Demó Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 köszi! remélem összejön, az első menet alapján bizakodó vagyok. hát igazából ezt én se tudom, hogy ez az M-TECH leömlő jó-e, de nem akarok EDS-t venni, a gatyám otthagytam régen, és mindenük rissz-rossz volt. van még az MTB srác (Danny), aki a Klasen-től lépett meg, sztem ő a Klasen féle 450LE-s Speedster konfighez tartozó leömlőt csinálhatja. az még szóba jöhet. a VMax meg a gyári leömlőből berheli össze a 2871-es leömlőjét, nem tetszik. más ötleted nincs még, kit kéne megnézni? Z20-as leömlők egyformák, vagy van különbség a Z20LET, Z20LEL és Z20LEH között? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 köszi! remélem összejön, az első menet alapján bizakodó vagyok. hát igazából ezt én se tudom, hogy ez az M-TECH leömlő jó-e, de nem akarok EDS-t venni, a gatyám otthagytam régen, és mindenük rissz-rossz volt. van még az MTB srác (Danny), aki a Klasen-től lépett meg, sztem ő a Klasen féle 450LE-s Speedster konfighez tartozó leömlőt csinálhatja. az még szóba jöhet. a VMax meg a gyári leömlőből berheli össze a 2871-es leömlőjét, nem tetszik. más ötleted nincs még, kit kéne megnézni? te ez ugy nez ki mint az enyem csak z20 hoz valo talp van rajta cirka 40 ezer ft ... plusz az atalakitas ... ez egy nissan 200sx leömlö sr20det motorhoz ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 Akkor viszont nem éri meg kint leömlőt venni, mert amit találtam használtan, az is 400 euró volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 Akkor viszont nem éri meg kint leömlőt venni, mert amit találtam használtan, az is 400 euró volt. na igy nez ki ez az enyém amikor még volt turbo rajta :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 na igy nez ki ez az enyém amikor még volt turbo rajta :D Tudom, láttam. Szépen meg lett oldva a leömlő. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 Vmax átheggesztett leömlő GT25-el, vagy 28-al Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 Vmax átheggesztett leömlő GT25-el, vagy 28-al http://vmax.de/jpg/zlader4kl.jpg igen ismerem elég gazul nez ki de ettöl még muködhet ... bar a nissan Sr20det hez készült leömlöben jobban bizom ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 Állítólag a Vmaxnál még nem nagyon volt gond ezekkel. Nem tudom... nekem is jobban tetszene az SR20DET leömlő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 http://i217.photobucket.com/albums/cc66/Dr...81/CIMG3725.jpg http://i217.photobucket.com/albums/cc66/Dr...81/CIMG3726.jpg http://i217.photobucket.com/albums/cc66/Dr...81/CIMG3728.jpg Ismerem ezt a Corsát. Nagyon szépen megoldotta, de egyszerűen semmi hely nincs ezekben a motorterekben. Én egyelőre örülök, ha a gyári K16-al be tudom úgy tenni, hogy elférjen a hűtő, a Cooler és az olajhűtő is. Ki mit tud a BMW E46 320d és 330d coolerekről? Állítólag elég 330-350 lóig... Az azért lenne nekem tökéletes, mert pont bemegy a GSI hűtő a cooler be- és kimenete közé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október21, 2008 Megoszt Elküldve Október21, 2008 igen, a zoli féle sr20det leömlőt ismerem, de azt ki tudja megcsinálni? a 2871-esből kialakított, 76-oshoz való külső vesztgétesítettet a lali elvállata. ez már valami, más konkrét ajánlatot nem kaptam még senkitől ehhez. kellene megoldás egy rendes turbóhoz, nem akarok a 2871-es-sel fosakodni, mert ugyanolyan recskázás lesz elérni nagy nehezen a 400LE-t, mint K04-gyel kicsikarni a 300LE-t. inkább legyen a turbó olyan, ami lazán viszi a 400-at. megveszem a csongiék által fejlesztett et chip-et, azt nulláról kitakarítva megírja a csongi, miközben a gyári ecu marad a helyén. ez már végre nekem is tetszene. jó kis gép lesz már előre dörzsölöm a kezem, ahogy kettérepeszti az F23-at :D ;) :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október21, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Október21, 2008 mi kellhet még? 4X4 :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október21, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Október21, 2008 A leömlő még nekem is kérdés... Mert a talpak amiket a 28RS-hez lehet kapni nem olyan szimpik...viszont Laliiii magyarázott valamit ami szimpibb megoldásnak tűnik, de olyat nem találok sehol...lehet az is valami átalakított, hekkelt móka??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Október21, 2008 Megoszt Elküldve Október21, 2008 úgy néz ki, az összes passzol, csak a Nissan leömlőnél kell egy kicsit alakítani a csöveken. Vagy csak a kép csal? Sonique, Te ezt hogy oldottad meg? Az Evo hengerfejben ekkora csatornák vannak? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve Október21, 2008 Megoszt Elküldve Október21, 2008 úgy néz ki, az összes passzol, csak a Nissan leömlőnél kell egy kicsit alakítani a csöveken. Vagy csak a kép csal? Sonique, Te ezt hogy oldottad meg? http://img352.imageshack.us/img352/3010/au...chtungenqn9.jpg cnc vel :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve Október21, 2008 Megoszt Elküldve Október21, 2008 igen, a zoli féle sr20det leömlőt ismerem, de azt ki tudja megcsinálni? a 2871-esből kialakított, 76-oshoz való külső vesztgétesítettet a lali elvállata. ez már valami, más konkrét ajánlatot nem kaptam még senkitől ehhez. kellene megoldás egy rendes turbóhoz, nem akarok a 2871-es-sel fosakodni, mert ugyanolyan recskázás lesz elérni nagy nehezen a 400LE-t, mint K04-gyel kicsikarni a 300LE-t. inkább legyen a turbó olyan, ami lazán viszi a 400-at. megveszem a csongiék által fejlesztett et chip-et, azt nulláról kitakarítva megírja a csongi, miközben a gyári ecu marad a helyén. ez már végre nekem is tetszene. jó kis gép lesz már előre dörzsölöm a kezem, ahogy kettérepeszti az F23-at :D ;) :P oszibá csak egy talpat szurass ki cnc vel és össze is lehet rakni pikk pakk ... neked csak 1 talpat kell cserélni ha marad a t25 ös turbo talp .... rendes tubo kell akkor tessék Turbonetics GT-K 350 Turbocharger (300-400HP) Comp Size: T04E-50, 3.5" Inlet / 2" Outlet Turbine Size: T3, 4 Bolt Round Outlet, .63 A/R, F1-54 Wheel golyoscsapágyas..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Október21, 2008 Megoszt Elküldve Október21, 2008 cnc vel :D CNC-marógépen lett csinálva a talp? Van róla esetleg egy rajzod méretekkel? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
laller Elküldve Október21, 2008 Megoszt Elküldve Október21, 2008 (edited) oszibá csak egy talpat szurass ki cnc vel és össze is lehet rakni pikk pakk ... neked csak 1 talpat kell cserélni ha marad a t25 ös turbo talp .... rendes tubo kell akkor tessék http://www.turbochargers.com/store/images/gtk325350.JPG Turbonetics GT-K 350 Turbocharger (300-400HP) Comp Size: T04E-50, 3.5" Inlet / 2" Outlet Turbine Size: T3, 4 Bolt Round Outlet, .63 A/R, F1-54 Wheel golyoscsapágyas..... http://site.phantasmusa.com/Images/Turbone...s_GTK_Specs.gif ezt most nem értem amit venni akart annak t25/28as talpa van a neticsnek meg t3/t4 akkor kell talp ha netics lessz ha gt28rs akkor nem (egyébként van itthon nekem t3/t4 talpam) Módosítva Október21, 2008 : coupe képpel nem idézünk :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Október22, 2008 Megoszt Elküldve Október22, 2008 Hallottatok már a Klasen új projektjéről? A Speedster gazdát cserélt. Régebben meg volt már egy nagyon komoly A Corsája. Most ismét elsőkerekes autót épít. Állítólag most 9-es időket céloztak meg, vagy akár jobbat is. Nagyon kíváncsi leszek. Eddig kb. így áll a projekt. :D Persze nem a GSI-ről van szó, az csak egy Garrett csigát kap és kb. 500 ló lesz. ;) Bár a pontos terveket még arról se ismerem, de a gyerek azt mondta, hogy ez lesz a legkomolyabb autója, ami eddig volt. És több mint 400 lovas Kadettja már volt, amivel 11,5-öt ment. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október22, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Október22, 2008 Na ilyen van eladó zsír állapotban... GT2560 330 LE-ig írják... Kicsit már beleéltem magam a 28RS-be...Lali azt mondta, hogy felejtsem is el a gt25-öt...mert nincs értelme... Szal néznem kell másikat... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Október22, 2008 Megoszt Elküldve Október22, 2008 Na ilyen van eladó zsír állapotban... GT2560 330 LE-ig írják... Kicsit már beleéltem magam a 28RS-be...Lali azt mondta, hogy felejtsem is el a gt25-öt...mert nincs értelme... Szal néznem kell másikat... szerintem is felejtsd el :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október22, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Október22, 2008 Néztem ilyen komplett kittet is...nem tom milyen lehet...de így már, hogy nem olcsó a turbó sem...és ugyan ezeket a motyeszokat kell megvennem...ráadásul még van némi olcsó dodom is...lehet nem rossz... :D ;) :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október23, 2008 Megoszt Elküldve Október23, 2008 oszibá csak egy talpat szurass ki cnc vel és össze is lehet rakni pikk pakk ... neked csak 1 talpat kell cserélni ha marad a t25 ös turbo talp .... rendes tubo kell akkor tessék http://www.turbochargers.com/store/images/gtk325350.JPG Turbonetics GT-K 350 Turbocharger (300-400HP) Comp Size: T04E-50, 3.5" Inlet / 2" Outlet Turbine Size: T3, 4 Bolt Round Outlet, .63 A/R, F1-54 Wheel golyoscsapágyas..... http://site.phantasmusa.com/Images/Turbone...s_GTK_Specs.gif köszi zoli bácsi utánjártam még1x a kérdésnek. a baj a következő: a z20let-ben a hengerek közelebb vannak egymáshoz, mint a c20let-ben (a blokk valamivel rövidebb - súlycsökkentés miatt, gondolom én). tehát az sr20det leömlő éppen pontosan illeszkedik a c20let-hez, de sajnos 25mm-rel szélesebb, mint a z20let szükséglete. azt mondta a zlet-en a srác, aki kipróbálta volna a zlet-hez a leömlőt, hogy mikor ezt meglátta meggondolta magát, mert ez már túl nagy eltérés, hidegen nem nagyon alakítható ennyit (maradó feszültség -> rövid időn belül repedés), melegen meg megcsinálható, de akkor az már majdnem azonos azzal, hogy ha csinálsz egy teljesen újat. inkább ezt javasolta ő is -> megvenni a courtenay, mtech, mtb, stb. cuccok közül valamelyiket és átberhelni külső wastegate-esre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október23, 2008 Megoszt Elküldve Október23, 2008 Hallottatok már a Klasen új projektjéről? A Speedster gazdát cserélt. Régebben meg volt már egy nagyon komoly A Corsája. Most ismét elsőkerekes autót épít. Állítólag most 9-es időket céloztak meg, vagy akár jobbat is. Nagyon kíváncsi leszek. Eddig kb. így áll a projekt. ;) http://kepfeltoltes.hu/081022/11178207891_...ltoltes.hu_.jpg Persze nem a GSI-ről van szó, az csak egy Garrett csigát kap és kb. 500 ló lesz. :P Bár a pontos terveket még arról se ismerem, de a gyerek azt mondta, hogy ez lesz a legkomolyabb autója, ami eddig volt. És több mint 400 lovas Kadettja már volt, amivel 11,5-öt ment. zsír! várom az eredményt... :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október23, 2008 Megoszt Elküldve Október23, 2008 az astraowners-en olvastam, hogy a Klasen szeptemberben a speedsterrel meg a csajával el volt az éves rendezvényükön, mint díszvendég, és ment párat santa pod-on nekik bemutatásképp. ha jól emléxem 10,6 volt a legjobb idő, szóval nem volt csúcsjavítás, de akkor még megvolt mindkét motyója a hapsinak... :D ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts