Demó Elküldve Január10, 2009 Elküldve Január10, 2009 Találtam még képeket! B) http://news.caradisiac.com/Opel-Calibra-bi...us-le-capot-084
13NB Elküldve Január11, 2009 Elküldve Január11, 2009 Gondolom így egy kicsit jobban érthető sokunknak B)
Demó Elküldve Január23, 2009 Elküldve Január23, 2009 Megjött a Klasen GTC-jének a turbója! :D Összehasonlításképp egy GT 35-öt raktak mellé, ami már magában sem egy kis darab. :lol: GT42 vs. GT3582R GT35 vs. cigisdoboz
zamek25 Elküldve Január25, 2009 Elküldve Január25, 2009 Ez nem gyenge :D nem tudsz nekem egy t3/t4-et?vagy valamit ami bitang?lassan össze kéne raknunk a motort és még sokminden hiányzik.
FPeter Elküldve Január26, 2009 Elküldve Január26, 2009 sziasztok! olvasgattam kicsit a wastegate-ről és nem tiszta, hogy miért van az, hogy van ahol közvetlenül a kimenő levegő csőről hozzák vissza a wastegate vezérlő nyomást, van ahol a pillangószelep előtti pontról - az én autómon meg valahonnan a hengerfej tövétől a pillangószelep utáni részről - ez most hogy van? és miért hívják mindenhol vákuumcsőnek, ha nem is szív hanem nyomást vezet vissza a wastegate-re? rengeteg képet találtam guglival, és totális ellentmondások vannak...
FPeter Elküldve Január30, 2009 Elküldve Január30, 2009 sziasztok! olvasgattam kicsit a wastegate-ről és nem tiszta, hogy miért van az, hogy van ahol közvetlenül a kimenő levegő csőről hozzák vissza a wastegate vezérlő nyomást, van ahol a pillangószelep előtti pontról - az én autómon meg valahonnan a hengerfej tövétől a pillangószelep utáni részről - ez most hogy van? és miért hívják mindenhol vákuumcsőnek, ha nem is szív hanem nyomást vezet vissza a wastegate-re? rengeteg képet találtam guglival, és totális ellentmondások vannak... valszeg ennek a bekötésnek köszönhető az a furcsa jelenség, hogy néha erősebb gyorsításnál ha hirtelen engedem fel a gázt, akkor egy határozott rántást lehet érezni a kocsin és csak utána kezd el lassulni - senki nem tudja az okát, hogy miért kötik többféle helyre a referencia pontot? kész a nyomásmérőm, tegnap hitelesítettem, hétvégén remélem lesz időm beszerelni, valamint szereztem egy boost controller szettet is, ő lesz a következő - meglátom mennyire lehet felhergelni a ménest amíg azt nem mondja az elektronika hogy jajjj, túltöltés van :D
Demó Elküldve Február20, 2009 Elküldve Február20, 2009 Lassan kezdődik nálam is a projekt. :blush: Kész az F28, így elkezdhetem befaragni a cuccokat a Corsába. Csináltam F28 FWD átalakítószettet és nagycsuklós féltengelyeket osztott hosszú tengellyel. Megjött a 60-as EDS-kupak, síkba van marva, le van vágva 60-ra és el vannak tüntetve a kisebb öntési hibák is. Megjött a Forge 004 BOV. Szétszedtem, szerintem lesz még pár ilyen is, ha találok megfelelő rugókat hozzá. :lol: Kész vannak az 5x110-es csonkállványok és passzol a Subaru WRX fék is. Még jó sok dolgot kell csinálnom, átalakítani, illetve be is kell szerezni még egy rakás cuccot, de lassan körvonalazódik a projekt.
Zsoltee Elküldve Február20, 2009 Elküldve Február20, 2009 Hátvazz Demo erre kíváncsi leszek. :blush: :lol:
Demó Elküldve Február20, 2009 Elküldve Február20, 2009 Hátvazz Demo erre kíváncsi leszek. :lol: :) Hát erre én is! :blush:
redline Elküldve Február20, 2009 Elküldve Február20, 2009 huzz bele, március 21.-ig már nincs sok hátra :blush: :lol:
Demó Elküldve Február21, 2009 Elküldve Február21, 2009 huzz bele, március 21.-ig már nincs sok hátra :blush: :lol: Előbb még talpra kell állítanom egy C20LET Astrát, szervót kell varázsolnom a fekete XE Tigrába és máris csinálhatom a Corsám. :D Elég kilátástalan a helyzet, hogy a lacházi buliig kész legyen. Esetleg úgy, hogy egyelőre gyárinak rakom össze. Majd kiderül... :)
Seniman Elküldve Február21, 2009 Elküldve Február21, 2009 Lassan kezdődik nálam is a projekt. :blush: Kész az F28, így elkezdhetem befaragni a cuccokat a Corsába. Csináltam F28 FWD átalakítószettet és nagycsuklós féltengelyeket osztott hosszú tengellyel. Megjött a 60-as EDS-kupak, síkba van marva, le van vágva 60-ra és el vannak tüntetve a kisebb öntési hibák is. Megjött a Forge 004 BOV. Szétszedtem, szerintem lesz még pár ilyen is, ha találok megfelelő rugókat hozzá. :lol: Kész vannak az 5x110-es csonkállványok és passzol a Subaru WRX fék is. Még jó sok dolgot kell csinálnom, átalakítani, illetve be is kell szerezni még egy rakás cuccot, de lassan körvonalazódik a projekt. Valami gyári is lesz benne? :) Az emblémán kivül............
Demó Elküldve Február22, 2009 Elküldve Február22, 2009 Valami gyári is lesz benne? :D Az emblémán kivül............ Átgondoltam a dolgot. :lol: Nem sok gyári cucc marad. :blush: Ami nem lesz gyári: -motor -váltó -féltengelyek -teljes futómű (gólyalábak, csonkállványok, lengőkarok, stabilizátorok, rugók, hátsóhíd...) -teljes fékrendszer (a fémfékcsöveket leszámítva minden cserélve lesz) -kipufogórendszer -összes motor- és váltótartó -vízhűtő -fűtőradiátor és fűtésbox (marad, csak lesz faragva) -belsőtér (kormány, pedálok, műszeregység, kiegészítő műszerek+tartó, váltókulissza, ülések, övek) -ablaktörlő (első még idén át lesz alakítva, jövőre eltüntetem a hátsót) -zárlemez szerelhetővé lesz téve ........meg még egy rakás apróság, ami ilyen későn már nem jut eszembe. :) A fűtőventi viszont szerintem marad a gyári, meg a kasztnielemek is maradnak egyelőre ilyenek. :D Esetleg kicsit vágok a cooler miatt a lökösből olyan helyeken, ahol elsőre nem látszik, hogy ne legyen feltűnő.
Stock16v Elküldve Április9, 2009 Elküldve Április9, 2009 Jobba VW kasznija??? ;) :lol: :lol: Aha meg a motorja is :lol: Amúgy most hirdetik az angol ebay-n.
22MYC Elküldve Április19, 2009 Elküldve Április19, 2009 ;) erdekelne hol lehet c20let et joban fel turbozni
tgabika76 Elküldve Április20, 2009 Elküldve Április20, 2009 ;) erdekelne hol lehet c20let et joban fel turbozni Jobban? Minél jobban? A legegyszerűbb módja hogy megveszed a fázisokat. Pölö az EDS-nél a Phase 3.5 éppen 350LE-t csinál a gyári 204-ből, és ez mindössze potom 1250€-ba kerül. És ez még nem a teteje...
22MYC Elküldve Április20, 2009 Elküldve Április20, 2009 Jobban? Minél jobban? A legegyszerűbb módja hogy megveszed a fázisokat. Pölö az EDS-nél a Phase 3.5 éppen 350LE-t csinál a gyári 204-ből, és ez mindössze potom 1250€-ba kerül. És ez még nem a teteje...
22MYC Elküldve Április20, 2009 Elküldve Április20, 2009 ;) igen de azt a gyari kkk 16 nem birja , egy kkk 26 pedig 1700e naluk az 2950 es a gyari dugok vajon birjak . ???
spzoli Elküldve Május4, 2009 Elküldve Május4, 2009 http://kepfeltoltes.hu/090304/995136764_ww...ltoltes.hu_.jpg tudtam h belinkeled <_< :lol:
Stock16v Elküldve Május5, 2009 Elküldve Május5, 2009 http://kepfeltoltes.hu/090304/995136764_ww...ltoltes.hu_.jpg <_< :lol: :lol: Komoly kis cucc! Biztos jót tesz a teljesítménynek :lol:
Recommended Posts