 2009 Ezért akarja Voszi meghagyni a légkondit :lol: az ugy nem muxik :D nem azért izzadtam le mert olyan melegem volt .... hanem mert olyan melos pálya a hungaroring ... szerintem klima mellett is le lehet izzadni Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Május30, 2009 Megoszt Elküldve Május30, 2009 állandoan ez a 400m hez valao hasonlitas megy !?!??!?!?!? mert ilyen :lol: :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve Május30, 2009 Megoszt Elküldve Május30, 2009 mert ilyen :lol: :D :lol: szánalmas Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Május30, 2009 Megoszt Elküldve Május30, 2009 Nem kicsit... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve Május30, 2009 Megoszt Elküldve Május30, 2009 Nem kicsit... :lol: kész vagy már ?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Május30, 2009 Megoszt Elküldve Május30, 2009 kész vagy már ?? Nem nagyon tudtam mostanában foglalkozni vele, az Astra már készen van, de hoztak helyette egy A Corsát. Most meg két hétre hazajön anyu is és tuti talál nekem elég elfoglaltságot, hogy ne legyen időm ezalatt befejezni. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Május30, 2009 Megoszt Elküldve Május30, 2009 Itt még gyári szívósorral megy, mert még nincs kész a Klasen-szívósor végleges alu verziója. Ezen tesztelték a műanyag modellt, ami alapján majd gyártják a szívósorokat, akkor még nem végleges nyomáson 479LE ás 583Nm lett az eredmény GT3076R-el. Nem merték tovább emelni a nyomást a tesztelések alatt, mert féltek, hogy szétnyomta volna a műanyag modellt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Május30, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Május30, 2009 Báááááááááázzzz...kemény... :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stock16v Elküldve Május30, 2009 Megoszt Elküldve Május30, 2009 Nagyon komoly.....kíváncsi lennék mennyibe került a project. :lol: Amúgy ilyet sem sűrűn látni.f28 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Május30, 2009 Megoszt Elküldve Május30, 2009 Amúgy ilyet sem sűrűn látni.f28 Lassan kezdem azt hinni, hogy annyira nem is ritkaság egy új F28. :lol: Lépten-nyomon új váltókba botlani, ha valaki kicsit nézelődik német fórumokon... Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Május30, 2009 Megoszt Elküldve Május30, 2009 nagyon kemény tényleg az astra. mondjuk a 4-500le mellé a 300km/h kicsit erősnek tűnik. óra szerint legfeljebb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Május30, 2009 Megoszt Elküldve Május30, 2009 Nagyon komoly.....kíváncsi lennék mennyibe került a project. :D Amúgy ilyet sem sűrűn látni.f28 2000 ojrót nem ér meg. legalábbis nekem. nem tud az f28 annyival többet, mint az f23. ennyiért lehet szerezni m32-est, nagyon keveset futottat. és még az se ér (nekem) ennyit. ha a muha csabi féle valami (nem tudom mi, mert még mindig nem mondta el) nem jön be, akkor tényleg összerakom az aszinkron f23-at, az legalább biztosan megfelel. akkor már csak a demó bá' féle féltengely gyártóra kell rágyúrjak. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve Május30, 2009 Megoszt Elküldve Május30, 2009 nagyon kemény tényleg az astra. mondjuk a 4-500le mellé a 300km/h kicsit erősnek tűnik. óra szerint legfeljebb. miért az sok szerinted ?? nekem ~300le mellé 270km/h felett valamivel ?? és ez GPS el és kmorával mértem 2km/h volt a difi a gps és az ora közt .... és böven volt még benne 6500-6700rpm körül volt asszem de szerintem a 300le nem tudta volna leforgatni 7200ig ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve Május30, 2009 Megoszt Elküldve Május30, 2009 Itt még gyári szívósorral megy, mert még nincs kész a Klasen-szívósor végleges alu verziója. Ezen tesztelték a műanyag modellt, ami alapján majd gyártják a szívósorokat, akkor még nem végleges nyomáson 479LE ás 583Nm lett az eredmény GT3076R-el. Nem merték tovább emelni a nyomást a tesztelések alatt, mert féltek, hogy szétnyomta volna a műanyag modellt. vizes cooler nagy turbo 400le :lol: vicces lehet ez sem gyerekjatek Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stock16v Elküldve Május31, 2009 Megoszt Elküldve Május31, 2009 2000 ojrót nem ér meg. legalábbis nekem. Nem feltétlenül annyi.....lehet rá árajánlatot is tenni. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
laller Elküldve Május31, 2009 Megoszt Elküldve Május31, 2009 voszi als ha kell lessz ,de értelme nem sok...max show de aqzt hagyjuk antinak...cserélgessen ő turbinakerekeket az olajjal eggyüt , soniknak sztem igaza van télleg sokkal jobb több élmény 10x egy nyilt nap egy pályán vagy csak kocsikázni mint az a szaros gyorsulás balázs volt kint hozáteszem amiota megvette a motoromat nem tekerte 1 barnál följebb de ez az ő dolga (jonagy barom) és hát igen a fütómű nagyon számit fékek stb a power is de sokat nem viszont nagyon nagy élmény Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts