Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Turbo-sokk-feltöltés


Atommanó

Recommended Posts

á az enyém nincs még kész. rajta a hengerfej, épp a hidrotőkéket nézegettük pénteken, mert enyhén kopottak. belemennek, de lehet, rövidesen kicserélem...

az anti féle kék-fekete elnyírta a valamit (:D elfelejtettem mit) de nyilván a főtengelyhez vagy a vezérléshez kapcsolódóan valami kereket -> összes szelep kuka

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

jópíszí beindult szerda éjfélkor... :D

a többi még bizonytalan, ezt-azt szerelni kell még rajta.

nem tud valaki középkonzolra a magnó lika helyébe egy ilyen fedél darabot? olyat, amibe bele lehetne tenni a mérőórákat? ha van rajta lik, akkor kettő legyen, mert két órának kell a hely, de jobb, ha nincs, akkor majd belefúrjuk. vagy inkább valaki kéne, aki tud ilyet csinálni.

na majd lefotózom mire gondoltam, mert látom mindenki vakarja a fejét... :D

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

1500km-t mentem eddig vele... tűrhető lajos lett, pöccre indul, szépen szól, dörmög zizeg, pörög a motor, mint az ördög, vigyázni is kell, mert hirtelen letépi a fordulatszámmérőt.

8,0 lett az átlagfogyim erre az 1500km-re. :lol: :lol: elmegyek ginisz rekordernek :lol:

ja laller a düccenéshez infó: alapjáraton figyeltem a kámpjudör-t. az történik, hogy indul a fogyi 1,0 l/h-ról, szépen lassan leeszi a fene 0,9...0,8..0,7-re ott aztán dücc és hirtelen vissza 1,0-ra és mindent kezd előröl. néha megáll 0,8 l/h-n az egész, és akkor nincs dücc sokáig...

régen alapjáraton 1,2...1,3-at evett, nem tudom most mitől ment lejjebb, főleg ennyivel, de a fogyira nagyon jótékonyan hat, mint azt az átlagból is látni. mert egyébként annyira nem óvatoskodom, előzök meg minden, ami 3000-es fordulatig belefér. :sowwy: esetleg a lendkerék könnyítés + kiegyensúlyozó tengelyek kukásítása ennyit hozott volna?

Link to comment
Megosztás:

Na, akkor már lassan lehetne menni beállítani. :sowwy:

Végülis milyen csigára lesz beállítva, vagy marad még egyelőre a K04?

Amit a BC mér, arra már nem lehet adni, mert az a gyári injektorok alapján számolja a fogyit, neked meg már "kicsit" nagyobbak vannak benne. Ezért is mutat kevesebbet.

Link to comment
Megosztás:

áhh, köszi, értem. de akkor azt hiszi, hogy több benya van, mint ami a tankban maradt? nem így tűnt, tök üresre fogyiztam jelző szerint, és épp annyi (pár liter) volt benne, mint amit az ECU írt.

csiga: K04 hibrid (LEH turbó), nem megy rá nagyobb csiga, mert az útlevél a kukába a váltómnak :sowwy:

még bejáratok elég sokáig, 5000km-ig. 1500km-ig szigorúan 3000 alatti fordulatokkal mentem. most már azt játszom épp, hogy autópályán 4000-es fordulatig lassan fel, majd motorfék 3000-ig vissza. elég uncsi meló 170 és 130 között ingázni szép lassan, de ez van.

jó hangos lett a kipuff, 160-tól vissza motorfékkel búg mint a kurv@@nnnnya, csak 140 alatt kussol be. :lol: de sebaj, nekem teccik.

készül a mérőóra keretem is, a COM port is ki lesz vezetve a konzolra. ha minden igaz jövő héten az is kész, akkor már csak a dbilas szívócsövet kell lentebb tenni, és uzsgyi :lol:

eddig ennyi.

Link to comment
Megosztás:

Ez csak a pillanatnyi fogyira jellemző szerintem, mert a megtehető útnál mindig korrigál a tankszintez viszonyítva.

Mondjuk szerintem az átlagfogyit se a tankszint alapján számolja, hanem a megtett út és az injektorok jele alapján. és most ugyanarra a jelre több benzin lesz befecskendezve, tehát valójában elvileg többet kellene ennie, mint amit a BC mutat.

Na, de ez szerintem már egy sokadrangú dolog, ennél sokkal érdekesebb dolgok is vannak már nálad. :sowwy:

Mi az F23-ak gyenge pontja?

Az F18-nak és F20-nak a difi, amit egy sperrel lehet orvosolni, ami neked ha jól emlékszem már van.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
Ez csak a pillanatnyi fogyira jellemző szerintem, mert a megtehető útnál mindig korrigál a tankszintez viszonyítva.

Mondjuk szerintem az átlagfogyit se a tankszint alapján számolja, hanem a megtett út és az injektorok jele alapján. és most ugyanarra a jelre több benzin lesz befecskendezve, tehát valójában elvileg többet kellene ennie, mint amit a BC mutat.

Na, de ez szerintem már egy sokadrangú dolog, ennél sokkal érdekesebb dolgok is vannak már nálad. :sowwy:

Mi az F23-ak gyenge pontja?

Az F18-nak és F20-nak a difi, amit egy sperrel lehet orvosolni, ami neked ha jól emlékszem már van.

Az F23 gyenge pontjai:

- a difi mindenképpen, de azt tényleg kicseréltem egy Quaife torsen sperre

- a dificsapágyazás, azt is cseréltem

- a kuplungszerkezet, mert az olyan 350-360Nm fölött elcsúszik -> Sachs Performance ment a helyére

- a lendkerék, mert az 10kg-os :lol: micsoda pazarlás -> 5,8kg-os ment a helyére

más baja nincs is :lol: mert egyébként nagyon jól, pontosan oszthatók benne a fokozatok, egészen más mint a szokásos Opel váltók.

egy további baja, hogy elég drága, az F23SRT, ami a turbósban van pedig még ritka is. egyébként a 2.2-es benyásban is ez van (F23SR), valamint az 1.7-es és 2.0-ás dízelekben, azokban F23WR van, az hosszabb végű, azzal 300-at is megfutna egy (elég erős) OPC

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.