voszi Elküldve December25, 2008 Megoszt Elküldve December25, 2008 @Demó bácsi: itt a kipum, amit a 300LE-s konfighez használtam: a középdob rész (itt még fent van a postcat, most már csak egy ss cső van a helyén, de a postcat visszavarrható bármikor a helyére - fémmagos egyébként, 280LE-ig nem kellett kivenni): a végdob - itt még az 55-ös szűkített csővel: most ugyanilyen van alatta, csak 2"-os a cső, és 80-as a kipuff csonk: de választható, mert az ellipszis végű dob is meg van: (bocs a kakukktojás +1 képért :rolleyes:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve December25, 2008 Megoszt Elküldve December25, 2008 sajnos rossz karácsonyi hírem van. oldalba baszta egy suzuki az asztrát. macisajtot elnézte. igaz jobbról jöttem, szóval anélkül is elsőbbségem lett volna... kb. 30-al jött bele, majdnem kivédtem, de nem tudtam elmenekülni, elkapta a bal hátulját. olyat szólt az ütközés, hogy félreálltam, és arra gondoltam, hogy az autónak nincs bal hátsó oldala. a kocsi az ütéstől körbefordult. kaptam betétlapot, mindent, szerencsére a néni azonnal elismerte, hogy elfelejtett jobbra nézni... mint kiderült, éppen pont a bal hátsó kerekemet vágta a suzuki telibe. ez első döbbenet az volt, hogy a kasztni és a műanyag elemek deformálódás és tulajdonképpen sérülés nélkül megúszták (még repredés sincs). kipolírozható. már ettől teljesen lepetéztem, mert a suzuki gyakorlatilag gazdasági totálkár lett. majd dobok fel képeket, az egész orra szétesett. a kerék bazi nagyot kapott viszont. eldöcögtem vele f1 pistihez, ahol bemérték a futóművet. sajnos a bal oldala a futóműnek bement 5 fokot, ami éppen elég ahhoz, hogy teljes hátsó futómű csere kell, mert ezt javítani nem illik. szerencsére a kasztnin a felfogatási pontok nem mozdultak el. hála istennek. a felni egészen meglepő módon nem deformálódott el, volt centrír gépen, le kell festeni, és mehet is tovább. jó erős, ez kiderült mégegyszer. tulajdonképpen az történt, hogy a felni meg lett ütve excentrikusan, és nem benyeklett, hanem eldeformálta a futóművet maga mögött. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve December25, 2008 Megoszt Elküldve December25, 2008 a fotók: kicsit csalóka, mert a kocsi tiszta kosz, de azért látszanak a pirosas, fehéres és egy helyen (ez alig látszik) fekete ráhordások a fényezésre (az ívnek a szélén, meg a keréken, meg a hátsó löki alján lévő foltok, a többi csak kosz). az lejön, hogy elmozdulás szerencsére nincs. hála az istennek. itt a suzuki. telefonnal csináltam, elég ratyi, de az látszik, hogy az eleje nagyon rondán szétment: a mérés f1 pistinél: a bal felső sarokban látszik a -5 fokos szám, ami jelzi, hogy a hátsó hídnak annyi... csak egy picin múlt, 2 fok max. megengedhető. a jobb oldala jó is maradt. de az egészet cserélem a sz@rba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve December25, 2008 Megoszt Elküldve December25, 2008 Sajnálatos karácsonyi történés :rolleyes: OPC-nek speckó hátsó hídja van, vagy kompatibilis egy 3 ajtósé ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve December25, 2008 Megoszt Elküldve December25, 2008 Sajnálatos karácsonyi történés :rolleyes: OPC-nek speckó hátsó hídja van, vagy kompatibilis egy 3 ajtósé ? egy jó kadett híd kell alá :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve December29, 2008 Megoszt Elküldve December29, 2008 Corsába? :rolleyes: Hajtókar megegyezik az XE-ével, szívósor is. De miért nem veszel komplett motort? Az még lehet működne is. :) Szerintem sokat kérnek egy c20let-ért, de a c20xe-ért is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve December29, 2008 Megoszt Elküldve December29, 2008 sziasztok szkségem lenne c20let-hez hajtókarokra,dugókra,szivosorra,leömlőre,turbóra,f28as váltó stb ha valaki tud ilyeneket az kérem jelezze 06303308313 vagy privi üdv zotya gyakorlatilag telített a piac ezen cuccokkal.. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve December29, 2008 Megoszt Elküldve December29, 2008 Szerintem sokat kérnek egy c20let-ért, de a c20xe-ért is. Oké, én is szeretnék 100e-ért LET et venni, de nem fogok. :rolleyes: A piac diktálja az árakat. Amúgy egy XE-ért szerintem reálisak. :) LET-ért pedig azért reálisak, mert ritka, illetve az alkatrészek is ritkák hozzá. Aki pedig nem hajlandó ennyit fizetni egy jó motorért, az vegyen 25-30e-ért egy NE-t. :) Egyébként az NE meg szerintem túl olcsó, de ugye annyi van belőlük, mint a szemét, ezért nincs áruk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve December29, 2008 Megoszt Elküldve December29, 2008 Oké, én is szeretnék 100e-ért LET et venni, de nem fogok. :rolleyes: A piac diktálja az árakat. Amúgy egy XE-ért szerintem reálisak. :) LET-ért pedig azért reálisak, mert ritka, illetve az alkatrészek is ritkák hozzá. Aki pedig nem hajlandó ennyit fizetni egy jó motorért, az vegyen 25-30e-ért egy NE-t. :) Egyébként az NE meg szerintem túl olcsó, de ugye annyi van belőlük, mint a szemét, ezért nincs áruk. Ha 100e-ért LET-et akkor szólj! Én idág 400e alatt nem láttam, és nem volt hozzá váltó amit kb 150e adtak volna (F28)! Nem akarok olyan XE-t venni amit más "újított" fel! Szeretném inkább Én kifizetni a felújítást és tudom, hogy mi került bele. Az SE motort 50e vettem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve December29, 2008 Megoszt Elküldve December29, 2008 Ha 100e-ért LET-et akkor szólj! Én idág 400e alatt nem láttam, és nem volt hozzá váltó amit kb 150e adtak volna (F28)! Nem akarok olyan XE-t venni amit más "újított" fel! Szeretném inkább Én kifizetni a felújítást és tudom, hogy mi került bele. Az SE motort 50e vettem. 500e körül szoktak lenni LET-ek F28-al, ez az áruk, mert ennyiért el lehet őket adni. :rolleyes: 400e a motor, 100e a váltó. De sokan nem tudják felmérni, hogy milyen költségek jönnek rá erre, mire be is van rakva az a motor rendesen, fékkel, futóművel..., tehát hogy ne legyen életveszélyes. Ha most valakinek már sok 4 kiló a motorra, de neadjisten mégis tudna venni 100e-ért LET-et, akkor szerinted mit kezdene vele? Mire az be van szerelve, bebemegy még LEGALÁBB 500e, de simán akár a duplája is! Mellesleg, egy 2-es szinkron F28-ba 250 euró. Ha a 3-as is szar, akkor mégegyszer ennyi. És az F28-ak 90%-ának kopott a 2-es szinkron és reccsen. :) Ilyen költségek vannak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve December29, 2008 Megoszt Elküldve December29, 2008 De ezt az egészet inkább át kellene rakni majd egy másik topicba, mert már eleve a hirdetés rossz helyen van, amire reagáltam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zamek25 Elküldve Január3, 2009 Megoszt Elküldve Január3, 2009 Mellesleg, egy 2-es szinkron F28-ba 250 euró. Ha a 3-as is szar, akkor mégegyszer ennyi. És az F28-ak 90%-ának kopott a 2-es szinkron és reccsen. :rolleyes: Ilyen költségek vannak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Január3, 2009 Megoszt Elküldve Január3, 2009 sziasztok,nem ismeri valaki azt a srácot akinrk egy kétszinü vectra turbója van?bent volt a tuning stereoba is régebben.most a vaterán árulja a motorját meg a váltóját.tőle akarom a váltót (f28)megvenni nem tudtok valamit róla? Válaszolt neked a Zozo a vaterás hirdetésére, hogy elkelt az egész autója, tehát nincs se váltó, se LET. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Január4, 2009 Megoszt Elküldve Január4, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=PSWYA5_scrE... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január4, 2009 Megoszt Elküldve Január4, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=PSWYA5_scrE... :) Ez amúgy a lefújószelep? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Január4, 2009 Megoszt Elküldve Január4, 2009 Ez amúgy a lefújószelep? :rolleyes: Igen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stock16v Elküldve Január4, 2009 Megoszt Elküldve Január4, 2009 Válaszolt neked a Zozo a vaterás hirdetésére, hogy elkelt az egész autója, tehát nincs se váltó, se LET. :rolleyes: Ezt én is kérdeztem tőle,és így ahogy Demó írja eladta az egészet.Kíváncsi lennék mennyiért vitték. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zamek25 Elküldve Január4, 2009 Megoszt Elküldve Január4, 2009 Válaszolt neked a Zozo a vaterás hirdetésére, hogy elkelt az egész autója, tehát nincs se váltó, se LET. B) ajja!nem is láttam.na az gáz,nem tudtok egy váltót sürgősbe? Demo,te a mailt megkaptad?ha tudsz megoldást a féltengelyekre akkor segíthetnél ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Január4, 2009 Megoszt Elküldve Január4, 2009 ajja!nem is láttam.na az gáz,nem tudtok egy váltót sürgősbe? Demo,te a mailt megkaptad?ha tudsz megoldást a féltengelyekre akkor segíthetnél B) Mailt megkaptam, köszi szépen! ;) A másik Corsa, amiről írtál, az a Lackó piros LET B Corsája? Egyébként láttam már a Corsádat szerintem, csak nem tudtam, hogy milyen motor van benne. Féltengelyre tudok neked tartós megoldást, csak nem épp olcsó a történet. Kell nekem hozzá két B Corsa, vagy Tirga csonkállvány, két nagy kerékagy, két új Audi kerékcsapágy. Utána kell még CNC-marógépen esztergáltatni és marni a csonkállványokat és esztergán le kell szednem a kerékagyakból is. Így már belemennek a nagy külső csuklók a Corsába. Akkor kellenek Kadett féltengelyek, vagy Calibra osztott féltengelyek, amiket még rövidítenem kell kicsit. Van egyszerűbb és kicsit olcsóbb megoldás is, de max. a CNC marógépet lehet megúszni, cserében viszont többet kell esztergálni a kerékagyakból. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zamek25 Elküldve Január4, 2009 Megoszt Elküldve Január4, 2009 Mailt megkaptam, köszi szépen! B) A másik Corsa, amiről írtál, az a Lackó piros LET B Corsája? Egyébként láttam már a Corsádat szerintem, csak nem tudtam, hogy milyen motor van benne. Féltengelyre tudok neked tartós megoldást, csak nem épp olcsó a történet. Kell nekem hozzá két B Corsa, vagy Tirga csonkállvány, két nagy kerékagy, két új Audi kerékcsapágy. Utána kell még CNC-marógépen esztergáltatni és marni a csonkállványokat és esztergán le kell szednem a kerékagyakból is. Így már belemennek a nagy külső csuklók a Corsába. Akkor kellenek Kadett féltengelyek, vagy Calibra osztott féltengelyek, amiket még rövidítenem kell kicsit. Van egyszerűbb és kicsit olcsóbb megoldás is, de max. a CNC marógépet lehet megúszni, cserében viszont többet kell esztergálni a kerékagyakból. köszi a választ,a másik amiröl irtam az nem a lackóé csak a lackó volt egyike annak aki elkészitette.te ismered őt? mert nekem kéne a száma csak elhagytam a telóm és elveszett sajnos,pedig jó lenne dumálnom vele.az egyik képen am mellettem áll a lackó piros gépe:) a féltengely megoldás télleg nem eccerü.mibe kerülne ez? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zamek25 Elküldve Január4, 2009 Megoszt Elküldve Január4, 2009 vagy ha ő is aktiv itt a forumon akkor hozzatok össze vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Január6, 2009 Megoszt Elküldve Január6, 2009 Tehát akkor a Lackóén kívül van még egy LET B Corsa? B) Vagy a Combo Pickupra gondolsz? Mindjárt elküldöm neked a Lackó számát priviben. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zamek25 Elküldve Január8, 2009 Megoszt Elküldve Január8, 2009 Tehát akkor a Lackóén kívül van még egy LET B Corsa? B) Vagy a Combo Pickupra gondolsz? Mindjárt elküldöm neked a Lackó számát priviben. ;) helló,köszi mégegyszer a számot Szóval van Balfon egy let b corsa(szabolcsé), fekete egy csaj festmény van az elején FBJ a rendszáma az egyik szülőatyja a Lackó volt,jelenleg rossz a turbója és anélkül használja,megépítette de nincs pénze rá hogy megcsinálja és használja.amugy egy nagyon szép kis kocsi. figyu hátra hogy teszel tárcsaféket?mert lassan megvan mindenem és beteszem az xe motort. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Január10, 2009 Megoszt Elküldve Január10, 2009 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Január10, 2009 Megoszt Elküldve Január10, 2009 ezt találtam, és ez van aláirva 700 ch, bi-turbo, la plupart d'entre vous la connaissent déjà mais ca vaut toujours le coup de la revoir. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts