Atommanó Elküldve Október28, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Október28, 2008 Na megkérdeztem még a fittingeket is... Ezt írta: "Ok, let me work up a price... Do you need everything? Oil line, oil fittings, oil drain, oil flange, oil fitting and a complete water line kit with fittings? " Kell nekem minden??? Gondolom igen...benne van ebben vajon a restrictor??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve Október28, 2008 Megoszt Elküldve Október28, 2008 Na megkérdeztem még a fittingeket is... Ezt írta: "Ok, let me work up a price... Do you need everything? Oil line, oil fittings, oil drain, oil flange, oil fitting and a complete water line kit with fittings? " Kell nekem minden??? Gondolom igen...benne van ebben vajon a restrictor??? de itt akkor már a csöveket is küüüdi ??? hat a csatik kellenek .. persze onnan tudod már folytatni kérdezd meg mennyi lesz ez sajna jarulékos valamikor meg kell venni hozza ... hogy az hozza van e azt töle kell megkérdezni .... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október28, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Október28, 2008 de itt akkor már a csöveket is küüüdi ??? hat a csatik kellenek .. persze onnan tudod már folytatni kérdezd meg mennyi lesz ez sajna jarulékos valamikor meg kell venni hozza ... hogy az hozza van e azt töle kell megkérdezni .... Ezt írta: "11404 T3/T4 FWD water lines $153 30263 T3-Inlet gasket $8.00 30238 Oil inlet gasket $2.39 30141 Oil Drain gasket $2.39 20259 Oil Drain Flange $18.00 30500 Oil inlet flange $22 30244 Oil Drain fitting $6.25 30544 Oil Line fitting $5.00 10721 36" Oil Feed line $44.21 10722 48" Oil Feed Line $58.65 Let me know what you want to go with and I'll get you a Total. Turbonetics does not run a restrictor." utolsó mondat...akkor most mivaaaaaaaaaaa???? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október28, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Október28, 2008 Találtam egy ilyet...ezek szerint a 11404 T3/T4 FWD water lines $153-ért a teljes vizes kit... Klikk-katt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Október29, 2008 Megoszt Elküldve Október29, 2008 Anti, úgy vegyél turbót, hogy majd a kovi dugókat is elbírja... 400-500LE-set :P ;) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vic Elküldve November1, 2008 Megoszt Elküldve November1, 2008 Sziasztok! Mostanság kezdem körbe járni a turbósítás témát. Ahogy olvastam itt sokan benne vannak már a témában. Egy olyan kérdésem lenne, hogy mi éri meg jobban venni egy LET mocit úgy ahogy van, vagy venni egy másik XE blokkot és abból felépíteni LET alkatrészekkel. Gyárilag XE a kocsim, de azt a mocit nem vetném alá ennek. Szerelő háttér megvan úgyhogy arra nem kéne költeni. Köszi! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve November1, 2008 Megoszt Elküldve November1, 2008 Sziasztok! Mostanság kezdem körbe járni a turbósítás témát. Ahogy olvastam itt sokan benne vannak már a témában. Egy olyan kérdésem lenne, hogy mi éri meg jobban venni egy LET mocit úgy ahogy van, vagy venni egy másik XE blokkot és abból felépíteni LET alkatrészekkel. Gyárilag XE a kocsim, de azt a mocit nem vetném alá ennek. Szerelő háttér megvan úgyhogy arra nem kéne költeni. Köszi! :D vegyél egy let et külön semmit sem fogsz kapni ...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vic Elküldve November1, 2008 Megoszt Elküldve November1, 2008 vegyél egy let et külön semmit sem fogsz kapni ...... most elég sok minden van eladó let hez a neten Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve November1, 2008 Megoszt Elküldve November1, 2008 most elég sok minden van eladó let hez a neten Sztem hallgass az előtted szólóra, körbejárta a témát(300LE).Ha viszaolvasol, itt is lelsz értékes infókra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vic Elküldve November1, 2008 Megoszt Elküldve November1, 2008 Sztem hallgass az előtted szólóra, körbejárta a témát(300LE).Ha viszaolvasol, itt is lelsz értékes infókra. Az már megvolt, elolvastam az elejétől :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve November1, 2008 Megoszt Elküldve November1, 2008 Jobban jársz egy gyári LET-el. Feltéve, hogy 400 ló fölé akarod húzni a vasat, mert akkor mindegy miből építkezel. :D Akkor már eleve motorgenerál, kovácsolt belső, nagy turbó és rendes leömlő, jobban jársz egy szabadon programozható ECU-val is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vic Elküldve November1, 2008 Megoszt Elküldve November1, 2008 Jobban jársz egy gyári LET-el. Feltéve, hogy 400 ló fölé akarod húzni a vasat, mert akkor mindegy miből építkezel. ;) Akkor már eleve motorgenerál, kovácsolt belső, nagy turbó és rendes leömlő, jobban jársz egy szabadon programozható ECU-val is. Én olyan max 280pacira gondoltam :D Köszi az infókat! :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve November1, 2008 Megoszt Elküldve November1, 2008 Én olyan max 280pacira gondoltam :D Köszi az infókat! ;) Oda elég egy rendes cooler, program, injektorok és AC. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stock16v Elküldve November1, 2008 Megoszt Elküldve November1, 2008 Mit tudtok a z20lel motorokról?Ok hogy 170ló de van különbség szerkezetileg a leh vagy ler-hez képest?A klasen 500 euro-ért 225re tornázza fel.Köszi mindenkinek :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November2, 2008 Megoszt Elküldve November2, 2008 z20lel moci = z20let moci (csak más, alacsonyabb nyomású a program) vagyis motorikusan: öntött alu dugó, nincs spricnizés, és a többi cumó, amitől a z20let a komoly tuningosok közellensége. viszont 6 sebességes váltó (M32), új motronic ECU... ez mindenképpen mellette szól!!!! mindent egybevetve 270LE fölött ez is teljes motorgenerál, átalakítás, másképp rövidhalál. a z20let/l/r 250LE-ig jó móka, afölött nagyon drága. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stock16v Elküldve November2, 2008 Megoszt Elküldve November2, 2008 z20lel moci = z20let moci (csak más, alacsonyabb nyomású a program) vagyis motorikusan: öntött alu dugó, nincs spricnizés, és a többi cumó, amitől a z20let a komoly tuningosok közellensége. viszont 6 sebességes váltó (M32), új motronic ECU... ez mindenképpen mellette szól!!!! mindent egybevetve 270LE fölött ez is teljes motorgenerál, átalakítás, másképp rövidhalál. a z20let/l/r 250LE-ig jó móka, afölött nagyon drága. Akkor ha jól értelmezem szerkezetileg legalább olyan jó mint a let csak annyi hogy alapból gyengébb.Családiasabb atókat nézegetek és ezért érdeklődöm. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve November2, 2008 Megoszt Elküldve November2, 2008 Akkor ha jól értelmezem szerkezetileg legalább olyan jó mint a let csak annyi hogy alapból gyengébb.Családiasabb atókat nézegetek és ezért érdeklődöm. ;) Ezért kerested az OPC kombi értékelését ? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stock16v Elküldve November2, 2008 Megoszt Elküldve November2, 2008 Ezért kerested az OPC kombi értékelését ? ;) Na végre egy ember aki figyel is :D Csak nem megtaláltad? Link to comment Megosztás: More sharing options...
B_Csaba Elküldve November2, 2008 Megoszt Elküldve November2, 2008 Na végre egy ember aki figyel is :D Csak nem megtaláltad? voszi belinkelte Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stock16v Elküldve November2, 2008 Megoszt Elküldve November2, 2008 voszi belinkelte Köszi Csaba és természetesen Voszi neked is! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve November2, 2008 Megoszt Elküldve November2, 2008 Köszi Csaba és természetesen Voszi neked is! ;) És a leírtak fényében mi a meglátásod ? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stock16v Elküldve November2, 2008 Megoszt Elküldve November2, 2008 És a leírtak fényében mi a meglátásod ? :D Jól hangzik de picit sokallom az árát.Mondjuk a mobile.de-n is ennyik.Ezért a pénzért 05-ös h astra-t is lehet venni a korábban említett lel motorral. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November3, 2008 Megoszt Elküldve November3, 2008 az opc extrásabb azért. de a xenon hiányzik belőle (széria elvileg, de ebből szokás szerint a javításkor kimaradt), a lel-ben meg 6 sebességes váltó van, az mellette szól. mondjuk az opc ötödik fokozata kicsit hosszabb, mint a lel hatodik fokozata. lehet, hogy én is a lel-t választanám, habár az opc ritkaság, 500db-ot gyártottak belőle... mégis inkább az kéne. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November3, 2008 Megoszt Elküldve November3, 2008 a lel fő tudománya, hogy a 0,6bar maximális töltőnyomás mellett igen hosszú élettartammal lehet számolni. amint tolod rá a stufe-1-et (kb. 2 hét után :D), ezt máris buktad. ha meg tudod állni, akkor a lel a főnyeremény... olyan mint egy 1.9 tádé, elvisz a plutóra meg vissza. Link to comment Megosztás: More sharing options...
laller Elküldve November4, 2008 Megoszt Elküldve November4, 2008 VOSZIBÁ FELTUDOD TENNI A VIDEO LINKET VHOVÁ?? AZ OMEGÁMROL AZ ALS ES VERZIOT...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts