Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Nem akartam csalódást okozni... :huh:

Most 6 licivel...na jó..amióta ilyen hideg van 6.5-el eljárok...rövid távok, város, dugó...turbó is van benne... :lol:

Elküldve

Én az Audi által elhasznált Koromot mindig az Attiéknál tárolom...mindig van ott egy két verda amibe befér...most valami kék fostaligába tároljuk... :huh: :lol:

Elküldve

voltam Atinál, kiméricskéltem a dürhő kis grammos konyhaméricskémmel a cumókat: :huh:

az ARP hengerfejcsavarok:

z20let-meres-hengerfejcsavar-01.JPG

mindegyik 74grammot mutatott, akadt 1 ami néha átvillant 75-be, egy meg, ami néha levillant 73-ba. a 10 darab együtt:

z20let-meres-hengerfejcsavar-02.JPG

ehh, ezek tényleg nagyon egyformák...

Elküldve

az Eagle hajtókarok:

bugyiban rátettem egyet:

z20let-meres-hajtokar-04.JPG

aztán meztelenül:

z20let-meres-hajtokar-01.JPG

az egyik 551 és 552 közt ingadozott, de inkább 552-t mutatott, a többi 552-t mutatott és néha átvillant 553-ba.

mivel lelógott a cumó, ügyeltem, hogy középen legyen:

z20let-meres-hajtokar-02.JPG

feltettem végül az egészet egyszerre, gondoltam bankot robbantok: :lol:

z20let-meres-hajtokar-03.JPG

upsz, az egész együtt 2211 gramm, vagyis darabja átlagosan 552,75 gramm -> érdekes, mert egyikre se mondta, hogy 553 grammos lenne... :huh: pedig az összegből úgy látszik... sztem behülyült az egésztől a végén, mert amikor leszedtem maradt rajta 2 gramm üresen, amit ki kellett nullázni, csak úgy tünt el...

mindenesetre ezek a hajtókarok baromira egyformák, és a tömegük is 1 grammra pontosan azonos.

és milyen szépek: :D

z20let-meres-hajtokar-05.JPG

Elküldve

a Wössner dugók:

ezekkel nem tököltem annyit, mert a doboz oldalán rajta volt, hogy garantáltan 1 grammon belüli a tömeg tűrésük. gondolom az alakjuk is elég pontos ezáltal.

z20let-meres-dugo-01.JPG

z20let-meres-dugo-02.JPG

kíváncsi leszek, hogy a széria könnyűfém dugóknak mennyi lesz a súlya... mert ez baromi könnyű!

Sonique! a megmunkálás kódja a dugó közepén a számsorban látható betű? mert ez ebben az esetben "D".

Elküldve

"D" - duotherm piston -> talán azt jelzi, hogy két hőmérsékleten volt kezelve -> pl. edzett acél -> hát az jobb lenne, mint a kovácsolt vas... -> nem találok semmi érdemit a WEB-en róla

Elküldve

ezt találtam a Mahle lapján:

Duotherm Pistons have a special shaped cast-in steel strut which provides nearly uniform control of thermal expansion over the entire length of the skirt combined with minimum fitting clearance. In terms of the loading capacity, these pistons rate between the Auto/Hydrothermik and Auto-/Hydrothermatik types.

asszem ez a "D" nem vonatkozik a Wössnerre... mert ez a durotherm ez egy (ügyesen) öntött típus...

Elküldve

elvertem rá 2 órát, ez tény, de nem hagyott békén, hogy az Astraowners-en azt írták a nagyokosok, hogy szerintük az ebay-en szerezhető hajtókarok kínából vannak, és nem méretpontosak. -> no hát igen csak tévedtek...

a kocsi meg nehéz mint a dög, mert van benne minden marhaság extra. ez van, nem fogom feleslegesen könnyíteni. a mérés 2006. januárban volt, pótkerékkel, tele tankkal, a csomitartóban 15kg cuccal, a tényleges tömege olyan 1320kg.

ha minden meglesz (kipuff már meg is van, kiegyensúlyozók kuka, lendkerék könnyebb, felni, stb.), sztem 1300kg alá megy. az nekem már elég is lesz.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.