Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Voszi!

Te egy állat vagy...

Amúgy erősen úgy néz ki, hogy én is belecsapok a GT28RS projektbe...volt aki a gyári 180Le-s Ű(leggyengébb mocibelsővel is használta a GT2871-et...) :D

Akkor az enyimnek simán ki kell bírnia a kisebbet...

Igazából egyedül a progizástól félek...ha minden jól megy, akkor lehet tavaszra összeáll, ha nem akkor nyárra...ha addigra sem, akkor soha... :D :lol:

jóvanna, csak dógozz a gépen szeátrájder, mer' szétütöm a szádat! :lol: :lol: szóval akkor csak beesz a fene ebbe az építgetős buliba mi? ennek nagyon örülök, végre nem csak én szívok! :lol: :lol: :lol:

Elküldve
Voxi,

Vasárnap hajnalban nem kószáltatok az OPC-vel az Oktogonnál ? :lol:

Pixti! de kószáltunk! :lol: leesett a tantusz, te hívtál engem reggel 1/2 6-kor! :lol: no akkor én már durmogtam...

Elküldve
jóvanna, csak dógozz a gépen szeátrájder, mer' szétütöm a szádat! :D :D szóval akkor csak beesz a fene ebbe az építgetős buliba mi? ennek nagyon örülök, végre nem csak én szívok! :lol: :lol: :lol:

:lol: :lol:

Mivel cserélnem kell ezt azt...így akkor már 1-el upgradelnék... :lol:

Elküldve
A fogaskerék részét igen, de a viscot szerintem nemnagyon...:S

Azért mindenképpen beszéljünk, mielőtt felújíttatod. :lol:

Oké, nekem nem kell, csak itt áll. Ha igényt tartanál rá, akkor keress meg.

Elküldve
Pixti! de kószáltunk! :lol: leesett a tantusz, te hívtál engem reggel 1/2 6-kor! :lol: no akkor én már durmogtam...

Csak pont álldogáltam a villamosmegállóban és láttam egy OPC Korzát :lol: :D :D

Elküldve

na el is felejtettem, hogy azért jöttem, hogy dicsekedjek! :lol:

voltam Csonginál végmisézni az opc-vel. az interkúler meg a termosztát megtette a hatását, igen nagyot javult a gép. igazából a teljesítménye nem lett nagyobb, sőt a csúcsteljesítmény pár lóerőt még esett is (olyan 244LE lett keréken), de azt igen szépen szétteríti végre a program:

power-081020-01.JPG

a diagram hármasban a kigyorsítás 50 -> 160 között.

80 és 160 között keréken >200LE a kocsi, egész használható... és mindeközben az EGT leszaladt, 260-nál is csak 850 fok, 200-nál 750 fok, szinte hideg :lol:

ami érdekesség:

- a lambda alapjáraton 1,06 lett (kicsit szegény), és ettől végre az alapjárat kisimult, mint banya a ravatalon

- végre sikerült részterhelésen 1 alatti lambdákat produkálni -> a gyári ECU-val mégis lehet ilyenkor is targetolni a kigyorsítás táblára (aztán szép lassan bekompenzál 1-re, de az már szinte érdektelen, olyan sokára)

- a kigyorsításnál 0,78-as lambda lett a nyerő. ha szegényítenénk, kicsit adna a teljesítménynek (úgy saccolom 10LE keréken kb. amit még lehetne nyerni), de cserébe az EGT teljesen hibátlan lett

akkor most jaj de nagyon örülök :lol: :D :D :lol:

Elküldve

80-120km/h: 2,74mp bika lett nagyon. sajnos 1/4-et nem tudok mérni, mert a kettes szinkrongyűrűről a molibdént már teljesen legyaszáltam. vinni kell a váltót Patyi Lacihoz, le van beszélve vele.

Elküldve
Ezért szokott az ember ilyenkor telefonálni :lol: :lol: :lol: :D

ajaj, csak én meg némítva voltam. miért nem hívtad a Niki készüléket?

Elküldve
ajaj, csak én meg némítva voltam. miért nem hívtad a Niki készüléket?

Reálisan azt gondolná az ember, hogy negyed hatkor senki nem tartja némítva a készülékét, ha nem alszik :lol: :lol: :lol:

Elküldve

a fejlesztési terv a következő:

- gt2876r dupla golyós csapágyas turbinyekk

- gt2871r rozsdamentes saválló acél leömlő (forrás: mathijssentechnics - holland tuner) + minden ami kell hozzá, laller átalakítja külső vesztgétesre

- "et" írható ECU a gyári mellett - csongi+laller programozza

- 630-as siemens injektorok - a sonique bá' féle

mi kellhet még?

Elküldve
Reálisan azt gondolná az ember, hogy negyed hatkor senki nem tartja némítva a készülékét, ha nem alszik :lol: :lol: :D

én mindig! :lol:

Elküldve
a fejlesztési terv a következő:

- gt2876r dupla golyós csapágyas turbinyekk

- gt2871r rozsdamentes saválló acél leömlő (forrás: mathijssentechnics - holland tuner) + minden ami kell hozzá, laller átalakítja külső vesztgétesre

- "et" írható ECU a gyári mellett - csongi+laller programozza

- 630-as siemens injektorok - a sonique bá' féle

mi kellhet még?

AC?

Elküldve

Nem semmi projekt lesz akkor.

Nem tudom, hogy az M-teches leömlő ér-e valamit, de a Corsa féltengelyeik elég szarok...

Mi lesz akkor a jó kis 470-es injektorokkal? :D

Elküldve
Nem semmi projekt lesz akkor.

Nem tudom, hogy az M-teches leömlő ér-e valamit, de a Corsa féltengelyeik elég szarok...

Mi lesz akkor a jó kis 470-es injektorokkal? :D

szar kis LEH injector tol murdált meg az én kocsim nem ajanlom senkinek sem

Elküldve
szar kis LEH injector tol murdált meg az én kocsim nem ajanlom senkinek sem

300 ló körülire mit ajánlasz akkor?

A gyáritól tuti jobb az LEH injektor, a 440-es zöld Bosch Motorsport injektorok meg kisebbek, de drágábbak is.

Legutóbb ment ki 550-es Rochester injektor szett használtan 151 euróért. De az meg már nagy is, nem?

Új 630-as Siemens injektor szett meg 200 euróért ment ki épp előző héten.

Ismerek több esetet, hogy egy motor az állítható benzinnyomásszabályzó miatt döglött meg. Mekkora injektorok kellenének, ha a gyári 3bar-os szabályzót hagynám benne és a programban hozzáírnánk az injektorokat?

Elküldve
Nem semmi projekt lesz akkor.

Nem tudom, hogy az M-teches leömlő ér-e valamit, de a Corsa féltengelyeik elég szarok...

Mi lesz akkor a jó kis 470-es injektorokkal? :D

köszi! remélem összejön, az első menet alapján bizakodó vagyok.

hát igazából ezt én se tudom, hogy ez az M-TECH leömlő jó-e, de nem akarok EDS-t venni, a gatyám otthagytam régen, és mindenük rissz-rossz volt. van még az MTB srác (Danny), aki a Klasen-től lépett meg, sztem ő a Klasen féle 450LE-s Speedster konfighez tartozó leömlőt csinálhatja. az még szóba jöhet.

a VMax meg a gyári leömlőből berheli össze a 2871-es leömlőjét, nem tetszik.

más ötleted nincs még, kit kéne megnézni?

Elküldve
300 ló körülire mit ajánlasz akkor?

A gyáritól tuti jobb az LEH injektor, a 440-es zöld Bosch Motorsport injektorok meg kisebbek, de drágábbak is.

Legutóbb ment ki 550-es Rochester injektor szett használtan 151 euróért. De az meg már nagy is, nem?

Új 630-as Siemens injektor szett meg 200 euróért ment ki épp előző héten.

Ismerek több esetet, hogy egy motor az állítható benzinnyomásszabályzó miatt döglött meg. Mekkora injektorok kellenének, ha a gyári 3bar-os szabályzót hagynám benne és a programban hozzáírnánk az injektorokat?

nekem bevált a 470-es, de nem tudom, hogy szerencsém van, vagy csak a 300LE kevés még neki. inkább nem lutrizok.

a Danny gyerek is emlegette, hogy az állítható nyomásszabályzó nem 100-as, te mit hallottál?

Elküldve
nekem bevált a 470-es, de nem tudom, hogy szerencsém van, vagy csak a 300LE kevés még neki. inkább nem lutrizok.

a Danny gyerek is emlegette, hogy az állítható nyomásszabályzó nem 100-as, te mit hallottál?

Gyakran előfordult, hogy pár tized bart csökkent a nyomás pár hét alatt. Gondolom fáradt a rugó, vagy mittudom én.

Na most az a pár tized elég lehet, hogy elszegényedjen.

Van már pár okosság is ezzel kapcsolatban, de aki biztosra megy, az hanyagolja az állítható cuccokat.

kuka :P ;)

:D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.