redline Elküldve Május28, 2008 Megoszt Elküldve Május28, 2008 Ha x20xev motorod van... -kipucolod az Ecotec dolgokat belőle, -raksz rá normális kipufogó sort (ha Vekid vagy Astrád van, akkor Calibra c20xe leömlő is tuti - nekem az Omegába kellett gyártatni egyedileg), -kipucolod a szívósort, kap egy portolást, rövid szívócsatornát, -'valódi' sportlégszűrőt ( nekem KN van), és egy mért chiptuningot. Kb 150LE-nél vagy (nekem 149et mértek), nem beszélve hogy dinamikusabb az autó. Igaz nem feltöltött, de nem is meggyilkolt a motor. Azonban mindezeknek a feltétele, hogy a motor rendben, ne egy kopott, 400e km-es legyen. Neked ez mennyi volt? Mert gondolom ha odaírod az árát már az is elég, hogy sok embert elriasszon :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Május28, 2008 Megoszt Elküldve Május28, 2008 Van benne csipsz is ? Nincs.De csak idő kérdése. :D Hosszú még az év, sokminden belefér! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Május28, 2008 Megoszt Elküldve Május28, 2008 Leömlő mennyit dob? Ha leömlőt cserélek, mit kell még? Kipufógó rendszert is, vagy az nem fontos? Azt mondták, dobjam ki a katalizátort is ha teljesítményt akarok. Most nekem 150LE a kocsi (padon volt mérve) 19x Nm nyomaték és csak 1 ATC motor optimalizálás van benne Link "Teljesítménymérés mellett végzett beállítás" br. 55e HUF. Erre szeretnék még tenni egy kcsit. Leömlő egymaga semmit, vagyis nem sokat. Ha nincs szabaddá téve a szívósor, akkor le is szedheted a leömlőt, azzal egyedül nem sokat érsz. Katalizátor nekem legfeljebb újkorában volt, attól tényleg nem árt megszabadulni... :D Kicsit gyanús ez a 150Le, nekem 149 az apróságok után mérve, előtte 134volt. No persze nem vonom kétségbe a 150Le-t... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Május28, 2008 Megoszt Elküldve Május28, 2008 taljesen laikusként de a szivo motor 13-14-15-s kompresszioja nem soka a turbos 8-9éhez képest? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Május28, 2008 Megoszt Elküldve Május28, 2008 Leömlő egymaga semmit, vagyis nem sokat. Ha nincs szabaddá téve a szívósor, akkor le is szedheted a leömlőt, azzal egyedül nem sokat érsz. Katalizátor nekem legfeljebb újkorában volt, attól tényleg nem árt megszabadulni... :D Kicsit gyanús ez a 150Le, nekem 149 az apróságok után mérve, előtte 134volt. No persze nem vonom kétségbe a 150Le-t... nekem is gyanus volt 1x. elviszed egy "tuning céghez" csinálnak vele valamit... és utánan elmérik a saját padukon :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Május28, 2008 Megoszt Elküldve Május28, 2008 Neked ez mennyi volt? Mert gondolom ha odaírod az árát már az is elég, hogy sok embert elriasszon :D Szívósor 40e, légszűrő 20e, chip 40e. Többi (portolás, polír, szívócső, etc sajátkezű meló). Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Május28, 2008 Megoszt Elküldve Május28, 2008 Sztem ez az egyik leginkább költséghatékony turbósítási mód... Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Május28, 2008 Megoszt Elküldve Május28, 2008 taljesen laikusként de a szivo motor 13-14-15-s kompresszioja nem soka a turbos 8-9éhez képest? :D Igen. Off ZsiguliknálOn ezért rontják le a kompressziót. Problémák lehetnek továbbá a leömlővel, eleve kisebbek a leömlő csatornák a nyomaték miatt, turbó viszont igényli a nagy átömlő gáztömeget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Május28, 2008 Megoszt Elküldve Május28, 2008 nekem is gyanus volt 1x. elviszed egy "tuning céghez" csinálnak vele valamit... és utánan elmérik a saját padukon :D Nekem 3x mértek, 1x előtte, 1 a chip után, a köv meg 1 hónappal a chip után, akkor még állítottak vmit rajta. Így volt 40e + bartelben csináltam 2 klíma töltést (20eft) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Május28, 2008 Megoszt Elküldve Május28, 2008 Igaz, Tényleg nem 150LE, hanem 148,x De nem emlékszem pontosan, majd megnézem. Szóval akkor a turbó ugrott úgy néz ki. De mit tehetek még akkor? Szívósort milyet keressek? Calibra leömlő az ok, talán találok egyet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Május28, 2008 Megoszt Elküldve Május28, 2008 Igaz, Tényleg nem 150LE, hanem 148,x De nem emlékszem pontosan, majd megnézem. Szóval akkor a turbó ugrott úgy néz ki. De mit thetek még akkor? Szívósort milyet keressek? Vagy veszel egy Irmscher, vagy hasonló tuning cég sorát 1x0e ft-ért, németo-ból, vagy megcsinálod te magad. Lényege, hogy a gyári az alulméretezett tuning célra, viszont sok fölös anyag van benne. Dremellel, vagy hasonló eszközzel, és 2 nap munkával 5-6 mm-t lehet bővíteni rajta, végén tükrösre polírozni. Ezzel a keresztmetszet jelentősen bővül. Ezután a sort illeszteni, portolni kell a hengerfejhez. Ez az egész cécó azért szükséges, hogy a beáramló levegőben ne keletkezzen örvény a töréseknél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Május28, 2008 Megoszt Elküldve Május28, 2008 A Dremel az valami csiszoló-polirozó gép? Link Szóval akkor a szívósor maradhat, csak fel kell polírozni. És szerzek egy pl. bontott Calibra leömlőt. Milyen motor leömlője jó az én X20XEV-mhez? Csak a C20XEV? Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Május28, 2008 Megoszt Elküldve Május28, 2008 A Dremel az valami csiszoló-polirozó gép? Link Szóval akkor a szívósor maradhat, csak fel kell polírozni. És szerzek egy pl. bontott Calibra leömlőt. Milyen motor leömlője jó az én X20XEV-mhez? Csak a C20XEV? Nem csak a polírozáson van a hangsúly, hanem a szívócső felbővítése, ehhez ki kell marni, csiszolni a polír előtt. Ezt is meg lehet csinálni dremelel. Óvatosan, mert puha az anyag, simán ki lehet lyukasztani (nekem sikerült, utána 2 órát szívtam, mire behegesztettem az anyagot :D ) Pontosan nem tudom hogy melyik másik autó kipuff sora jó, a c20xe tuti. Ilyet találsz az Eladó alkatrészek / Calibra topicban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Május28, 2008 Megoszt Elküldve Május28, 2008 És szerzek egy pl. bontott Calibra leömlőt. Milyen motor leömlője jó az én X20XEV-mhez? Csak a C20XEV? Vagy csináltatsz hozzá (25-50eft), vagy pedig a C20XE leömlőjét (15e.) faragtatod rá.Nekem utóbbi volt.Kell hozzá egy másik talpat vágatni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Május28, 2008 Megoszt Elküldve Május28, 2008 Mi az a másik talp? Ahol csatlakozik lent a következő csőhöz? Az enyém a csatlakozásnál lent már kezd kilyukadni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Május28, 2008 Megoszt Elküldve Május28, 2008 Mi az a másik talp? Ahol csatlakozik lent a következő csőhöz? Az enyém a csatlakozásnál lent már kezd kilyukadni. X18XE X20XEV betegség, hogy a gyári kipufftorok öntvény elreped.Gyáriban horror az ára.Nekem is ilyen gondom volt, azért lett a 4-2-1.Ebként igen, másik talp kell hozzá, mert az XEV-nek más a kiképzése.Én vettem egy kipufftömítést, és az alapján kivágattam apuméknál ilyen nagynyomásű izével.tehát nem láng, és nem lézer.Utána oda adtam a kipuffosnak, hogy össze kellene hozni mind2 dolgot erre az 1 autóra! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Május28, 2008 Megoszt Elküldve Május28, 2008 khm... turbos topik. lassan át lehet fáradni másikba. :D (mellesleg az én x18xe-mnek semmi baja a kipufftorokkal, cserébe volt más, de bőven :D ) viccet félre téve. kezd off lenni a helyzet. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Május28, 2008 Megoszt Elküldve Május28, 2008 khm... turbos topik. lassan át lehet fáradni másikba. :P (mellesleg az én x18xe-mnek semmi baja a kipufftorokkal, cserébe volt más, de bőven :D ) viccet félre téve. kezd off lenni a helyzet. ;) Akkor ami nem ide való, told át az F Astra tuningba.Ezt meg töröld.Mármint a hsz.t. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Május28, 2008 Megoszt Elküldve Május28, 2008 Akkor ami nem ide való, told át az F Astra tuningba.Ezt meg töröld.Mármint a hsz.t. :D mondom kezd. és nixt energiám válogatni. térjünk vissza a turbókhoz . Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Május28, 2008 Megoszt Elküldve Május28, 2008 Akkor folyt. az F Astra tuning c. topicban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
laller Elküldve Május28, 2008 Megoszt Elküldve Május28, 2008 énmeg arra gondoltam egy letet csinálok szivóra de jo lessz gec turbot meg bekötöm fütőmotor helyet coolerrt odaadom a gargáknak aluba veszik injektorokbol is eladok 3at egy ugyis elég azt befurom az légtömegmérőbe hadd durrogjon :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Május28, 2008 Megoszt Elküldve Május28, 2008 A Dremel az valami csiszoló-polirozó gép? Link Szóval akkor a szívósor maradhat, csak fel kell polírozni. És szerzek egy pl. bontott Calibra leömlőt. Milyen motor leömlője jó az én X20XEV-mhez? Csak a C20XEV? X20XEV-hez illeszthető az X20XER leömlő, az jobb valamivel. annak a szívósora is valamivel jobb, mint az X20XEV-re szerelt. a C20XE-t nem tudom, azt majd a C20XE zsiványok megmondják (C20XEV nincs). Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Május28, 2008 Megoszt Elküldve Május28, 2008 énmeg arra gondoltam egy letet csinálok szivóra de jo lessz gec turbot meg bekötöm fütőmotor helyet coolerrt odaadom a gargáknak aluba veszik injektorokbol is eladok 3at egy ugyis elég azt befurom az légtömegmérőbe hadd durrogjon :D b@szod mit csináltál, 1,5-öt kitart 4-esben meg 5-ösben. szét izgultam az agyam, hogy nem akar leesni a búszt, még a végén ott marad alapjáraton is :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Május28, 2008 Megoszt Elküldve Május28, 2008 b@szod mit csináltál, 1,5-öt kitart 4-esben meg 5-ösben. szét izgultam az agyam, hogy nem akar leesni a búszt, még a végén ott marad alapjáraton is :D mivan mostmár tudod alázni a suzukisokat? :D :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Május28, 2008 Megoszt Elküldve Május28, 2008 kb. lenyomtam egy nyergesvontatós csőrös zilt :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts