Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Turbo-sokk-feltöltés


Atommanó

Recommended Posts

Az olcsó tuning eleve fából vaskarika.Az olcsóbb tuning már inkább helyénvaló kifejezés.Az olcsó tuningba maximum a gagyi direktszűrők,matricák, tescos kipufogóvégek tartoznak bele.De ezektől nem lesz aszfaltszaggató egy autó sem.Esetleg hasfalszaggató a röhögéstől.Egy két diszpéldány ott feszit a cicás autók részlegén.Óccsó vót mind <_<

A fent említett cég tudja ugyan ezeket csak drágáéééé... :huh: :D

Link to comment
Megosztás:

Szerintem tudom mire gondolt.

Lexmaul cuccok.

De, senki sem tud nekem eladót sajna. Pedig keresem.

Ebay -en van csak, de azok meg nem küldik Magyarországra sajna.

Négyleömlő dob a c20ne-n valamit?

Állítólag kati nélkül is jobb lenne már, de én nem hiszem, hogy az fojtaná le.

Nééé ne küldenék ?

Rá kell kérdezni és előbb-utóbb csak rábolint valamelyik <_<

Link to comment
Megosztás:

Szerintem tudom mire gondolt.

Lexmaul cuccok.

De, senki sem tud nekem eladót sajna. Pedig keresem.

Ebay -en van csak, de azok meg nem küldik Magyarországra sajna.

Négyleömlő dob a c20ne-n valamit?

Állítólag kati nélkül is jobb lenne már, de én nem hiszem, hogy az fojtaná le.

Jut eszembe,amennyiért a leömlőt megszámitja a német meg elpostázza,annyiért szerintem megcsinálják a proexnél is.Általában hengerenként egy tizes.

Link to comment
Megosztás:

incontrol.hu

Hehe....

Ilyen K&N légszűrőm van, ami az incontrolon van. A lap alakú.

Persze én 13k-ért vettem vaci újba, kb 4 éve? Itt mg több mint 20?

Akkor bax ezek 100%-os árréssel dolgoznak? <_<

Ez a gáz manapság. Ez a rablókapitalizmus. :huh:

Monjuk érdekes ez a légszűrő is. Már ha nem baj, ideirom tapasztalatom.

Mikor betettem annó, kellet neki pár10 kilométer, hogy alkalmazkodjon a több levegőhöz.

Addig magasabb volt az alapjárat, meg ingadozott. Na eltelt kb 10k km, mondom ideje takarítani.

Szűrő ki, papír ideiglenesen be. Erre Vater szól, hogy ő biz megy Pestre.(egri vagyok ám)

Vizes szűrőt vicca nemrakok, úgyhogy papírral ment.

Mire hazaért, kb 60 litert evett a kocsi 300 km-en. És majd megfulladt apjuk a benzinszagban.

Valamiért nem tudott visszaálni a kocsi. Azóta csak a textilszűrő van benne. :D

(hisztis kis dög :D )

Seni: a seh magasabb kompresziójú nem?

Link to comment
Megosztás:

Hehe....

Ilyen K&N légszűrőm van, ami az incontrolon van. A lap alakú.

Persze én 13k-ért vettem vaci újba, kb 4 éve? Itt mg több mint 20?

Akkor bax ezek 100%-os árréssel dolgoznak? :huh:

Ez a gáz manapság. Ez a rablókapitalizmus. :D

Monjuk érdekes ez a légszűrő is. Már ha nem baj, ideirom tapasztalatom.

Mikor betettem annó, kellet neki pár10 kilométer, hogy alkalmazkodjon a több levegőhöz.

Addig magasabb volt az alapjárat, meg ingadozott. Na eltelt kb 10k km, mondom ideje takarítani.

Szűrő ki, papír ideiglenesen be. Erre Vater szól, hogy ő biz megy Pestre.(egri vagyok ám)

Vizes szűrőt vicca nemrakok, úgyhogy papírral ment.

Mire hazaért, kb 60 litert evett a kocsi 300 km-en. És majd megfulladt apjuk a benzinszagban.

Valamiért nem tudott visszaálni a kocsi. Azóta csak a textilszűrő van benne. :D

(hisztis kis dög :lol: )

Seni: a seh magasabb kompresziójú nem?

Ha esetleg magasabb is a kompresszió,azt egy motorfelújitás kapcsán semeddig se tart kompenzálni.Apropó mocifelújitás.Ha esetleg majd generáloztatod fúrass bele nagyobb dugókat,azzal is nyersz pár lovat.A 100% árrés megszokott dolog kis országunkban.Anno néztem egy Mattig Lotus optikás első lökőt.Itthon 240ezret kértek érte.Katt ebay,ott UGYANAZ a lökő,ugyanazzal a fényképpel 240euro.Nem gyenge.Itthon egy fémmagos katalizátort 30 ezer alatt nem igen adnak oda,a jenki ebayen a legdrágább saválló magnaflow 125dollár. <_<

A tanulságot vonja le mindenki maga.Megnézted az imotec linket?

Link to comment
Megosztás:

Ha esetleg magasabb is a kompresszió,azt egy motorfelújitás kapcsán semeddig se tart kompenzálni.Apropó mocifelújitás.Ha esetleg majd generáloztatod fúrass bele nagyobb dugókat,azzal is nyersz pár lovat.A 100% árrés megszokott dolog kis országunkban.Anno néztem egy Mattig Lotus optikás első lökőt.Itthon 240ezret kértek érte.Katt ebay,ott UGYANAZ a lökő,ugyanazzal a fényképpel 240euro.Nem gyenge.Itthon egy fémmagos katalizátort 30 ezer alatt nem igen adnak oda,a jenki ebayen a legdrágább saválló magnaflow 125dollár. <_<

A tanulságot vonja le mindenki maga.Megnézted az imotec linket?

Ja-ja. Meglestem. Azért ott is van mit nézelődni. A phase 5ben majdnem 300 fokos vezér? Uhh.

:huh:

Monjuk azért az árért majdnem használt Lotus Omegát vehetsz.

Link to comment
Megosztás:

Ja-ja. Meglestem. Azért ott is van mit nézelődni. A phase 5ben majdnem 300 fokos vezér? Uhh.

<_<

Monjuk azért az árért majdnem használt Lotus Omegát vehetsz.

Azért a Lotushoz van még mit gyűjtögetni 6000euroért csak lepukkantat vagy töröttet kapsz.Egy normális Lotus a friciknél 20E euro fölött van.

Link to comment
Megosztás:

Ja-ja. Meglestem. Azért ott is van mit nézelődni. A phase 5ben majdnem 300 fokos vezér? Uhh.

<_<

Monjuk azért az árért majdnem használt Lotus Omegát vehetsz.

Ha az tetszett,itt van a másik járható út:

http://www.imotecgmbh.de/Leistungsteile/Hu...0/cih_4-30.html

Ezt megcsináltatod és neked lesz egyedül az országban 3000-es négyhengeres Omegád :huh:

C30NE négy hengerrel.A lista alján ott a leömlő(facherkrümmer)ára,szerintem nem sok érte.

Link to comment
Megosztás:

ezekre a bilincsekre asszem már nem lesz kifogása senkinek:

bilincsek-090909-01.JPG

bilincsek-090909-02.JPG

bilincsek-090909-03.JPG

vettem egy 82 fokos termosztátot, meg a lassan kifekvő vezműtengely jeladóm helyett egy vadi újat.

hátra van még a direktszűrő körül a módosítás, ehhez már minden csövet összeszedtem, csak a fémidom készül még. ha ezzel is készen vagyunk, padra teszem a tragit. remélem 300LE meg lesz. a kerékteljesítmény alapján simán, de várjuk ki a végét.

Link to comment
Megosztás:

szonik felhomályosított, hogy az ő mocija a 470ccm-es injektor fennakadása miatt offolt be, kicsit befoftam. a teljesítményem még nem olyan vészesen magas, de ördög bácsi nem alszik, kicsi le se fekszik.

jó injektort szeretnék venni, nem tiszta műanyagot, mint ez a boss 470-es. van vkinek ötlete, javaslata? előre is köszi. 550 körüli jöhet, sokkal nagyobbat nem szeretnék, nincs itt az ideje annak még.

zoli említett valamit konkrétan, de azt szokás szerint elfelejtettem <_< :huh:

Link to comment
Megosztás:

0" rollouttal a legjobbja 13,95@172 - még a 215-ös gumikkal. ha minden igaz, ma lesz 235-ös próbára, majd azzal is futok egyet. az 10" rollouttal olyan 13,60@172

volt egy 13,53@174 is, de ott szerintem lejtett kicsit az út, azt nem tudom megismételni, tehát csirke.

Link to comment
Megosztás:

szonik felhomályosított, hogy az ő mocija a 470ccm-es injektor fennakadása miatt offolt be, kicsit befoftam. a teljesítményem még nem olyan vészesen magas, de ördög bácsi nem alszik, kicsi le se fekszik.

jó injektort szeretnék venni, nem tiszta műanyagot, mint ez a boss 470-es. van vkinek ötlete, javaslata? előre is köszi. 550 körüli jöhet, sokkal nagyobbat nem szeretnék, nincs itt az ideje annak még.

zoli említett valamit konkrétan, de azt szokás szerint elfelejtettem <_< :huh:

Szerintem beszélj s timeslip-es brigáddal, vagy az schusziékkal, azért ott akad már némi tapasztalat...vannak akik 1000-1200 ccm-es injektorokkal tolják...

Link to comment
Megosztás:

0" rollouttal a legjobbja 13,95@172 - még a 215-ös gumikkal. ha minden igaz, ma lesz 235-ös próbára, majd azzal is futok egyet. az 10" rollouttal olyan 13,60@172

volt egy 13,53@174 is, de ott szerintem lejtett kicsit az út, azt nem tudom megismételni, tehát csirke.

Szerintem kb 310-320 LE főtengelyen...

Link to comment
Megosztás:

0" rollouttal a legjobbja 13,95@172 - még a 215-ös gumikkal. ha minden igaz, ma lesz 235-ös próbára, majd azzal is futok egyet. az 10" rollouttal olyan 13,60@172

volt egy 13,53@174 is, de ott szerintem lejtett kicsit az út, azt nem tudom megismételni, tehát csirke.

bazzzee ne az én időimet nézd! <_< :huh:

Link to comment
Megosztás:

Szerintem kb 310-320 LE főtengelyen...

max...

a dani (a németből jött mtb-s skac, aki az opc999 sanyinak hozta a cuccokat) szerint olyan 300LE lehet főtengelyen. azzal kezdte, hogy álljak ki a solyommal (qp kabrio vmax evo280 programmal, amit dani kijavított). azt mondta, szerinte rommá ver. solyom mondta, hogy nem áll ki, minek. 1,2mp-et vertem rá 1/4 mérföldön. <_<

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.