Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Turbo-sokk-feltöltés


Atommanó

Recommended Posts

szonik felhomályosított, hogy az ő mocija a 470ccm-es injektor fennakadása miatt offolt be, kicsit befoftam. a teljesítményem még nem olyan vészesen magas, de ördög bácsi nem alszik, kicsi le se fekszik.

jó injektort szeretnék venni, nem tiszta műanyagot, mint ez a boss 470-es. van vkinek ötlete, javaslata? előre is köszi. 550 körüli jöhet, sokkal nagyobbat nem szeretnék, nincs itt az ideje annak még.

zoli említett valamit konkrétan, de azt szokás szerint elfelejtettem :huh: :D

tyukeszü... <_<

vagy ez Delphi/Rochester 42#

450cc vagy ugyan ebböl

50lb/525cc

Delphi/ROCHESTER

Resistance

17113813_42lb_8.jpg

de szerintem vegyél olyat mit én nem raktam be

Siemens Mototron 60lb/hr - 630cc/min

ezek jo injektorok

Siemens60lbMoto_4.jpg

de ha a standard kinezetü injektorhoz ragaszkodsz

akkor ez

55lbs/hr - 575cc/min

P/N 3172

Siemens Deka

Siemens3172_8.jpg

Link to comment
Megosztás:

nem bizony, cseppet sem vidám. <_<

szonik bá' meggondoltam magam, nem akarok szarozni, nagyobb kell, mert 70%-nál magasabb kihasználtaság alatt akarom tartani. anti linkelt egy oldalt, ahol injektor igényt lehet kiszámoltatni. már egyszer láttam valamikor, de jó hogy előkaparta, mert megint szembesültem azzal, hogy a 470-es injik az oldal véleménye szerint 320LE esetén 100%-on üzemelnek... az nem tűnik barátságosnak, és kezdem vágni miért pusztult be nálad (>350LE...)

szóval a lap (http://injectorrx.com/sizing.html) 400LE-höz, 70%-on, 0.55-ös (közepes) veszteségi tényezővel 825ccm-et ír. ha 0.6-ra veszem a tényezőt (turbósra ez a konzervatív érték), akkor 900ccm-et...

az elég sok, de nincs mire szarozni. 630ccm 100%-os kihasználtságon megy 400LE-nél. a végén megint vehetnék másikat.

ekkora b@tár injektortól nem fog nagyon böfögni a barom?

Link to comment
Megosztás:

nem bizony, cseppet sem vidám. <_<

szonik bá' meggondoltam magam, nem akarok szarozni, nagyobb kell, mert 70%-nál magasabb kihasználtaság alatt akarom tartani. anti linkelt egy oldalt, ahol injektor igényt lehet kiszámoltatni. már egyszer láttam valamikor, de jó hogy előkaparta, mert megint szembesültem azzal, hogy a 470-es injik az oldal véleménye szerint 320LE esetén 100%-on üzemelnek... az nem tűnik barátságosnak, és kezdem vágni miért pusztult be nálad (>350LE...)

szóval a lap (http://injectorrx.com/sizing.html) 400LE-höz, 70%-on, 0.55-ös (közepes) veszteségi tényezővel 825ccm-et ír. ha 0.6-ra veszem a tényezőt (turbósra ez a konzervatív érték), akkor 900ccm-et...

az elég sok, de nincs mire szarozni. 630ccm 100%-os kihasználtságon megy 400LE-nél. a végén megint vehetnék másikat.

ekkora b@tár injektortól nem fog nagyon böfögni a barom?

azért a 630cc injector már elég lessz siemens tökéletes .. azt csokolom

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Én még nem sokat szóltam hozzá itt a dolgokhoz, eddig más fórumokon tengődtem!

Sajna most akadt egy "kis" problémám amit megosztanék veletek hátha valaki tudna segiteni jótanácsal tipekkel!

Szóval az autó egy Astra Coupe Turbó 2003/9 havi kiadás kb 2 hete Turbó és szoftvercserén esett át! Gyárilag Z20LET túró volt benne aminek a kilóméterek folyamán igencsak megkopott a teljesitménye, most egy új Z20LER került be és egy német cég stufe2 programja!

Beszerelést követően minden jól működött, jól ment az autó, az átalakitott légszűrőrendszer miatt (nem direktszűrő) nagyon jó hangja is volt 2800-tól nagyon megindult az autó! Azonban pár napja történt valami miután a gyári gumicsövezést cseréltem a már meglévő fémcsövekre! Összerakás után erőtlenebb lett az autó, megszünt a szivóhang ami addig nagyon jellemezte a kocsit, és megjelent helyette valami csúnyább búgó hang, ami fordulatra változik!

Na egyből raktam vissza a gyári gumicsöveket, mondom hátha, de azóta nincs változás!

Vákumot mértem, még a régi turbónal megvolt a -0.9 bar ami ha jól tudom renben való érték, most viszont csak -0.5bar alapjáraton!

Elképzelhető, hogy valamelyik vákumággal lenne gond, esetleg lenyomta a csövet?

Ezeknek a csöveknek a nagy részét megnéztem, ami felülről elérhető volt, de maradt még pár, ami nem hozzáférhető csak aknából...

Esetleg van valakinek ötlete, hogy mit lehetne megnézni még?

Köszi előre is!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Van egy problémám egy C20LET Calibrával. Tettem bele lefújószelepet, sajna nem tökéletesen működik. A kis vákumcsövet a tetején a pillangószelep mögé kötöttük be. Ha megyek a kocsival és kinyomom a kuplungot akkor elmegy az alapjárat és leáll, vagy olyan 500-ra esik vissza a fordulat és össze-vissza jár. Megnéztük, hogy amikor elengedem a gázt akkor a szelep egy kicsit kinyit és mintha ott falslevegőt szívna. A tippem az, hogy gyenge benne a rugó, vagy gagyi a szelep mert nem volt eget rengető drága.

Ha valakinek volt már hasonló gondja, vagy tanácsot tud adni nagyon megköszönném!!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Van egy problémám egy C20LET Calibrával. Tettem bele lefújószelepet, sajna nem tökéletesen működik. A kis vákumcsövet a tetején a pillangószelep mögé kötöttük be. Ha megyek a kocsival és kinyomom a kuplungot akkor elmegy az alapjárat és leáll, vagy olyan 500-ra esik vissza a fordulat és össze-vissza jár. Megnéztük, hogy amikor elengedem a gázt akkor a szelep egy kicsit kinyit és mintha ott falslevegőt szívna. A tippem az, hogy gyenge benne a rugó, vagy gagyi a szelep mert nem volt eget rengető drága.

Ha valakinek volt már hasonló gondja, vagy tanácsot tud adni nagyon megköszönném!!

Nyomáscsökkentőt nem kaptál hozzá?

Ezt a vákumágba bekötve valószinű jól fog működni a szerkezet! Milyen tipusú? SSQV?

Link to comment
Megosztás:

Nincs rá pííízem, csak elméleti a dolog...de a timeslippen azt mondják, hogy 300 LE-nél hajtókar off...dugó 350-60 ig bírja...

Igen olvastam, az a baj a te esetedbe hogy ha menni fogsz 14 alját akkor kell a 13, és így tovább, aztán ott a súly ami ellen nem igazán lehet tenni, vagy lehet de akkor oda a szépsége a kocsinak, stb.... hidd el szzuper a te járgányod így is, én nem nyulnék hozzá, max egy jobb kipuf rendszer, 60-as gázgyorsítóval katalizátor nélkül.

Link to comment
Megosztás:

Igen olvastam, az a baj a te esetedbe hogy ha menni fogsz 14 alját akkor kell a 13, és így tovább, aztán ott a súly ami ellen nem igazán lehet tenni, vagy lehet de akkor oda a szépsége a kocsinak, stb.... hidd el szzuper a te járgányod így is, én nem nyulnék hozzá, max egy jobb kipuf rendszer, 60-as gázgyorsítóval katalizátor nélkül.

Azért meg, hogy hangos legyen nem fogok kidobni egy 100-ast...ígymarad, és inkább amit rászántam volna azt félrerakom a (úcccse :D ) az EVO9-re... :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Azért meg, hogy hangos legyen nem fogok kidobni egy 100-ast...ígymarad, és inkább amit rászántam volna azt félrerakom a (úcccse :D ) az EVO9-re... :lol: :lol: :lol:

Kívánom neked hogy sikerüljön evo 9-et venni, Jeffé is milyen szép, ugye? azt hiszem 12 seces és semmi komoly tuning! :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.