Atommanó Elküldve Október28, 2008 Szerző Elküldve Október28, 2008 Na megkérdeztem még a fittingeket is... Ezt írta: "Ok, let me work up a price... Do you need everything? Oil line, oil fittings, oil drain, oil flange, oil fitting and a complete water line kit with fittings? " Kell nekem minden??? Gondolom igen...benne van ebben vajon a restrictor???
Sonique Elküldve Október28, 2008 Elküldve Október28, 2008 Na megkérdeztem még a fittingeket is... Ezt írta: "Ok, let me work up a price... Do you need everything? Oil line, oil fittings, oil drain, oil flange, oil fitting and a complete water line kit with fittings? " Kell nekem minden??? Gondolom igen...benne van ebben vajon a restrictor??? de itt akkor már a csöveket is küüüdi ??? hat a csatik kellenek .. persze onnan tudod már folytatni kérdezd meg mennyi lesz ez sajna jarulékos valamikor meg kell venni hozza ... hogy az hozza van e azt töle kell megkérdezni ....
Atommanó Elküldve Október28, 2008 Szerző Elküldve Október28, 2008 de itt akkor már a csöveket is küüüdi ??? hat a csatik kellenek .. persze onnan tudod már folytatni kérdezd meg mennyi lesz ez sajna jarulékos valamikor meg kell venni hozza ... hogy az hozza van e azt töle kell megkérdezni .... Ezt írta: "11404 T3/T4 FWD water lines $153 30263 T3-Inlet gasket $8.00 30238 Oil inlet gasket $2.39 30141 Oil Drain gasket $2.39 20259 Oil Drain Flange $18.00 30500 Oil inlet flange $22 30244 Oil Drain fitting $6.25 30544 Oil Line fitting $5.00 10721 36" Oil Feed line $44.21 10722 48" Oil Feed Line $58.65 Let me know what you want to go with and I'll get you a Total. Turbonetics does not run a restrictor." utolsó mondat...akkor most mivaaaaaaaaaaa????
Atommanó Elküldve Október28, 2008 Szerző Elküldve Október28, 2008 Találtam egy ilyet...ezek szerint a 11404 T3/T4 FWD water lines $153-ért a teljes vizes kit... Klikk-katt...
Lanti Elküldve Október29, 2008 Elküldve Október29, 2008 Anti, úgy vegyél turbót, hogy majd a kovi dugókat is elbírja... 400-500LE-set :P ;) :D
Vic Elküldve November1, 2008 Elküldve November1, 2008 Sziasztok! Mostanság kezdem körbe járni a turbósítás témát. Ahogy olvastam itt sokan benne vannak már a témában. Egy olyan kérdésem lenne, hogy mi éri meg jobban venni egy LET mocit úgy ahogy van, vagy venni egy másik XE blokkot és abból felépíteni LET alkatrészekkel. Gyárilag XE a kocsim, de azt a mocit nem vetném alá ennek. Szerelő háttér megvan úgyhogy arra nem kéne költeni. Köszi! :D
Sonique Elküldve November1, 2008 Elküldve November1, 2008 Sziasztok! Mostanság kezdem körbe járni a turbósítás témát. Ahogy olvastam itt sokan benne vannak már a témában. Egy olyan kérdésem lenne, hogy mi éri meg jobban venni egy LET mocit úgy ahogy van, vagy venni egy másik XE blokkot és abból felépíteni LET alkatrészekkel. Gyárilag XE a kocsim, de azt a mocit nem vetném alá ennek. Szerelő háttér megvan úgyhogy arra nem kéne költeni. Köszi! :D vegyél egy let et külön semmit sem fogsz kapni ......
Vic Elküldve November1, 2008 Elküldve November1, 2008 vegyél egy let et külön semmit sem fogsz kapni ...... most elég sok minden van eladó let hez a neten
warwolf Elküldve November1, 2008 Elküldve November1, 2008 most elég sok minden van eladó let hez a neten Sztem hallgass az előtted szólóra, körbejárta a témát(300LE).Ha viszaolvasol, itt is lelsz értékes infókra.
Vic Elküldve November1, 2008 Elküldve November1, 2008 Sztem hallgass az előtted szólóra, körbejárta a témát(300LE).Ha viszaolvasol, itt is lelsz értékes infókra. Az már megvolt, elolvastam az elejétől :D
Demó Elküldve November1, 2008 Elküldve November1, 2008 Jobban jársz egy gyári LET-el. Feltéve, hogy 400 ló fölé akarod húzni a vasat, mert akkor mindegy miből építkezel. :D Akkor már eleve motorgenerál, kovácsolt belső, nagy turbó és rendes leömlő, jobban jársz egy szabadon programozható ECU-val is.
Vic Elküldve November1, 2008 Elküldve November1, 2008 Jobban jársz egy gyári LET-el. Feltéve, hogy 400 ló fölé akarod húzni a vasat, mert akkor mindegy miből építkezel. ;) Akkor már eleve motorgenerál, kovácsolt belső, nagy turbó és rendes leömlő, jobban jársz egy szabadon programozható ECU-val is. Én olyan max 280pacira gondoltam :D Köszi az infókat! :P
Demó Elküldve November1, 2008 Elküldve November1, 2008 Én olyan max 280pacira gondoltam :D Köszi az infókat! ;) Oda elég egy rendes cooler, program, injektorok és AC. :P
Stock16v Elküldve November1, 2008 Elküldve November1, 2008 Mit tudtok a z20lel motorokról?Ok hogy 170ló de van különbség szerkezetileg a leh vagy ler-hez képest?A klasen 500 euro-ért 225re tornázza fel.Köszi mindenkinek :D
voszi Elküldve November2, 2008 Elküldve November2, 2008 z20lel moci = z20let moci (csak más, alacsonyabb nyomású a program) vagyis motorikusan: öntött alu dugó, nincs spricnizés, és a többi cumó, amitől a z20let a komoly tuningosok közellensége. viszont 6 sebességes váltó (M32), új motronic ECU... ez mindenképpen mellette szól!!!! mindent egybevetve 270LE fölött ez is teljes motorgenerál, átalakítás, másképp rövidhalál. a z20let/l/r 250LE-ig jó móka, afölött nagyon drága.
Stock16v Elküldve November2, 2008 Elküldve November2, 2008 z20lel moci = z20let moci (csak más, alacsonyabb nyomású a program) vagyis motorikusan: öntött alu dugó, nincs spricnizés, és a többi cumó, amitől a z20let a komoly tuningosok közellensége. viszont 6 sebességes váltó (M32), új motronic ECU... ez mindenképpen mellette szól!!!! mindent egybevetve 270LE fölött ez is teljes motorgenerál, átalakítás, másképp rövidhalál. a z20let/l/r 250LE-ig jó móka, afölött nagyon drága. Akkor ha jól értelmezem szerkezetileg legalább olyan jó mint a let csak annyi hogy alapból gyengébb.Családiasabb atókat nézegetek és ezért érdeklődöm. :D
mélykék76 Elküldve November2, 2008 Elküldve November2, 2008 Akkor ha jól értelmezem szerkezetileg legalább olyan jó mint a let csak annyi hogy alapból gyengébb.Családiasabb atókat nézegetek és ezért érdeklődöm. ;) Ezért kerested az OPC kombi értékelését ? :D
Stock16v Elküldve November2, 2008 Elküldve November2, 2008 Ezért kerested az OPC kombi értékelését ? ;) Na végre egy ember aki figyel is :D Csak nem megtaláltad?
B_Csaba Elküldve November2, 2008 Elküldve November2, 2008 Na végre egy ember aki figyel is :D Csak nem megtaláltad? voszi belinkelte
Stock16v Elküldve November2, 2008 Elküldve November2, 2008 voszi belinkelte Köszi Csaba és természetesen Voszi neked is! :D
mélykék76 Elküldve November2, 2008 Elküldve November2, 2008 Köszi Csaba és természetesen Voszi neked is! ;) És a leírtak fényében mi a meglátásod ? :D
Stock16v Elküldve November2, 2008 Elküldve November2, 2008 És a leírtak fényében mi a meglátásod ? :D Jól hangzik de picit sokallom az árát.Mondjuk a mobile.de-n is ennyik.Ezért a pénzért 05-ös h astra-t is lehet venni a korábban említett lel motorral. ;)
voszi Elküldve November3, 2008 Elküldve November3, 2008 az opc extrásabb azért. de a xenon hiányzik belőle (széria elvileg, de ebből szokás szerint a javításkor kimaradt), a lel-ben meg 6 sebességes váltó van, az mellette szól. mondjuk az opc ötödik fokozata kicsit hosszabb, mint a lel hatodik fokozata. lehet, hogy én is a lel-t választanám, habár az opc ritkaság, 500db-ot gyártottak belőle... mégis inkább az kéne. :D
voszi Elküldve November3, 2008 Elküldve November3, 2008 a lel fő tudománya, hogy a 0,6bar maximális töltőnyomás mellett igen hosszú élettartammal lehet számolni. amint tolod rá a stufe-1-et (kb. 2 hét után :D), ezt máris buktad. ha meg tudod állni, akkor a lel a főnyeremény... olyan mint egy 1.9 tádé, elvisz a plutóra meg vissza.
laller Elküldve November4, 2008 Elküldve November4, 2008 VOSZIBÁ FELTUDOD TENNI A VIDEO LINKET VHOVÁ?? AZ OMEGÁMROL AZ ALS ES VERZIOT......
Recommended Posts