Demó Elküldve Május5, 2009 Megoszt Elküldve Május5, 2009 <_< igen de azt a gyari kkk 16 nem birja , egy kkk 26 pedig 1700e naluk az 2950 es a gyari dugok vajon birjak . ??? Gyári belsővel 300 ló körül bírja, ezt még tudja a K16 is. Tehát idáig még viszonylag olcsón fel lehet húzni. Innentől viszont elég zsabbenyúlós a dolog, de 500-600 lóvat nem téma kipréselni belőlük, csak győzze az ember belelapátolni a pénzt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Május5, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Május5, 2009 300 lóval is élmény ám...de ahogy Demo is írja, itt az első határ...k16-tal max 1 bar környéke... utána lehet zsebbenyúlogatni csúnyán...dugó, hajtókar, csavarok, (osztómű), befecsik még nagyobbak kellenek, turbó, leömlő, sok apróság ami már nem elég 300 Le felett... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Május5, 2009 Megoszt Elküldve Május5, 2009 ...dugó, hajtókar, csavarok, (osztómű), befecsik még nagyobbak kellenek, turbó, leömlő... ...motorgenerál, kuplung, szívósor, fékek, kipuff, vezérműtengelyek... Tehát erőteljesen bele kell nyúlni a pénztárcába. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Május5, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Május5, 2009 ...motorgenerál, kuplung, szívósor, fékek, kipuff, vezérműtengelyek... Tehát erőteljesen bele kell nyúlni a pénztárcába. Na igen...de itt már lehet így, úgy alakítani...pl az én kipum az kiszolgálná az 500ps-t is...még a veztengely is tologatható, megállni nem kell, így a fék is tolható, kuplung meg hát igen... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Május23, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Május23, 2009 Oszibáááá megnéztem, hogy amikor elkezd melegedni az EGT, akkor 1.4-et tölt be...elszegényedik a keverék egyszerűen... szal picit még visszább kell tekerentyűznöm... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
andris_C14NZ Elküldve Május27, 2009 Megoszt Elküldve Május27, 2009 Voszi bá', ez nem-e a tiéd: http://totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=37384 ?:lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Május27, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Május27, 2009 Voszi bá', ez nem-e a tiéd: http://totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=37384 ?:lol: De ő írta... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stock16v Elküldve Május28, 2009 Megoszt Elküldve Május28, 2009 Én azt hittem a Klasen Speedster-nek 9,9s a legjobb ideje,de nem.Elég jó kis Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Május28, 2009 Megoszt Elküldve Május28, 2009 Én azt hittem a Klasen Speedster-nek 9,9s a legjobb ideje,de nem.Elég jó kis Érdemes megnézni a srác többi videóját is, ugyanis most télen épített a Klasen neki egy közel 500 lovas Z20LEH F Astrát. Na meg a Murat előző két autója is 400+LE-s volt, a 445 lovas Kadettal 11,5-öt ment. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Május28, 2009 Megoszt Elküldve Május28, 2009 Ennyi lóérő F Astrában... Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Május28, 2009 Megoszt Elküldve Május28, 2009 jaja, az én cikkem. :lol: voltam a szabykrst-vel leömlő ügyileg. elég hosszadalmas lett a megfejtés, aksi hátra megy, minden átvariál, stb., de azt mondta a srác, hogy 500 lóerő a gt3582-től nem mutatvány, ha benne van a dbilas hengerfej. kell még olajhűtő (azt megoldja), esetleg vizes kúler, ha még feljebb akarunk menni a teljesítményben. azt mondta, hogy a bilasszal 9000-ig is meg lehet forgatni, mechanikus lifterekkel bevállalható. én a forgórész kiegyensúlyozatlansága miatt félek ettől, de érdekel a véleményetek. apropó hengerfej. a dbilas-szal nagyon egyetértett, hogy azt erőltessem, de ha vkinek van jobb ötlete, most még nyitott a kérdés, mindent szívesen megnézek, meggondolok. a fékek jól haladnak, kaptam grátisz titán dugattyúkat az AP Racing-tól. asszem elnézték, mert azt írták, dugó elfogyott, és erre elküldték a titán dugeszeket. azok ingyé' lettek így. :D ennyi kb., ami történt az elmúlt pár hónapban. mikor lesz végeredmény nem tudom, de dolgozunk rajta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Május28, 2009 Megoszt Elküldve Május28, 2009 ja, csabi váltós ügye még nem mozdult, lehet mégis vissza kell térjek az aszinkron megoldásra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Május28, 2009 Megoszt Elküldve Május28, 2009 ja, csabi váltós ügye még nem mozdult, lehet mégis vissza kell térjek az aszinkron megoldásra. F40-en nem agyaltál még? Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Május28, 2009 Megoszt Elküldve Május28, 2009 felejtős, más rendszer, nem megy fel a z20let-re sajni. pontosabban venni kéne 2 db-ot, egy dízelt, meg egy benyásat, és a kettőből lehetne egyet fabrikálni, ami jó nekem. ennyiből kijön a sokkal erősebb aszinkron megoldás. demó májsztró! nekem nem tudnál csinálni olyan bitang féltengelyeket, mint magadnak? nálam ha jól tudom, a csukló a fekete pákó, de te sztem ehhez jobban értesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Május28, 2009 Megoszt Elküldve Május28, 2009 ez minek dupláz ez a disznócsetendzsin? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Május28, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Május28, 2009 jaja, az én cikkem. :lol: voltam a szabykrst-vel leömlő ügyileg. elég hosszadalmas lett a megfejtés, aksi hátra megy, minden átvariál, stb., de azt mondta a srác, hogy 500 lóerő a gt3582-től nem mutatvány, ha benne van a dbilas hengerfej. kell még olajhűtő (azt megoldja), esetleg vizes kúler, ha még feljebb akarunk menni a teljesítményben. azt mondta, hogy a bilasszal 9000-ig is meg lehet forgatni, mechanikus lifterekkel bevállalható. én a forgórész kiegyensúlyozatlansága miatt félek ettől, de érdekel a véleményetek. apropó hengerfej. a dbilas-szal nagyon egyetértett, hogy azt erőltessem, de ha vkinek van jobb ötlete, most még nyitott a kérdés, mindent szívesen megnézek, meggondolok. a fékek jól haladnak, kaptam grátisz titán dugattyúkat az AP Racing-tól. asszem elnézték, mert azt írták, dugó elfogyott, és erre elküldték a titán dugeszeket. azok ingyé' lettek így. :D ennyi kb., ami történt az elmúlt pár hónapban. mikor lesz végeredmény nem tudom, de dolgozunk rajta. Oszibácsi...én még annyit javasolnék, hogy ez az autó már úgy sem lesz utcai...én egyben elgondolkoznék azon is, hogy pl klíma kiszór, bőr kiszór, belseje kiszór, átplexizném, stb...de azt is tudni kell, hogy ezek mivel járnak... Másik...a forgórész miatt szerintem annyira azért ne aggódj, mert ott vannak a CCH-ék akik 10.000 körül forgatják a motyót, és szabik is mondta, hogy neki sem foglalkoztak ilyesmivel... A technikát illetően meg kérdés, hogy mi a terved az autóval...mert utcán ezzel a turbóval felejtős lesz...mire betölt már ott állsz a kövi lámpánál... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Május28, 2009 Megoszt Elküldve Május28, 2009 apropó hengerfej. a dbilas-szal nagyon egyetértett, hogy azt erőltessem, de ha vkinek van jobb ötlete, most még nyitott a kérdés, mindent szívesen megnézek, meggondolok. Blankl, vagy Hellspeed. Tőlük is lehetne ajánlatot kérni. Blankl az, akinek a 270lovas (vagy még erősebb :lol: ) szívó, zöld E Kadett Cabriója van. Nagyon komoly motorokat épít! Nem olcsó, de szerintem jobb, mint a Bilas. Ő egyébként meg tudná oldani a kiegyensúlyozást is, mert sok 9000+ rpm-es szívót is épít. Bilasról megoszlanak a vélemények, mióta nincs ott az öreg. Volt, hogy a saját cuccukat nem tudták padon összelőni. Hellspeed is nagyon sok motort épít és róla is sok pozitív tapasztalatról lehet olvasni. Klasent nem kérdezted, hogy ki csinálta neki a Speedy fejét? Amúgy a Klasen Z20LEx szívósora is elég jó lett, 500 ló már azzal is megvan és plug&play. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Május28, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Május28, 2009 Bilasról megoszlanak a vélemények, mióta nincs ott az öreg. Volt, hogy a saját cuccukat nem tudták padon összelőni. Klasent nem kérdezted, hogy ki csinálta neki a Speedy fejét? Amúgy a Klasen Z20LEx szívósora is elég jó lett, 500 ló már azzal is megvan és plug&play. Ezeket én is alá tom támasztani az olvasottakból... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Május28, 2009 Megoszt Elküldve Május28, 2009 felejtős, más rendszer, nem megy fel a z20let-re sajni. pontosabban venni kéne 2 db-ot, egy dízelt, meg egy benyásat, és a kettőből lehetne egyet fabrikálni, ami jó nekem. ennyiből kijön a sokkal erősebb aszinkron megoldás. demó májsztró! nekem nem tudnál csinálni olyan bitang féltengelyeket, mint magadnak? nálam ha jól tudom, a csukló a fekete pákó, de te sztem ehhez jobban értesz. És visszaalakítani bowdenesre a kuplungot, rudazatosra a váltót és egy Hürlimann F28? Az birja az 500 lovat. Csuklóra sajnos én se tudok okosabbat, esetleg tudok szerezni egy címet, ahol tudnának segíteni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Május28, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Május28, 2009 Egyébként a súlycsökkentésen még azért lenne érdemes elgondolkozni, mert ezzel is kíméled a váltót...meg nézni kell valami jópofa kereket gumival, mert az 500ps-hez bármiféle utcai gumi max maszatolni lesz jó... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Május28, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Május28, 2009 Egyébként a súlycsökkentésen még azért lenne érdemes elgondolkozni, mert ezzel is kíméled a váltót...meg nézni kell valami jópofa kereket gumival, mert az 500ps-hez bármiféle utcai gumi max maszatolni lesz jó... Ezzel viszont szépen meg is szívatod magad a fék projekttel... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Május28, 2009 Megoszt Elküldve Május28, 2009 Ezzel viszont szépen meg is szívatod magad a fék projekttel... Igen, az akkor kapufa. :lol: Ha utcára nem kell már az autó, akkor kis fék+draggumi. Ha utcára is kell, akkor viszont kell a nagy fék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Május28, 2009 Megoszt Elküldve Május28, 2009 :lol: értek én mindent, ne szálljunk el. úgy isten igazán utcára nem kell a gép, ezt tudjátok, hogy nem járok én már vele sehova. de legyen rendszáma, valamint pályanapon szolgáljon ki, ez minima kalkula elvárás. ezért kell a futómű + fék. (és jó lenne, ha a 17-es felni megmaradhatna) Klasen szívósorhoz tudsz adni linket? megnézném. mekkora a pillangó hozzá? Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Május28, 2009 Megoszt Elküldve Május28, 2009 Oszibáááá megnéztem, hogy amikor elkezd melegedni az EGT, akkor 1.4-et tölt be...elszegényedik a keverék egyszerűen... szal picit még visszább kell tekerentyűznöm... :lol: nem biztos, hogy vissza kell azt venni, csak figyelni kell az EGT-re. persze a biztos a biztos alapon megértelek. nekem is azt kellett volna tennem, de kinek van erre képessége? :D :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Május28, 2009 Megoszt Elküldve Május28, 2009 ja, és a klíma vagy marad, vagy nem, az alapcél, hogy megmaradhasson, de nincs semmi feltétele, ha menni kell, megy a levesbe, pályanapon úgy se fogok klímázva nyomni. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts