Atommanó Elküldve Szeptember5, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Szeptember5, 2008 Az olcsó tuning eleve fából vaskarika.Az olcsóbb tuning már inkább helyénvaló kifejezés.Az olcsó tuningba maximum a gagyi direktszűrők,matricák, tescos kipufogóvégek tartoznak bele.De ezektől nem lesz aszfaltszaggató egy autó sem.Esetleg hasfalszaggató a röhögéstől.Egy két diszpéldány ott feszit a cicás autók részlegén.Óccsó vót mind <_< A fent említett cég tudja ugyan ezeket csak drágáéééé... :huh: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Szeptember5, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2008 Szerintem tudom mire gondolt. Lexmaul cuccok. De, senki sem tud nekem eladót sajna. Pedig keresem. Ebay -en van csak, de azok meg nem küldik Magyarországra sajna. Négyleömlő dob a c20ne-n valamit? Állítólag kati nélkül is jobb lenne már, de én nem hiszem, hogy az fojtaná le. Nééé ne küldenék ? Rá kell kérdezni és előbb-utóbb csak rábolint valamelyik <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Seniman Elküldve Szeptember5, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2008 Nééé ne küldenék ? Rá kell kérdezni és előbb-utóbb csak rábolint valamelyik <_< Elfogult egy fasiszták azok.A jó cuccokat betartják a fajtársaiknak.Akármi értelmes cuccra,pl. M3 pillangósorra vagy Lotus alkatrészre kattintottam egyiket se küldték volna ide. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Seniman Elküldve Szeptember5, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2008 Szerintem tudom mire gondolt. Lexmaul cuccok. De, senki sem tud nekem eladót sajna. Pedig keresem. Ebay -en van csak, de azok meg nem küldik Magyarországra sajna. Négyleömlő dob a c20ne-n valamit? Állítólag kati nélkül is jobb lenne már, de én nem hiszem, hogy az fojtaná le. Jut eszembe,amennyiért a leömlőt megszámitja a német meg elpostázza,annyiért szerintem megcsinálják a proexnél is.Általában hengerenként egy tizes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Seniman Elküldve Szeptember5, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2008 Na itt vannak a teljesitménylépcsők: http://www.imotecgmbh.de/PS-Bausatze/OHC_2.../ohc_2_0_i.html Az hogy a 20SEH,gyárilag katalizátormentes motor 130lovas,az jelenthet valamit <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csorosz Elküldve Szeptember6, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2008 incontrol.hu Hehe.... Ilyen K&N légszűrőm van, ami az incontrolon van. A lap alakú. Persze én 13k-ért vettem vaci újba, kb 4 éve? Itt mg több mint 20? Akkor bax ezek 100%-os árréssel dolgoznak? <_< Ez a gáz manapság. Ez a rablókapitalizmus. :huh: Monjuk érdekes ez a légszűrő is. Már ha nem baj, ideirom tapasztalatom. Mikor betettem annó, kellet neki pár10 kilométer, hogy alkalmazkodjon a több levegőhöz. Addig magasabb volt az alapjárat, meg ingadozott. Na eltelt kb 10k km, mondom ideje takarítani. Szűrő ki, papír ideiglenesen be. Erre Vater szól, hogy ő biz megy Pestre.(egri vagyok ám) Vizes szűrőt vicca nemrakok, úgyhogy papírral ment. Mire hazaért, kb 60 litert evett a kocsi 300 km-en. És majd megfulladt apjuk a benzinszagban. Valamiért nem tudott visszaálni a kocsi. Azóta csak a textilszűrő van benne. :D (hisztis kis dög :D ) Seni: a seh magasabb kompresziójú nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csorosz Elküldve Szeptember6, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2008 Na azthiszem megtaláltam a kérdéseimre az egyik megvalósult megoldást. C20 NE Ascona átiratban Link to comment Megosztás: More sharing options...
Seniman Elküldve Szeptember6, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2008 Hehe.... Ilyen K&N légszűrőm van, ami az incontrolon van. A lap alakú. Persze én 13k-ért vettem vaci újba, kb 4 éve? Itt mg több mint 20? Akkor bax ezek 100%-os árréssel dolgoznak? :huh: Ez a gáz manapság. Ez a rablókapitalizmus. :D Monjuk érdekes ez a légszűrő is. Már ha nem baj, ideirom tapasztalatom. Mikor betettem annó, kellet neki pár10 kilométer, hogy alkalmazkodjon a több levegőhöz. Addig magasabb volt az alapjárat, meg ingadozott. Na eltelt kb 10k km, mondom ideje takarítani. Szűrő ki, papír ideiglenesen be. Erre Vater szól, hogy ő biz megy Pestre.(egri vagyok ám) Vizes szűrőt vicca nemrakok, úgyhogy papírral ment. Mire hazaért, kb 60 litert evett a kocsi 300 km-en. És majd megfulladt apjuk a benzinszagban. Valamiért nem tudott visszaálni a kocsi. Azóta csak a textilszűrő van benne. :D (hisztis kis dög :lol: ) Seni: a seh magasabb kompresziójú nem? Ha esetleg magasabb is a kompresszió,azt egy motorfelújitás kapcsán semeddig se tart kompenzálni.Apropó mocifelújitás.Ha esetleg majd generáloztatod fúrass bele nagyobb dugókat,azzal is nyersz pár lovat.A 100% árrés megszokott dolog kis országunkban.Anno néztem egy Mattig Lotus optikás első lökőt.Itthon 240ezret kértek érte.Katt ebay,ott UGYANAZ a lökő,ugyanazzal a fényképpel 240euro.Nem gyenge.Itthon egy fémmagos katalizátort 30 ezer alatt nem igen adnak oda,a jenki ebayen a legdrágább saválló magnaflow 125dollár. <_< A tanulságot vonja le mindenki maga.Megnézted az imotec linket? Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Szeptember6, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2008 Az nagyon jó cég ám... :D :D :lol: hutyutyutyutyuuuuuuuuuuuuuuuu <_< na ezt jól mondta komámasszony anti :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Szeptember6, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2008 Na azthiszem megtaláltam a kérdéseimre az egyik megvalósult megoldást. C20 NE Ascona átiratban ez korrektnek tűnik. de ilyet ne építs, hanem ócsóér' hozzál németektől kompletten. egyébként is szívó, mit akarsz vele itt a turbós hulladékok közt? <_< :huh: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csorosz Elküldve Szeptember6, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2008 Ha esetleg magasabb is a kompresszió,azt egy motorfelújitás kapcsán semeddig se tart kompenzálni.Apropó mocifelújitás.Ha esetleg majd generáloztatod fúrass bele nagyobb dugókat,azzal is nyersz pár lovat.A 100% árrés megszokott dolog kis országunkban.Anno néztem egy Mattig Lotus optikás első lökőt.Itthon 240ezret kértek érte.Katt ebay,ott UGYANAZ a lökő,ugyanazzal a fényképpel 240euro.Nem gyenge.Itthon egy fémmagos katalizátort 30 ezer alatt nem igen adnak oda,a jenki ebayen a legdrágább saválló magnaflow 125dollár. <_< A tanulságot vonja le mindenki maga.Megnézted az imotec linket? Ja-ja. Meglestem. Azért ott is van mit nézelődni. A phase 5ben majdnem 300 fokos vezér? Uhh. :huh: Monjuk azért az árért majdnem használt Lotus Omegát vehetsz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Seniman Elküldve Szeptember6, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2008 Ja-ja. Meglestem. Azért ott is van mit nézelődni. A phase 5ben majdnem 300 fokos vezér? Uhh. <_< Monjuk azért az árért majdnem használt Lotus Omegát vehetsz. Azért a Lotushoz van még mit gyűjtögetni 6000euroért csak lepukkantat vagy töröttet kapsz.Egy normális Lotus a friciknél 20E euro fölött van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Seniman Elküldve Szeptember6, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2008 Ja-ja. Meglestem. Azért ott is van mit nézelődni. A phase 5ben majdnem 300 fokos vezér? Uhh. <_< Monjuk azért az árért majdnem használt Lotus Omegát vehetsz. Ha az tetszett,itt van a másik járható út: http://www.imotecgmbh.de/Leistungsteile/Hu...0/cih_4-30.html Ezt megcsináltatod és neked lesz egyedül az országban 3000-es négyhengeres Omegád :huh: C30NE négy hengerrel.A lista alján ott a leömlő(facherkrümmer)ára,szerintem nem sok érte. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csorosz Elküldve Szeptember6, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2008 Ha az tetszett,itt van a másik járható út: http://www.imotecgmbh.de/Leistungsteile/Hu...0/cih_4-30.html Ezt megcsináltatod és neked lesz egyedül az országban 3000-es négyhengeres Omegád <_< C30NE négy hengerrel.A lista alján ott a leömlő(facherkrümmer)ára,szerintem nem sok érte. Szüzanyám...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Seniman Elküldve Szeptember6, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2008 Szüzanyám...... Ezek szerint elnyerte a tetszésed :huh: Jó cég ez,tudnak állat motorokat épiteni,mondjuk a fő profiljuk a versenyautóépités.Az én háromezresemből négyfelest tudnak faragni,vagy 3000-es szivót 354lóerővel,igaz 11ezres fordulaton <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Szeptember9, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2008 ezekre a bilincsekre asszem már nem lesz kifogása senkinek: vettem egy 82 fokos termosztátot, meg a lassan kifekvő vezműtengely jeladóm helyett egy vadi újat. hátra van még a direktszűrő körül a módosítás, ehhez már minden csövet összeszedtem, csak a fémidom készül még. ha ezzel is készen vagyunk, padra teszem a tragit. remélem 300LE meg lesz. a kerékteljesítmény alapján simán, de várjuk ki a végét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Szeptember9, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Szeptember9, 2008 :D <_< Ha mondanál hozzá végre egy 400m-es időt, sebességet, akkor játszhatnánk mérés előtt tippelősdit... :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Szeptember9, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2008 szonik felhomályosított, hogy az ő mocija a 470ccm-es injektor fennakadása miatt offolt be, kicsit befoftam. a teljesítményem még nem olyan vészesen magas, de ördög bácsi nem alszik, kicsi le se fekszik. jó injektort szeretnék venni, nem tiszta műanyagot, mint ez a boss 470-es. van vkinek ötlete, javaslata? előre is köszi. 550 körüli jöhet, sokkal nagyobbat nem szeretnék, nincs itt az ideje annak még. zoli említett valamit konkrétan, de azt szokás szerint elfelejtettem <_< :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Szeptember9, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2008 :lol: <_< Ha mondanál hozzá végre egy 400m-es időt, sebességet, akkor játszhatnánk mérés előtt tippelősdit... :huh: de ha mondok, akkor mit tippeltek? :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Szeptember9, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2008 0" rollouttal a legjobbja 13,95@172 - még a 215-ös gumikkal. ha minden igaz, ma lesz 235-ös próbára, majd azzal is futok egyet. az 10" rollouttal olyan 13,60@172 volt egy 13,53@174 is, de ott szerintem lejtett kicsit az út, azt nem tudom megismételni, tehát csirke. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Szeptember9, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Szeptember9, 2008 szonik felhomályosított, hogy az ő mocija a 470ccm-es injektor fennakadása miatt offolt be, kicsit befoftam. a teljesítményem még nem olyan vészesen magas, de ördög bácsi nem alszik, kicsi le se fekszik. jó injektort szeretnék venni, nem tiszta műanyagot, mint ez a boss 470-es. van vkinek ötlete, javaslata? előre is köszi. 550 körüli jöhet, sokkal nagyobbat nem szeretnék, nincs itt az ideje annak még. zoli említett valamit konkrétan, de azt szokás szerint elfelejtettem <_< :huh: Szerintem beszélj s timeslip-es brigáddal, vagy az schusziékkal, azért ott akad már némi tapasztalat...vannak akik 1000-1200 ccm-es injektorokkal tolják... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Szeptember9, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Szeptember9, 2008 0" rollouttal a legjobbja 13,95@172 - még a 215-ös gumikkal. ha minden igaz, ma lesz 235-ös próbára, majd azzal is futok egyet. az 10" rollouttal olyan 13,60@172 volt egy 13,53@174 is, de ott szerintem lejtett kicsit az út, azt nem tudom megismételni, tehát csirke. Szerintem kb 310-320 LE főtengelyen... Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Szeptember9, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2008 hát igen, ez se egy rossz ötlet... <_< kösziii Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Szeptember9, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2008 0" rollouttal a legjobbja 13,95@172 - még a 215-ös gumikkal. ha minden igaz, ma lesz 235-ös próbára, majd azzal is futok egyet. az 10" rollouttal olyan 13,60@172 volt egy 13,53@174 is, de ott szerintem lejtett kicsit az út, azt nem tudom megismételni, tehát csirke. bazzzee ne az én időimet nézd! <_< :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Szeptember9, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2008 Szerintem kb 310-320 LE főtengelyen... max... a dani (a németből jött mtb-s skac, aki az opc999 sanyinak hozta a cuccokat) szerint olyan 300LE lehet főtengelyen. azzal kezdte, hogy álljak ki a solyommal (qp kabrio vmax evo280 programmal, amit dani kijavított). azt mondta, szerinte rommá ver. solyom mondta, hogy nem áll ki, minek. 1,2mp-et vertem rá 1/4 mérföldön. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts