Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Turbo-sokk-feltöltés


Atommanó

Recommended Posts

köszi! remélem összejön, az első menet alapján bizakodó vagyok.

hát igazából ezt én se tudom, hogy ez az M-TECH leömlő jó-e, de nem akarok EDS-t venni, a gatyám otthagytam régen, és mindenük rissz-rossz volt. van még az MTB srác (Danny), aki a Klasen-től lépett meg, sztem ő a Klasen féle 450LE-s Speedster konfighez tartozó leömlőt csinálhatja. az még szóba jöhet.

a VMax meg a gyári leömlőből berheli össze a 2871-es leömlőjét, nem tetszik.

más ötleted nincs még, kit kéne megnézni?

Z20-as leömlők egyformák, vagy van különbség a Z20LET, Z20LEL és Z20LEH között?

Link to comment
Megosztás:

köszi! remélem összejön, az első menet alapján bizakodó vagyok.

hát igazából ezt én se tudom, hogy ez az M-TECH leömlő jó-e, de nem akarok EDS-t venni, a gatyám otthagytam régen, és mindenük rissz-rossz volt. van még az MTB srác (Danny), aki a Klasen-től lépett meg, sztem ő a Klasen féle 450LE-s Speedster konfighez tartozó leömlőt csinálhatja. az még szóba jöhet.

a VMax meg a gyári leömlőből berheli össze a 2871-es leömlőjét, nem tetszik.

más ötleted nincs még, kit kéne megnézni?

te ez ugy nez ki mint az enyem csak z20 hoz valo talp van rajta

cirka 40 ezer ft ... plusz az atalakitas ...

ez egy nissan 200sx leömlö sr20det motorhoz ...

Link to comment
Megosztás:

Ismerem ezt a Corsát. Nagyon szépen megoldotta, de egyszerűen semmi hely nincs ezekben a motorterekben.

Én egyelőre örülök, ha a gyári K16-al be tudom úgy tenni, hogy elférjen a hűtő, a Cooler és az olajhűtő is.

Ki mit tud a BMW E46 320d és 330d coolerekről?

Állítólag elég 330-350 lóig...

Az azért lenne nekem tökéletes, mert pont bemegy a GSI hűtő a cooler be- és kimenete közé.

Link to comment
Megosztás:

igen, a zoli féle sr20det leömlőt ismerem, de azt ki tudja megcsinálni? a 2871-esből kialakított, 76-oshoz való külső vesztgétesítettet a lali elvállata. ez már valami, más konkrét ajánlatot nem kaptam még senkitől ehhez.

kellene megoldás egy rendes turbóhoz, nem akarok a 2871-es-sel fosakodni, mert ugyanolyan recskázás lesz elérni nagy nehezen a 400LE-t, mint K04-gyel kicsikarni a 300LE-t. inkább legyen a turbó olyan, ami lazán viszi a 400-at. megveszem a csongiék által fejlesztett et chip-et, azt nulláról kitakarítva megírja a csongi, miközben a gyári ecu marad a helyén. ez már végre nekem is tetszene. jó kis gép lesz már előre dörzsölöm a kezem, ahogy kettérepeszti az F23-at :D ;) :P

Link to comment
Megosztás:

igen, a zoli féle sr20det leömlőt ismerem, de azt ki tudja megcsinálni? a 2871-esből kialakított, 76-oshoz való külső vesztgétesítettet a lali elvállata. ez már valami, más konkrét ajánlatot nem kaptam még senkitől ehhez.

kellene megoldás egy rendes turbóhoz, nem akarok a 2871-es-sel fosakodni, mert ugyanolyan recskázás lesz elérni nagy nehezen a 400LE-t, mint K04-gyel kicsikarni a 300LE-t. inkább legyen a turbó olyan, ami lazán viszi a 400-at. megveszem a csongiék által fejlesztett et chip-et, azt nulláról kitakarítva megírja a csongi, miközben a gyári ecu marad a helyén. ez már végre nekem is tetszene. jó kis gép lesz már előre dörzsölöm a kezem, ahogy kettérepeszti az F23-at :D ;) :P

oszibá csak egy talpat szurass ki cnc vel és össze is lehet rakni pikk pakk ...

neked csak 1 talpat kell cserélni ha marad a t25 ös turbo talp ....

rendes tubo kell akkor tessék

gtk325350.JPG

Turbonetics GT-K 350 Turbocharger (300-400HP)

Comp Size: T04E-50, 3.5" Inlet / 2" Outlet

Turbine Size: T3, 4 Bolt Round Outlet, .63 A/R, F1-54 Wheel

golyoscsapágyas.....

Turbonetics_GTK_Specs.gif

Link to comment
Megosztás:

oszibá csak egy talpat szurass ki cnc vel és össze is lehet rakni pikk pakk ...

neked csak 1 talpat kell cserélni ha marad a t25 ös turbo talp ....

rendes tubo kell akkor tessék

http://www.turbochargers.com/store/images/gtk325350.JPG

Turbonetics GT-K 350 Turbocharger (300-400HP)

Comp Size: T04E-50, 3.5" Inlet / 2" Outlet

Turbine Size: T3, 4 Bolt Round Outlet, .63 A/R, F1-54 Wheel

golyoscsapágyas.....

http://site.phantasmusa.com/Images/Turbone...s_GTK_Specs.gif

ezt most nem értem amit venni akart annak t25/28as talpa van a neticsnek meg t3/t4 akkor kell talp ha netics lessz ha gt28rs akkor nem (egyébként van itthon nekem t3/t4 talpam)

Módosítva : coupe
képpel nem idézünk :P
Link to comment
Megosztás:

Hallottatok már a Klasen új projektjéről?

A Speedster gazdát cserélt. Régebben meg volt már egy nagyon komoly A Corsája.

Most ismét elsőkerekes autót épít. Állítólag most 9-es időket céloztak meg, vagy akár jobbat is.

Nagyon kíváncsi leszek.

Eddig kb. így áll a projekt. :D

11178207891_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Persze nem a GSI-ről van szó, az csak egy Garrett csigát kap és kb. 500 ló lesz. ;)

Bár a pontos terveket még arról se ismerem, de a gyerek azt mondta, hogy ez lesz a legkomolyabb autója, ami eddig volt.

És több mint 400 lovas Kadettja már volt, amivel 11,5-öt ment.

Link to comment
Megosztás:

oszibá csak egy talpat szurass ki cnc vel és össze is lehet rakni pikk pakk ...

neked csak 1 talpat kell cserélni ha marad a t25 ös turbo talp ....

rendes tubo kell akkor tessék

http://www.turbochargers.com/store/images/gtk325350.JPG

Turbonetics GT-K 350 Turbocharger (300-400HP)

Comp Size: T04E-50, 3.5" Inlet / 2" Outlet

Turbine Size: T3, 4 Bolt Round Outlet, .63 A/R, F1-54 Wheel

golyoscsapágyas.....

http://site.phantasmusa.com/Images/Turbone...s_GTK_Specs.gif

köszi zoli bácsi utánjártam még1x a kérdésnek. a baj a következő: a z20let-ben a hengerek közelebb vannak egymáshoz, mint a c20let-ben (a blokk valamivel rövidebb - súlycsökkentés miatt, gondolom én). tehát az sr20det leömlő éppen pontosan illeszkedik a c20let-hez, de sajnos 25mm-rel szélesebb, mint a z20let szükséglete. azt mondta a zlet-en a srác, aki kipróbálta volna a zlet-hez a leömlőt, hogy mikor ezt meglátta meggondolta magát, mert ez már túl nagy eltérés, hidegen nem nagyon alakítható ennyit (maradó feszültség -> rövid időn belül repedés), melegen meg megcsinálható, de akkor az már majdnem azonos azzal, hogy ha csinálsz egy teljesen újat. inkább ezt javasolta ő is -> megvenni a courtenay, mtech, mtb, stb. cuccok közül valamelyiket és átberhelni külső wastegate-esre.

Link to comment
Megosztás:

Hallottatok már a Klasen új projektjéről?

A Speedster gazdát cserélt. Régebben meg volt már egy nagyon komoly A Corsája.

Most ismét elsőkerekes autót épít. Állítólag most 9-es időket céloztak meg, vagy akár jobbat is.

Nagyon kíváncsi leszek.

Eddig kb. így áll a projekt. ;)

http://kepfeltoltes.hu/081022/11178207891_...ltoltes.hu_.jpg

Persze nem a GSI-ről van szó, az csak egy Garrett csigát kap és kb. 500 ló lesz. :P

Bár a pontos terveket még arról se ismerem, de a gyerek azt mondta, hogy ez lesz a legkomolyabb autója, ami eddig volt.

És több mint 400 lovas Kadettja már volt, amivel 11,5-öt ment.

zsír! várom az eredményt... :D :D

Link to comment
Megosztás:

az astraowners-en olvastam, hogy a Klasen szeptemberben a speedsterrel meg a csajával el volt az éves rendezvényükön, mint díszvendég, és ment párat santa pod-on nekik bemutatásképp. ha jól emléxem 10,6 volt a legjobb idő, szóval nem volt csúcsjavítás, de akkor még megvolt mindkét motyója a hapsinak... :D ;)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.