Tom Elküldve December8, 2008 Elküldve December8, 2008 Lőttem egy ilyent ebayen: http://autobraun.com/catalog/images/FOR-DV004.jpg Forge DV004 :rolleyes: Mondtam, hogy mindenből kettőt... :) 60as kupakot nem rendelünk karácsonyra? :)
Atommanó Elküldve December8, 2008 Szerző Elküldve December8, 2008 Mondtam, hogy mindenből kettőt... :) 60as kupakot nem rendelünk karácsonyra? :rolleyes: Inkább osztóművet... :)
Tom Elküldve December8, 2008 Elküldve December8, 2008 Inkább osztóművet... :) 10000 svéd korona, plusz szállítás, plusz donor JÓ osztómű... :rolleyes:
Atommanó Elküldve December8, 2008 Szerző Elküldve December8, 2008 Ergó kb 450e zsííír...jó hogy lehet kapni... :rolleyes: :)
mackosajt Elküldve December8, 2008 Elküldve December8, 2008 Ergó kb 450e zsííír...jó hogy lehet kapni... :rolleyes: :) cserébe jobban bírja, mint a gyári :)
Demó Elküldve December8, 2008 Elküldve December8, 2008 Mondtam, hogy mindenből kettőt... :) 60as kupakot nem rendelünk karácsonyra? :rolleyes: Ez aukciós volt, ezért csak egy darab volt belőle. Az új asszem 120 euró, a Bailey DV26 meg most akciósan asszem 109 júró. Kupakban benne lennék, majd délután megbeszéljük.
Tom Elküldve December8, 2008 Elküldve December8, 2008 Ergó kb 450e zsííír...jó hogy lehet kapni... :rolleyes: :) Inkább olyan ~350. 250k maga a cucc, 200 euroért tud kint osztóművet szerezni a srác, eddig 310 és akkor még a szállítás.
Tom Elküldve December8, 2008 Elküldve December8, 2008 Ez aukciós volt, ezért csak egy darab volt belőle. Az új asszem 120 euró, a Bailey DV26 meg most akciósan asszem 109 júró. Kupakban benne lennék, majd délután megbeszéljük. Oksa. Lehet, hogy akkor én hozzácsapok még egy ilyen Bailey's-t... :rolleyes:
csaszarmate Elküldve December8, 2008 Elküldve December8, 2008 Hi All! Keresek b vectra sportleömlőt(96os autó 1.6 16v) Ide is írhatsz csaszarmate@gmail.com köszi
warwolf Elküldve December8, 2008 Elküldve December8, 2008 Hi All! Keresek b vectra sportleömlőt(96os autó 1.6 16v) Ide is írhatsz csaszarmate@gmail.com köszi Csináltass hozzá.
Stefan Elküldve December8, 2008 Elküldve December8, 2008 De ez miért ebben a topikban kérdés? A turbós leömlő elég sportos :rolleyes:
Stefan Elküldve December8, 2008 Elküldve December8, 2008 Hol tudok csináltatni??? Pesten pl. a Lenderéknél.
Demó Elküldve December20, 2008 Elküldve December20, 2008 Voszi!!! :) Hogy áll a projekted? Régen nem hallottam semmit felőled. :rolleyes: Egyébként az éjjel beszélgettem azzal a sráccal, akié ez a Vectra turbó. Vagy a GEMA-Motorsportnál dolgozik, vagy valami más szinten áll kapcsolatban velük, de tudok rajta keresztül szerezni F28-ba szinkron szetteket. A síma, egyrészes szinkron 70 euró, a 3-részesek 250-be kerülnek. Ha jól tudom, akkor 1-3-ig 3-részesek, 4-6-ig egyrészesek vannak benne.
Atommanó Elküldve December20, 2008 Szerző Elküldve December20, 2008 Voszi!!! :) Hogy áll a projekted? Régen nem hallottam semmit felőled. :rolleyes: Egyébként az éjjel beszélgettem azzal a sráccal, akié ez a Vectra turbó. Vagy a GEMA-Motorsportnál dolgozik, vagy valami más szinten áll kapcsolatban velük, de tudok rajta keresztül szerezni F28-ba szinkron szetteket. A síma, egyrészes szinkron 70 euró, a 3-részesek 250-be kerülnek. Ha jól tudom, akkor 1-3-ig 3-részesek, 4-6-ig egyrészesek vannak benne. hát nem olcsó...250 EUR-ért már lehet kapni elvétve komplett f28 belet...jó tudom, hogy abban meg régi a szinkron...na mindegy...majd lehet, hogy benevezek egyre...
redline Elküldve December20, 2008 Elküldve December20, 2008 hát nem olcsó...250 EUR-ért már lehet kapni elvétve komplett f28 belet...jó tudom, hogy abban meg régi a szinkron...na mindegy...majd lehet, hogy benevezek egyre... De ha jol értem akkor amit Demo mond az 0 km-es és 250 euro...és pont aza rész ami tönkre szokott menni. És van :rolleyes: Amit te irtál az meg használt cucc X állapotban...nem? És nincs mindig
Atommanó Elküldve December20, 2008 Szerző Elküldve December20, 2008 De ha jol értem akkor amit Demo mond az 0 km-es és 250 euro...és pont aza rész ami tönkre szokott menni. És van :rolleyes: Amit te irtál az meg használt cucc X állapotban...nem? És nincs mindig Így van...csak az 250 EUR váltó le fel, szétszed...stb...ergó annyiban van mintha beszúrnál alá egy másik f28-at... :) Okés, hogy ennyibe kerül...csak írtam, hogy nem olcsó...
Demó Elküldve December20, 2008 Elküldve December20, 2008 Ha most simán alászúrsz egy másik F28-at, arra mérget vehetsz hogy ha még nem reccsen, akkor rövid időn belül fog. Az a baj, hogy ez egy konstrukcióból adódó hiba, ami mindegyiknél előjön. A nagy és nehéz fogaskerekek miatt van. Ha nem találok rá más megoldást, akkor én majd szétszedem a váltóm és ami kell, azt megrendelem magamnak. Azért mégse 1000 eurókról van szó, mint egy felújításnak a Hürlimann-nál. Redinek igaza van, ez új és van!! :rolleyes: Eddig azt se tudtuk, hogy lehet ilyent egyáltalán még kapni mert egyedül a Hürlimannról tudtunk, hogy van még ilyesmije, de ők meg már nem adnak el külön szinkront, hanem csak felújítanak.
voszi Elküldve December20, 2008 Elküldve December20, 2008 haladgatok én is. van már 630-as injektor szettem, a ventillátorok le vannak egyeztetve, van komplett standalone ecu-m stekkerekkel, kábelekkel. voltam jano-nál, elkezdtünk komplett leömlőt csináltatni, a hengerfej felöli oldal elkészült. olyan lett, hogy az egr szelep ki lesz iktatva. az anyag sajnos ss acél, mert hőálló acélt, amit asszem szonik is javasolt, nem tudja megmunkálni. 42-es lesz a csőátmérő. 76-os teljesen új komplett kiput is kap a jano új csőhajlító gépével (nem patentívekkel - könnyebb lesz tehát valamivel), a régit kidobom, vagy ha kell vkinek eladom (nincs 1 éves). kell még venni egy map szenzort, de ezt lali ígért, és a turbicsekket. még mindig hezitálok a 3071 és a 2876 között. előbbivel 1,7bar nyomást lehet biztonságosan betölteni 7200-as fordulaton, ami olyan 390LE max, utóbbival megy a 2bar is, akkor meg lehet a 450LE (7200-as fordulaton). fordulatot nem merek nagyon emelni, és a nyomást se akarom 2bar fölé tolni, nyilván mindkettő elég hamar sok lenne a szerkezetnek. a légtömegmérőt megint elolvasztottam, de ennek örömére kicsit tapasztalatgyűjtésbe fogtam, és betettem egy fiat szondát az egyébként 40ezer km óta bentlévő audi tt házamba. :rolleyes: műxik. kicsit hülyén indul, de már kezdi megszokni ezt is. a másik, hogy az új f23-as váltómban is eltörtem a kettes szinkrongyűrűt. 7000km-t ment el, de asszem nem a km miatt, hanem a túl nagy nyomaték + kvajfi difi + az a rühes szaksz szinterkuplung miatt lehet, hogy eltörik. elbattyogtam csepelre, és lebeszéltem, hogy épít a srác nekem is egy aszinkron f23-ast, torzen difivel + ugyanolyan áttételezéssel, mint ami a mostani (turbós) f23 változatban van. már csinált ilyet nem egyet. még meg lehetne fontolni egy M32-es megvételét, de az elég drága, mert használtan nem lehet ASTRA H OPC M32-est szerezni (a többi nem jó, rövidebb az áttételezése, mint a mostani váltómnak), újba meg 1,2 milka. az M32 szerkezete többet kibír, mint az F23, ezt is a srác mondta, de az aszinkron szerkezet 700Nm-ig büfé. igaz az F23-as ház kb. 450-500LE-ig bírja (ezt is a srác mondta), de afölé biztos nem megyek, az már egy másik világ. ráadásul, ha megépítem az aszinkront, akkor lesz egy eladó F23 turbós, kvajfi sperr difis váltóm, ami valamit csökkent a költségeken. asszem lenne rá vevő, sok nincs ilyen az országban.
redline Elküldve December20, 2008 Elküldve December20, 2008 lesz egy eladó F23 turbós, kvajfi sperr difis váltóm, ami valamit csökkent a költségeken. asszem lenne rá vevő, sok nincs ilyen az országban. viszont erre vevő sem lesz tul sok :rolleyes:
voszi Elküldve December20, 2008 Elküldve December20, 2008 ha nem kell senkinek, jó lesz nekem tarcsiba, hadakozni nem fogok az eladásával, eláll a sarokban akármeddig. :rolleyes:
opzsolt Elküldve December23, 2008 Elküldve December23, 2008 Eladó . vizes villanyos csiga . (zsír új ) privátba válaszolok ! (nem mindíg olvasok ide)
mélykék76 Elküldve December23, 2008 Elküldve December23, 2008 Átírtam a hozzászólásod, így már látszik a kép :rolleyes:
Demó Elküldve December23, 2008 Elküldve December23, 2008 Ez milyen VW-Audi-é? :rolleyes: A Kompresszorháza úgy néz ki, mint a GT22-é, amiket a 3.0 TDI-kbe szerelnek, meg a változó geometria vezérlése is hasonlóan néz ki.
Recommended Posts