Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

@Demó bácsi:

itt a kipum, amit a 300LE-s konfighez használtam:

a középdob rész (itt még fent van a postcat, most már csak egy ss cső van a helyén, de a postcat visszavarrható bármikor a helyére - fémmagos egyébként, 280LE-ig nem kellett kivenni):

kipuff_uj_03.jpg

a végdob - itt még az 55-ös szűkített csővel:

lender_regi_kipuff_01.JPG

most ugyanilyen van alatta, csak 2"-os a cső, és 80-as a kipuff csonk:

opc-080505-03.JPG

de választható, mert az ellipszis végű dob is meg van:

opc-080419-02.JPG

(bocs a kakukktojás +1 képért :rolleyes:)

Elküldve

sajnos rossz karácsonyi hírem van. oldalba baszta egy suzuki az asztrát. macisajtot elnézte. igaz jobbról jöttem, szóval anélkül is elsőbbségem lett volna...

kb. 30-al jött bele, majdnem kivédtem, de nem tudtam elmenekülni, elkapta a bal hátulját. olyat szólt az ütközés, hogy félreálltam, és arra gondoltam, hogy az autónak nincs bal hátsó oldala. a kocsi az ütéstől körbefordult.

kaptam betétlapot, mindent, szerencsére a néni azonnal elismerte, hogy elfelejtett jobbra nézni...

mint kiderült, éppen pont a bal hátsó kerekemet vágta a suzuki telibe. ez első döbbenet az volt, hogy a kasztni és a műanyag elemek deformálódás és tulajdonképpen sérülés nélkül megúszták (még repredés sincs). kipolírozható. már ettől teljesen lepetéztem, mert a suzuki gyakorlatilag gazdasági totálkár lett. majd dobok fel képeket, az egész orra szétesett.

a kerék bazi nagyot kapott viszont. eldöcögtem vele f1 pistihez, ahol bemérték a futóművet. sajnos a bal oldala a futóműnek bement 5 fokot, ami éppen elég ahhoz, hogy teljes hátsó futómű csere kell, mert ezt javítani nem illik. szerencsére a kasztnin a felfogatási pontok nem mozdultak el. hála istennek.

a felni egészen meglepő módon nem deformálódott el, volt centrír gépen, le kell festeni, és mehet is tovább. jó erős, ez kiderült mégegyszer. tulajdonképpen az történt, hogy a felni meg lett ütve excentrikusan, és nem benyeklett, hanem eldeformálta a futóművet maga mögött.

Elküldve

a fotók:

kicsit csalóka, mert a kocsi tiszta kosz, de azért látszanak a pirosas, fehéres és egy helyen (ez alig látszik) fekete ráhordások a fényezésre (az ívnek a szélén, meg a keréken, meg a hátsó löki alján lévő foltok, a többi csak kosz). az lejön, hogy elmozdulás szerencsére nincs. hála az istennek.

opc-serules-081223-01.JPG

opc-serules-081223-02.JPG

itt a suzuki. telefonnal csináltam, elég ratyi, de az látszik, hogy az eleje nagyon rondán szétment:

opc-serules-081223-03.JPG

a mérés f1 pistinél:

opc-serules-081223-04.JPG

a bal felső sarokban látszik a -5 fokos szám, ami jelzi, hogy a hátsó hídnak annyi... csak egy picin múlt, 2 fok max. megengedhető. a jobb oldala jó is maradt. de az egészet cserélem a sz@rba.

Elküldve
Sajnálatos karácsonyi történés :rolleyes:

OPC-nek speckó hátsó hídja van, vagy kompatibilis egy 3 ajtósé ?

egy jó kadett híd kell alá :)

Elküldve
Corsába? :rolleyes:

Hajtókar megegyezik az XE-ével, szívósor is. De miért nem veszel komplett motort? Az még lehet működne is. :)

Szerintem sokat kérnek egy c20let-ért, de a c20xe-ért is.

Elküldve
sziasztok szkségem lenne c20let-hez hajtókarokra,dugókra,szivosorra,leömlőre,turbóra,f28as váltó stb

ha valaki tud ilyeneket az kérem jelezze

06303308313 vagy privi

üdv zotya

gyakorlatilag telített a piac ezen cuccokkal.. :rolleyes:

Elküldve
Szerintem sokat kérnek egy c20let-ért, de a c20xe-ért is.

Oké, én is szeretnék 100e-ért LET et venni, de nem fogok. :rolleyes:

A piac diktálja az árakat. Amúgy egy XE-ért szerintem reálisak. :)

LET-ért pedig azért reálisak, mert ritka, illetve az alkatrészek is ritkák hozzá.

Aki pedig nem hajlandó ennyit fizetni egy jó motorért, az vegyen 25-30e-ért egy NE-t. :)

Egyébként az NE meg szerintem túl olcsó, de ugye annyi van belőlük, mint a szemét, ezért nincs áruk.

Elküldve
Oké, én is szeretnék 100e-ért LET et venni, de nem fogok. :rolleyes:

A piac diktálja az árakat. Amúgy egy XE-ért szerintem reálisak. :)

LET-ért pedig azért reálisak, mert ritka, illetve az alkatrészek is ritkák hozzá.

Aki pedig nem hajlandó ennyit fizetni egy jó motorért, az vegyen 25-30e-ért egy NE-t. :)

Egyébként az NE meg szerintem túl olcsó, de ugye annyi van belőlük, mint a szemét, ezért nincs áruk.

Ha 100e-ért LET-et akkor szólj! Én idág 400e alatt nem láttam, és nem volt hozzá váltó amit kb 150e adtak volna (F28)!

Nem akarok olyan XE-t venni amit más "újított" fel! Szeretném inkább Én kifizetni a felújítást és tudom, hogy mi került bele.

Az SE motort 50e vettem.

Elküldve
Ha 100e-ért LET-et akkor szólj! Én idág 400e alatt nem láttam, és nem volt hozzá váltó amit kb 150e adtak volna (F28)!

Nem akarok olyan XE-t venni amit más "újított" fel! Szeretném inkább Én kifizetni a felújítást és tudom, hogy mi került bele.

Az SE motort 50e vettem.

500e körül szoktak lenni LET-ek F28-al, ez az áruk, mert ennyiért el lehet őket adni. :rolleyes:

400e a motor, 100e a váltó. De sokan nem tudják felmérni, hogy milyen költségek jönnek rá erre, mire be is van rakva az a motor rendesen, fékkel, futóművel..., tehát hogy ne legyen életveszélyes.

Ha most valakinek már sok 4 kiló a motorra, de neadjisten mégis tudna venni 100e-ért LET-et, akkor szerinted mit kezdene vele? Mire az be van szerelve, bebemegy még LEGALÁBB 500e, de simán akár a duplája is!

Mellesleg, egy 2-es szinkron F28-ba 250 euró. Ha a 3-as is szar, akkor mégegyszer ennyi. És az F28-ak 90%-ának kopott a 2-es szinkron és reccsen. :)

Ilyen költségek vannak.

Elküldve

Mellesleg, egy 2-es szinkron F28-ba 250 euró. Ha a 3-as is szar, akkor mégegyszer ennyi. És az F28-ak 90%-ának kopott a 2-es szinkron és reccsen. :rolleyes:

Ilyen költségek vannak.

Elküldve
sziasztok,nem ismeri valaki azt a srácot akinrk egy kétszinü vectra turbója van?bent volt a tuning stereoba is régebben.most a vaterán árulja a motorját meg a váltóját.tőle akarom a váltót (f28)megvenni nem tudtok valamit róla?

Válaszolt neked a Zozo a vaterás hirdetésére, hogy elkelt az egész autója, tehát nincs se váltó, se LET. :rolleyes:

Elküldve
Válaszolt neked a Zozo a vaterás hirdetésére, hogy elkelt az egész autója, tehát nincs se váltó, se LET. :rolleyes:

Ezt én is kérdeztem tőle,és így ahogy Demó írja eladta az egészet.Kíváncsi lennék mennyiért vitték.

Elküldve
Válaszolt neked a Zozo a vaterás hirdetésére, hogy elkelt az egész autója, tehát nincs se váltó, se LET. B)

ajja!nem is láttam.na az gáz,nem tudtok egy váltót sürgősbe?

Demo,te a mailt megkaptad?ha tudsz megoldást a féltengelyekre akkor segíthetnél ;)

Elküldve
ajja!nem is láttam.na az gáz,nem tudtok egy váltót sürgősbe?

Demo,te a mailt megkaptad?ha tudsz megoldást a féltengelyekre akkor segíthetnél B)

Mailt megkaptam, köszi szépen! ;) A másik Corsa, amiről írtál, az a Lackó piros LET B Corsája?

Egyébként láttam már a Corsádat szerintem, csak nem tudtam, hogy milyen motor van benne.

Féltengelyre tudok neked tartós megoldást, csak nem épp olcsó a történet.

Kell nekem hozzá két B Corsa, vagy Tirga csonkállvány, két nagy kerékagy, két új Audi kerékcsapágy.

Utána kell még CNC-marógépen esztergáltatni és marni a csonkállványokat és esztergán le kell szednem a kerékagyakból is.

Így már belemennek a nagy külső csuklók a Corsába. Akkor kellenek Kadett féltengelyek, vagy Calibra osztott féltengelyek, amiket még rövidítenem kell kicsit.

Van egyszerűbb és kicsit olcsóbb megoldás is, de max. a CNC marógépet lehet megúszni, cserében viszont többet kell esztergálni a kerékagyakból.

Elküldve
Mailt megkaptam, köszi szépen! B) A másik Corsa, amiről írtál, az a Lackó piros LET B Corsája?

Egyébként láttam már a Corsádat szerintem, csak nem tudtam, hogy milyen motor van benne.

Féltengelyre tudok neked tartós megoldást, csak nem épp olcsó a történet.

Kell nekem hozzá két B Corsa, vagy Tirga csonkállvány, két nagy kerékagy, két új Audi kerékcsapágy.

Utána kell még CNC-marógépen esztergáltatni és marni a csonkállványokat és esztergán le kell szednem a kerékagyakból is.

Így már belemennek a nagy külső csuklók a Corsába. Akkor kellenek Kadett féltengelyek, vagy Calibra osztott féltengelyek, amiket még rövidítenem kell kicsit.

Van egyszerűbb és kicsit olcsóbb megoldás is, de max. a CNC marógépet lehet megúszni, cserében viszont többet kell esztergálni a kerékagyakból.

köszi a választ,a másik amiröl irtam az nem a lackóé csak a lackó volt egyike annak aki elkészitette.te ismered őt? mert nekem kéne a száma csak elhagytam a telóm és elveszett sajnos,pedig jó lenne dumálnom vele.az egyik képen am mellettem áll a lackó piros gépe:)

a féltengely megoldás télleg nem eccerü.mibe kerülne ez?

Elküldve

Tehát akkor a Lackóén kívül van még egy LET B Corsa? B)

Vagy a Combo Pickupra gondolsz?

Mindjárt elküldöm neked a Lackó számát priviben. ;)

Elküldve
Tehát akkor a Lackóén kívül van még egy LET B Corsa? B)

Vagy a Combo Pickupra gondolsz?

Mindjárt elküldöm neked a Lackó számát priviben. ;)

helló,köszi mégegyszer a számot

Szóval van Balfon egy let b corsa(szabolcsé), fekete egy csaj festmény van az elején FBJ a rendszáma

az egyik szülőatyja a Lackó volt,jelenleg rossz a turbója és anélkül használja,megépítette de nincs pénze rá hogy megcsinálja és használja.amugy egy nagyon szép kis kocsi.

figyu hátra hogy teszel tárcsaféket?mert lassan megvan mindenem és beteszem az xe motort.

Elküldve

bottomthumb02tu5.jpg

ezt találtam, és ez van aláirva

700 ch, bi-turbo, la plupart d'entre vous la connaissent déjà mais ca vaut toujours le coup de la revoir.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.