Demó Elküldve November4, 2008 Megoszt Elküldve November4, 2008 VOSZIBÁ FELTUDOD TENNI A VIDEO LINKET VHOVÁ?? AZ OMEGÁMROL AZ ALS ES VERZIOT...... Mesélj már, mit csináltál már megint? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November4, 2008 Megoszt Elküldve November4, 2008 megbolondult az ürge, rászúrt egy gt35-öst a nyikhaj omijára, ez lett belőle: :D ;) Durrog mint a lakodalmas péló :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve November5, 2008 Szerző Megoszt Elküldve November5, 2008 Durrog mint a lakodalmas péló :D FHM... ;) :P :D stillllll alive... :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
laller Elküldve November5, 2008 Megoszt Elküldve November5, 2008 FHM... ;) :P :D stillllll alive... :D :D a tehén feltámadt hamvaibol :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve November5, 2008 Megoszt Elküldve November5, 2008 Pöpecül durrog. Menet közben nincs videó? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stock16v Elküldve November5, 2008 Megoszt Elküldve November5, 2008 a lel fő tudománya, hogy a 0,6bar maximális töltőnyomás mellett igen hosszú élettartammal lehet számolni. amint tolod rá a stufe-1-et (kb. 2 hét után :D), ezt máris buktad. ha meg tudod állni, akkor a lel a főnyeremény... olyan mint egy 1.9 tádé, elvisz a plutóra meg vissza. Ja hát kisnyomáson biztos tartós de nem hiszem hogy jobban menne mint a gsi-m. :P Demó! Kicsit mesélj már....mi lesz hogy lesz?A moci meg van már?Költségek hogy fognak alakulni?Remélem nem titkos a project! :D ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve November5, 2008 Megoszt Elküldve November5, 2008 ....Demó! Kicsit mesélj már....mi lesz hogy lesz?A moci meg van már?Költségek hogy fognak alakulni?Remélem nem titkos a project! :D :D.... Mondjál neki sokat és akkor marad inkább at OPC kombinál :D ;) :P :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve November6, 2008 Megoszt Elküldve November6, 2008 Demó! Kicsit mesélj már....mi lesz hogy lesz?A moci meg van már?Költségek hogy fognak alakulni?Remélem nem titkos a project! ;) :D A Motor megvan. Költségek majd kiderülnek, előre úgyse lehet tudni ilyesmit egy olyan projektnél, amit még nem csinált az ember. Nagyobb AC, LEH injektorok, XE-szívótengely... Programozásra majd megy Lalihoz és Csongihoz, meg kellene oldani, hogy gyári 3, vagy 3,5 baros benzinnyomásszabályzóhoz legyen hozzáigazítva az egész. Nem bízok az állíthatóakban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stock16v Elküldve November7, 2008 Megoszt Elküldve November7, 2008 A Motor megvan. Költségek majd kiderülnek, előre úgyse lehet tudni ilyesmit egy olyan projektnél, amit még nem csinált az ember. Nagyobb AC, LEH injektorok, XE-szívótengely... Programozásra majd megy Lalihoz és Csongihoz, meg kellene oldani, hogy gyári 3, vagy 3,5 baros benzinnyomásszabályzóhoz legyen hozzáigazítva az egész. Nem bízok az állíthatóakban. Értem.És a váltó f18 lesz?Fogja bírni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve November7, 2008 Megoszt Elküldve November7, 2008 Értem.És a váltó f18 lesz?Fogja bírni? Váltó témában még nem tudom mi legyen, még mielőtt befejezem a karosszéria megerősítését el kell döntenem. Van F18-am is, de ez szerintem rövid lenne a LET-nek és van F28-am is. Az F18 előnye, hogy erősebb mint az F20, nem kell átalakítanom a kerékfelfüggesztést, mint az F28-nál és kb. 20-25 kilóval könnyebb, mint az F28. Valamint kisebb a vasztesége is. Ha sikerül szereznem egy F18+-t valami dízelből, tehát W355 vagy ilyesmi, akkor szerintem először azzal raknám össze. Akkor meglenne a végsebesség is, mint az F28 esetében. Tartósságra pedig majdcsak fogja bírni egy 900 kilós kb. 300 lovas Corsában. Ha máshogy nem megy, akkor következő télen átépítem F28-ra. Csak addig meg kellene csináltatnom azt is, mert szinkronos. Na meg nekem sikerült egy olyant kifognom, amiben nincs benne a kilóméterspirál helye sem. Tehát csakis ABS-ről tudnám működtetni a műszert, akkor meg meg kellene elégednem a 260-as órával. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stock16v Elküldve November7, 2008 Megoszt Elküldve November7, 2008 Váltó témában még nem tudom mi legyen, még mielőtt befejezem a karosszéria megerősítését el kell döntenem. Van F18-am is, de ez szerintem rövid lenne a LET-nek és van F28-am is. Az F18 előnye, hogy erősebb mint az F20, nem kell átalakítanom a kerékfelfüggesztést, mint az F28-nál és kb. 20-25 kilóval könnyebb, mint az F28. Valamint kisebb a vasztesége is. Ha sikerül szereznem egy F18+-t valami dízelből, tehát W355 vagy ilyesmi, akkor szerintem először azzal raknám össze. Akkor meglenne a végsebesség is, mint az F28 esetében. Tartósságra pedig majdcsak fogja bírni egy 900 kilós kb. 300 lovas Corsában. Ha máshogy nem megy, akkor következő télen átépítem F28-ra. Csak addig meg kellene csináltatnom azt is, mert szinkronos. Na meg nekem sikerült egy olyant kifognom, amiben nincs benne a kilóméterspirál helye sem. Tehát csakis ABS-ről tudnám működtetni a műszert, akkor meg meg kellene elégednem a 260-as órával. :D Kérdeztem egy sráctól az f18 w355-öt de még nem válaszolt.Abból volt +os? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve November7, 2008 Megoszt Elküldve November7, 2008 Kérdeztem egy sráctól az f18 w355-öt de még nem válaszolt.Abból volt +os? Igen, abból volt elvileg +-os. Közben meg úgy tűnik megoldódott a cooler problémám. 110 euróért tudok szerezni SL55 vizes coolert. ;) 50-es bemenet, 60-as kimenet. A méterei meg 200x170x100. Igy nem kell kivágnom semmit a lökösből. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve November7, 2008 Megoszt Elküldve November7, 2008 Kicsit számolgattam váltóáttételt! 7000-es fordulatra ezek a sebességek jöttek ki 195/45R16-os gumikkal: F18 W357 1.- 60 2.- 115 3.- 175 4.- 234 5.- 289 F18+ W357 1-4 ugyanaz 5.- 304 :D F18+ C345 (ilyenem van itthon) 1.- 62 2.- 104 3.- 150 4.- 198 5.- 249 Szerintem a C-s túl rövid a LET-nek. F28 C372 1.- 58 2.- 95 3.- 142 4.- 187 5.- 232 6.- 278 Nem akarok 300-al menni egy A Corsában, de jó lenne azoktól az autóktól gyorsabbnak lenni, amik 250-nél szabályoznak. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve November7, 2008 Megoszt Elküldve November7, 2008 Egyébként ezzel a programmal számoltam. A gumiméretet nem fogadja el, csak ha hozzáírod az átmérőt, vagy a kerületet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November8, 2008 Megoszt Elküldve November8, 2008 Egyébként ezzel a programmal számoltam. A gumiméretet nem fogadja el, csak ha hozzáírod az átmérőt, vagy a kerületet. letöltöttem, megnéztem. nagyon jó kis progi. elméleti végeket ad meg a fokozatokhoz, tehát gördülési sebességeket, amiből hiányzik a szlip. a kapott sebességeket kb. 2-3%-kal csökkentsd! pl. az F18W357-hez a valóságban kb. 280-as vég fog tartozni. az F23SRT setupomra 247 km/h-t ad ötödikben meg 6000-es fordulathoz, amit csekkoltam többször és ippeg pontosan 240 km/h tartozik hozzá. az pont 3% szlip. a Te kicsi kocsidnak talán egy picit nagyobb lesz a szlipje, mert ugye jó könnyű lesz. mikor kezdesz hozzá? :D érdeklődve várom!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve November8, 2008 Megoszt Elküldve November8, 2008 Egyelőre még nem fog sokminden történni. Decemberben ki szeretném venni a motort a Vectrából és aztán pár apróbb átalakítást végezni rajta. össze kell még szednem jópár alkatrészt, csöveket, íveket, stb... Meg fogom erősíteni az elejét is, bár ha nem kell beraknom előre még egy coolert is a lökös alá, akkor sokkal kevesebb munkám lesz. Futómű átépítés, fék átépítés, esetleg ABS-el, kasztnizás... Tavasszal meg majd viszem át a Corsát Soltvadkertre a BMW-sekhez. Azt mondták, hogy vigyem át egy hétvégére és megcsinálhatom magamnak a csövezést és a kipufogórendszert, meg persze segítenek is, ha kell. Ez a vizes cooler téma remélem beválik, Lali szerint jó lesz. Még azt nem tudom, hogy milyen hűtőt használjak a coolerhez, mert nem feltétlenül szeretnék még egy corsa hűtőt berakni a mostani elé. állítólag pl. egy olajhűtőnek sokkal jobb a hatásfoka és kisebb is. Na erre kellene nekem valami okosság. Omega 3000 olajhűtőm van itthon, de az szerintem kicsi lenne oda és azt a kis olajhűtő helyére szeretném felrakni. Minek van elég nagy olajhűtője, vagy hol lehet venni ilyesmit? Vagy esetleg egy sportmotor vízhűtője? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve November8, 2008 Megoszt Elküldve November8, 2008 , akkor meg meg kellene elégednem a 260-as órával. :D de sajnálak..... ;) :P azért nem lehet gyenge egy corsa 300 pacival :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve November8, 2008 Megoszt Elküldve November8, 2008 de sajnálak..... :D ;) azért nem lehet gyenge egy corsa 300 pacival :P Az a baj, hogy van itthon 280-as órám is, a Vectrából meg nem feltétlenül szeretném kivenni a 260-asat. Na de akkor lesz jó, ha már ez lesz a legnagyobb gondom. :D Ilyent találtam, ez lehet nem lenne rossz... http://cgi.ebay.de/Olkuehler-OESSE_W0QQite...%3A1|240%3A1318 Igaz ez ipari olajhűtő, de egy vizes coolernak csak elég lenne. Na meg elég nagy is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve November8, 2008 Megoszt Elküldve November8, 2008 Igaz ez ipari olajhűtő, de egy vizes coolernak csak elég lenne. Na meg elég nagy is. idehaza is lehet gyártatni mindenféle hűtőt.nem is horror áron. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve November8, 2008 Megoszt Elküldve November8, 2008 idehaza is lehet gyártatni mindenféle hűtőt.nem is horror áron. Na, majd még körberágom a témát. Olcsóbbnak tűnnek ezek a nagy olajhűtők, mint gondoltam. http://cgi.ebay.de/Olkuehler-30-Reihen-Ol-...%3A1|240%3A1318 Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November8, 2008 Megoszt Elküldve November8, 2008 a szívó opc-nek van olajhűtője, de hogy használható-e vagy sem, azt nem tudom. elég pici mondjuk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve November8, 2008 Megoszt Elküldve November8, 2008 a szívó opc-nek van olajhűtője, de hogy használható-e vagy sem, azt nem tudom. elég pici mondjuk. Amire nekem kellene, oda kicsi lenne szerintem. Olajhűtőnek egy Omega 3000 olajhűtő fog bekerülni, ami 2x akkora, mint a gyári C20LET-é. Viszont kellene egy másik olajhűtő, vagy valami hasonló, amit a vizes cooler rendszerébe használnék, mint vízhűtő. Van itthon még egy kisebb Corsa hűtőm, ha nem marad más, akkor azzal próbálom ki először. Addig is nézelődök nagy olajhűtők, sportmotorok vízhűtői és hasonlók után, majdcsak találok valami használhatót. Azért lenne jóbb egy olajhűtő, mert a cooleren és a vízpumpán is kb. 20-es ki- és bemenetek vannak, így ésszerűbb lenne egy hasonló csőátmérővel szerelt hűtő is. Ráadásul az olajhűtők állítólag nagyon jó hatásfokúak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve November8, 2008 Szerző Megoszt Elküldve November8, 2008 Minek bonyolítod az életed vizes coolerrel??? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve November8, 2008 Megoszt Elküldve November8, 2008 Minek bonyolítod az életed vizes coolerrel??? :D Mert nem fogom szétvagdosni a kocsi elejét csak azért, hogy beférjen egy megfelelő méretű cooler. Nálam nem csak a lököst kellene vágni, hanem a kereszttartót is és még sok egyéb átalakítás is kell. Ez a leg egyszerűbb nekem, megspórolok vele vagy 2 hét lakatosmelót. Na meg 110 euró postával egy új SL55 gyári Behr Vizes cooleréért elég barári. Ezen kívül kell még egy hűtő, egy kiegyenlítőtartály, egy vízpumpa és pár méter cső. Na meg az se egy elhanyagolható dolog, hogy így lerövidíthetem az utat a kompresszorháztól a pillangószelepig kb. 1 méterre. Én kipróbálom, ha beszopom akkor így jártam. De legalább lesz vele tapasztalat. Akinek még nem volt, azok szerint hülyeség, akinek már volt, azok szerint nagyon jó! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stock16v Elküldve November10, 2008 Megoszt Elküldve November10, 2008 Ha sikerül szereznem egy F18+-t valami dízelből, tehát W355 vagy ilyesmi, akkor szerintem először azzal raknám össze. Demó ez nem jó? :D váltó Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts