warwolf Elküldve Február6, 2008 Megoszt Elküldve Február6, 2008 C16SE mennyire számít kisblokkosnak? Turbót érdemes rárakni? Igazából csak a sziszegés miatt kéne, de a kígyóktól félek :) Ha jól tudom, egészen minimális töltőnyomással megoldható v.mi kisebb turbó ráhackelése+bow, de legalább 100e. pézért csinyáznák meg itt pl. Kméten.Aztán inkább úgy voltam vele, hogy azt a pénzt másra költöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Február6, 2008 Megoszt Elküldve Február6, 2008 Ha jól tudom, egészen minimális töltőnyomással megoldható v.mi kisebb turbó ráhackelése+bow, de legalább 100e. pézért csinyáznák meg itt pl. Kméten.Aztán inkább úgy voltam vele, hogy azt a pénzt másra költöm. Egyelőre én is inkább más részére költöm :D Csak elméleti szinten érdekel, később persze lehet, hogy növekedne az a töltőnyomás... :) Sziszegést lehet turbó nélkül is...volt pár éve az a cucc ami olyan hangeffektet csinált mint a lefújószelep....igaz kicsit homasitamagnumtuning-szerű megoldás de karsztajlingon tuti kilóra gyűjtenéd a zsírt vele :) :) :D Zsír... :lol: :lol: :lol: Egy kicsit off, egy ismerősnek a trabantjában volt egy ilyen gyerekeknek való szintetizátor, ami állathangokat adott ki és egy erősítőn keresztül volt a kürt helyén lévő hangszóróra kötve. Persze az állatot alig ismerted meg a digitális torzítás miatt :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
tascona Elküldve Február6, 2008 Megoszt Elküldve Február6, 2008 tascona : A kompresszor olajrendszerét milyenre tervezed? Nagyobb olajpumpa és olajhűtő? Erről ha tudsz írhatnál még! Úgy gondoltam nekem egy Calibra olajhűtőt kéne felhekkelni egy nagyobb olajpumpával (c14se szerű motor). A pillangószelep utáni kompresszoros megoldáson nagyon gondolkodom, elvileg a lanosnál elférne. Azaz nagyobb melóval megoldható. Ha jól veszem ki amit írtál, ennél a pillangó szelep utáni elrendezéssel még kevésbé indokolt az intercooler alkalmazása. Egyébként a kompresszort hol tudtad ilyen olcsón megszerezni (ebay?)? üdv josh A komressoroknak saját zárt olajozása van amit mint a motornál periodikusan cserélni kell ezért képtelenek olyan nagy fordulatszámra mint a turbó és ami ehez hozzászól még az orrában a fogaskerék áttételezés Link to comment Megosztás: More sharing options...
tascona Elküldve Február6, 2008 Megoszt Elküldve Február6, 2008 az ebay televan ilyen utánzóval meg ilyen hasonló gagyival :) :) de tényleg okosabban is ellehet a pénzt költeni Link to comment Megosztás: More sharing options...
josh_ Elküldve Február6, 2008 Megoszt Elküldve Február6, 2008 A komressoroknak saját zárt olajozása van amit mint a motornál periodikusan cserélni kell ezért képtelenek olyan nagy fordulatszámra mint a turbó és ami ehez hozzászól még az orrában a fogaskerék áttételezés Köszi! Azért volt ez a kérdés, mert én a g-feltöltőre összpontosítottam, ott meg külön olajzású! Így még jobban egyszerűsödik a kérdés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Február6, 2008 Megoszt Elküldve Február6, 2008 Ha jól tudom, egészen minimális töltőnyomással megoldható v.mi kisebb turbó ráhackelése+bow, de legalább 100e. pézért csinyáznák meg itt pl. Kméten.Aztán inkább úgy voltam vele, hogy azt a pénzt másra költöm. Nalátod, lepapírozhattad volna a korzát tisztán + turbó = egészen tiszteséges teljesítmény 100e-ért :) (plussz a megfizethetelen fügyülés :) ) A Vectrára meg kompresszort akarsz :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Február6, 2008 Megoszt Elküldve Február6, 2008 Nalátod, lepapírozhattad volna a korzát tisztán + turbó = egészen tiszteséges teljesítmény 100e-ért :) (plussz a megfizethetelen fügyülés :) ) A Vectrára meg kompresszort akarsz :) A corsa az..........Corsa. :D A Vekire gondolkodtam ilyen ál turbón, de sajnálnám szétflexeltetni a csodás C20XE 4-2-1 instalációmat...... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve Február6, 2008 Megoszt Elküldve Február6, 2008 na voszinak egy kis elöleg ha már nem tudtam oda adni neki mert qrva szarul vagyok :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Február6, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Február6, 2008 Mi bajod van??? Benyaltad az influ végét??? :-( jobbulást... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve Február6, 2008 Megoszt Elküldve Február6, 2008 Mi bajod van??? Benyaltad az influ végét??? :-( jobbulást... hat lehet hogy azt sikerült ugy érzem magam mint akit fejbe qrtak egy baseball ütövel :) te az AC pumpa nem lett meg ?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tascona Elküldve Február6, 2008 Megoszt Elküldve Február6, 2008 hat lehet hogy azt sikerült ugy érzem magam mint akit fejbe qrtak egy baseball ütövel :) jobbulást a lendkerék királyos :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Február7, 2008 Megoszt Elküldve Február7, 2008 sonique bá' írj, hogy merre hány métert menjek a cuccért! addig is gyaugyaulást! Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Február7, 2008 Megoszt Elküldve Február7, 2008 elment a cuccos a Havassy-hoz kiegyensúlyozásra, holnap délben kész! :) Zoli bá' köszi, hogy jöttél, így oda is találtam mindjárt :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Február7, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Február7, 2008 Na látom megint időben...nem aszontátok, hogy fél 9-kor már a Lurdyban???? Ejnye bejnye... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Február7, 2008 Megoszt Elküldve Február7, 2008 egy kis tapasztalat, amit méricske útján szereztem: a négy széria dugó + hajtókar + csapszeg hármasnak a tömege GRAMMRA EGYEZETT, leszámítva az 1. hengerből kitákoltat, ami 3 grammal volt könnyebb a többinél, de ott igazolt a hiányzás, pára formájában elillant :) nesze neked nagy parasztvakítós tuning duma, egy szó se igaz abból, hogy a széria cumó nincs kiegyensúlyozva... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Február7, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Február7, 2008 Ja a kiegyensúlyözós dolgot, már dél körül csiripelték a madarak... :) Nem baj Oszibátyám...hogy magamat idézzem: "Sose lesz kész..." :) :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Február7, 2008 Megoszt Elküldve Február7, 2008 ez meg itt a főtengely, jól látsztik rajta a kiegyensúlyozótengelyeket hajtó fogaskerék: a tömege: a C20LET-nek mennyi a tömege? Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Február7, 2008 Megoszt Elküldve Február7, 2008 Na látom megint időben...nem aszontátok, hogy fél 9-kor már a Lurdyban???? Ejnye bejnye... :) Nikire várok, émmá' mennék :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Február7, 2008 Megoszt Elküldve Február7, 2008 Ja a kiegyensúlyözós dolgot, már dél körül csiripelték a madarak... :) Nem baj Oszibátyám...hogy magamat idézzem: "Sose lesz kész..." :) :D :lol: mindég úgy meg tudsz nyugtatni... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Február7, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Február7, 2008 Akkor ezért bűnhődni fog Nikinéni... :) :) :D Aztán meg jön a duma, hogy mááááár fááááradt vagyok...El kell indulni időben... Most akkor hánykor hol??? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Február7, 2008 Megoszt Elküldve Február7, 2008 Akkor ezért bűnhődni fog Nikinéni... :) :) :D Aztán meg jön a duma, hogy mááááár fááááradt vagyok...El kell indulni időben... Most akkor hánykor hol??? :) ebben a pillanatban érkezett meg, úgyhogy most indulunk! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Február7, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Február7, 2008 mindég úgy meg tudsz nyugtatni... :) Hát csak próbállak...de a helyedben én nem lennék nyugodt...még Attibácsin azért elég sok múlik...rájön a munkaundoritisz, azt nézhetsz... :) :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Február7, 2008 Megoszt Elküldve Február7, 2008 ja, te meg húzzá' a Lurdyba :) mi is oda megyünk először! Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Február7, 2008 Megoszt Elküldve Február7, 2008 Hát csak próbállak...de a helyedben én nem lennék nyugodt...még Attibácsin azért elég sok múlik...rájön a munkaundoritisz, azt nézhetsz... :) :) :D sejtem én, hogy most jön a neheze :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Február7, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Február7, 2008 Nem hiszem el már úgy sem hogy elindultok...akkor még van 1 óránk itthon tespedni...azt még így is elöbb ott leszünk... :) :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts