Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Turbo-sokk-feltöltés


Atommanó

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

srácok! a légtömegmérőmet kiolvasom a diagnosztikai programmal, akkor azt mutatja, hogy nincs levegőszállítás (0 kg/h). gondolom, hogy ez nem jó érték.

az a baj, hogy nem hoz "légtömegmérő döglött" hibakódot. viszont hoz egy P0100-at (ismeretlen hiba)...

van vkinek ötlete?

Link to comment
Megosztás:

srácok! a légtömegmérőmet kiolvasom a diagnosztikai programmal, akkor azt mutatja, hogy nincs levegőszállítás (0 kg/h). gondolom, hogy ez nem jó érték.

az a baj, hogy nem hoz "légtömegmérő döglött" hibakódot. viszont hoz egy P0100-at (ismeretlen hiba)...

van vkinek ötlete?

Menjetek csereberézni B)

+ próbélj frissíteni.

Jól elaludtam B)

Link to comment
Megosztás:

srácok! a légtömegmérőmet kiolvasom a diagnosztikai programmal, akkor azt mutatja, hogy nincs levegőszállítás (0 kg/h). gondolom, hogy ez nem jó érték.

az a baj, hogy nem hoz "légtömegmérő döglött" hibakódot. viszont hoz egy P0100-at (ismeretlen hiba)...

van vkinek ötlete?

OBDII Code P0100 Technical Data

Title

P0100 - Mass Air Flow (MAF) Circuit Malfunction

Definition

OBDII Code P0100 indicates a problem with the Mass Air Flow (MAF) sensor or circuit.

Symptoms

You will likely not notice any serious drivability problems, although there may be symptoms such as a general decrease in power or sluggishness.

Causes

An OBDII Code P0100 may mean that one or more of the following has happened:

The MAF may be disconnected, or a wiring connection may be bad

The MAF sensor may be faulty

Solutions

The simplest thing to do is to reset the OBDII Code P0100 and see if it comes back. Then start with the cheapest, easiest repair procedures:

Verify that the Mass Air Flow Sensor wiring is connected properly and that there are no broken / frayed wires.

Unplug and reconnect the MAF wiring harness

Check the voltage of the MAF sensor (refer to a repair manual for vehicle specific information)

Replace the MAF sensor

Link to comment
Megosztás:

igen, ezt tudtam zoli bá' de van egy kis gond:

hibakod-080517.jpg

a listában itt (elsőre) még valóban hozta a te általad is megtalált MAF hibát. de már itt is látszik alatta az a szép: "Unbekannter Fehlercode - Gefunden"

és már csak azt hozza. látod, hogy a listában az eredeti kód is nich gefunde (nincs jelen) állapoton van.

ha meggondoljuk, akkor a P0100 MAF hiba, a MAF döglött, szóval ez az "ismeretlen hiba" gondolom az akar lenni, hogy az ECU így értelmezi a MAF behülyülését. mert, hogy a a szignál nem grósz B) (ez a P0100), mert hogy szignál mozdulatlanul 0.1V B)

még látszik a másik két érdekes hibakód, amiből a P1243 megmaradt sajnos. valami olyat jelent, hogy a turbó bypass mágnesszelepe nyitva marad - feltehetőleg nem folyamatosan, mert a hibakódot mindig hozza, de mindig nicht gefunden állapotban.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! A segítségeteket kérném... Nemrég került hozzám 1 calibra turbó... Eddig nem volt vele semmi, de pár napja olyat csinál hogy megyek vele és elmegy a benzinnyomásom(van rajta benzinyomásszab. ebből jöttem ráá), ekkor még jár a motor de ha megyek vele már dadog.... Aztán fél óra állás után gondol 1et és visszajön ujbóli indításra.., de ezt össze- vissza csinálja... Ez mitől lehet? Lehet hogy meghalt az ac-m? Segítségeteket előre is köszi.. Még ujj vagyok ebben a körben B) ...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! A segítségeteket kérném... Nemrég került hozzám 1 calibra turbó... Eddig nem volt vele semmi, de pár napja olyat csinál hogy megyek vele és elmegy a benzinnyomásom(van rajta benzinyomásszab. ebből jöttem ráá), ekkor még jár a motor de ha megyek vele már dadog.... Aztán fél óra állás után gondol 1et és visszajön ujbóli indításra.., de ezt össze- vissza csinálja... Ez mitől lehet? Lehet hogy meghalt az ac-m? Segítségeteket előre is köszi.. Még ujj vagyok ebben a körben B) ...

AC relé csere első körben,aztán AC csere ha nem javul.

Link to comment
Megosztás:

Ha melegen csinálja akkor legvalószínübb, hogy az AC relé kezd szarozni...

Voszibááácsi!

Akkor a tieddel most mi a tök van??? Vagy még nem tudni akkor egyértelműen? A hibakód az okés...mag, hogy légtömegmérő...de ha csak ennyi, akkor nem kell izgulni...csere azt kész...gang tovább... B)

Link to comment
Megosztás:

kb. ez a helyzet, vagyis hát megy a gang így is B) az indítás során mindig beszív egy rakat benyát feleslegben MAF hiányában

Akkor csak annyi, hogy túldúsít azt kész???

Azért hosszútávon azzal is óvatosan ám, mert a sok benya a hengerekben lemossa az olajfilmet a hengerfalról...azt nem lesz kenés... B)

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a jó tippeket... Eddig cseréltem benziszűrőt hátha amiatt fosott be... De utána is csinálta:S És mult héten cseréltem ac-relét, de ezt 1 hulladék caliból bugáztam használtan, lehet az is rossz???... nem tudom amiatt-e csinálja még mindig??... de eléggé idegesítő az biztos. B) .. mondjuk azt most tudtam meg nem rég hogy nem gyári ac van, hanem v.mi nagyobb ami jó 5bar-ig.. B) és 470es injektorok vannak a vasban... gondolom ez nem befolyásolja a működését...vagy igen? kösszi.. AC-relé miatt menet közbe is elmehet a benyanyomás?:D Aztán csak visszajöhet??...;).. Érdekes...

Link to comment
Megosztás:

mondjuk azt most tudtam meg nem rég hogy nem gyári ac van, hanem v.mi nagyobb ami jó 5bar-ig.. B) és 470es injektorok vannak a vasban... gondolom ez nem befolyásolja a működését...vagy igen? kösszi.. AC-relé miatt menet közbe is elmehet a benyanyomás?B) Aztán csak visszajöhet??...:D.. Érdekes...

Akkor lehet,hogy az lesz,amit voszi mond!Maga az AC van elkoszolódva.

Az AC relé ad áramot az AC-nak gyujtásra,ha a relé nem kapcsol,vagy menet közben elenged a relé érintkező párja,akkor leáll a vas,mert nem kap az AC áramot,ergo nem kap a moci benyát.

Link to comment
Megosztás:

@anti:

hát elmentem 6500km-t túldúsított keverékkel, remélem nem lesz baj belőle. mondjuk nem vagdaltam a gépet, még szerencse. mióta zoli levette 2,5 barra, megszűnt az alapjárati düccögés is. mindenképpen megyek programozásra, mert ez így ön és közveszélyes állapot. holnap veszek egy MAF-ot meg egy turbónyomásmérőt, ha lehet, olajnyomás / olajhőmérséklet mérővel integrálva. melyik legyen inkább? olajnyomás vagy olajhőmérséklet? a beépítés miatt is érdekes, mert nem akarom szétszedni a motort még1x egy sz@ros mérőóra miatt. aztán ha ez bent van, elkocogok csongi bácsiékhoz, és jöhet a pogrom. 280LE bekapcsolt elektronikával / 350LE kikapcsolt elektronikával, ez a célfüggvény.

@caliturbo89:

amit cseréltél, annak kicsi az esélye, hogy akkor az a rossz, mert 2x tök ugyanazon hibának kicsi az esélye. a 470-es injektorok sokat számítanak, a gyári 300ccm-eshez képest amellé fáze 3-as progi kell, ha jól emlékszem a c20let-nél. az rendben van? 5bar-ig jó benyapumpa: alapjáraton nyüszít egy kényes perzsamacska a tank felől? B) -> akkor walbro.

Link to comment
Megosztás:

5baron nem próbáltam ,még de nem is akarom.B)... Az igaszság hogx 1 hete van nálam és pár napja tudom hogy mik is vannak benne. Van benne ugye nagyonbb injektor, nagyobb ac, állítható benzinyomászabályozó, és 1 chip megirva ami 1barig okkés... Igazából sz.ném ha végre rendbe jönne kocsi, de gondoltam ilyesmi hibákra mikor ilyen kocsit vettem:D.. Bár lehet most azért nem jó mert elötte v.ki letesztelte azt az 5bar-os nyomást:D:D.. És igazából a mostani baja is apróbb kis idegesítő dolog.. De mégse jó kocsi még mindig.. Remélem holnap meglessz a gyógyír...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! A segítségeteket kérném... Nemrég került hozzám 1 calibra turbó... Eddig nem volt vele semmi, de pár napja olyat csinál hogy megyek vele és elmegy a benzinnyomásom(van rajta benzinyomásszab. ebből jöttem ráá), ekkor még jár a motor de ha megyek vele már dadog.... Aztán fél óra állás után gondol 1et és visszajön ujbóli indításra.., de ezt össze- vissza csinálja... Ez mitől lehet? Lehet hogy meghalt az ac-m? Segítségeteket előre is köszi.. Még ujj vagyok ebben a körben B) ...

Helló,

Fehér Caliról van szó, amiről van kép a profilodban ? B)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.