Atommanó Elküldve Augusztus21, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Augusztus21, 2008 az télleg szimpatkiusabb... na de WHP/kg :lol: :lol: szóval minek ide főtengely teljesítmény Na meg persze egy hajtást is jó tudni...FWD/RWD/AWD... Másik tippem nincs...elszámolták...ennyi...más szorzót állítottak be...mittomén... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Augusztus21, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2008 csak tessék, csak tessék: :lol: http://www.adeptnet.hu/images/misc/cars/other/gmalma1.jpg [http://www.adeptnet.hu/images/misc/cars/other/jugo1.jpg Álljon meg a csattogós falepke! :lol: Én nem benned kételkedtem,hanem azokban a szájhősökben,akik ilyen-olyan sufni tuninggal érik el a tuningolt "almásdereseket"! Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Augusztus21, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2008 ne becsüld le ezeket a gépeket, mindkettő nagyon is komoly szerkezet. nem velük van a baj, meg igazán az eredmény se zavar, hanem inkább kíváncsivá tesz, hogy jön ki??? még az se kizárt - bár kételkedem - hogy valami alapja van és igaz ez így, de akkor lehet, hogy itt sokaknak nagyon erős gépe van... :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Augusztus26, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2008 elkészült a kúlerem. thx for osi papa. végig 60-as rozsdamentes csövezés, rozsdamenetes hegesztés, végeken magas perem kialakítva. pillangóháznál 60-as kupak, intercooler 60x25x7cm-es. ez a méret elég jól felszerelhető volt konzolokra, amiket osi alakított ki a zárhídon. a gyári opc löki alsó nyílását totálisan kitölti a cucc, az ennél nagyobb méretű darabok túlnyúlása takarásban lenne. az eds kúler elmocskolódott részéből jól kivehető, hogy kb. 30%-a volt effektív annak a kúlernek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Augusztus26, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2008 Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Augusztus26, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2008 Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Augusztus26, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2008 annyi a változás az eredeti rendszerhez képest, hogy a lefúvót és a MAP szenzort felcseréltettem. azt remélem, így a MAP nyomásértékét kevésbé zavarja a lefúvó működése. eddig úgy tűnik be is vált, a lefúvó kissé halkabb is lett, a nyomásfelépülés kicsit kedvezőbb. mértem is tegnap éjjel. 13 fok volt kint. álló helyzetben 19 fokos volt az IAT, tempomattal 80-nal haladva 17 fokos. megb@szkodtam a száját nagyon drabálisan, nagy nehezen sikerült 38, majd 1x végül 39 fokig melegíteni a levegőt. ha csak olyan komótos padlókat nyomtam 6000-nél elváltva, akkor 35 fok és slussz. anno lallerrel néztünk IAT-ot, rendesen felment 60 fok fölé, igaz a külső hőmérséklet is 28 fok volt. olyan 10 fokot, talán kicsit többet találtunk ezzel a kúlerrel úgy tűnik tehát. a nyomásfelépülés továbbra se tökéletes, de bebúsztol rendesen, 250kPa-ig, ott kitart. (Csongi 255kPa demand-ot írt a programba azt láttam, de annyit nem tud kitartani a MAP azt már nem ösmeri :lol: :lol:) hát jelenleg ennyi, majd mérek futamot is, meg teljesítményt, elvileg 10-20LE-t kell a hőmérsékletcsökkenés alapján találnunk. remélem ott is lesz.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Augusztus27, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Augusztus27, 2008 Képesek voltatok ilyen fostaliga bilincsekkel összerakni... :lol: :lol: Mondjuk ettől eltekintva pofásnak tűnik... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Augusztus27, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2008 ócskavas, de vasárnap zárva volt a korvin bilincs osztálya és ez volt kéznél... ennyi. nem is kell több, olyan válla van a csőnek, mint a 3 hetes mosatlan brekidnek :lol: :lol: még bilincs se kéne rá. :lol: szépnek szép az is igaz, remélem valami haszna is van, nem csak ilyen inkontár tunying vót :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Augusztus29, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2008 Valaki nem tud eladó elektronyos búsztkontrollllllllert ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csorosz Elküldve Szeptember3, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2008 Sziasztok. Van esetleg valakinek tapasztalata c20ne motor turbósításáról? Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Szeptember3, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2008 hogy klasszikusokat (=laller :lol:) idézzek felejtsd el, verd ki az agyadból, találj ki mást, ne arra pocsékold az idődet, hogy c20ne-ből, c20xe-ből építesz át, mert drága, nehéz és az eredmény megbízhatatlan lesz... ha még sem bírsz magaddal, akkor a következő a teendő: 1./ add el a c20ne-t 2./ vegyél egy c20let-et ez beválik, és olcsóbb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Seniman Elküldve Szeptember4, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2008 Sziasztok. Van esetleg valakinek tapasztalata c20ne motor turbósításáról? Mire megveszel hozzá mindent,elektronikát,egyebeket,átalakitod a motort a feltöltéshez,többe lesz mint a gyári turbo.Valószinű az NE váltója örülne a plusz nyomatéknak.Ha meg F28-as váltót is akarsz az már horror,meg ritka mint a fehér holló. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csorosz Elküldve Szeptember4, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2008 Étem. Mondjuk azt nem mondtam, hogy kicsi nyomásra gondoltam. Kb 150 pacira szeretném feltornázni. Ehez meg talán nem kéne a motorba buherálni semmit. Ez nem olyan sok. És úgy tudom, omegában olyan váltót adtak C20NE-hez, mint a 2,6-o hoz. Ergo valami 240Nm-ig gyárilag bírnia kéne. Nomeg nem utolsó sorban kb 400K van a verdában már. <_<) És a végére hagytam, hogy most került bele egy Speer. Aztán kipróbáltam. Aztán Q-va kafán rakja a farát száraz aszfalton is már a verda, amit eddig sima difivel nem tudtam megcsinálni csak havon, vagy salakon. Ezekután mitaszondtok? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Szeptember4, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2008 Étem. Mondjuk azt nem mondtam, hogy kicsi nyomásra gondoltam. Kb 150 pacira szeretném feltornázni. Ehez meg talán nem kéne a motorba buherálni semmit. Ez nem olyan sok. És úgy tudom, omegában olyan váltót adtak C20NE-hez, mint a 2,6-o hoz. Ergo valami 240Nm-ig gyárilag bírnia kéne. Nomeg nem utolsó sorban kb 400K van a verdában már. <_< ) És a végére hagytam, hogy most került bele egy Speer. Aztán kipróbáltam. Aztán Q-va kafán rakja a farát száraz aszfalton is már a verda, amit eddig sima difivel nem tudtam megcsinálni csak havon, vagy salakon. Ezekután mitaszondtok? rakj bele egy XE-t. 100eFt és kész Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Szeptember4, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2008 @Lanti: 10pt + 0,1tizedet lecsalok az idődből legközelebb, hogy anti még jobban beijedjen <_< :huh: @Csorosz: a 150LE az épp egy C20XE, miért akarnál 1milkát kihajítani az ablakon, hogy legyen egy olyan erős C20NE-d? hidd el, nehezen járható út ez, nem érdemes vele szenvedned. inkább élvezd, hogy van egy sperr (nem "speer") a géped alatt, az sok mindenért kárpótol, pl. az a 35LE se hiányzik annyira... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Szeptember4, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2008 amúgy asszem a c20get volt ami a 8v turbo... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Szeptember4, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2008 @Lanti: 10pt + 0,1tizedet lecsalok az idődből legközelebb, hogy anti még jobban beijedjen <_< :huh: @Csorosz: a 150LE az épp egy C20XE, miért akarnál 1milkát kihajítani az ablakon, hogy legyen egy olyan erős C20NE-d? hidd el, nehezen járható út ez, nem érdemes vele szenvedned. inkább élvezd, hogy van egy sperr (nem "speer") a géped alatt, az sok mindenért kárpótol, pl. az a 35LE se hiányzik annyira... már ígyis eleget csaltunk :D :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Szeptember4, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2008 C20XE kell ide ha már mindenáron ki akar magával tolni... igaza van lalinak, hogy az a király. <_< annak idején nem értettem, hogy miért hívogat mindenki, hogy hogyan tudna +LE-ket kicsikarni az 1.2 meg 1.4 corsa-jából, nem sokat, megelégednének, ha kb. 120-130LE lenne a gép... és értetlenkedett, amikor azt mondtam, hogy vegyen inkább 1.8-ast, alig drágább... most se értem, de kezdek rájönni, hogy ez valami ilyen "tévvágányonvagyokdenincskedvemvisszatoltaniszindróma"... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Szeptember4, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2008 ...hogy hogyan tudna +LE-ket kicsikarni az 1.2 meg 1.4 corsa-jából, nem sokat, megelégednének, ha kb. 120-130LE lenne a gép... A sok hülye... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Szeptember4, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2008 A sok hülye... <_< A tapasztalat beszél belőled? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Szeptember4, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2008 azok is ide tartoznak akik 204 LE-ből akartak 300at nem? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Szeptember4, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2008 azok is. ott mondjuk nincs alternatíva, annyi a különbség. de ha meg is akarod csinálni, akkor sok lóvé + idő + idegbaj. lásd pl. a voszit <_< :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Szeptember4, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2008 azok is. ott mondjuk nincs alternatíva, annyi a különbség. de ha meg is akarod csinálni, akkor sok lóvé + idő + idegbaj. lásd pl. a voszit :D :lol: Ki az a voszit ? <_< :huh: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Szeptember4, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Szeptember4, 2008 Ki az a voszit ? <_< :huh: :D vosziturbó... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts