Tom Elküldve December8, 2008 Megoszt Elküldve December8, 2008 Lőttem egy ilyent ebayen: http://autobraun.com/catalog/images/FOR-DV004.jpg Forge DV004 :rolleyes: Mondtam, hogy mindenből kettőt... :) 60as kupakot nem rendelünk karácsonyra? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve December8, 2008 Szerző Megoszt Elküldve December8, 2008 Mondtam, hogy mindenből kettőt... :) 60as kupakot nem rendelünk karácsonyra? :rolleyes: Inkább osztóművet... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve December8, 2008 Megoszt Elküldve December8, 2008 Inkább osztóművet... :) 10000 svéd korona, plusz szállítás, plusz donor JÓ osztómű... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve December8, 2008 Szerző Megoszt Elküldve December8, 2008 Ergó kb 450e zsííír...jó hogy lehet kapni... :rolleyes: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve December8, 2008 Megoszt Elküldve December8, 2008 Ergó kb 450e zsííír...jó hogy lehet kapni... :rolleyes: :) cserébe jobban bírja, mint a gyári :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve December8, 2008 Megoszt Elküldve December8, 2008 Mondtam, hogy mindenből kettőt... :) 60as kupakot nem rendelünk karácsonyra? :rolleyes: Ez aukciós volt, ezért csak egy darab volt belőle. Az új asszem 120 euró, a Bailey DV26 meg most akciósan asszem 109 júró. Kupakban benne lennék, majd délután megbeszéljük. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve December8, 2008 Megoszt Elküldve December8, 2008 Ergó kb 450e zsííír...jó hogy lehet kapni... :rolleyes: :) Inkább olyan ~350. 250k maga a cucc, 200 euroért tud kint osztóművet szerezni a srác, eddig 310 és akkor még a szállítás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve December8, 2008 Megoszt Elküldve December8, 2008 Ez aukciós volt, ezért csak egy darab volt belőle. Az új asszem 120 euró, a Bailey DV26 meg most akciósan asszem 109 júró. Kupakban benne lennék, majd délután megbeszéljük. Oksa. Lehet, hogy akkor én hozzácsapok még egy ilyen Bailey's-t... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaszarmate Elküldve December8, 2008 Megoszt Elküldve December8, 2008 Hi All! Keresek b vectra sportleömlőt(96os autó 1.6 16v) Ide is írhatsz csaszarmate@gmail.com köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve December8, 2008 Megoszt Elküldve December8, 2008 Hi All! Keresek b vectra sportleömlőt(96os autó 1.6 16v) Ide is írhatsz csaszarmate@gmail.com köszi Csináltass hozzá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve December8, 2008 Megoszt Elküldve December8, 2008 De ez miért ebben a topikban kérdés? Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaszarmate Elküldve December8, 2008 Megoszt Elküldve December8, 2008 Hol tudok csináltatni??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve December8, 2008 Megoszt Elküldve December8, 2008 De ez miért ebben a topikban kérdés? A turbós leömlő elég sportos :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve December8, 2008 Megoszt Elküldve December8, 2008 Hol tudok csináltatni??? Pesten pl. a Lenderéknél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve December20, 2008 Megoszt Elküldve December20, 2008 Voszi!!! :) Hogy áll a projekted? Régen nem hallottam semmit felőled. :rolleyes: Egyébként az éjjel beszélgettem azzal a sráccal, akié ez a Vectra turbó. Vagy a GEMA-Motorsportnál dolgozik, vagy valami más szinten áll kapcsolatban velük, de tudok rajta keresztül szerezni F28-ba szinkron szetteket. A síma, egyrészes szinkron 70 euró, a 3-részesek 250-be kerülnek. Ha jól tudom, akkor 1-3-ig 3-részesek, 4-6-ig egyrészesek vannak benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve December20, 2008 Szerző Megoszt Elküldve December20, 2008 Voszi!!! :) Hogy áll a projekted? Régen nem hallottam semmit felőled. :rolleyes: Egyébként az éjjel beszélgettem azzal a sráccal, akié ez a Vectra turbó. Vagy a GEMA-Motorsportnál dolgozik, vagy valami más szinten áll kapcsolatban velük, de tudok rajta keresztül szerezni F28-ba szinkron szetteket. A síma, egyrészes szinkron 70 euró, a 3-részesek 250-be kerülnek. Ha jól tudom, akkor 1-3-ig 3-részesek, 4-6-ig egyrészesek vannak benne. hát nem olcsó...250 EUR-ért már lehet kapni elvétve komplett f28 belet...jó tudom, hogy abban meg régi a szinkron...na mindegy...majd lehet, hogy benevezek egyre... Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve December20, 2008 Megoszt Elküldve December20, 2008 hát nem olcsó...250 EUR-ért már lehet kapni elvétve komplett f28 belet...jó tudom, hogy abban meg régi a szinkron...na mindegy...majd lehet, hogy benevezek egyre... De ha jol értem akkor amit Demo mond az 0 km-es és 250 euro...és pont aza rész ami tönkre szokott menni. És van :rolleyes: Amit te irtál az meg használt cucc X állapotban...nem? És nincs mindig Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve December20, 2008 Szerző Megoszt Elküldve December20, 2008 De ha jol értem akkor amit Demo mond az 0 km-es és 250 euro...és pont aza rész ami tönkre szokott menni. És van :rolleyes: Amit te irtál az meg használt cucc X állapotban...nem? És nincs mindig Így van...csak az 250 EUR váltó le fel, szétszed...stb...ergó annyiban van mintha beszúrnál alá egy másik f28-at... :) Okés, hogy ennyibe kerül...csak írtam, hogy nem olcsó... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve December20, 2008 Megoszt Elküldve December20, 2008 Ha most simán alászúrsz egy másik F28-at, arra mérget vehetsz hogy ha még nem reccsen, akkor rövid időn belül fog. Az a baj, hogy ez egy konstrukcióból adódó hiba, ami mindegyiknél előjön. A nagy és nehéz fogaskerekek miatt van. Ha nem találok rá más megoldást, akkor én majd szétszedem a váltóm és ami kell, azt megrendelem magamnak. Azért mégse 1000 eurókról van szó, mint egy felújításnak a Hürlimann-nál. Redinek igaza van, ez új és van!! :rolleyes: Eddig azt se tudtuk, hogy lehet ilyent egyáltalán még kapni mert egyedül a Hürlimannról tudtunk, hogy van még ilyesmije, de ők meg már nem adnak el külön szinkront, hanem csak felújítanak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve December20, 2008 Megoszt Elküldve December20, 2008 haladgatok én is. van már 630-as injektor szettem, a ventillátorok le vannak egyeztetve, van komplett standalone ecu-m stekkerekkel, kábelekkel. voltam jano-nál, elkezdtünk komplett leömlőt csináltatni, a hengerfej felöli oldal elkészült. olyan lett, hogy az egr szelep ki lesz iktatva. az anyag sajnos ss acél, mert hőálló acélt, amit asszem szonik is javasolt, nem tudja megmunkálni. 42-es lesz a csőátmérő. 76-os teljesen új komplett kiput is kap a jano új csőhajlító gépével (nem patentívekkel - könnyebb lesz tehát valamivel), a régit kidobom, vagy ha kell vkinek eladom (nincs 1 éves). kell még venni egy map szenzort, de ezt lali ígért, és a turbicsekket. még mindig hezitálok a 3071 és a 2876 között. előbbivel 1,7bar nyomást lehet biztonságosan betölteni 7200-as fordulaton, ami olyan 390LE max, utóbbival megy a 2bar is, akkor meg lehet a 450LE (7200-as fordulaton). fordulatot nem merek nagyon emelni, és a nyomást se akarom 2bar fölé tolni, nyilván mindkettő elég hamar sok lenne a szerkezetnek. a légtömegmérőt megint elolvasztottam, de ennek örömére kicsit tapasztalatgyűjtésbe fogtam, és betettem egy fiat szondát az egyébként 40ezer km óta bentlévő audi tt házamba. :rolleyes: műxik. kicsit hülyén indul, de már kezdi megszokni ezt is. a másik, hogy az új f23-as váltómban is eltörtem a kettes szinkrongyűrűt. 7000km-t ment el, de asszem nem a km miatt, hanem a túl nagy nyomaték + kvajfi difi + az a rühes szaksz szinterkuplung miatt lehet, hogy eltörik. elbattyogtam csepelre, és lebeszéltem, hogy épít a srác nekem is egy aszinkron f23-ast, torzen difivel + ugyanolyan áttételezéssel, mint ami a mostani (turbós) f23 változatban van. már csinált ilyet nem egyet. még meg lehetne fontolni egy M32-es megvételét, de az elég drága, mert használtan nem lehet ASTRA H OPC M32-est szerezni (a többi nem jó, rövidebb az áttételezése, mint a mostani váltómnak), újba meg 1,2 milka. az M32 szerkezete többet kibír, mint az F23, ezt is a srác mondta, de az aszinkron szerkezet 700Nm-ig büfé. igaz az F23-as ház kb. 450-500LE-ig bírja (ezt is a srác mondta), de afölé biztos nem megyek, az már egy másik világ. ráadásul, ha megépítem az aszinkront, akkor lesz egy eladó F23 turbós, kvajfi sperr difis váltóm, ami valamit csökkent a költségeken. asszem lenne rá vevő, sok nincs ilyen az országban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve December20, 2008 Megoszt Elküldve December20, 2008 lesz egy eladó F23 turbós, kvajfi sperr difis váltóm, ami valamit csökkent a költségeken. asszem lenne rá vevő, sok nincs ilyen az országban. viszont erre vevő sem lesz tul sok :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve December20, 2008 Megoszt Elküldve December20, 2008 ha nem kell senkinek, jó lesz nekem tarcsiba, hadakozni nem fogok az eladásával, eláll a sarokban akármeddig. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opzsolt Elküldve December23, 2008 Megoszt Elküldve December23, 2008 Eladó . vizes villanyos csiga . (zsír új ) privátba válaszolok ! (nem mindíg olvasok ide) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve December23, 2008 Megoszt Elküldve December23, 2008 Átírtam a hozzászólásod, így már látszik a kép :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve December23, 2008 Megoszt Elküldve December23, 2008 Ez milyen VW-Audi-é? :rolleyes: A Kompresszorháza úgy néz ki, mint a GT22-é, amiket a 3.0 TDI-kbe szerelnek, meg a változó geometria vezérlése is hasonlóan néz ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts