Atommanó Elküldve Január6, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Január6, 2008 Nem akartam csalódást okozni... :huh: Most 6 licivel...na jó..amióta ilyen hideg van 6.5-el eljárok...rövid távok, város, dugó...turbó is van benne... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január6, 2008 Megoszt Elküldve Január6, 2008 és még a kolbászt se köll elvinni a füstölőbe, mindig van nálad kéznél egy szál a finom hazaiból... :huh: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Január6, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Január6, 2008 CSak az nem célszerű, ha kormos... :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január6, 2008 Megoszt Elküldve Január6, 2008 ki ne találd, hogy nincs koromcsapda a géped alatt! :huh: miféle oooodi ez? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Január6, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Január6, 2008 Én az Audi által elhasznált Koromot mindig az Attiéknál tárolom...mindig van ott egy két verda amibe befér...most valami kék fostaligába tároljuk... :huh: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január6, 2008 Megoszt Elküldve Január6, 2008 én a mosni való cájgot viszem oda esténként a kékbe... :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január7, 2008 Megoszt Elküldve Január7, 2008 voltam Atinál, kiméricskéltem a dürhő kis grammos konyhaméricskémmel a cumókat: :huh: az ARP hengerfejcsavarok: mindegyik 74grammot mutatott, akadt 1 ami néha átvillant 75-be, egy meg, ami néha levillant 73-ba. a 10 darab együtt: ehh, ezek tényleg nagyon egyformák... Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január7, 2008 Megoszt Elküldve Január7, 2008 az Eagle hajtókarok: bugyiban rátettem egyet: aztán meztelenül: az egyik 551 és 552 közt ingadozott, de inkább 552-t mutatott, a többi 552-t mutatott és néha átvillant 553-ba. mivel lelógott a cumó, ügyeltem, hogy középen legyen: feltettem végül az egészet egyszerre, gondoltam bankot robbantok: :lol: upsz, az egész együtt 2211 gramm, vagyis darabja átlagosan 552,75 gramm -> érdekes, mert egyikre se mondta, hogy 553 grammos lenne... :huh: pedig az összegből úgy látszik... sztem behülyült az egésztől a végén, mert amikor leszedtem maradt rajta 2 gramm üresen, amit ki kellett nullázni, csak úgy tünt el... mindenesetre ezek a hajtókarok baromira egyformák, és a tömegük is 1 grammra pontosan azonos. és milyen szépek: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január7, 2008 Megoszt Elküldve Január7, 2008 a Wössner dugók: ezekkel nem tököltem annyit, mert a doboz oldalán rajta volt, hogy garantáltan 1 grammon belüli a tömeg tűrésük. gondolom az alakjuk is elég pontos ezáltal. kíváncsi leszek, hogy a széria könnyűfém dugóknak mennyi lesz a súlya... mert ez baromi könnyű! Sonique! a megmunkálás kódja a dugó közepén a számsorban látható betű? mert ez ebben az esetben "D". Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január7, 2008 Megoszt Elküldve Január7, 2008 "D" - duotherm piston -> talán azt jelzi, hogy két hőmérsékleten volt kezelve -> pl. edzett acél -> hát az jobb lenne, mint a kovácsolt vas... -> nem találok semmi érdemit a WEB-en róla Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január7, 2008 Megoszt Elküldve Január7, 2008 a Wössner dugók csapszegei: ú, ez jó nehéz, masszív kis disznó... :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január7, 2008 Megoszt Elküldve Január7, 2008 ezt találtam a Mahle lapján: Duotherm Pistons have a special shaped cast-in steel strut which provides nearly uniform control of thermal expansion over the entire length of the skirt combined with minimum fitting clearance. In terms of the loading capacity, these pistons rate between the Auto/Hydrothermik and Auto-/Hydrothermatik types. asszem ez a "D" nem vonatkozik a Wössnerre... mert ez a durotherm ez egy (ügyesen) öntött típus... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Január7, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Január7, 2008 ...egyben mindent le sem mértél???? Mirt kell csalódnom benned...én azt hittem, ennél azért alaposabb vagy... :huh: :D :D :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolesz1 Elküldve Január7, 2008 Megoszt Elküldve Január7, 2008 Hali!Precizen nyihuláltad a mérést,végén a verdát is leméred? :lol: De az biszti ,hogy pöpec cuccot sujoltál. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január8, 2008 Megoszt Elküldve Január8, 2008 aszitted, hogy a verdát nem mértem le :lol: és persze a végén is lefogom... :huh: :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolesz1 Elküldve Január8, 2008 Megoszt Elküldve Január8, 2008 :lol: :D :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
laller Elküldve Január8, 2008 Megoszt Elküldve Január8, 2008 voszi nagyon ráérsz ugytünik ,jo nehéz az a verda :-( Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január8, 2008 Megoszt Elküldve Január8, 2008 elvertem rá 2 órát, ez tény, de nem hagyott békén, hogy az Astraowners-en azt írták a nagyokosok, hogy szerintük az ebay-en szerezhető hajtókarok kínából vannak, és nem méretpontosak. -> no hát igen csak tévedtek... a kocsi meg nehéz mint a dög, mert van benne minden marhaság extra. ez van, nem fogom feleslegesen könnyíteni. a mérés 2006. januárban volt, pótkerékkel, tele tankkal, a csomitartóban 15kg cuccal, a tényleges tömege olyan 1320kg. ha minden meglesz (kipuff már meg is van, kiegyensúlyozók kuka, lendkerék könnyebb, felni, stb.), sztem 1300kg alá megy. az nekem már elég is lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Január8, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Január8, 2008 Két C kadett... :huh: :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január8, 2008 Megoszt Elküldve Január8, 2008 ja ne rajoskodjál itten, mert éjjel sutyiban kiöntöm fagyálló betonnal a csomitartódat... :huh: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
laller Elküldve Január8, 2008 Megoszt Elküldve Január8, 2008 anti vazeg hallod ha 650 kg leszel baszod gözborotválhatsz de ha 700 felett vagy akkor te kapod ok?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Január8, 2008 Megoszt Elküldve Január8, 2008 Néééé mááá : http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hi...creenwidth=1024 Ezt mikor nézitek meg Voszi ? :huh: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Január9, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Január9, 2008 Ma pont szóba került este... :lol: :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Január9, 2008 Megoszt Elküldve Január9, 2008 Ma pont szóba került este... :lol: :huh: Hogy.... ? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Chaba Elküldve Január9, 2008 Megoszt Elküldve Január9, 2008 Néééé mááá : http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hi...creenwidth=1024 2006ban is adtak még ki D-típusú matrica rendszámot??? úgy tudtam ezt megszüntették... mégsem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts