voszi Elküldve Május3, 2008 Megoszt Elküldve Május3, 2008 Egy kis viccólódásosság, ha már leült ez a téma.... :sowwy: :lol: :lol: :lol: :P szép Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Május3, 2008 Megoszt Elküldve Május3, 2008 Fú, hogy fog utálni, ha tényleg ennyi km után jön be az előrejelzés... :sowwy: :lol: ha elromlik, mindenről a futó kolléga tehet! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Május7, 2008 Megoszt Elküldve Május7, 2008 http://www.adeptnet.hu/images/misc/cars/ot...ducky/ducky.zip :sowwy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Május7, 2008 Megoszt Elküldve Május7, 2008 Anti bá'! zsír a gép, gratulálunk Nektek hozzá! csak aztán nem ám száguldozni vele 70-nel az autópályán! :sowwy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május7, 2008 Megoszt Elküldve Május7, 2008 Ducky! :sowwy: Motorizált gumikacsa! :lol: Nem áll neki jól a sárga! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Május7, 2008 Megoszt Elküldve Május7, 2008 sztem meg jól áll. ehhez a kocsihoz éppen illik! háp, háp, háp... :sowwy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május7, 2008 Megoszt Elküldve Május7, 2008 háp, háp, háp... :sowwy: Donald a mocitérben! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Május17, 2008 Megoszt Elküldve Május17, 2008 srácok! a légtömegmérőmet kiolvasom a diagnosztikai programmal, akkor azt mutatja, hogy nincs levegőszállítás (0 kg/h). gondolom, hogy ez nem jó érték. az a baj, hogy nem hoz "légtömegmérő döglött" hibakódot. viszont hoz egy P0100-at (ismeretlen hiba)... van vkinek ötlete? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Május17, 2008 Megoszt Elküldve Május17, 2008 srácok! a légtömegmérőmet kiolvasom a diagnosztikai programmal, akkor azt mutatja, hogy nincs levegőszállítás (0 kg/h). gondolom, hogy ez nem jó érték. az a baj, hogy nem hoz "légtömegmérő döglött" hibakódot. viszont hoz egy P0100-at (ismeretlen hiba)... van vkinek ötlete? Menjetek csereberézni B) + próbélj frissíteni. Jól elaludtam B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve Május18, 2008 Megoszt Elküldve Május18, 2008 srácok! a légtömegmérőmet kiolvasom a diagnosztikai programmal, akkor azt mutatja, hogy nincs levegőszállítás (0 kg/h). gondolom, hogy ez nem jó érték. az a baj, hogy nem hoz "légtömegmérő döglött" hibakódot. viszont hoz egy P0100-at (ismeretlen hiba)... van vkinek ötlete? OBDII Code P0100 Technical Data Title P0100 - Mass Air Flow (MAF) Circuit Malfunction Definition OBDII Code P0100 indicates a problem with the Mass Air Flow (MAF) sensor or circuit. Symptoms You will likely not notice any serious drivability problems, although there may be symptoms such as a general decrease in power or sluggishness. Causes An OBDII Code P0100 may mean that one or more of the following has happened: The MAF may be disconnected, or a wiring connection may be bad The MAF sensor may be faulty Solutions The simplest thing to do is to reset the OBDII Code P0100 and see if it comes back. Then start with the cheapest, easiest repair procedures: Verify that the Mass Air Flow Sensor wiring is connected properly and that there are no broken / frayed wires. Unplug and reconnect the MAF wiring harness Check the voltage of the MAF sensor (refer to a repair manual for vehicle specific information) Replace the MAF sensor Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Május18, 2008 Megoszt Elküldve Május18, 2008 Álltkirály vagy. De elvileg renelt újat B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Május18, 2008 Megoszt Elküldve Május18, 2008 igen, ezt tudtam zoli bá' de van egy kis gond: a listában itt (elsőre) még valóban hozta a te általad is megtalált MAF hibát. de már itt is látszik alatta az a szép: "Unbekannter Fehlercode - Gefunden" és már csak azt hozza. látod, hogy a listában az eredeti kód is nich gefunde (nincs jelen) állapoton van. ha meggondoljuk, akkor a P0100 MAF hiba, a MAF döglött, szóval ez az "ismeretlen hiba" gondolom az akar lenni, hogy az ECU így értelmezi a MAF behülyülését. mert, hogy a a szignál nem grósz B) (ez a P0100), mert hogy szignál mozdulatlanul 0.1V B) még látszik a másik két érdekes hibakód, amiből a P1243 megmaradt sajnos. valami olyat jelent, hogy a turbó bypass mágnesszelepe nyitva marad - feltehetőleg nem folyamatosan, mert a hibakódot mindig hozza, de mindig nicht gefunden állapotban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
caliturbo89 Elküldve Május18, 2008 Megoszt Elküldve Május18, 2008 Sziasztok! A segítségeteket kérném... Nemrég került hozzám 1 calibra turbó... Eddig nem volt vele semmi, de pár napja olyat csinál hogy megyek vele és elmegy a benzinnyomásom(van rajta benzinyomásszab. ebből jöttem ráá), ekkor még jár a motor de ha megyek vele már dadog.... Aztán fél óra állás után gondol 1et és visszajön ujbóli indításra.., de ezt össze- vissza csinálja... Ez mitől lehet? Lehet hogy meghalt az ac-m? Segítségeteket előre is köszi.. Még ujj vagyok ebben a körben B) ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május18, 2008 Megoszt Elküldve Május18, 2008 Sziasztok! A segítségeteket kérném... Nemrég került hozzám 1 calibra turbó... Eddig nem volt vele semmi, de pár napja olyat csinál hogy megyek vele és elmegy a benzinnyomásom(van rajta benzinyomásszab. ebből jöttem ráá), ekkor még jár a motor de ha megyek vele már dadog.... Aztán fél óra állás után gondol 1et és visszajön ujbóli indításra.., de ezt össze- vissza csinálja... Ez mitől lehet? Lehet hogy meghalt az ac-m? Segítségeteket előre is köszi.. Még ujj vagyok ebben a körben B) ... AC relé csere első körben,aztán AC csere ha nem javul. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Május18, 2008 Megoszt Elküldve Május18, 2008 AC szűrő is eltömődhetett lehet a benyanyomásszabályzó is lék talán nem, mert akkor nem jönne vissza az erő mondjuk érdekes, hogy melegen csinálja csak. majd a hozzáértők mondanak esetleg vmi pontosabbat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Május18, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Május18, 2008 Ha melegen csinálja akkor legvalószínübb, hogy az AC relé kezd szarozni... Voszibááácsi! Akkor a tieddel most mi a tök van??? Vagy még nem tudni akkor egyértelműen? A hibakód az okés...mag, hogy légtömegmérő...de ha csak ennyi, akkor nem kell izgulni...csere azt kész...gang tovább... B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Május18, 2008 Megoszt Elküldve Május18, 2008 kb. ez a helyzet, vagyis hát megy a gang így is B) az indítás során mindig beszív egy rakat benyát feleslegben MAF hiányában Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Május18, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Május18, 2008 kb. ez a helyzet, vagyis hát megy a gang így is B) az indítás során mindig beszív egy rakat benyát feleslegben MAF hiányában Akkor csak annyi, hogy túldúsít azt kész??? Azért hosszútávon azzal is óvatosan ám, mert a sok benya a hengerekben lemossa az olajfilmet a hengerfalról...azt nem lesz kenés... B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
caliturbo89 Elküldve Május18, 2008 Megoszt Elküldve Május18, 2008 Köszönöm a jó tippeket... Eddig cseréltem benziszűrőt hátha amiatt fosott be... De utána is csinálta:S És mult héten cseréltem ac-relét, de ezt 1 hulladék caliból bugáztam használtan, lehet az is rossz???... nem tudom amiatt-e csinálja még mindig??... de eléggé idegesítő az biztos. B) .. mondjuk azt most tudtam meg nem rég hogy nem gyári ac van, hanem v.mi nagyobb ami jó 5bar-ig.. B) és 470es injektorok vannak a vasban... gondolom ez nem befolyásolja a működését...vagy igen? kösszi.. AC-relé miatt menet közbe is elmehet a benyanyomás?:D Aztán csak visszajöhet??...;).. Érdekes... Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május18, 2008 Megoszt Elküldve Május18, 2008 mondjuk azt most tudtam meg nem rég hogy nem gyári ac van, hanem v.mi nagyobb ami jó 5bar-ig.. B) és 470es injektorok vannak a vasban... gondolom ez nem befolyásolja a működését...vagy igen? kösszi.. AC-relé miatt menet közbe is elmehet a benyanyomás?B) Aztán csak visszajöhet??...:D.. Érdekes... Akkor lehet,hogy az lesz,amit voszi mond!Maga az AC van elkoszolódva. Az AC relé ad áramot az AC-nak gyujtásra,ha a relé nem kapcsol,vagy menet közben elenged a relé érintkező párja,akkor leáll a vas,mert nem kap az AC áramot,ergo nem kap a moci benyát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
caliturbo89 Elküldve Május18, 2008 Megoszt Elküldve Május18, 2008 Köszönöm a segítséget megpróbálkozom... hátha v.melyik bejön és nem kell ac-t cserélni..B) leégtem teljesen most hogy megvettem a kocsit:D:D.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Május18, 2008 Megoszt Elküldve Május18, 2008 @anti: hát elmentem 6500km-t túldúsított keverékkel, remélem nem lesz baj belőle. mondjuk nem vagdaltam a gépet, még szerencse. mióta zoli levette 2,5 barra, megszűnt az alapjárati düccögés is. mindenképpen megyek programozásra, mert ez így ön és közveszélyes állapot. holnap veszek egy MAF-ot meg egy turbónyomásmérőt, ha lehet, olajnyomás / olajhőmérséklet mérővel integrálva. melyik legyen inkább? olajnyomás vagy olajhőmérséklet? a beépítés miatt is érdekes, mert nem akarom szétszedni a motort még1x egy sz@ros mérőóra miatt. aztán ha ez bent van, elkocogok csongi bácsiékhoz, és jöhet a pogrom. 280LE bekapcsolt elektronikával / 350LE kikapcsolt elektronikával, ez a célfüggvény. @caliturbo89: amit cseréltél, annak kicsi az esélye, hogy akkor az a rossz, mert 2x tök ugyanazon hibának kicsi az esélye. a 470-es injektorok sokat számítanak, a gyári 300ccm-eshez képest amellé fáze 3-as progi kell, ha jól emlékszem a c20let-nél. az rendben van? 5bar-ig jó benyapumpa: alapjáraton nyüszít egy kényes perzsamacska a tank felől? B) -> akkor walbro. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május18, 2008 Megoszt Elküldve Május18, 2008 alapjáraton nyüszít egy kényes perzsamacska a tank felől? B) B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
caliturbo89 Elküldve Május18, 2008 Megoszt Elküldve Május18, 2008 5baron nem próbáltam ,még de nem is akarom.B)... Az igaszság hogx 1 hete van nálam és pár napja tudom hogy mik is vannak benne. Van benne ugye nagyonbb injektor, nagyobb ac, állítható benzinyomászabályozó, és 1 chip megirva ami 1barig okkés... Igazából sz.ném ha végre rendbe jönne kocsi, de gondoltam ilyesmi hibákra mikor ilyen kocsit vettem:D.. Bár lehet most azért nem jó mert elötte v.ki letesztelte azt az 5bar-os nyomást:D:D.. És igazából a mostani baja is apróbb kis idegesítő dolog.. De mégse jó kocsi még mindig.. Remélem holnap meglessz a gyógyír... Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Május19, 2008 Megoszt Elküldve Május19, 2008 Sziasztok! A segítségeteket kérném... Nemrég került hozzám 1 calibra turbó... Eddig nem volt vele semmi, de pár napja olyat csinál hogy megyek vele és elmegy a benzinnyomásom(van rajta benzinyomásszab. ebből jöttem ráá), ekkor még jár a motor de ha megyek vele már dadog.... Aztán fél óra állás után gondol 1et és visszajön ujbóli indításra.., de ezt össze- vissza csinálja... Ez mitől lehet? Lehet hogy meghalt az ac-m? Segítségeteket előre is köszi.. Még ujj vagyok ebben a körben B) ... Helló, Fehér Caliról van szó, amiről van kép a profilodban ? B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts