Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Turbo-sokk-feltöltés


Atommanó

Recommended Posts

Mondtam, hogy mindenből kettőt... :)

60as kupakot nem rendelünk karácsonyra? :rolleyes:

Ez aukciós volt, ezért csak egy darab volt belőle. Az új asszem 120 euró, a Bailey DV26 meg most akciósan asszem 109 júró.

Kupakban benne lennék, majd délután megbeszéljük.

Link to comment
Megosztás:

Ez aukciós volt, ezért csak egy darab volt belőle. Az új asszem 120 euró, a Bailey DV26 meg most akciósan asszem 109 júró.

Kupakban benne lennék, majd délután megbeszéljük.

Oksa. Lehet, hogy akkor én hozzácsapok még egy ilyen Bailey's-t... :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Voszi!!! :)

Hogy áll a projekted? Régen nem hallottam semmit felőled. :rolleyes:

Egyébként az éjjel beszélgettem azzal a sráccal, akié ez a Vectra turbó.

Vagy a GEMA-Motorsportnál dolgozik, vagy valami más szinten áll kapcsolatban velük, de tudok rajta keresztül szerezni F28-ba szinkron szetteket. A síma, egyrészes szinkron 70 euró, a 3-részesek 250-be kerülnek. Ha jól tudom, akkor 1-3-ig 3-részesek, 4-6-ig egyrészesek vannak benne.

Link to comment
Megosztás:

Voszi!!! :)

Hogy áll a projekted? Régen nem hallottam semmit felőled. :rolleyes:

Egyébként az éjjel beszélgettem azzal a sráccal, akié ez a Vectra turbó.

Vagy a GEMA-Motorsportnál dolgozik, vagy valami más szinten áll kapcsolatban velük, de tudok rajta keresztül szerezni F28-ba szinkron szetteket. A síma, egyrészes szinkron 70 euró, a 3-részesek 250-be kerülnek. Ha jól tudom, akkor 1-3-ig 3-részesek, 4-6-ig egyrészesek vannak benne.

hát nem olcsó...250 EUR-ért már lehet kapni elvétve komplett f28 belet...jó tudom, hogy abban meg régi a szinkron...na mindegy...majd lehet, hogy benevezek egyre...

Link to comment
Megosztás:

hát nem olcsó...250 EUR-ért már lehet kapni elvétve komplett f28 belet...jó tudom, hogy abban meg régi a szinkron...na mindegy...majd lehet, hogy benevezek egyre...

De ha jol értem akkor amit Demo mond az 0 km-es és 250 euro...és pont aza rész ami tönkre szokott menni. És van :rolleyes:

Amit te irtál az meg használt cucc X állapotban...nem? És nincs mindig

Link to comment
Megosztás:

De ha jol értem akkor amit Demo mond az 0 km-es és 250 euro...és pont aza rész ami tönkre szokott menni. És van :rolleyes:

Amit te irtál az meg használt cucc X állapotban...nem? És nincs mindig

Így van...csak az 250 EUR váltó le fel, szétszed...stb...ergó annyiban van mintha beszúrnál alá egy másik f28-at... :)

Okés, hogy ennyibe kerül...csak írtam, hogy nem olcsó...

Link to comment
Megosztás:

Ha most simán alászúrsz egy másik F28-at, arra mérget vehetsz hogy ha még nem reccsen, akkor rövid időn belül fog.

Az a baj, hogy ez egy konstrukcióból adódó hiba, ami mindegyiknél előjön. A nagy és nehéz fogaskerekek miatt van.

Ha nem találok rá más megoldást, akkor én majd szétszedem a váltóm és ami kell, azt megrendelem magamnak.

Azért mégse 1000 eurókról van szó, mint egy felújításnak a Hürlimann-nál.

Redinek igaza van, ez új és van!! :rolleyes: Eddig azt se tudtuk, hogy lehet ilyent egyáltalán még kapni mert egyedül a Hürlimannról tudtunk, hogy van még ilyesmije, de ők meg már nem adnak el külön szinkront, hanem csak felújítanak.

Link to comment
Megosztás:

haladgatok én is. van már 630-as injektor szettem, a ventillátorok le vannak egyeztetve, van komplett standalone ecu-m stekkerekkel, kábelekkel. voltam jano-nál, elkezdtünk komplett leömlőt csináltatni, a hengerfej felöli oldal elkészült. olyan lett, hogy az egr szelep ki lesz iktatva. az anyag sajnos ss acél, mert hőálló acélt, amit asszem szonik is javasolt, nem tudja megmunkálni. 42-es lesz a csőátmérő. 76-os teljesen új komplett kiput is kap a jano új csőhajlító gépével (nem patentívekkel - könnyebb lesz tehát valamivel), a régit kidobom, vagy ha kell vkinek eladom (nincs 1 éves). kell még venni egy map szenzort, de ezt lali ígért, és a turbicsekket. még mindig hezitálok a 3071 és a 2876 között. előbbivel 1,7bar nyomást lehet biztonságosan betölteni 7200-as fordulaton, ami olyan 390LE max, utóbbival megy a 2bar is, akkor meg lehet a 450LE (7200-as fordulaton). fordulatot nem merek nagyon emelni, és a nyomást se akarom 2bar fölé tolni, nyilván mindkettő elég hamar sok lenne a szerkezetnek.

a légtömegmérőt megint elolvasztottam, de ennek örömére kicsit tapasztalatgyűjtésbe fogtam, és betettem egy fiat szondát az egyébként 40ezer km óta bentlévő audi tt házamba. :rolleyes: műxik. kicsit hülyén indul, de már kezdi megszokni ezt is.

a másik, hogy az új f23-as váltómban is eltörtem a kettes szinkrongyűrűt. 7000km-t ment el, de asszem nem a km miatt, hanem a túl nagy nyomaték + kvajfi difi + az a rühes szaksz szinterkuplung miatt lehet, hogy eltörik. elbattyogtam csepelre, és lebeszéltem, hogy épít a srác nekem is egy aszinkron f23-ast, torzen difivel + ugyanolyan áttételezéssel, mint ami a mostani (turbós) f23 változatban van. már csinált ilyet nem egyet. még meg lehetne fontolni egy M32-es megvételét, de az elég drága, mert használtan nem lehet ASTRA H OPC M32-est szerezni (a többi nem jó, rövidebb az áttételezése, mint a mostani váltómnak), újba meg 1,2 milka. az M32 szerkezete többet kibír, mint az F23, ezt is a srác mondta, de az aszinkron szerkezet 700Nm-ig büfé. igaz az F23-as ház kb. 450-500LE-ig bírja (ezt is a srác mondta), de afölé biztos nem megyek, az már egy másik világ. ráadásul, ha megépítem az aszinkront, akkor lesz egy eladó F23 turbós, kvajfi sperr difis váltóm, ami valamit csökkent a költségeken. asszem lenne rá vevő, sok nincs ilyen az országban.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.