Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
milyen turbó lehet ezen? ez a dbilas leömlő ami rajta van tök olyan, mint a K04-re való pv darab.

én úgy emlékszem (bár jó régen 2007 szeptemberében hirdették) hogy k26 van rajta,de lehet hogy rosszul emlékszem :rolleyes:

Elküldve
milyen turbó lehet ezen? ez a dbilas leömlő ami rajta van tök olyan, mint a K04-re való pv darab.

Ez szerintem a gyári K16 leömlő. :rolleyes:

De hogy mit faragtak bele a turbinaházba, azt nem lehet így megmondani, mert akár K29-et is lehet.

Elküldve
Ez szerintem a gyári K16 leömlő. :rolleyes:

De hogy mit faragtak bele a turbinaházba, azt nem lehet így megmondani, mert akár K29-et is lehet.

Nem tudom a leömlő milyen lehet csak arra emlékszem hogy olyan eszement nagy változtatások nem voltak rajta és le-ben is olyan 300-350 körül mozgott.Azt viszont 90%-ra mondom hogy nem k16-volt rajta.

Elküldve
Akksi vajon merre lehet eldugva? Súlya nem volt megadva?

Tankot tehette volna értelmesebb helyre is.

Látod azt nem tudom merre lehet az aksi :rolleyes: A súlyát sem írta ha jól emlékszem.

Elküldve
milyen turbó lehet ezen? ez a dbilas leömlő ami rajta van tök olyan, mint a K04-re való pv darab.

áh, igazad van demó bá' ez c20let gyári, a debilasz csőre középen van, nem mint ennek (meg a még pandacsökebb K04-nek)

klasen mit ment koe-n?

Elküldve
áh, igazad van demó bá' ez c20let gyári, a debilasz csőre középen van, nem mint ennek (meg a még pandacsökebb K04-nek)

klasen mit ment koe-n?

10.2-t.

Rossz volt a légtömegmérője, nem kapott hirtelen másikat.

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Elküldve

a tájmszlippen láttam egy-két ürgét, akiknek a pados mérése szerint 233LE keréken az 307LE főtengelyen, meg 260LE keréken 339LE főtengelyen.

sztetek ez hogy lehet?

nem tudom hogy jön ez ki nekik a padon, de ha ez igaz, akkor a gépem 320LE-s :lol: :lol: (keréken 249LE)

Elküldve
a tájmszlippen láttam egy-két ürgét, akiknek a pados mérése szerint 233LE keréken az 307LE főtengelyen, meg 260LE keréken 339LE főtengelyen.

sztetek ez hogy lehet?

nem tudom hogy jön ez ki nekik a padon, de ha ez igaz, akkor a gépem 320LE-s :lol: :lol: (keréken 249LE)

Majd ha mutat szkrínsotot róla vagy nyomtatott papírt,akkor lehiszem! :lol:

Elküldve

sajnos 10 kérdésemre jó ha egyre válaszolnak ott. szóval a megfejtést nem vágom, de módfelett érdekel. különösebb jelentősége nincs mondjuk, mert a kocsi nem attól megy jobb időt, mert többet írnak neki főtengelyre...... sztem óvoda ez az egész főtengelyesdi. ami keréken kifér, az számít, a többi rüszüség.

Elküldve

egy sejtésem van... sztem a légköri állapothoz tartozó korrekciós tényező is benne van ebben a marha nagy (31%) különbségben. majd megnézem a közölt adatokhoz milyen tényező megy.

Elküldve

ahogy elnéztem a SAE szerinti légköri + magassági korrekció értéke az adatok alapján, együttesen picit még 1 feletti is, vagyis a kerék és a főtengely teljesítmény picit kisebb eltérést kellene mutasson, mint normál körülmények közt....

fejvakarós szmájli...

Elküldve
... sztem óvoda ez az egész főtengelyesdi. ami keréken kifér, az számít, a többi rüszüség.

Adott autónál igen, de tulajdonképpen szinte elengedhetetlena jelenléte. Egyébként ha így nézzük, akkor már inkább leadott teljesítmény/tömeg arány. :lol:

Elküldve
egy sejtésem van... sztem a légköri állapothoz tartozó korrekciós tényező is benne van ebben a marha nagy (31%) különbségben. majd megnézem a közölt adatokhoz milyen tényező megy.

Nem hiszem...

Elküldve
Adott autónál igen, de tulajdonképpen szinte elengedhetetlena jelenléte. Egyébként ha így nézzük, akkor már inkább leadott teljesítmény/tömeg arány. :lol:

az télleg szimpatkiusabb... na de WHP/kg :lol: :lol: szóval minek ide főtengely teljesítmény

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.