Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Turbo-sokk-feltöltés


Atommanó

Recommended Posts

Ennél azért több bíztatást ;)

A lényeg hogy mostmár jóó kezekben van ;) :lol:

Legyen is jó kezekben B) nagyon ment ez a cali. Ph 3 chip benne van, 298 paci volt mérve. Esetleg amit javasolnék neked az a turbó felújítása hamarosan. Még nem volt felújítva, full gyári és a km-ek után most már lassan illene majd. Kicsit rémisztő árakat fogsz hallani de ez már csak ilyen. Tudni kell hogy a "letezés" nem éppen egy olcsó móka B), de kárpótol :P Az AC meg nem volt max 1 éves, cossi HF kerüt rá, tehát a mocit vissza fogadnám :P Nem túl kicsi neked a kormány? :D Nem tudtam megszokni. Mekkora a benzinnyomás most?

Link to comment
Megosztás:

nem rátok gondolt a gerire aki megkapta .....azt összevissza belekontárkodott 1,5bár meg ilyenek , az 1 baros mapos nak milyen jo is ez, turbo le iss offolt 5-6baros benzinyomás meg ilyenek ez a cooler elég ratyi rajta, valszeg a felszivoág gumitömitése gecizik de holnap nekiugrok a bobcatal azt adok neki ...amugy mizu paprika cityben?

Link to comment
Megosztás:

Olyan gond volt a Calival, hogy nem szívta fel a benzint a tankból, ha már csak 15-20 liter volt benne.

Mivel elég régen elkerült tőlünk, ezért nem tudom, hogy mimindent csináltak rajta, vele azóta.

Ami tuti, hogy a motor rendben volt amikor elvitték, de azóta Te legalább a 3. tulajdonos vagy, akiről én tudok.

Generálozva volt a motor gyári alkatrészekkel.

Van is a motorról még egy diagrammom, amin 298LE és 460Nm-t tudott.

Ezt a videót pedig a mérés után hazafelé csináltam az autópályán. Mint utólag kiderült, itt már lelőtte a kartergázvisszavezetés gumicsövét és ott elfújta a nyomást. Ezért nem is ment úgy, mint előtte. B)

Link to comment
Megosztás:

A turbóm most lett felujítva 3hete(lógott benne a tengely mint állat B) ).. avval minden rendben... A kormány tényleg kicsi... :D Nem rátok gondoltam mikor azt mondtam hogy "rossz kezekben" volt... Nemrég 1 autókereskedő srácnál volt aki nagyon megfelelően kezelte a vasat ahogy lali is leirta.. Össze vissza ütötte ami kifért a csövön... Deh ezen kívül megütütte a szép kereket és szitál tőle, és futóműven is elkúrt v.mit .Ezek elcserélte 1 Rs2-es audira, meg adott érte még v.mi kocsit.. DE nagyon nem érdekelt.. Innét jöttem vele képbe. Nem volt használva, néha be volt indítva, néha metnek vele. Aztán jött az üzlet 1 kör után hogy meg lehetne-e egyezni 1 jó vételárban B) ;) Végül megvettem de a vételárban benne volt a turbó feleujítása, tömítések cseréje, jó kis olaj, ékszíj vez. szíj, fesz. görgők. Szóval még 1 nagy szervíz is benne volt.Korrekt volt nagyon akitől vettem .Az üllői uton voltam Lantosnál, ott csinálgatták elsőként. Hááát nem tudom. Úgy vittük oda hogy legyen beállítva meg minden.. 2hét után mentem vissza a kocsiért. Deh hát beállítani azt nem tudta.Csörgött, füstölt, nem ment(Pedig 175000ft után elvárhattam volna sz.tem de mindegy) .AZ árak meg relatív kicsit magasak. És ami meg lett mondva neki hogy csinálja meg abból 1 pár dolog nem lett meg, és nem tárta fel az összes jelenlegi hibáját.. (ac-relé 5000ft nála). Nem volt vele bajom csak kezdtem megunni hogy sose tudja mi a baja.. Aztán 1ik barátomtól jött a füles hogy ismeri azt(Lali) aki megcsinálta anno jól mostmár a az én kocsimat. Ekkor tudtam meg milyen cumók vannak bene. És Lali kb. 40perc után autót csinált belőle, és eléggé megmosolyogtatott mikor kipróbáltam(ha ő nincs akkor lehet még mindig a régi szerelő keresi rajta lamda szonda hibakódot ;), és lehet nem is lenne ilyen jó kezekben ). Azóta szopat a kocsi avval hogy elmegy a benyanyomás, deh mostmár hiba forrása megvan és remélem mostmár rendbe jön. Köszönöm a hasznos infókat.. :lol: Remélem élvezet lessz használni, igyekszem rendbentennim megérdemli ez a kocsi.. Jah és köszi Lali az eddig segítséget...

Link to comment
Megosztás:

nem rátok gondolt a gerire aki megkapta .....azt összevissza belekontárkodott 1,5bár meg ilyenek , az 1 baros mapos nak milyen jo is ez, turbo le iss offolt 5-6baros benzinyomás meg ilyenek ez a cooler elég ratyi rajta, valszeg a felszivoág gumitömitése gecizik de holnap nekiugrok a bobcatal azt adok neki ...amugy mizu paprika cityben?

jézusatyaúristen szegény autó. paprika city B) ez tecc. régen dumáltunk már de jövő hónapban jövök fel és ránézünk végre a pirosra B)

Link to comment
Megosztás:

Olyan gond volt a Calival, hogy nem szívta fel a benzint a tankból, ha már csak 15-20 liter volt benne.

Mivel elég régen elkerült tőlünk, ezért nem tudom, hogy mimindent csináltak rajta, vele azóta.

Ami tuti, hogy a motor rendben volt amikor elvitték, de azóta Te legalább a 3. tulajdonos vagy, akiről én tudok.

Generálozva volt a motor gyári alkatrészekkel.

Van is a motorról még egy diagrammom, amin 298LE és 460Nm-t tudott.

Ezt a videót pedig a mérés után hazafelé csináltam az autópályán. Mint utólag kiderült, itt már lelőtte a kartergázvisszavezetés gumicsövét és ott elfújta a nyomást. Ezért nem is ment úgy, mint előtte. B)

Ezt a diagrammot véletlenül nem tudnád átküldeni..? B) Jahh igen a probléma megoldva.A benyanyomás mostmár állandó :D . A tankban volt a gebasz ahogy Lali mondta. De mostmár végre jóó lett... ;) Kezdem élvezni az autót... ;)

Link to comment
Megosztás:

Ha már turbo : lenne egy turbos astra óra amit szeretnék

belerakni a mostani helyére , viszont úgy tudom ,hogy a turbosnak az üzemanyag visszajelzője vagy micsoda az elektromosan adja a jelet, míg a hagyományos órában nem elektronyos.

Kérdés: megoldható ez a probléma, mármint hogy működjön a visszajelző és valós értéket mutasson a hagyományos szivó motoros kocsiban.

Link to comment
Megosztás:

Ezt a diagrammot véletlenül nem tudnád átküldeni..? :D Jahh igen a probléma megoldva.A benyanyomás mostmár állandó ;) . A tankban volt a gebasz ahogy Lali mondta. De mostmár végre jóó lett... ;) Kezdem élvezni az autót... :lol:

Majd kikeresem és átküldön. :P

Nem volt sokaig nálunk a Cali, vagyis elég sokáig itt volt, de miután jó lett elég hamar elvitték. B)

Meg tudtam volna szokni, mert nagyon tetszett. Még jobban ment, mint a Corsám! B)

Link to comment
Megosztás:

Ha már turbo : lenne egy turbos astra óra amit szeretnék

belerakni a mostani helyére , viszont úgy tudom ,hogy a turbosnak az üzemanyag visszajelzője vagy micsoda az elektromosan adja a jelet, míg a hagyományos órában nem elektronyos.

Kérdés: megoldható ez a probléma, mármint hogy működjön a visszajelző és valós értéket mutasson a hagyományos szivó motoros kocsiban.

Turbós óra csak Calibrában és Vectrában volt. Azoknak pedig 62 literes a tankja.

Amivel viszont még nagyobbat szívnál, az a műszer sebességmérő része, ugyanis a 280-as turbós óra igaz spirálos, de sokkal többet mutatna, mint amit kellene.

A 260-as turbós óra meg elektromos jelet kap az ABS-től és az alapján mutat sebességet. Oda viszont ki kell cserélni az ABS-t V6-éra, vagy az újabb turbóséra és be kell kábelezni, hogy működjön.

Nekem annyit nem érne, főleg ha még csak meg se közelíti azt a sebességet az autó.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.