mackosajt Elküldve Március27, 2008 Elküldve Március27, 2008 Na hopp van. Hogy áll az otó ? :D erre jól látom, hogy nem érkezett még válasz? :D
mélykék76 Elküldve Március27, 2008 Elküldve Március27, 2008 erre jól látom, hogy nem érkezett még válasz? :D Csendes melankóliába esett, Niki pedig elzárta előle az összes billyetyűűűűűűűűzetet :D :D
mélykék76 Elküldve Március27, 2008 Elküldve Március27, 2008 Ha jól tom a héten kész... :D Akkor hamarosan indul a 2000-3000 km-es átmeneti állapot :D :D
Atommanó Elküldve Március27, 2008 Szerző Elküldve Március27, 2008 Akkor hamarosan indul a 2000-3000 km-es átmeneti állapot :D :D Aztán megy a helyére a kék fekete... :D
redline Elküldve Március27, 2008 Elküldve Március27, 2008 Aztán megy a helyére a kék fekete... :D arról van már pontosabb info a "megállt a motor"-on kívül?
mélykék76 Elküldve Március27, 2008 Elküldve Március27, 2008 Aztán megy a helyére a kék fekete... :D Vetésforgó ? :D :D
Atommanó Elküldve Március27, 2008 Szerző Elküldve Március27, 2008 Vetésforgó ? :D :D Azért ez a nem semmi, hogy Atti simán megél két három autóból... :D :D :lol:
Atommanó Elküldve Március27, 2008 Szerző Elküldve Március27, 2008 arról van már pontosabb info a "megállt a motor"-on kívül? Még nem nézték meg...de szerintem a vezérlés...pafffff... :D
voszi Elküldve Március30, 2008 Elküldve Március30, 2008 á az enyém nincs még kész. rajta a hengerfej, épp a hidrotőkéket nézegettük pénteken, mert enyhén kopottak. belemennek, de lehet, rövidesen kicserélem... az anti féle kék-fekete elnyírta a valamit (:D elfelejtettem mit) de nyilván a főtengelyhez vagy a vezérléshez kapcsolódóan valami kereket -> összes szelep kuka
voszi Elküldve Április12, 2008 Elküldve Április12, 2008 jópíszí beindult szerda éjfélkor... :D a többi még bizonytalan, ezt-azt szerelni kell még rajta. nem tud valaki középkonzolra a magnó lika helyébe egy ilyen fedél darabot? olyat, amibe bele lehetne tenni a mérőórákat? ha van rajta lik, akkor kettő legyen, mert két órának kell a hely, de jobb, ha nincs, akkor majd belefúrjuk. vagy inkább valaki kéne, aki tud ilyet csinálni. na majd lefotózom mire gondoltam, mert látom mindenki vakarja a fejét... :D
Atommanó Elküldve Április12, 2008 Szerző Elküldve Április12, 2008 Én tom mire gondolsz mert néztem is, hogy most elég bután mutat az ott...elmész egy műanyagoshoz, és 10 perc alatt megcsinál neked oda bármit... :D :D
voszi Elküldve Április12, 2008 Elküldve Április12, 2008 valami konkrét ötleted is van Anti bá'? lefotóztam a kék-feketét cserébe megkapod, ha jó leszel! már a fotót, a kocsit gondolom úgy se kéred :D
Atommanó Elküldve Április12, 2008 Szerző Elküldve Április12, 2008 valami konkrét ötleted is van Anti bá'? lefotóztam a kék-feketét cserébe megkapod, ha jó leszel! már a fotót, a kocsit gondolom úgy se kéred :D van...egy műa. lap.. annyi lukkal ahány műszer kőőőőőőő :D
voszi Elküldve Április23, 2008 Elküldve Április23, 2008 1500km-t mentem eddig vele... tűrhető lajos lett, pöccre indul, szépen szól, dörmög zizeg, pörög a motor, mint az ördög, vigyázni is kell, mert hirtelen letépi a fordulatszámmérőt. 8,0 lett az átlagfogyim erre az 1500km-re. :lol: :lol: elmegyek ginisz rekordernek :lol: ja laller a düccenéshez infó: alapjáraton figyeltem a kámpjudör-t. az történik, hogy indul a fogyi 1,0 l/h-ról, szépen lassan leeszi a fene 0,9...0,8..0,7-re ott aztán dücc és hirtelen vissza 1,0-ra és mindent kezd előröl. néha megáll 0,8 l/h-n az egész, és akkor nincs dücc sokáig... régen alapjáraton 1,2...1,3-at evett, nem tudom most mitől ment lejjebb, főleg ennyivel, de a fogyira nagyon jótékonyan hat, mint azt az átlagból is látni. mert egyébként annyira nem óvatoskodom, előzök meg minden, ami 3000-es fordulatig belefér. :sowwy: esetleg a lendkerék könnyítés + kiegyensúlyozó tengelyek kukásítása ennyit hozott volna?
Lanti Elküldve Április23, 2008 Elküldve Április23, 2008 5000km lesz a bejáratás? vagy már most megvolt a dynos mérés? :sowwy:
Demó Elküldve Április23, 2008 Elküldve Április23, 2008 Na, akkor már lassan lehetne menni beállítani. :sowwy: Végülis milyen csigára lesz beállítva, vagy marad még egyelőre a K04? Amit a BC mér, arra már nem lehet adni, mert az a gyári injektorok alapján számolja a fogyit, neked meg már "kicsit" nagyobbak vannak benne. Ezért is mutat kevesebbet.
voszi Elküldve Április23, 2008 Elküldve Április23, 2008 áhh, köszi, értem. de akkor azt hiszi, hogy több benya van, mint ami a tankban maradt? nem így tűnt, tök üresre fogyiztam jelző szerint, és épp annyi (pár liter) volt benne, mint amit az ECU írt. csiga: K04 hibrid (LEH turbó), nem megy rá nagyobb csiga, mert az útlevél a kukába a váltómnak :sowwy: még bejáratok elég sokáig, 5000km-ig. 1500km-ig szigorúan 3000 alatti fordulatokkal mentem. most már azt játszom épp, hogy autópályán 4000-es fordulatig lassan fel, majd motorfék 3000-ig vissza. elég uncsi meló 170 és 130 között ingázni szép lassan, de ez van. jó hangos lett a kipuff, 160-tól vissza motorfékkel búg mint a kurv@@nnnnya, csak 140 alatt kussol be. :lol: de sebaj, nekem teccik. készül a mérőóra keretem is, a COM port is ki lesz vezetve a konzolra. ha minden igaz jövő héten az is kész, akkor már csak a dbilas szívócsövet kell lentebb tenni, és uzsgyi :lol: eddig ennyi.
Demó Elküldve Április24, 2008 Elküldve Április24, 2008 Ez csak a pillanatnyi fogyira jellemző szerintem, mert a megtehető útnál mindig korrigál a tankszintez viszonyítva. Mondjuk szerintem az átlagfogyit se a tankszint alapján számolja, hanem a megtett út és az injektorok jele alapján. és most ugyanarra a jelre több benzin lesz befecskendezve, tehát valójában elvileg többet kellene ennie, mint amit a BC mutat. Na, de ez szerintem már egy sokadrangú dolog, ennél sokkal érdekesebb dolgok is vannak már nálad. :sowwy: Mi az F23-ak gyenge pontja? Az F18-nak és F20-nak a difi, amit egy sperrel lehet orvosolni, ami neked ha jól emlékszem már van.
Atommanó Elküldve Április24, 2008 Szerző Elküldve Április24, 2008 Igen Oszibáááá...ezt tegnap elfelejtettem neked mondani, hogy a board adataival ne számolj...mert nem lesz pontos...mérjél tankolástól tankoláig... :sowwy:
mélykék76 Elküldve Április24, 2008 Elküldve Április24, 2008 ....1500km-t mentem eddig vele... tűrhető lajos lett, pöccre indul, szépen szól, dörmög zizeg, pörög a motor, mint az ördög, vigyázni is kell, mert hirtelen letépi a fordulatszámmérőt.... Akkó még van 2500-3000 kmed vissza, élvezd ki minden pillanatát, hogy átmenetileg van ótód :sowwy: :lol:
Stefan Elküldve Április24, 2008 Elküldve Április24, 2008 Akkó még van 2500-3000 kmed vissza, élvezd ki minden pillanatát, hogy átmenetileg van ótód :sowwy: :lol: Fú, hogy fog utálni, ha tényleg ennyi km után jön be az előrejelzés... :lol:
warwolf Elküldve Május2, 2008 Elküldve Május2, 2008 Egy kis viccólódásosság, ha már leült ez a téma.... :sowwy: :lol: :lol:
voszi Elküldve Május3, 2008 Elküldve Május3, 2008 Ez csak a pillanatnyi fogyira jellemző szerintem, mert a megtehető útnál mindig korrigál a tankszintez viszonyítva. Mondjuk szerintem az átlagfogyit se a tankszint alapján számolja, hanem a megtett út és az injektorok jele alapján. és most ugyanarra a jelre több benzin lesz befecskendezve, tehát valójában elvileg többet kellene ennie, mint amit a BC mutat. Na, de ez szerintem már egy sokadrangú dolog, ennél sokkal érdekesebb dolgok is vannak már nálad. :sowwy: Mi az F23-ak gyenge pontja? Az F18-nak és F20-nak a difi, amit egy sperrel lehet orvosolni, ami neked ha jól emlékszem már van. Az F23 gyenge pontjai: - a difi mindenképpen, de azt tényleg kicseréltem egy Quaife torsen sperre - a dificsapágyazás, azt is cseréltem - a kuplungszerkezet, mert az olyan 350-360Nm fölött elcsúszik -> Sachs Performance ment a helyére - a lendkerék, mert az 10kg-os :lol: micsoda pazarlás -> 5,8kg-os ment a helyére más baja nincs is :lol: mert egyébként nagyon jól, pontosan oszthatók benne a fokozatok, egészen más mint a szokásos Opel váltók. egy további baja, hogy elég drága, az F23SRT, ami a turbósban van pedig még ritka is. egyébként a 2.2-es benyásban is ez van (F23SR), valamint az 1.7-es és 2.0-ás dízelekben, azokban F23WR van, az hosszabb végű, azzal 300-at is megfutna egy (elég erős) OPC
Recommended Posts